Jegykezelő szoftver

Biztosítson zökkenőmentes ügyfélszolgálatot
minden csatornán.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

A LiveAgent ügyfélszolgálati jegykezelő szoftvere

Elege van az unalmas jegykezelő szoftverből? Így vagyunk ezzel mi is. A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, közösségi média említései és egyéb csatornái egyetlen univerzális postafiókba kerülnek, és a fejlett automatizálási szabályok és integrációk segítségével az ügyfélszolgálati rémálma véget ér a „Regisztráció” gomb egyszerű kattintásával.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Jegykezelő szoftver demo

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Mi az a jegykezelő szoftver?

A jegykezelő rendszer az ügyfelek kéréseit jegyekké alakítja, amelyek könnyen eloszthatók az ügyfélszolgálati csapat között. Ez nagymértékben javíthatja a jegykezelést, mivel az ügyfélszolgálati ügynökök egy helyről hatékonyan érhetik el és oldhatják meg az ügyfelek kérdéseit.

LiveAgent termék ismertető

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jegykezelő rendszer intuitív felhasználói felülettel

A LiveAgent jegykezelő szoftver automatikusan nyomon követi és jegyekké alakítja át az ügyfelek összes problémáját. A kommunikáció minden bejövő formája jegyekké alakul a jobb kényelem és a feladatkezelés érdekében. A felhasználói felület adaptálható és intuitív.

Jegykezelő szoftver az ügyfél-elégedettség érdekében

Javítsa webhelyét, és kezdjen beszélgetéseket a látogatókkal a modern üzenetküldő szoftvernek köszönhetően. Növelje az ügyfelek hűségét a csevegési kérésekre adott gyors válaszokkal egy hatékony eszköznek köszönhetően. Tekintse meg, mit kapnak ügyfelei és ügyfélszolgálati csapatai a LiveAgent segítségével.

Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:

  • Megbízható és gyors chat szolgáltatások
  • Megnövelt válaszidő
  • Gyorsabb az ügyfélkérdések megoldása
LiveAgent's ticketing system - support team view

A LiveAgent túlmutat egy IT jegykezelő szoftveren

A LiveAgent egy IT jegykezelő szoftver, amely több csatornát, például e-maileket, chateket, hívásokat és közösségi médiát egyesít, hogy holisztikus ügyfélszolgálatot nyújtson ügyfelei számára. De ez nem áll meg itt. A LiveAgent ügyfélportált kínál több tudásbázisú támogatással, fórumokkal, valamint vásárlói visszajelzésekkel és javaslatokkal. Fedezze fel, mit kínál szervezete számára a legfejlettebb ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer.

A hatékony ügyfélszolgálati jegyértékesítő szoftver főbb jellemzői

Minden az egyben megoldás

Univerzális postafiók

  • Nem kell külön figyelnie az egyes kommunikációs csatornákat. Az univerzális megosztott postafiók egy helyre gyűjti az összes üzenetet, és jegyekké alakítja őket. Hozza le e-mail postafiókját, és válaszoljon e-mailekre, telefonhívásokra, közösségi média üzenetekre, élő chat-üzenetekre és tudásbázisjegyekre egy központi helyen.
  • Az ügyfélkommunikáció minden része egy helyen
  • Kényelmes irányítópult egyszerű rendszerezéssel
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hibrid jegykezelés

Szervezett ügyfél-interakciók

A bejövő jegy bármely csatornáról érkezhet, valahányszor az ügyfél kapcsolatba lép a támogatással. A LiveAgent megszervezi az összes kommunikációt, így nem kell hosszas keresést végeznie. Az ügyféligényeket egyetlen ügyfélszolgálati jegyszálban tarthatja, függetlenül attól, hogy e-mailből, élő csevegésből vagy közösségi médiából érkezik.

  • A csatornáktól függetlenül minden kommunikációt rendszerezzen
  • Csökkentse az ügynök válaszidejét, és biztosítson gyorsabb válaszokat
  • Javítsa munkafolyamatát, és egyszerűen találja meg az ügyfél jegyeket

Csapat kommunikáció

Belső jegyek és jegyzetek

  • Hozzon létre jegyeket, amelyeket csak az ügyfélszolgálati ügynökei láthatnak. Használja őket jegyzetként fontos információk lejegyzéséhez, emlékeztetőknek, amelyeket meg kell jegyezni, vagy konkrét feladatokat hozhat létre egy jegyszálon belül. Osszon meg mindent, ami fontos a kollégáival közvetlenül a jegyekben.
  • Készítsen feljegyzéseket és feladatokat az ügynökök számára
  • Írjon le fontos információkat az ügyfelekről
  • Hozzon létre emlékeztetőket magának közvetlenül a jegyekben
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Hatékony munkafolyamat

Előre megírt üzenetek

Használja a Kész válaszokat, hogy válaszoljon a gyakran feltett kérdésekre az ügyféljegyekben, és csökkentse az ügynök válaszidejét. A help desk csapata lényegesen gyorsabban tudja megoldani a gyakori problémákat, és a kidolgozottabb ügyfélkérdésekre összpontosíthat. Maradjon arra összpontosítva, ami a figyelmet igényli.

