Mik az üzleti szabályok?
Kerülje el ügyfélszolgálata képviselőinek abból fakadó elégedetlenségét, hogy igazán unalmas munkát kell végezniük. Hagyja, hogy egyes folyamatok automatikusan működjenek. Állítson fel üzleti szabályokat az ügyfélszolgálatban. A szabályok segítenek a szoftverben előre beállított műveletek végrehajtásában. Állítson be feltételeket, és amikor ezek teljesülnek, cselekvésre kerül sor. Az üzleti szabályokat gyakran használják jegy átadására, a jegy prioritásának megváltoztatására, válasz küldésére, az SLA szintjének megváltoztatására, címkék hozzáadására vagy eltávolítására és még sok minden másra. Időt takarítanak meg, és számos előnnyel járnak. Segítenek, hogy a képviselők koncentráltak maradjanak.
Tudjon meg többet a Szabályokról a LiveAgent-ben.

GYIK
Mik az üzleti szabályok?
Az üzleti szabályok részletes utasításokat tartalmaznak a napi feladatok végrehajtásával kapcsolatban. Szabályokat a LiveAgent panelen is létrehozhat. Ennek köszönhetően lehetősége lesz jobban automatizált tevékenységekre. Az üzleti szabályokat általában jegyek elküldésére, címkék hozzáadására vagy eltávolítására, valamint az SLA szintjének megváltoztatására használják.
Hogyan lehet üzleti szabályokat létrehozni?
Az üzleti szabályok létrehozásához a panelen kattintson a „Konfiguráció” menüpontra. Ezután válassza az „Automatizálás”, majd az „Időszabályok” fület. A szabályokkal meghatározhatja, hogy milyen jegyek kerüljenek az egyes osztályokhoz, milyen címkéket kell a jegyekhez illeszteni, ha a rendszer spamként jelöl meg őket.
Miért fontosak az üzleti szabályok?
Az üzleti szabályok azért fontosak, mert még jobban támogatják a munka automatizálását, hogy a képviselőknek ne kelljen felesleges munkát végezniük, és hatékonyabbak legyenek. A hatékony szabályok segítséget nyújtanak a munka lebonyolításában is.