Help desk jegykezelő rendszer

Belefáradt már az unalmas Help Desk jegykezelő szoftverbe? Ezzel mi is így vagyunk. A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi média megemlítései és más csatornák egy egyetemes postaládába kerülnek, és a fejlett automatizálás, szabályok és integrációk segítségével az ügyfélszolgálat rémálma egyszerűen a „Regisztráció” gombra kattintásával véget ér.

 

Vessen egy pillantást a LiveAgent help desk jegykezelő szoftverére

A Help Desk jegykezelő rendszere csak egy sokkal összetettebb megoldás része

Optimális több csatornás ügyfélszolgálati rendszer élmény

Univerzális postafiók

Egyesítse az összes kommunikációs csatornát az univerzális postaládába, amely a szokásos e-mailek intelligensebb változata. Az e-mailek, csevegések, hívások, közösségi média bejegyzések és még sok más egyetlen helyről érhető el.

 
Személy gyűjt több darab papír egy hálóba

Nem számít, hol kezdődik a kommunikáció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdjen el beszélgetni az ügyféllel az élő csevegésben, folytassa a nyomon követést e-mailben és fejezze be telefonon keresztül. Mindez ugyanazon a felületen és jegyen.

Hogyan működik a hívásátirányítás

Gyorsítsa fel a vevőknek történő válaszadás folyamatát a közös igényekre és kérdésekre adott válaszok elkészítésével. Mentsen el egy rövid választ és lepje meg ügyfeleit.

Makrók, Csatolmányok és Jegyzetek

Készítsen jegyeket, amelyeket csak a kollégái láthatnak és rendelje hozzá egy adott személyhez. Használja őket emlékeztetőként, feladatok létrehozásához vagy jegyzetek készítéséhez Önnek és munkatársainak.

Miért a help desk jegykezelő szoftver?

Az intelligens ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer megkönnyíti az összes ügyfélszolgálati igény kielégítését. Könnyedén fogadja, feldolgozza és válaszol a megkeresésekre és javítja az ügyfelekkel fenntartott kapcsolatokat.

Biznisz oldalak

Vállalati előnyök

Egyszerűsítse csatornáit

Automatizálja a közös feladatokat

Legyen egyértelmű felelőssége

A leggyorsabb élő chat szoftver a piacon

Pozitív hatás

Szakmai megközelítés

A konverziós arány 18% -os növekedése

Részletes betekintés és jelentések

 
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete
Jegy létrehozása

Help desk jegykezelő szoftver intuitív kezelőfelülettel

A LiveAgent jegykezelő rendszer automatikusan nyomon követi és átalakítja az összes ügyfél-problémákat jegyekké. A kommunikáció minden bejövő formája Jegyekké alakul a jobb kényelem és kezelés érdekében. A felhasználói felület alkalmazkodó, intuitív és a felhasználók egyszerűen imádják.

Tudásbázis a jegykezelés részeként

Az ügyfelek 70% -a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal. A jegykezelő szoftverek funkciói mellett a LiveAgent ugyanazon csomagban egy teljesen alkalmazkodó Ügyfélportált kínál Tudásbázissal, GYIK-kal és Fórummal. Engedje meg, hogy az ügyfelek segítsenek magukon, válaszokkal szolgálva, még akkor is, ha az ügynökök offline állapotban vannak.

 
Erőteljes tudásbázis-készítő

All-in-one help desk jegykezelő rendszer

Email érkezett a bejövő fiókba

Email jegyrendszer

Az intelligens e-mail jegykezelő és szétosztás biztosítja, hogy egyetlen e-mail se tévedjen el, vagy ne válaszolja meg kétszer.

jegykezelő szoftver okos jegy átirányítás

Okos jegyirányítás

A LiveAgent automatikusan kiválasztja a legmegfelelőbb ügynököt az SLA prioritások alapján.

jegykezelő szoftver erőteljes együttműködés

Erőteljes együttműködés

Engedje meg ügynökeinek, hogy segítsenek egymásnak és az együttműködési funkciókkal gyorsabban válaszolhassanak a jegyekre.

Megnövekedett ügyfél-elégedettség és hűség

Fokozott elégedettség

Marketing kutatások szerint az elégedett ügyfelek hajlamosak többet költeni.

Az aktív hívásátirányítás előnyei

Zökkenőmentes jegy-szétosztás

Győződjön meg arról, hogy ügyfélszolgálati ügynökeinek mindig az optimális terhelése legyen. Határozza meg, hogy hány jegyet, csevegést és telefonhívást tudnak kezelni. Automatikusan forgassa a telefonos ügyeletet, állítsa be a szünetidőket és hagyja pihenni őket, amikor szükségük van rá. Rendeljen hozzá jegyeket egyes ügynökökhöz vagy egész osztályokhoz bármikor. Állítsa be saját szabályait és kritériumait a jegyek szétosztására a jegy paraméterei, események vagy időalapú feltételek alapján.

 

Felelősség kezelése

A LiveAgent segítségével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket. Változtassa meg a jegy tulajdonosát egy másik részlegre vagy akár egy ügynökre. Mindig tudhatja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért. Soha többé nem kell azt hallgatnia, hogy “nem tudtam, hogy az én felelősségem”.

 
Elsőbbségi hozzárendelés

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, vagy havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, csak havi valódi használatért számlázunk. Válassza ki a megfelelő díjcsomagot és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot.

Díjcsomag Neve

Jegy

Kisvállalkozásoknak és vállalkozóknak

$15 /mo
Díjcsomag Neve

Jegy+Chat

Ideális kis- és középvállalatok számára

$29 /mo

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

A helpdesk jegykezelő rendszer lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára az ügyfelek kezelését. A szoftver minden vásárlói interakcióból jegyet készít és releváns információkat gyűjt az ügyfelek kérdéseinek megoldása érdekében.

Ha a legjobb help desk jegykezelő rendszert keresi, vegye figyelembe a felhasználói értékeléseket, a funkcionalitást és az árat. A legjobb jegykezelő rendszernek olyan funkciókkal kell rendelkeznie, mint a többcsatornás kommunikáció, a jegyek szétosztása, a munkafolyamat automatizálása, a jelentések és az elemzések, a tudásbázisok és a játékosítási funkciók.

Ha azon morfondírozik, hogy melyik help desk jegykezelő eszközt használja, tanulmányozza annak árát, funkcionalitását és felhasználói véleményeit. Egyes jegykezelő eszközök több segítséget nyújtanak, mint mások. Például a LiveAgent egy jegykezelő eszköz, amely a többcsatornás kommunikációt, jegyelosztásokat, munkafolyamat-automatizálást, jelentéseket és elemzéseket, tudásbázisokat, játékos funkciókat és virtuális telefonos központot is biztosít.

 

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.