  • Előre megírt válaszok különböző forgatókönyvekhez
  • Gyorsabb megoldási idő a gyakran feltett kérdésekkel
  • Fokozott ügynöki termelékenység és fókusz

Tudásmenedzsment

A tudásbázis a jegykezelés része

  • Hozzon létre tudásbázisokat azoknak az ügyfeleknek, akik az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel helyett az önkiszolgáló lehetőségeket részesítik előnyben. A LiveAgent adaptálható ügyfélportált kínál tudásbázissal, amely támogatja az egyéni márkaépítést. Adjon hozzá GYIK-et és fórumokat a beszélgetésekhez. Hagyja, hogy ügyfelei segítsenek magukon, amikor az ügynökök offline állapotban vannak.
  • Teljes körű önkiszolgáló portállehetőségek
  • Ügyfélportál, tudásbázis, fórumok és GYIK
LiveAgent - knowledge base software

Hogyan segítheti vállalkozását az online jegykezelő szoftver?

Fedezze fel, hogyan segíthet a jegykezelés az ügyfelek kérésének kezelésében, az ügyfelek megtartásának növelésében vagy az ügyfelek elégedettségének javításában

Elégítse ki az ügyfelek igényeit

Elégítse ki ügyfeleit egy jegykezelő rendszerrel, amely segíthet gyorsabb és megalapozottabb válaszokat adni. Kínáljon kényelmet ügyfelei számára, és több csatornán keresztül válaszoljon, miközben mindent rendszerezett.

  • Az ügyfelek kielégítése gyors és informatív válaszokkal
  • Támogatás biztosítása több kommunikációs csatornán keresztül
Chart

80 %

a fogyasztók gyorsaságot és kényelmet várnak el Az ügyfelek többsége a gyorsaságot, a hozzáértő segítséget, a kényelmet és a barátságosságot tartja az ügyfélszolgálat fontos elemének.

ROI növelése

Az ügyfelek minden üzletben értékelik a jó ügyfélszolgálatot. Növelje bevételeit a gyorsabb és megbízható támogatással, miközben csökkenti az ügyfélszolgálati osztály költségeit egyetlen külön ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerrel.

  • Csökkentse az ügyfélszolgálati költségeket a LiveAgent segítségével
  • Növelje bevételeit megbízható támogatás nyújtásával
Chart

86 %

hajlandó fizetni a jó szolgáltatásért Csökkentse költségeit, miközben többet keres. Az ügyfelek mindig hajlandóak többet fizetni a kiváló ügyfélszolgálati élményért.

Szerezzen hűséget

A hálás ügyfelek mindig értékelik a jó szolgáltatást és az ügyfélszolgálati ügynökök hozzáértő segítségét. Javítsa ügyfélszolgálatát a nagy jegyforgalom idején, és alakítson ki erős vásárlói hűséget nagyszerű interakciókkal.

  • Építsd ki az ügyfelek hűségét bármely preferált csatornán
  • Szerezzen hűséges ügyfeleket, akik újra visszatérnek vásárolni
Chart

73%

Magasabb elégedettségi arány Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket, és tegye boldoggá ügyfeleit. Teljes funkcionalitású élő csevegőszoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.

Takarítson meg többet a jegyértékesítő szoftveren

Fejlessze ügyfélszolgálati menedzsmentjét megfizethető áron. Szerezze be a megfelelő funkciókat az ügyfelekkel való interakcióhoz, és takarítson meg pénzt jegyértékesítési megoldásán.

Beszámolók

Szerezze be a LiveAgent
jegykezelő szoftvert, és csatlakozzon a 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Átlátható és tisztességes árazás

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak – csak havi számlázás van. Teljesen átlátható árképzés, havonta csak a valós használat után számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje el a legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.

7 vagy 30 napos ingyenes próbaverzió
Ingyenes próbaverzió 7 napig ingyenes e-maillel, vagy 30 napig céges e-maillel
Nincs szükség bankkártya megadására
és még sok más
9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Teljes útmutató a legjobb jegykezelő szoftverhez

Biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot, és jegykezelővel szervezze meg kérdéseit

Hogyan válasszuk ki a legjobb jegykezelő szoftvert

Kötelezettségvállalások

Ismerkedjen meg a jegykezelő megoldásokkal, és ismerje meg a szoftveres kötelezettségvállalásokat. Ide tartoznak az alapárak, a szoftver- vagy hardverkövetelmények, a beépített szolgáltatások, az integrációk, a támogatott ügyfélkommunikációs csatornák, és még az ügyfélszolgálati ügyfélszolgálat is. Miután minden létfontosságú információ birtokában van, megalapozott döntést hozhat arról, hogy melyik szoftver a legmegfelelőbb az Ön helyzetének.

Árazás

A vállalkozása számára legmegfelelőbb jegykezelő szoftver kiválasztásával kapcsolatos leggyakoribb problémák közé tartoznak az árazási lehetőségek. A jegykezelő szoftverek ára néhány tényezőtől függ, mint például az alapvető funkciók, egyedi integrációk, a megbízhatóság és egyebek. Mindenképpen fontolja meg ezeket a lehetőségeket, és hasonlítsa össze az árszinteket, hogy biztosan megkapja a szükséges szoftvert túlfizetés nélkül.

