Mit jelent a márka?
A “márka” szónak számos meghatározása létezik. A márka lehet dizájn, egy szimbólum vagy más. Tulajdonképpen egy ígéret az ügyfelek felé. A márkának láthatónak, különlegesnek, vonzónak stb. kell lennie. A kisvállalkozások könnyen felépíthetnek egy márkát a közösségi média, online áttekintések és természetesen tökéletes ügyfélszolgálat révén. A nagyszerű ügyfélszolgálat nagy versenyelőnyt jelenthet számukra.
Szakértői megjegyzés
<p>A márka az üzleti világban olyan dolog, amely az ügyfelek felé ígéretet jelent. Meg kell felelnie bizonyos követelményeknek, mint például a láthatóság, a vonzó kialakítás és a speciális megjelenés.</p>

A cikk az ügyfélszolgálat fontosságára és készségeire fókuszál. Az ügyfélszolgálati képviselőknek jól képzettnek kell lenniük, empatikusnak, türelmesnek és meggyőzőnek kell lenniük. A LiveAgent rendszere hasznos jelentéseket biztosít és gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot. Az Értékelés és Javaslat Táblával lehetőség van az ügyfelek véleményének felhasználására a termékfejlesztés során. A cikk további tippeket ad a kivételes ügyfélszolgálat nyújtásához.
A 7 legjobb ügyfélmegtartási stratégia az e-kereskedelem webhelyein
Az ügyféltámogatás és az innováció fontosak a versenyben maradáshoz és elégedettség növeléséhez. Javasolt a lokalizált weboldalak használata a magyar látogatók vonzása érdekében.