Belefáradt már az unalmas Help Desk jegykezelő szoftverbe? Ezzel mi is így vagyunk. A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi média megemlítései és más csatornák egy egyetemes postaládába kerülnek, és a fejlett automatizálás, szabályok és integrációk segítségével az ügyfélszolgálat rémálma egyszerűen a „Regisztráció” gombra kattintásával véget ér.
A Help Desk jegykezelő rendszere csak egy sokkal összetettebb megoldás része
Egyesítse az összes kommunikációs csatornát az univerzális postaládába, amely a szokásos e-mailek intelligensebb változata. Az e-mailek, csevegések, hívások, közösségi média bejegyzések és még sok más egyetlen helyről érhető el.
Nem számít, hol kezdődik a kommunikáció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdjen el beszélgetni az ügyféllel az élő csevegésben, folytassa a nyomon követést e-mailben és fejezze be telefonon keresztül. Mindez ugyanazon a felületen és jegyen.
Gyorsítsa fel a vevőknek történő válaszadás folyamatát a közös igényekre és kérdésekre adott válaszok elkészítésével. Mentsen el egy rövid választ és lepje meg ügyfeleit.
Készítsen jegyeket, amelyeket csak a kollégái láthatnak és rendelje hozzá egy adott személyhez. Használja őket emlékeztetőként, feladatok létrehozásához, vagy jegyzetek készítéséhez Önnek és munkatársainak.
Az intelligens ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer megkönnyíti az összes ügyfélszolgálati igény kielégítését. Könnyedén fogadhatja, feldolgozhatja és válaszolhat a megkeresésekre és javíthatja az ügyfelekkel fenntartott kapcsolatokat.
Egyszerűsítse csatornáit
Automatizálja a közös feladatokat
Legyen egyértelmű felelőssége
Szakmai megközelítés
A konverziós arány 18% -os növekedése
Részletes betekintés és jelentések
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
A LiveAgent ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer automatikusan nyomon követi és átalakítja az összes ügyfél-problémákat jegyekké. A kommunikáció minden bejövő formája Jegyekké alakul a jobb kényelem és kezelés érdekében. A felhasználói felület alkalmazkodó, intuitív és a felhasználók egyszerűen imádják.
Az ügyfelek 70% -a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal. A jegykezelő szoftverek funkciói mellett a LiveAgent ugyanazon csomagban egy teljesen alkalmazkodó Ügyfélportált kínál Tudásbázissal, GYIK-kal és Fórummal. Engedje meg, hogy az ügyfelek segítsenek magukon, válaszokkal szolgálva, még akkor is, ha az ügynökök offline állapotban vannak.
Az intelligens e-mail jegykezelő és szétosztás biztosítja, hogy egyetlen e-mail se tévedjen el, vagy ne válaszolja meg kétszer.
A LiveAgent automatikusan kiválasztja a legmegfelelőbb ügynököt az SLA prioritások alapján.
Engedje meg ügynökeinek, hogy segítsenek egymásnak és az együttműködési funkciókkal gyorsabban válaszolhassanak a jegyekre.
Marketing kutatások szerint az elégedett ügyfelek hajlamosak többet költeni.
Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati ügynökeinek mindig az optimális terhelése legyen. Határozza meg, hogy hány jegyet, csevegést és telefonhívást tudnak kezelni. Automatikusan forgassa a telefonos ügyeletet, állítsa be a szünetidőket és hagyja pihenni őket, amikor szükségük van rá. Rendeljen hozzá jegyeket egyes ügynökökhöz vagy egész osztályokhoz bármikor. Állítsa be saját szabályait és kritériumait a jegyek szétosztására a jegy paraméterei, események vagy időalapú feltételek alapján.
A LiveAgent segítségével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket. Változtassa meg a jegy tulajdonosát egy másik részlegre vagy akár egy ügynökre. Mindig tudhatja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért. Soha többé nem kell azt hallgatnia, hogy “nem tudtam, hogy az én felelősségem”.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, vagy havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, csak havi valódi használatért számlázunk. Válassza ki a megfelelő díjcsomagot és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
A help desk jegykezelő rendszer lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára az ügyfelek kezelését. A jegykezelő rendszer szoftver minden vásárlói interakcióból jegyet készít és releváns információkat gyűjt az ügyfelek kérdéseinek megoldása érdekében.
Ha a legjobb help desk jegykezelő rendszert keresi, vegye figyelembe a felhasználói értékeléseket, a funkcionalitást és az árat. A legjobb IT jegykezelő rendszernek olyan funkciókkal kell rendelkeznie, mint a többcsatornás kommunikáció, a jegyek szétosztása, a munkafolyamat automatizálása, a jelentések és az elemzések, a tudásbázisok és a gamifikációs funkciók.
Ha azon morfondírozik, hogy melyik help desk jegykezelő eszközt használja, tanulmányozza annak árát, funkcionalitását és felhasználói véleményeit. Egyes jegykezelő eszközök több segítséget nyújtanak, mint mások. Például a LiveAgent egy jegykezelő eszköz, amely a többcsatornás kommunikációt, jegyelosztásokat, munkafolyamat-automatizálást, jelentéseket és elemzéseket, tudásbázisokat, játékos funkciókat és virtuális telefonos központot is biztosít.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..