Támogatás

Minden help desk szoftvernek kiváló támogatást kell nyújtania a felhasználók számára. Ezért a felhasználóbarát önkiszolgáló lehetőségek és a közvetlen kapcsolatfelvételi lehetőségek elengedhetetlenek. A LiveAgent ügyfelei e-mailben, élő chaten vagy telefonon bármikor kapcsolatba léphetnek a hét minden napján 24 órában elérhető ügyfélszolgálatunkkal. Önkiszolgálási lehetőségeket kereshet külső tudású ügyfélbázisunkban is.

Kapcsolatfelvételi lehetőségek

Kiváló ügyfélszolgálatot biztosít olyan eszközök választékával, amelyek segítenek elérni minden fontos ügyfélcsatornát. Adja meg például ügyfelei számára azt a lehetőséget, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel e-mailben, élő chaten, hívások útján, vagy akár közösségi médián keresztül. Az ügyfélportál és a külső tudásbázis hozzáadásával biztosíthatja, hogy ügyfelei megtalálják a számukra legmegfelelőbb lehetőséget.

Fel/le méretezési képesség

Úszik a bejövő kérésekben? Minden jó jegykezelő szoftver segíthet a bővítésben, amikor csak szükséges, és segít helyet teremteni több ügyfélszolgálati ügynöknek. Ez fordítva is működik. Nyugodtan váltson alacsonyabb verzióra, amikor úgy érzi, hogy túlfizet a nem használt funkciókért.

Szoftver korlátozások

Ügyfélszolgálati csapatának minden szükséges eszközzel rendelkeznie kell a támogatás nyújtásához. A szoftverkorlátozásoknak nem kell feltétlenül rossznak lenniük, különösen az olyan ügyfélszolgálatok esetében, amelyek nem igényelnek minden szoftvert és szolgáltatást. Fontolja meg mindazt, amire szüksége van, és válassza ki a legjobb lehetőségeket méltányos áron.

Együttműködési lehetőségek

Az ügyfélszolgálati képviselőknek egységként kell működniük. Használja ki a help desk együttműködési eszközeit, ossza meg ügyfélprofiljait, és egyszerűen működjön együtt az ügyfelekkel kapcsolatos kérdésekben. Bárki jelentkezhet. A LiveAgent szükség esetén segíthet feljegyzésekkel, címkékkel, elérhetőségi adatokkal, és ügyféljegyek felosztásában, amikor szükség van rá.

A jegykezelő szoftver 8 legjobb szolgáltatója

1. LiveAgent

Mindenkinek ajánlott, aki minden csatornán kiváló ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani A LiveAgent egy nagyszerű általános célú help desk rendszer, amely szinte bármilyen típusú ügyfélszolgálat kezelésére képes. E-mail, élő chat, call center, közösségi média és ügyfélportál támogatásával érkezik tudásbázissal. A LiveAgent emellett számos termelékenységi funkciót, elemzést, és számos natív integrációt kínál más hasznos szoftverekkel. Ezenkívül a LiveAgent ügyfélszolgálati ügynökei a hét minden napján, 24 órában elérhetők.

LiveAgent ügyfelek

A LiveAgent ügyfelei között vannak olyan jól ismert cégek, mint a BMW, az O2, a Yamaha, a Slido, a Forbes, a Nascar és az Airbus.

LiveAgent árazás

A LiveAgent négy csomagot kínál különféle funkciókkal és hozzáféréssel a kommunikációs csatornákhoz. Válassza ki az igényeinek megfelelőt méltányos áron. Ezenkívül bármikor vásárolhat külön funkciókat a csomag frissítése nélkül.

Ingyenes 0 dollár ügynökönként/hónap
Ingyenes fiókunk olyan jegykezelő funkciókat kínál, amelyek jól szolgálják Önt, ha nem szeretne széleskörű ügyfélszolgálatot nyújtani.
Small 9 dollár ügynökönként/hónap
LiveAgent jegykezelő amely képes kezelni az összes e-mail kommunikációt. A csomag hasznos jegykezelési funkciókkal rendelkezik, amelyek segíthetik napi tevékenységeit, valamint egy külső és belső tudásbázissal rendelkező ügyfélportállal.
Medium 29 dollár ügynökönként/hónap
Adja hozzá a piac leggyorsabb élő chat widgetjét webhelye kiegészítéseként. Szerezzen be egy gyors és népszerű kommunikációs csatornát jegyvásárlása kiegészítéseként. Ezenkívül hatékony webhelykövetést és egyéb nagyszerű csevegési funkciókat is kap.
Large 49 dollár ügynökönként/hónap
All-Inclusive csomagunk mindent tartalmaz, amit a korábbi csomagokban említettünk, és korlátlan hívásfelvétellel, IVR-fákkal és videohívásokkal egészíti ki a call center funkcióit. A közösségi média többcsatornás támogatása is rendelkezésre áll, így hozzáadhatja Facebook-, Instagram-, Twitter- és Viber-fiókjait.

