Ki a főképviselő?
Azokat a képviselőket, akik a rendes számlázási ciklus ideje alatt dolgoznak, főképviselőknek nevezzük. A főképviselők különböznek az ideiglenes képviselőktől.
Frequently asked questions
Ki a főképviselő?
A főképviselő olyan képviselő, aki a rendes számlázási ciklus ideje alatt dolgozik. A főképviselők különböznek az ideiglenes képviselőktől.
Miért fontos a főképviselő?
A főképviselők azért fontosak, mert rendszeresen, nemcsak alkalmanként dolgoznak az ügyfelekkel. Tapasztalatuknak köszönhetően az ügyfélszolgálat magasabb szintre emelhető, és növekedhet a vevői elégedettség.
Hogyan lehet információt gyűjteni a főképviselőről a LiveAgent-en?
Ha szeretne információt gyűjteni a főképviselőről a LiveAgent-en, akkor menjen a Képviselők fülre. Itt részletes információkat talál a képviselőkről.
Expert note
A főképviselő az a képviselő, aki a rendes számlázási ciklus ideje alatt dolgozik. Rendszeres munkájának köszönhetően segíti az ügyfélszolgálat magasabb szintre emelését és a vevői elégedettség növelését.

LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapat számára a hatékonyabb munkavégzést a különböző ügynöki szerepkörök, jogosultságok és tudásbázisok kezelésével. Az egyéni szerepkörök létrehozása és törlése az ügynöki jogosultságok szabályozását is segíti. A fiókadminisztrátorok széles hatásköre van, beállíthatják a rendszert, kezelhetik a felhasználókat és megtekinthetik a jelentéseket. Az ügyfélszolgálati tapasztalat javítása és a költségek csökkentése érdekében érdemes figyelembe venni az egyéni szerepkörök használatát a LiveAgentben.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely magában foglal VoIP telefonrendszereket, bejövő call center szoftvert, panaszkezelési rendszert és egyéb szoftvereket. A cég blogokat, webináriumokat és akadémiákat is kínál. A LiveAgent része lehet partnerek programjának, és van egy dedikált támogatási portálja és adatmigrációs lehetőségei is. A cég sales kapcsolatai több számra is elérhetők, és iratkozzon fel a hírlevelükre, hogy értesüljenek a legfrissebb frissítéseikről és kedvezményeikről. A Quality Unit, LLC jogai fenntartva.
Az ügyfélszolgálat a vállalkozás egyik legfontosabb része, hiszen nélkülük nehéz lenne tartós kapcsolatokat építeni a vásárlókkal. Az ügyfélszolgálaton belül az ügyfélképviselők nagyon fontos szerepet játszanak, hiszen ők a vállalat hangja és kommunikációs képességeik létfontosságúak. Az ügyfélképviselő egy alkalmazott, aki a vállalat nevében lép kapcsolatba az ügyfelekkel, megoldja kérdéseiket és kezeli panaszaikat, kommunikál velük telefonon, e-mailen vagy chaten keresztül. Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, lehetővé teszik, hogy kivételes támogatást nyújtson ügyfeleinek, és ötvözik az élő chat, jegykezelés és automatizáció előnyeit. Az ügyfélszolgálat és az ügyfélkapcsolat kulcsfontosságúak a kapcsolatok és a márkaimázs építésében, és az automatizálás és az ügyfélszolgálati szoftverek használata segít abban, hogy jobb kapcsolatot teremtsünk az ügyfelekkel.