Mi a Webes helpdesk?
A webes help desk, röviden WHD, egy olyan technológia, amely a help desk – jegykezelés kezelését biztosítja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy jegykezeléssel megkönnyítsék ügyfélszolgálatuk kezelését. Az összes kommunikációt a kezelt jegyek tárolják. Emellett kínál hardver- és szoftvereszközök kezelését, tudásmenedzsmentet, automatikus visszajelzéseket a felhasználók számára és még sok minden mást. Minden konfiguráció közvetlenül a webböngészőből érhető el a felhasználók számára. A felhasználóknak csak webböngészőre van szükségük a webes ügyfélszolgálat futtatásához.
Frequently Asked Questions
Mi a különbség a webes helpdesk és az önálló helpdesk alkalmazás között?
A webes helpdesk felhasználóorientált, míg a service desk üzletközpontú. Ezen túlmenően a help desk a következőkre összpontosít: pontmegoldások, reaktívak és a végfelhasználóknak szólnak. Másrészt a szervizpult proaktív szolgáltatásokat kínál, a szervizasztalok integrálva vannak, és technikusoknak is szólnak.
Mi az előnye az online webes ügyfélszolgálat használatának?
Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi az ügyféllel való kapcsolattartás különböző módszereinek használatát. Az online webes ügyfélszolgálat segít áthidalni a szakadékot az ügyfél és problémája között. Ekkor minden segítség egy helyen van, és az ügyfélszolgálat automatizálhatja ezt a folyamatot. Az online webes ügyfélszolgálat támogatja a csapat teljesítményét is. Könnyen kapcsolatba léphet a csapat másik tagjával, jegyzeteket készíthet és információkat gyűjthet az ügyfelekről. Az egyik legfontosabb előny a hozzáférhetőség. Előfordulhat, hogy az ügyfél nem mindig tud telefonálni, ezért az internetes szolgáltatás megkönnyíti számára.
Hogyan érhetem el a webes help desk szoftvert?
Ha hozzáférést szeretne kapni a webes ügyfélszolgálathoz, csatlakoztassa a panelhez. A konfiguráció a felhasználók számára egy webböngésző szintjén áll rendelkezésre, így csak internet-hozzáférésre van szükség.
Expert’s note
A Webes helpdesk segítségével megkönnyíthető az ügyfélszolgálat jegykezelése. Megbízható eszköz a kommunikációhoz, hardver- és szoftvereszközök kezeléséhez, tudásmenedzsmenthez és visszajelzésekhez.
Webhely látogatók nyomon követése
A help desk szoftver webhelylátogatóinak nyomon követési funkciója lehetővé teszi, hogy megtekintse a csevegésben lévő ügyfelek aktuális URL-jét, és értesítést kapjon, amikor weboldalt váltanak.
Webhely ellenőrzés ellenőrzőlista
A LiveAgent-szoftver ügyfélszolgálati szolgáltatásait részletező szöveg arról informál, hogy a cég milyen csatornákon lehet elérhető (hívás, e-mail, chat), és bemutatja a tudásbázis és proaktív chat sablonokat is. Az árazást ismertető szöveg kitér a funkciókra és integrációkra is, valamint hangsúlyozza, hogy a LiveAgent-ot kiskereskedők is használhatják. A proaktív chat fontos tényezője az autóipari ügyfélelvárásoknak, és az ügyfélélmény-platformok is segítenek a vállalkozások skálázhatóságában. A támogatói portál segíti az offline vásárlókat is, és a biztonságos kapcsolatok ellenőrzése fontos az ügyfélélmény szoftver bevezetése előtt.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálati támogatás egyedi funkciókat és integrációkat kínál, beleértve az egyedi gombokat és időmegtakarító funkciókat. A szoftver lehetőséget nyújt a szolgáltatási jelentések, adatmigráció és panaszkezelés létrehozására. Érdeklődők részletes demót és árinformációt kérhetnek.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az utazási irodáknak érdemes rendelkezniük ügyfélszolgálati szoftverrel, amely segít az ügyfelek kezelésében és az automatizált folyamatokban. A LiveAgent egy effektív megoldás, amely több platformot egyesít és kényelmes kommunikációt biztosít. Az alkalmazás számos előnnyel jár, amelyek közé tartozik az elégedettség, a megtartás, a hűség és az alacsonyabb költségek.