Kulcsfontosságú LiveAgent információk

A LiveAgentnek több ezer ügyfele van világszerte különböző üzleti területekről és iparágakból. Az ügyfelek magánszemélyek és vállalkozások, bármilyen méretűek. A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy minden fontos ügyfélcsatornán keresztül támogatást nyújtson. A jegykezelő rendszer szoftverünk segítséget nyújt az e-mailek, élő chat, hívások, közösségi oldalak és egy tudásbázissal rendelkező ügyfélportál kezelésében. Mindent több mint 130 funkció támogat, és több mint 195 integrációt hozhat létre más szoftverekkel. A LiveAgent 24 órás ügyfélszolgálatot is kínál minden ügyfél számára.

2.

2. Zoho Desk

Mindenkinek ajánlott, aki egy átfogó, könnyen használható help desk szoftvert keres A LiveAgenthez hasonlóan a Zoho Desk is mindenre kiterjedő ügyfélszolgálati megoldást kínál megfizethető áron. Hiányzik belőle néhány funkció, például a földrajzi célzás vagy a webhelylátogatók követése, de mindenben kitűnik, amit az ügyfeleknek kínál. A Zoho Desk manapság az egyik legmegbízhatóbb ügyfélszolgálat. A Zoho Desk ügyfelei a Daimler, a McAfee, a RioTinto, a Rogers, az Essilor, a Cummins és a Lycamobile.

Zoho Desk árazás

Ingyenes 0 USD/hó
Az ingyenes csomag három ügynököt tartalmaz, és jegykezelési és támogató funkciókat kínál, például SLA-kat, privát tudásbázist, súgót és mobilalkalmazásokat.
Standard 14 dollár/hó
Tartalmazza a fejlett jegykezelési kulcsfunkciót, a közösségi csatornákat, valamint az integrációkhoz való hozzáférést. Számos további funkcióval is rendelkezik, amelyek javítják az ügyfélszolgálati támogatást.
Professional 23 dollár/hó
A professzionális csomag tartalmazza a több osztályra kiterjedő jegykezelést, a telefonálást, az időkövetést, az ügynöki keresztmunka-észlelést és egyéb értékes funkciókat, amelyek tovább javítják Zoho Desk-jét.
Enterprise 40 dollár/hó
A legdrágább csomag egy élő csevegést és a Zia - mesterséges intelligencia támogatását tartalmazza. Ez a csomag tartalmazza az összes elérhető Zoho Desk funkciót, például többszintű IVR-t, egyéni funkciókat, több munkaórát és még sok mást.

A Zoho Desk legfontosabb információi

A Zoho Desk az egyik leggyakrabban használt ügyfélszolgálat a világon. Segítségével több ezer help desk nyújt fantasztikus támogatást. A Zoho Desk a legtöbb méretű vállalkozás számára alkalmas, és a legtöbb ügyfélszolgálat számára kiváló megoldást kínál. A csomagok számos hasznos funkciót és külön ügyfélcsatornákat tartalmaznak, amelyeket a cégek attól függően használhatnak, hogy mire van szükségük. Ezenkívül a Zoho Desk tisztességes árat és megbízhatóságot kínál. LiveAgent vs Zoho Desk összehasonlítás

3. HappyFox

Azoknak ajánljuk, akik az élő chatre összpontosító help desket keresnek A HappyFox ügyfélszolgálatot és dedikált üzleti csevegési szoftvert készít, amely különféle funkciókkal rendelkezik. Az alkalmazás Mac és Windows operációs rendszerekhez, valamint Android, iPhone és iPad eszközökhöz egyaránt érkezik. A HappyFox segítségével jegyeket kezelhet, chatelhet a webhely látogatóival, és nyomon követheti oldalaktivitásukat. A HappyFox ügyfelei közé tartozik a Sennheiser, a Whirlpool, az M4Research, a Power Quality Consultants, az ORD Capital és a Rockhurst Egyetem.

HappyFox árazás

A HappyFox ára havi 29 dollártól kezdődik. Növekedhet attól függően, hogy milyen csomag mellett dönt. A HappyFox-nál négy csomag közül választhat.

Mighty
A Mighty csomag olyan funkciókat kínál, mint az omnichannel jegyek létrehozása, tudásbázis, migrációs segítség és SLA-kezelés.
Fantastic
A Fantastic csomag a Mighty csomagtól kezdve mindent kínál, plusz egy többmárkás ügyfélszolgálat, egyéni jegysorok, 24 órás e-mail-támogatás, opcionális EU-adatközpont és SLA-sértési értesítés.
Enterprise
Az előző két csomagon kívül a vállalati csomag proaktív ügynöki keresztmunkát, feladat- és eszközkezelést, éjjel-nappali e-mail- és chat-támogatást, valamint rendelkezésre állási SLA-t kínál.
Enterprise Plus
Az Enterprise Plus csomag minden lehetséges funkciót kínál a korábbi csomagokhoz képest, és ügynök szkriptet, 2 TB-os melléklettárat, minden idők jelentési előzményeit, 24 órás támogatást e-mailben, csevegésen és telefonon, valamint ügyfél-sikermenedzsert ad hozzá.

