Hasított jegy

Mi a Hasított jegy?

Néha egy ügyfél két teljesen más kérdést tesz fel egyetlen jegyben. A kérdések egyike talán egy egyszerű vásárlás előtti kérdés és a másik pedig egy nehéz technikai gond. A jobb kényelemért és a könnyebb menedzsmentért használhatja a Hasított jegy funkciót. A hasított jegy virtuálisan félbe fogja vágni a jegyet és készít belőle még egyet egy új egyedi Jegy ID-vel.

Osztott jegyek

A fenti megadott példa relevanciájában folytatni tudja az eladás előtti kérdések megbeszélését az eredeti jegyben és a technikai gondot át tudja szállítani a megfelelő részleghez.

Frequently asked questions

Mit jelent az osztott jegy fogalma?

Az osztott jegy funkció lehetővé teszi, hogy egy jegyben lévő két különböző vizsgálatot két jegyre osszon. Ez megengedi, hogy az értékesítés előtti kérdéseket megvitassák az eredeti jegyben és a technikai kérdéseket a megfelelő részlegre juttassa.

 

Hogyan tudja használni az osztott jegy funkciót?

Az Osztott jegy funkció jól működik, ha az ügyfél két teljesen más kérdést kérdez egyetlen jegyben - az egyik például egy egyszerű kérdés az értékesítésekről és a másik egy technikai kérdés. Az ilyenféle jegy kettéosztása lehetővé teszi az egyszerű kérelem hatékony kezelését és a nehezebbeket is hatékonyan el lehet küldeni a technikai csapat számára. Ez növeli a hatékonyságot és megkönnyíti a kommunikációt.

 

Hogyan tudja használni az osztott jegy funkciót a LiveAgent-ben?

Ha egy jegyet két különböző kérelemmel kap, kattintson a három pontra a jegy jobb oldalán és kattintson az "Osztás"-ra. Kiválaszthatja az "Automatikus osztás" opciót, ami duplikálni fogja a jegyet. Ezután a releváns ügynökségek megbirkózhatnak a releváns dolgokkal egyetlen jegyből. 

 

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.