Mi a Webes helpdesk?
A webes help desk, röviden WHD, egy olyan technológia, amely a help desk – jegykezelés kezelését biztosítja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy jegykezeléssel megkönnyítsék ügyfélszolgálatuk kezelését. Az összes kommunikációt a kezelt jegyek tárolják. Emellett kínál hardver- és szoftvereszközök kezelését, tudásmenedzsmentet, automatikus visszajelzéseket a felhasználók számára és még sok minden mást. Minden konfiguráció közvetlenül a webböngészőből érhető el a felhasználók számára. A felhasználóknak csak webböngészőre van szükségük a webes ügyfélszolgálat futtatásához.
Frequently asked questions
Mi a különbség a webes helpdesk és az önálló helpdesk alkalmazás között?
A webes helpdesk felhasználóorientált, míg a service desk üzletközpontú. Ezen túlmenően a help desk a következőkre összpontosít: pontmegoldások, reaktívak és a végfelhasználóknak szólnak. Másrészt a szervizpult proaktív szolgáltatásokat kínál, a szervizasztalok integrálva vannak, és technikusoknak is szólnak.
Mi az előnye az online webes ügyfélszolgálat használatának?
Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi az ügyféllel való kapcsolattartás különböző módszereinek használatát. Az online webes ügyfélszolgálat segít áthidalni a szakadékot az ügyfél és problémája között. Ekkor minden segítség egy helyen van, és az ügyfélszolgálat automatizálhatja ezt a folyamatot. Az online webes ügyfélszolgálat támogatja a csapat teljesítményét is. Könnyen kapcsolatba léphet a csapat másik tagjával, jegyzeteket készíthet és információkat gyűjthet az ügyfelekről. Az egyik legfontosabb előny a hozzáférhetőség. Előfordulhat, hogy az ügyfél nem mindig tud telefonálni, ezért az internetes szolgáltatás megkönnyíti számára.
Hogyan érhetem el a webes help desk szoftvert?
Ha hozzáférést szeretne kapni a webes ügyfélszolgálathoz, csatlakoztassa a panelhez. A konfiguráció a felhasználók számára egy webböngésző szintjén áll rendelkezésre, így csak internet-hozzáférésre van szükség.
Expert note
A Webes helpdesk segítségével megkönnyíthető az ügyfélszolgálat jegykezelése. Megbízható eszköz a kommunikációhoz, hardver- és szoftvereszközök kezeléséhez, tudásmenedzsmenthez és visszajelzésekhez.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent egy közösségi médiát támogató help desk szoftver, amely az összes ügyfél-interakciót egy helyre rendezi, ezzel egyszerűbbé téve az ügyfélszolgálatot és segítve a cégeket a legfontosabb üzleti feladatokra összpontosítani. A szoftver egy ingyenes próbaidőszakot kínál, rengeteg integrációval rendelkezik, és a vásárlói elégedettség szempontjából az egyik legjobb szoftvernek számít. A LiveAgent demóját, árazását és további információit a weboldalukon találhatóak meg.
Online műszaki segítségnyújtás
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket és E-mail kezelő szoftvereket kínál, valamint bejövő call center szoftvert, panaszkezelési rendszert és ügyfélportál szoftvert kínál. Az oldal tartalmaz blogot, szójegyzéket, akadémiát és webináriumokat, valamint partnerprogramot és demóját is kínálja. Az ügyfélkommunikáció magas színvonalának kínál előnyöket az elégedett vásárlók és a márka népszerűsítése szempontjából. Az Élő chat ügyfélszolgálati kommunikációja pedig növeli az elégedettségi arányt a vásárlói elégedettségre összpontosítva.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a cégprofilok, a Help Desk névjegyek és a privát jegyzetek lehetőségét. A cégprofilok létrehozása egyszerű, és a cégspecifikus mezők hozzáadása is megoldott. A Help Desk névjegyek alapinformációkat tárolnak az ügyfelekről, feltüntetve nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Az egyéni kapcsolattartó mezők lehetővé teszik az egyéb személyes adatok tárolását is. Az alapos ügyfélprofilok segítenek a hatékonyabb és jobb szolgáltatásnyújtásban.
A Quality Unit LLC által készített LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert ajánlja az oldal látogatói számára. Az oldalon található információk között megtalálhatók a vállalat bemutatása, a díjak és tanúsítványok, valamint vásárlói vélemények. Az oldal támogatja a partnerprogramot, valamint az iratkozást a hírlevélre. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, de az oldal már most lehetőséget biztosít a demó előzetes lefoglalására és a telepítési státusz megtekintésére.