A HappyFox legfontosabb információi

A HappyFox egy jól ismert help desk és chat alkalmazás, amely olyan vállalkozások számára alkalmas, amelyek call center képességeket igényelnek. Világszerte használják, és kényelmes és megbízható használatot kínál. A HappyFox minden csomagban több száz funkciót kínál könnyen használható felülettel. Több mint 12 000 vállalat használja világszerte. LiveAgent vs HappyFox összehasonlítás

4. Zendesk

Azoknak ajánljuk, akik rugalmas és megbízható help desk megoldást keresnek A Zendesk egy másik jól bevált és az egyik legátfogóbb ügyfélszolgálati megoldás a piacon. Valamivel magasabb áron a Zendesk olyan ügyfélszolgálati pultok számára készült, amelyek ártól függetlenül kiváló szolgáltatást várnak el. A prémium szolgáltatások által támogatott, minden fontos csatornákon keresztül tarthatja a kapcsolatot az ügyfelekkel. A Zendesk ügyfelei közé tartozik a Dropbox, az Etsy, a Nokia WiFi súgóközpont, a League of Legends, a Kickstarter támogatás, a Zoom Helper vagy az Ultimate Ears ügyfélszolgálata.

Zendesk árazás

Foundational support 19 € ügynökenként/hónap
Az e-mail, a Facebook és a Twitter alapvető támogatását tartalmazza.
Suite team Suite growth 49€ ügynökenként/hónap 79€ ügynökenként/hónap
A Suite team csomag jegykezelő rendszert és üzenetküldést kínál az interneten, a mobilon és a közösségi médiában. Ezenkívül hozzáférést kap az automatizáláshoz, munkafolyamatokhoz, akár 50 mesterséges intelligencia által vezérelt automatizált válaszhoz, egyesített ügynöki munkaterülethez, alkalmazásokhoz és integrációkhoz, valamint egyéb hasznos funkciókhoz. Az előző csomag szolgáltatásai mellett hozzáférést kap egy ügyfélkapuhoz, AI-alapú tudáskezeléshez, testreszabható jegyelrendezéshez, SLA-kezeléshez és többnyelvű támogatáshoz, többek között.
Suite professional 99€ ügynökenként/hónap
A Suite professzionális csomagja tartalmazza a korábbi csomagok összes funkcióját, és hozzáadja az ügynöki készségeken alapuló beszélgetési átirányítást, közösségi fórumokat, privát beszélgetési szálakat, fejlett hangfunkciókat, testreszabható irányítópultokat és még sok mást.

Kulcsfontosságú Zendesk információk

A Zendesket körülbelül 170 000 ügyfél használja világszerte. Bármilyen méretű vagy iparágú vállalkozásokról van szó, amelyek megbízható help desk megoldást igényelnek. A Zendesk az egyik leginkább funkciókban gazdag megoldás, amelyet drágább áron kaphat. Kiváló szolgáltatást, nagyszerű használhatóságot és problémamentes élményt biztosít. LiveAgent vs Zendesk összeahsonlítás

5. Teamsupport

Azoknak ajánljuk, akik előnyben részesítik az egyszerűséget a standard help desk funkciókkal  A Teamsupport egy jegykezelő eszköz ügyfélkezelési képességekkel és számos integrációval. Ez egy nagyszerű szoftver az együttműködéshez és a csapatmunkához, a termék- és készletkezeléshez, valamint az elemzéshez. A Teamsupport ügyfelei az Asure Software, az ICANotes, a Form I-9 Compliance, a Multi-Systems, a Suntell vagy a RealPlus.

Teamsupport árazás
A Teamsupport árképzése árajánlat alapú csomagokat kínál, amelyek ára havi 50 dollártól kezdődik. Ezenkívül választhat az Essential, Professional és Enterprise csomagok közül, amelyek számos szolgáltatást biztosítanak a Teamsupport minden részéhez.

Ügyfélszolgálat A csomagok között szerepel jegykezelés, ügyfél-önkiszolgálás, tudásbázis, együttműködés, CSAT, ügyfélszolgálat, API, SLA-kezelés és még sok hasznos funkció. Valós idejű chat Függetlenül attól, hogy milyen csomagot választ, a valós idejű csevegés alapvető funkciója a CRM és a help desk integráció, a biztonság, a többcsatornás incidenskezelés és a szabványos támogatás. További funkciókat kaphat magasabb előfizetésekkel, és chatbotokat, fejlett biztonságot, belépési szolgáltatásokat vagy akár prémium támogatást is kaphat. Ügyfélsiker A csomagban szereplő funkciók közé tartozik az előfizetésekből származó bevételek kezelése, az ügyfelek állapotának profilja, az ügyfelek szegmentálása, az e-mail integráció, a CSM termelékenység figyelése és még sok más. LiveAgent vs Teamsupport összehasonlítás

6. Freshdesk

Azoknak ajánljuk, akik adaptálható általános célú help desk szoftverre vágynak A Freshdesk egy másik jól lekerekített ügyfélszolgálati eszköz, amely hatékony funkciókkal rendelkezik, és minden fontos ügyfélcsatornát egyetlen rendszerbe ad. Ez az egyik legnépszerűbb help desk megoldás világszerte. A Freshdesk ügyfelei közé tartozik a Bridgestone, a Lesley University, a Pearson, az Exabytes, a Decathlon, a Hired vagy a 360training.com.

