Egy ügyfélszolgálati szoftvert keres, ami többet tud?
A LiveAgent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. A hasznos eszközökkel, többcsatornás lefedettséggel, több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval, a LiveAgent a megfelelő választás cégének.
A mi Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.
A LiveAgent megfizethető árért nagyon sok mindent kínál. Válasszon egyet fizetős terveink közül vagy válasszon különböző funkcióinkból, hogy testre szabja ügyfélszolgálatát.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és fejleszti az átváltási rátákat.
Csökkentse az ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérvényt az univerzális postaládával.
Vigye a következő szintre ügyfélszolgálatát a LiveAgent-tel.
A LiveAgent nagy számú kommunikációs csatornát fel le. Rendelkezésére áll az e-mail, élő chat, közösségi média, hívásközpont és a tudásbázis, hogy több szabadságot biztosítson vásárlóinak. Mindent a megbízható jegyrendszer kezel, így nem kell aggódnia a rendetlen kommunikáció miatt.
Az élő chat egy a leghasznosabb ügyfélszolgálati eszközök közül az ügyfélszolgálati ügynökök számára. Ezáltal egyszerűnek, megbízhatónak és olyan gyorsnak kell lennie, amilyen csak lehet.
A LiveAgent chat widgetei pont ilyenek! Méghozzá a leggyorsabb is a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel. Még azt is láthatja, hogy mit írnak ügyfelei, mielőtt elküldenék azt. Lepje meg őket villámgyors válaszokkal.
A nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver nem kell, hogy magas árral érkezzen.
A LiveAgent három megfizethető fizetős tervvel rendelkezik, ami tele van eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal, ami által a lehető legjobb támogatást nyújthatja. Kizárólag annyit kell tennie, hogy válasszon egyet, ami a legjobban illik szükségleteihez.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.
Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..