Helpdesk szoftver

Mi az a helpdesk szoftver?

A helpdesk szoftver az ügyfélkapcsolatok kezelésére szolgál. Egy online platform, ahol képviselői megoldhatják az ügyfelek problémáit.

A helpdesk szoftverben minden felmerülő kérdésből jegy lesz. Ezek a jegyek nem tartalmaznak semmilyen információt az ügyfélről, csak a problémájukról. Ez a jegyek ismétlődését eredményezheti, az ügyfelek pedig frusztrálttá válhatnak.

A helpdesk szoftver számos előnyt kínál a képviselőknek és az ügyfeleknek egyaránt. A képviselők kioszthatják, rangsorolhatják és kategorizálhatják a jegyeket, és könnyen szétválogathatják a megoldott és megoldatlan jegyeket. Az ügyfélportál tudásbázist és közösségi fórumot biztosít az ügyfelek számára, ahol megoldásokat találhatnak problémáikra.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.