Freshdesk árazás

Free
Az ingyenes csomag tartalmazza az e-mail- és közösségi jegykezelést, a jegyeladást, a tudásbázist, a jegytrend-jelentést, az adatközpont helyét és a csapat-együttműködési funkciókat.
Growth 15 € ügynökönként/hónap
Ez a csomag az ingyenes csomagtól és az extra szolgáltatásoktól kezdve mindent tartalmaz. Automatizálás, keresztmunka észlelés, piactéri alkalmazások, ügyfélszolgálati jelentés, SLA és munkaidő, valamint egyéb hasznos funkciók.
Pro 49 € ügynökönként/hónap
Minden a korábbi csomagoktól kezdve, egyéni jelentések és irányítópultok, bővíthető API-korlátok, CSAT felmérések, egyéni alkalmazások, többnyelvű tudásbázis, több termék és még sok más.
Enterprise 79€ ügynökönként/hónap
A vállalati csomag mindent tartalmaz, amit korábban említettünk, és hozzáadja a készségalapú útválasztást, a sandboxot, az ellenőrzési naplót, az ügynökváltásokat, az IP-tartomány korlátozását, az e-mail robotot, az asszisztens robotot, az automatikus osztályozást, a cikkjavaslatot, a robo asszisztenst és még sok mást.

Főbb Freshdesk információk

A Freshdesket a kis- és középvállalkozások használják világszerte, köszönhetően a teljes körű ügyfélszolgálatnak, amely szinte minden fontos ügyfélcsatornát támogat. Ezenkívül nagymértékben adaptálható, és alkalmazkodik az ügynöki munkafolyamathoz. LiveAgent vs Freshdesk összehasonlítás

7. HubSpot Service Hub

Azoknak ajánljuk, akik hatékony CRM-jegyszoftvert és help desket keresnek egy megoldásban A HubSpot Service Hub a HubSpot különálló üzleti eszközeinek szélesebb csomagjának része. Támogatja az összes főbb kommunikációs csatornát egyetlen help desk platformon, a jegykezeléstől a VoIP-hívásig mindennel. A HubSpot ügyfelei közé tartozik a Chargebee, az iZooto, a POSist, a Truegrowth, a Roambee, az E-Zest vagy a Niswey.

HubSpot Service Hub árazás

Starter 41 € havonta
A Starter eltávolítja a márkaépítést az élő csevegésből, az értekezletek ütemezéséből, a dokumentumokból és a személyes e-mailekből. A csomag tartalmaz egy megosztott postafiókot, csapat e-maileket, jegyvezetékeket, egyszerű jegyautomatizálást, alapvető botokat, hívást, Slack integrációt, sablonokat és egyéb hasznos szolgáltatásokat.
Professional 331 € havonta öt felhasználónak
A Professional csomag a help desk automatizálását, a jegyek továbbítását, a külső tudásbázist, a videotárolást, a szabványos kapcsolati pontozást, az előrejelzéseket, az ügyfél-felméréseket, az egyéni jelentéseket és még sok mást is tartalmaz.
Enterprise 1104 € havonta tíz felhasználónak
Az Enterprise csomag mindent tartalmaz a korábbi csomagokból és felhasználói szerepköröket, hierarchikus csapatokat, mezőszintű engedélyeket, számított tulajdonságokat, rekord testreszabást, beszélgetési intelligencia, célokat, játékkönyveket és még sok mást ad hozzá.

A Hubspot Service Hub legfontosabb információi

A Hubspot megoldások széles skáláját kínálja, beleértve a marketingmegoldást, az ügyfélkommunikációs központot és az értékesítési megoldást. A Hubspot nem egy all-in-one megoldás, hiszen termékeiket külön előfizetési csomaggal árusítják. A Hubspot Service Hub egy dedikált ügyfélszolgálati platform, amely segíthet a felhasználóknak a jegyek kezelésében és más megoldásokhoz való kapcsolódásban, ha ezt kívánják. LiveAgent vs HubSpot Service Hub összehasonlítás

8. Solarwinds

Azoknak ajánljuk, akik egy hatékony informatikai menedzsment eszközt szeretnének help desk képességekkel A Solarwinds széles körű IT-kezelési megoldást kínál saját help desk platformmal, amely a jegykezelő portálra és a chatre összpontosít. Ideális csomagot kínál azoknak a vállalkozásoknak, amelyeknek a hálózatkezelésre, az infrastruktúra felügyeletére és más műszaki szolgáltatásokra kell összpontosítaniuk. A Solarwinds ügyfelei az AT&T, a Ford Motor Company, a CBS, a MasterCard, a Nestle, a Blue Cross és a Blue Shield.

