Helpdesk szoftver

Mi az a helpdesk szoftver?

A helpdesk szoftver az ügyfélkapcsolatok kezelésére szolgál. Egy online platform, ahol képviselői megoldhatják az ügyfelek problémáit.

A helpdesk szoftverben minden felmerülő kérdésből jegy lesz. Ezek a jegyek nem tartalmaznak semmilyen információt az ügyfélről, csak a problémájukról. Ez a jegyek ismétlődését eredményezheti, az ügyfelek pedig frusztrálttá válhatnak.

A helpdesk szoftver számos előnyt kínál a képviselőknek és az ügyfeleknek egyaránt. A képviselők kioszthatják, rangsorolhatják és kategorizálhatják a jegyeket, és könnyen szétválogathatják a megoldott és megoldatlan jegyeket. Az ügyfélportál tudásbázist és közösségi fórumot biztosít az ügyfelek számára, ahol megoldásokat találhatnak problémáikra.

Back to Glossary

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.