Ingyenes próba

Magyar help desk jegykezelő rendszer

Belefáradt már az unalmas Help Desk jegykezelő szoftverbe? Ezzel mi is így vagyunk. A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi média megemlítései és más csatornák egy egyetemes postaládába kerülnek, és a fejlett automatizálás, szabályok és integrációk segítségével az ügyfélszolgálat rémálma egyszerűen a „Regisztráció” gombra kattintásával véget ér.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Vessen egy pillantást a LiveAgent magyar help desk jegykezelő szoftverére

A Help Desk jegykezelő rendszere csak egy sokkal összetettebb megoldás része

Tökéletes több csatornás ügyfélszolgálati rendszer élmény

Univerzális postafiók

Egyesítse az összes kommunikációs csatornát az univerzális postaládába, amely a szokásos e-mailek intelligensebb változata. Az e-mailek, csevegések, hívások, közösségi média bejegyzések és még sok más egyetlen helyről érhető el.

Személy, aki több papírdarabot gyűjt össze egy hálóba

Nem számít, hol kezdődik a kommunikáció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdjen el beszélgetni az ügyféllel az élő csevegésben, folytassa a nyomon követést e-mailben és fejezze be telefonon keresztül. Mindez ugyanazon a felületen és jegyen.

Hogyan működik a hívásirányítás

Gyorsítsa fel a vevőknek történő válaszadás folyamatát a közös igényekre és kérdésekre adott válaszok elkészítésével. Mentsen el egy rövid választ és lepje meg ügyfeleit.

Makrók, Mellékletek és Megjegyzések

Készítsen jegyeket, amelyeket csak a kollégái láthatnak és rendelje hozzá egy adott személyhez. Használja őket emlékeztetőként, feladatok létrehozásához, vagy jegyzetek készítéséhez Önnek és munkatársainak.

Miért a help desk jegykezelő szoftver?

Az intelligens ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer megkönnyíti az összes ügyfélszolgálati igény kielégítését. Könnyedén fogadhatja, feldolgozhatja és válaszolhat a megkeresésekre és javíthatja az ügyfelekkel fenntartott kapcsolatokat.

Biznisz oldalak

Vállalati előnyök

Egyszerűsítse csatornáit

Automatizálja a közös feladatokat

Legyen egyértelmű felelőssége

A leggyorsabb élő chat szoftver a piacon

Pozitív hatás

Szakmai megközelítés

A konverziós arány 18% -os növekedése

Részletes betekintés és jelentések

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete
Jegy-létrehozása

Magyar help desk jegykezelő szoftver intuitív kezelőfelülettel

A LiveAgent ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer automatikusan nyomon követi és átalakítja az összes ügyfél-problémákat jegyekké. A kommunikáció minden bejövő formája Jegyekké alakul a jobb kényelem és kezelés érdekében. A felhasználói felület alkalmazkodó, intuitív és a felhasználók egyszerűen imádják.

Tudásbázis a jegykezelés részeként

Az ügyfelek 70% -a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal. A jegykezelő szoftverek funkciói mellett a LiveAgent ugyanazon csomagban egy teljesen alkalmazkodó Ügyfélportált kínál Tudásbázissal, GYIK-kal és Fórummal. Engedje meg, hogy az ügyfelek segítsenek magukon, válaszokkal szolgálva, még akkor is, ha az ügynökök offline állapotban vannak.

Erőteljes tudásbázis-készítő

Minden az egyben magyar help desk jegykezelő rendszer

E-mail értesítés a beérkező levelek mappába

Email jegyrendszer

Az intelligens e-mail jegykezelő és szétosztás biztosítja, hogy egyetlen e-mail se tévedjen el, vagy ne válaszolja meg kétszer.

jegykezelő szoftver okos jegy átirányítás

Okos jegyirányítás

A LiveAgent automatikusan kiválasztja a legmegfelelőbb ügynököt az SLA prioritások alapján.

jegykezelő szoftver erőteljes együttműködés

Erőteljes együttműködés

Engedje meg ügynökeinek, hogy segítsenek egymásnak és az együttműködési funkciókkal gyorsabban válaszolhassanak a jegyekre.

Megnövekedett ügyfél-elégedettség és hűség

Fokozott elégedettség

Marketing kutatások szerint az elégedett ügyfelek hajlamosak többet költeni.

A hívástovábbítás előnyei

Zökkenőmentes jegy-szétosztás

Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati ügynökeinek mindig az optimális terhelése legyen. Határozza meg, hogy hány jegyet, csevegést és telefonhívást tudnak kezelni. Automatikusan forgassa a telefonos ügyeletet, állítsa be a szünetidőket és hagyja pihenni őket, amikor szükségük van rá. Rendeljen hozzá jegyeket egyes ügynökökhöz vagy egész osztályokhoz bármikor. Állítsa be saját szabályait és kritériumait a jegyek szétosztására a jegy paraméterei, események vagy időalapú feltételek alapján.

Felelősség kezelése

A LiveAgent segítségével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket. Változtassa meg a jegy tulajdonosát egy másik részlegre vagy akár egy ügynökre. Mindig tudhatja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért. Soha többé nem kell azt hallgatnia, hogy “nem tudtam, hogy az én felelősségem”.

Prioritási feladat

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, vagy havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, csak havi valódi használatért számlázunk. Válassza ki a megfelelő díjcsomagot és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot.

Díjcsomag Neve

Jegy

Kisvállalkozásoknak és vállalkozóknak

$15 /mo
Díjcsomag Neve

Jegy+Chat

Ideális kis- és középvállalatok számára

$29 /mo

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

A help desk jegykezelő rendszer lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára az ügyfelek kezelését. A jegykezelő rendszer szoftver minden vásárlói interakcióból jegyet készít és releváns információkat gyűjt az ügyfelek kérdéseinek megoldása érdekében.

Ha a legjobb help desk jegykezelő rendszert keresi, vegye figyelembe a felhasználói értékeléseket, a funkcionalitást és az árat. A legjobb IT jegykezelő rendszernek olyan funkciókkal kell rendelkeznie, mint a többcsatornás kommunikáció, a jegyek szétosztása, a munkafolyamat automatizálása, a jelentések és az elemzések, a tudásbázisok és a gamifikációs funkciók.

Ha azon morfondírozik, hogy melyik help desk jegykezelő eszközt használja, tanulmányozza annak árát, funkcionalitását és felhasználói véleményeit. Egyes jegykezelő eszközök több segítséget nyújtanak, mint mások. Például a LiveAgent egy jegykezelő eszköz, amely a többcsatornás kommunikációt, jegyelosztásokat, munkafolyamat-automatizálást, jelentéseket és elemzéseket, tudásbázisokat, játékos funkciókat és virtuális telefonos központot is biztosít.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..