Solarwinds árazás

Team 19 dollár felhasználónként/hónap
Ez a csomag tartalmazza az incidenskezelést, egy szolgáltatási portált és korlátlan számú kérelmezőt.
Business 39 dollár felhasználónként/hónap
Az előző csomag szolgáltatásai mellett az üzleti terv szolgáltatáskatalógust, változáskezelést, SLA-t, csoportokat, egyéni szerepköröket, nemzetközivé tételt és valós idejű, 24 órás csevegési támogatást tartalmaz.
Professional 69 dollár felhasználónként/hónap
A professzionális csomag további funkciókat ad hozzá, például egyéni mezőket és űrlapokat, fejlett automatizálást, hálózatfelderítést, szerződéskezelést, licencmegfelelőséget, ütemezett jelentéseket, API-hozzáférést és további támogatási lehetőségeket chaten, telefonon vagy e-mailen keresztül.
Enterprise 89 dollár felhasználónként/hónap
Az Enterprise csomag tartalmazza az összes említett funkciót a korábbi csomagokból és hozzáadja a vizuális CMDB-t és a függőségi leképezést, a többtényezős hitelesítést, a belépési szolgáltatásokat, és felhasználónként percenként akár 1500 API-hívást.

A legfontosabb Solarwinds információk

A Solarwinds olyan ügyfélszolgálati platformot biztosít, amely elsősorban a hálózatkezeléssel és informatikai infrastruktúrával foglalkozó vállalkozásokra összpontosít. Ez ideálissá teszi azokat az IT szolgáltató csapatok számára, akiknek hálózati és IT-infrastruktúrával kapcsolatos problémákat kell kezelniük a felhasználókkal. LiveAgent vs Solarwinds összehasonlítás

Melyik a legjobb jegykezelő szoftver?

A LiveAgent a legmodernebb rendszert kínálja, amely képes kezelni minden létfontosságú ügyfélcsatornát. Minden ügyfélcsatornát és hatékony eszközt fejlett funkciók támogatnak, amelyek segítenek gyorsan és megbízhatóan megoldani a bejövő jegyeket. Integrációinknak köszönhetően csatlakoztasson más alkalmazásokat a LiveAgenthez, és hozza létre ügynökei számára a végső ügyfélszolgálati központot. Törődünk az ügyfelek hűségével, ezért bármit megbeszélhet ügyfélszolgálati csapatunkkal a hét minden napján, 24 órában. Szerezzen hozzáférést megoldásunkhoz méltányos áron, és a legjobb ár-érték arányt kapja meg.

A jegykezelő szoftver vásárlásakor kerülendő hibák

Nincs képzett személyzet

Hacsak nem csak az előre megírt válaszokra szeretne koncentrálni, a személyzetet ki kell képezni a jegykezelés és az ügyfélszolgálat alapjairól és haladó oldalairól egyaránt. Éppen ezért a jegykezelő szoftvernek mindenki számára könnyen elsajátíthatónak kell lennie, még összetett eseményforgatókönyvek esetén is, és segítenie kell ügynökeinek a teljes értékű ügyfélszolgálati szoftver használatának elsajátítását. A LiveAgent rendszer egy praktikus üzembe helyezési útmutatót kínál, amely megtanít mindenkit, hogyan kell mindent beállítani és elkezdeni. Weboldalunkon Akadémia is található. Tele van cikkekkel, amelyek lefedik az ügyfélszolgálati rendszerek teljes spektrumát, mint például a jegykezelés, az élő csevegés, a call center stb. Ezenkívül segíthet ügynökeinek megtanulni, hogyan váljanak teljes értékű help desk szakértővé és megbízható ügyfélszolgálati ügynökké.

Több funkció nem egyenlő egy jobb termékkel

Az ügyfél interakciójához nem mindig van szükség minden eszközre, csatornára vagy funkcióra, amely az Ön rendelkezésére áll. A különböző vállalkozások eltérő megoldásokat igényelnek a jegykezelési kihívások tekintetében. A soha nem használt szolgáltatásokért való túlfizetés csökkentheti az ügynök termelékenységét, és bonyodalmakhoz vezethet az ügyfélszolgálati platformon. Mindenképpen használja ki az ingyenes próbaverzió előnyeit, hogy megtudja, mi működik az Ön számára és mi nem.

Nem használja ki a próba teljes előnyeit

A próbaverziók azért fontosak, mert lehetővé teszik, hogy kipróbáljuk a rendszert és annak interfészét funkciókkal. Ne hagyja ki az ingyenes próbaverziót fantáziadús beszélgetések miatt, csak azért, mert elolvasta az információkat egy webhelyen. Az ingyenes próbaverziók lehetővé teszik az alapvető funkciók kipróbálását, és megmutatják, hogyan kell kezelni összetett eseményeket és helyzeteket a mindennapi ügyfélszolgálatban.

Nem gondolni előre a terjeszkedésre

A help desk felület a jelenleg fizetetős funkciókkal elegendő lehet, de gondolkodott már azon, hogy mi fog történni a frissítéssel? A legtöbb jegykezelő rendszer különféle fizetős csomagokat kínál, amelyek bizonyos funkciókkal vagy anélkül járnak. Ügyeljen arra, hogy olyan megoldást válasszon testreszabható felhasználói felülettel, amely lehetővé teszi a frissítést és az igények kielégítését, amikor szükséges.

A jegykezelő szoftver költsége

A jegykezelő ügyfélszolgálati szoftver ára az ingyenestől a nagyon drágaig terjedhet. Ez sok tényezőtől függ. Mindig figyelembe kell vennie néhány dolgot, mielőtt a rendszer kiválasztása mellett dönt. A költségek a szolgáltatásoktól és minőségüktől, az integrációk számától, a kiválasztott márka népszerűségétől, a különféle forgatókönyvekben való használhatóságtól, a méretezhetőségtől és sok más tényezőtől függően változhatnak. Van néhány árképzési modell, amelyet figyelembe kell venni, hogy megbizonyosodjon arról, hogy egy help desk rendszer megéri, és megfelel az Ön üzleti modelljének.

