A helpdesk szoftver az ügyfélkapcsolatok kezelésére szolgál. Egy online platform, ahol képviselői megoldhatják az ügyfelek problémáit.
A helpdesk szoftverben minden felmerülő kérdésből jegy lesz. Ezek a jegyek nem tartalmaznak semmilyen információt az ügyfélről, csak a problémájukról. Ez a jegyek ismétlődését eredményezheti, az ügyfelek pedig frusztrálttá válhatnak.
A helpdesk szoftver számos előnyt kínál a képviselőknek és az ügyfeleknek egyaránt. A képviselők kioszthatják, rangsorolhatják és kategorizálhatják a jegyeket, és könnyen szétválogathatják a megoldott és megoldatlan jegyeket. Az ügyfélportál tudásbázist és közösségi fórumot biztosít az ügyfelek számára, ahol megoldásokat találhatnak problémáikra.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..