Mi a Hasított jegy?
Néha egy ügyfél két teljesen más kérdést tesz fel egyetlen jegyben. A kérdések egyike talán egy egyszerű vásárlás előtti kérdés és a másik pedig egy nehéz technikai gond. A jobb kényelemért és a könnyebb menedzsmentért használhatja a Hasított jegy funkciót. A hasított jegy virtuálisan félbe fogja vágni a jegyet és készít belőle még egyet egy új egyedi Jegy ID-vel.
A fenti megadott példa relevanciájában folytatni tudja az eladás előtti kérdések megbeszélését az eredeti jegyben és a technikai gondot át tudja szállítani a megfelelő részleghez.
Frequently Asked Questions
Mit jelent az osztott jegy fogalma?
Az osztott jegy funkció lehetővé teszi, hogy egy jegyben lévő két különböző vizsgálatot két jegyre osszon. Ez megengedi, hogy az értékesítés előtti kérdéseket megvitassák az eredeti jegyben és a technikai kérdéseket a megfelelő részlegre juttassa.
Hogyan tudja használni az osztott jegy funkciót?
Az Osztott jegy funkció jól működik, ha az ügyfél két teljesen más kérdést kérdez egyetlen jegyben - az egyik például egy egyszerű kérdés az értékesítésekről és a másik egy technikai kérdés. Az ilyenféle jegy kettéosztása lehetővé teszi az egyszerű kérelem hatékony kezelését és a nehezebbeket is hatékonyan el lehet küldeni a technikai csapat számára. Ez növeli a hatékonyságot és megkönnyíti a kommunikációt.
Hogyan tudja használni az osztott jegy funkciót a LiveAgent-ben?
Ha egy jegyet két különböző kérelemmel kap, kattintson a három pontra a jegy jobb oldalán és kattintson az "Osztás"-ra. Kiválaszthatja az "Automatikus osztás" opciót, ami duplikálni fogja a jegyet. Ezután a releváns ügynökségek megbirkózhatnak a releváns dolgokkal egyetlen jegyből.
Expert’s note
A Hasított jegy funkció lehetővé teszi, hogy egy jegyet két részre bontson, ha az ügyfél két teljesen különböző kérdést tesz fel. Ez hatékonyabb jegykezelést és könnyebb kommunikációt biztosít.
The use of social media is important for online marketing and customer support, with chat functions helping to increase satisfaction and sales. LiveAgent offers solutions in these areas, including templates for efficient responses. Customer service experience is vital to a company's success, with satisfied customers sharing positive experiences online. LiveAgent also offers call, email, and chat services, along with performance reports and a 14-day free trial. The use of quality customer service software, such as LiveAgent's live chat room, can be effective in improving customer satisfaction.