A jegykezelő szoftverek árazási modelljei

Jegyenként
A jegyenkénti ármodellek lehetővé teszik, hogy azért fizessen, amire szüksége van. Ez az árképzési modell ideális az alacsony számú ügyféljegyet kínáló ügyfélszolgálatokhoz. A legnagyobb hátrány az lehet, hogy az ügynökök nem motiválják a támogatást, hiszen minden kezelt jegy nagyobb összeget jelent a szolgáltatónak.
Licencenként
A licenc árazási modellek egy vagy több felhasználó licencét is tartalmazhatják. Mindenki, aki rendelkezik vele, korlátlan ideig használhatja a szoftvert, amíg az árat kifizették. A licenc ára lehet egyösszegű vagy előfizetéses alapon.
Eszközönként
A licenc árazási modellhez hasonlóan átalányösszeget vagy előfizetési díjat fizethet, amely lehetővé teszi a jegykezelő szoftver használatát több eszközön. Az ügyfélszolgálati szolgálatban használt egyes eszközök végső összege.
Ügynökönként
Az ügynökalapú modell a leggyakoribb és legelőnyösebb, mivel tisztességes feltételeket biztosít. Az ár a szoftverhasználók számától függ. A szoftvert minden fizetős funkcióval használhatják, a jegykezelés vagy a futásidő által meghatározott korlátok nélkül.

Mit kérdezzen demo híváskor a jegykezelő szoftverről

Ügyfélkérdések

Van néhány kulcsfontosságú dolog, amelyet szervezetek százai kérdeznek meg a bemutatóhívások során. Először is meg kell találnia, hogy mire fog fizetni. Kérdezzen a támogatott ügyfélkommunikációs központokról vagy csatornákról, valamint a tervekben szereplő szolgáltatásokról vagy a támogatott integrációról más szoftverekkel. Aztán jön az árképzés. A teljes tulajdonlási költség az egyik legfontosabb prioritás.

Jegykezelő szoftver bevezetése

A jegykezelő szoftver megvalósítása általában egy egyszerű folyamat, amely néhány tekintetben eltérhet. A fő különbség a webalapú vagy az alkalmazás alapú szoftverek között van. Általában kihagyja a telepítési folyamatot a webalapú megoldásokkal és azonnal elkezdi használni őket. Csak meg kell adnia e-mail címét, és regisztrálnia kell egy ingyenes próbaverzióra. Miután megerősítette e-mail-címét, bejelentkezhet, és megismerkedhet a help desk platformmal. Példaként a LiveAgent a kezdetektől fogva praktikus kezdő útmutatót kínál. Ez minden új felhasználót néhány egyszerű lépésen keresztül vezet, amelyek segítenek új megoldásuk beállításában.

Következtetés

A jegykezelő szoftver az ügyfélszolgálat kezelésének egyik legfontosabb eszközévé vált. Az ügyfelek bejövő kéréseinek jegykezeléssel történő kezelése segíthet gyorsabb, megbízhatóbb tanácsadásban, valamint lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy nagyobb számú ügyfélkérést kezeljenek. A jegykezelő rendszerek hozzáadott értéket nyújthatnak bármely ügyfélszolgálatnak. Ez az ügyfelekkel kapcsolatos kommunikációs csatornáktól, szolgáltatásoktól és integrációktól, valamint a képzett ügyfélszolgálati munkatársaktól függ. Könnyedén válaszoljon a kérésekre, és szerezze be a megfelelő jegykezelő szoftvert az ügyfélszolgálathoz.

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy 30 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ 24/7 ügyfélszolgálat
  • ✓ Nincs szükség bankkártya megadására
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Kapcsolódó cikkek ehhezJegykezelő szoftver
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

A LiveAgent egy magyar, teljesen funkcionális ügyfélszolgálati rendszer, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát.

Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért

A LiveAgent többnyelvű ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi a munkatársaknak és a vásárlóknak a saját nyelvükön történő kommunikációt. Az alkalmazás számos eszközt kínál az ügyfélszolgálat egyszerűsítésére és javítására, és kiemelkedő ár-érték arányt biztosít.

A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

A LiveAgent segít fejleszteni a SaaS-üzletét és csökkenteni tudja az ügyfelek lemorzsolódási arányát. A LiveAgent minden csatornát egyetlen megoldásba csomagol, nagyszerű áron.

Helpdesk szoftver a SaaS számára

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi a vásárlói chat kommunikációban az íráskivetítő funkciót, és a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem is használja. A Freshdesk tudásbázis-szoftvere felhasználóbarát, de hiányoznak belőle a magasabb szintű szövegszerkesztési funkciók. A SaaS-vállalkozások számára fontos a megfelelő ügyfélbemutatkozás, és az ügyfelek folyamatos megtartása érdekében hatékonyabbak lehetnek a bemutatkozó e-mailek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x