Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Webes helpdesk

Mi a Webes helpdesk?

A webes help desk, röviden WHD, egy olyan technológia, amely a help desk – jegykezelés kezelését biztosítja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy jegykezeléssel megkönnyítsék ügyfélszolgálatuk kezelését. Az összes kommunikációt a kezelt jegyek tárolják. Emellett kínál hardver- és szoftvereszközök kezelését, tudásmenedzsmentet, automatikus visszajelzéseket a felhasználók számára és még sok minden mást. Minden konfiguráció közvetlenül a webböngészőből érhető el a felhasználók számára. A felhasználóknak csak webböngészőre van szükségük a webes ügyfélszolgálat futtatásához.

<![CDATA[]]>

GYIK

Mi a különbség a webes helpdesk és az önálló helpdesk alkalmazás között?

A webes helpdesk felhasználóorientált, míg a service desk üzletközpontú. Ezen túlmenően a help desk a következőkre összpontosít: pontmegoldások, reaktívak és a végfelhasználóknak szólnak. Másrészt a szervizpult proaktív szolgáltatásokat kínál, a szervizasztalok integrálva vannak, és technikusoknak is szólnak.

Mi az előnye az online webes ügyfélszolgálat használatának?

Az online ügyfélszolgálat lehetővé teszi az ügyféllel való kapcsolattartás különböző módszereinek használatát. Az online webes ügyfélszolgálat segít áthidalni a szakadékot az ügyfél és problémája között. Ekkor minden segítség egy helyen van, és az ügyfélszolgálat automatizálhatja ezt a folyamatot. Az online webes ügyfélszolgálat támogatja a csapat teljesítményét is. Könnyen kapcsolatba léphet a csapat másik tagjával, jegyzeteket készíthet és információkat gyűjthet az ügyfelekről. Az egyik legfontosabb előny a hozzáférhetőség. Előfordulhat, hogy az ügyfél nem mindig tud telefonálni, ezért az internetes szolgáltatás megkönnyíti számára.

Hogyan érhetem el a webes help desk szoftvert?

Ha hozzáférést szeretne kapni a webes ügyfélszolgálathoz, csatlakoztassa a panelhez. A konfiguráció a felhasználók számára egy webböngésző szintjén áll rendelkezésre, így csak internet-hozzáférésre van szükség.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.