What is a base agent?
Agents that are part of the regular billing cycle can also be referred to as base agents. These employees are part of the business’s day-to-day operations and, as opposed to temporary agents, are part of the company long-term.
Benefits of base agents
When you have a base agents group, it can bring many benefits to your business.
- Stability – Once the team is used to one another, understands the workflow, and knows the customers, it provides stability for your company. Not only is it easier for them to communicate with each other, but they are also more likely to provide effective customer service and stick to business goals.
- Budgeting – Allocating the budget for agent training, while having a team with knowledge and skills to build on, is way easier. Having to organize expensive training over and over again is not the most budget-friendly option, so a trained agent base can save your business a lot of resources.
- Better customer experiences – When you have experienced customer service representatives they can provide the best service and increase customer satisfaction scores.
- Lower agent turnover – Agent turnover is one of the productivity metrics in a contact center environment. When this metric is low, you can build a stable customer service team.
- Higher productivity – Having agents familiar with the company, each other, products, and customers allow them to provide more efficient service and keep up the productivity.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
Frequently Asked Questions
Ki a főképviselő?
A főképviselő olyan képviselő, aki a rendes számlázási ciklus ideje alatt dolgozik. A főképviselők különböznek az ideiglenes képviselőktől.
Miért fontos a főképviselő?
A főképviselők azért fontosak, mert rendszeresen, nemcsak alkalmanként dolgoznak az ügyfelekkel. Tapasztalatuknak köszönhetően az ügyfélszolgálat magasabb szintre emelhető, és növekedhet a vevői elégedettség.
Hogyan lehet információt gyűjteni a főképviselőről a LiveAgent-en?
Ha szeretne információt gyűjteni a főképviselőről a LiveAgent-en, akkor menjen a Képviselők fülre. Itt részletes információkat talál a képviselőkről.
Expert’s note
A főképviselő az a képviselő, aki a rendes számlázási ciklus ideje alatt dolgozik. Rendszeres munkájának köszönhetően segíti az ügyfélszolgálat magasabb szintre emelését és a vevői elégedettség növelését.
The article discusses various aspects of marketing, including the benefits of live chat, media monitoring, and customer recommendations. It also explores the use of paid social media advertising and the importance of carefully selecting the appropriate platform. The article emphasizes the necessity of a well-planned financial strategy to maximize the effectiveness of social media marketing campaigns.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
The article discusses the importance of follow-up communication in customer service and provides templates for follow-up emails. It also highlights the benefits of adding a live chat feature to a website and suggests factors to consider when choosing a chat software provider. Additionally, the article emphasizes the significance of email marketing in sales and suggests using call follow-up email templates for effective communication. The article also emphasizes the importance of organization and productivity in customer communication and offers a ticket management software as a solution.