Ingyenes próba

Magyar help desk jegykezelő rendszer

Belefáradt már az unalmas Help Desk jegykezelő szoftverbe? Ezzel mi is így vagyunk. A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi média megemlítései és más csatornák egy egyetemes postaládába kerülnek, és a fejlett automatizálás, szabályok és integrációk segítségével az ügyfélszolgálat rémálma egyszerűen a „Regisztráció” gombra kattintásával véget ér.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Vessen egy pillantást a LiveAgent magyar help desk jegykezelő szoftverére

A Help Desk jegykezelő rendszere csak egy sokkal összetettebb megoldás része

Ultimate omni-channel help desk software experience

Egyesítse az összes kommunikációs csatornát az univerzális postaládába, amely a szokásos e-mailek intelligensebb változata. Az e-mailek, csevegések, hívások, közösségi média bejegyzések és még sok más egyetlen helyről érhető el.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Nem számít, hol kezdődik a kommunikáció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdjen el beszélgetni az ügyféllel az élő csevegésben, folytassa a nyomon követést e-mailben és fejezze be telefonon keresztül. Mindez ugyanazon a felületen és jegyen.

How does call routing work

Gyorsítsa fel a vevőknek történő válaszadás folyamatát a közös igényekre és kérdésekre adott válaszok elkészítésével. Mentsen el egy rövid választ és lepje meg ügyfeleit.

Macros, Attachments and Notes

Készítsen jegyeket, amelyeket csak a kollégái láthatnak és rendelje hozzá egy adott személyhez. Használja őket emlékeztetőként, feladatok létrehozásához, vagy jegyzetek készítéséhez Önnek és munkatársainak.

Miért a help desk jegykezelő szoftver?

Az intelligens ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer megkönnyíti az összes ügyfélszolgálati igény kielégítését. Könnyedén fogadhatja, feldolgozhatja és válaszolhat a megkeresésekre és javíthatja az ügyfelekkel fenntartott kapcsolatokat.

Business pages

Vállalati előnyök

Egyszerűsítse csatornáit

Automatizálja a közös feladatokat

Legyen egyértelmű felelőssége

The fastest live chat software on the market

Pozitív hatás

Szakmai megközelítés

A konverziós arány 18% -os növekedése

Részletes betekintés és jelentések

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Create-Ticket

Magyar help desk jegykezelő szoftver intuitív kezelőfelülettel

A LiveAgent ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer automatikusan nyomon követi és átalakítja az összes ügyfél-problémákat jegyekké. A kommunikáció minden bejövő formája Jegyekké alakul a jobb kényelem és kezelés érdekében. A felhasználói felület alkalmazkodó, intuitív és a felhasználók egyszerűen imádják.

Tudásbázis a jegykezelés részeként

Az ügyfelek 70% -a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal. A jegykezelő szoftverek funkciói mellett a LiveAgent ugyanazon csomagban egy teljesen alkalmazkodó Ügyfélportált kínál Tudásbázissal, GYIK-kal és Fórummal. Engedje meg, hogy az ügyfelek segítsenek magukon, válaszokkal szolgálva, még akkor is, ha az ügynökök offline állapotban vannak.

Powerful knowledge base builder

Minden az egyben magyar help desk jegykezelő rendszer

Email received in inbox

Email jegyrendszer

Az intelligens e-mail jegykezelő és szétosztás biztosítja, hogy egyetlen e-mail se tévedjen el, vagy ne válaszolja meg kétszer.

ticketing software clever ticket routing

Okos jegyirányítás

A LiveAgent automatikusan kiválasztja a legmegfelelőbb ügynököt az SLA prioritások alapján.

ticketing software powerful collaboration

Erőteljes együttműködés

Engedje meg ügynökeinek, hogy segítsenek egymásnak és az együttműködési funkciókkal gyorsabban válaszolhassanak a jegyekre.

Increased customer satisfaction and loyalty

Fokozott elégedettség

Marketing kutatások szerint az elégedett ügyfelek hajlamosak többet költeni.

Benefits of attended call transfers

Zökkenőmentes jegy-szétosztás

Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati ügynökeinek mindig az optimális terhelése legyen. Határozza meg, hogy hány jegyet, csevegést és telefonhívást tudnak kezelni. Automatikusan forgassa a telefonos ügyeletet, állítsa be a szünetidőket és hagyja pihenni őket, amikor szükségük van rá. Rendeljen hozzá jegyeket egyes ügynökökhöz vagy egész osztályokhoz bármikor. Állítsa be saját szabályait és kritériumait a jegyek szétosztására a jegy paraméterei, események vagy időalapú feltételek alapján.

Felelősség kezelése

A LiveAgent segítségével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket. Változtassa meg a jegy tulajdonosát egy másik részlegre vagy akár egy ügynökre. Mindig tudhatja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért. Soha többé nem kell azt hallgatnia, hogy “nem tudtam, hogy az én felelősségem”.

Priority assignment

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, vagy havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, csak havi valódi használatért számlázunk. Válassza ki a megfelelő díjcsomagot és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot.

Díjcsomag Neve

Jegy

Kisvállalkozásoknak és vállalkozóknak

$15 /hó
Díjcsomag Neve

Jegy+Chat

Ideális kis- és középvállalatok számára

29 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a haszna a help desk jegykezelő rendszernek?

A help desk jegykezelő rendszer lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára az ügyfélkérdések kezelését. A jegykezelő rendszer szoftver minden vásárlói interakcióból jegyet készít, és releváns információkat gyűjt az ügyfélkérdés megoldása érdekében.

Melyik a legjobb jegykezelő rendszer?

Ha a legjobb help desk jegykezelő rendszert keresi, vegye figyelembe a felhasználói értékeléseket, a funkcionalitást és az árat. A legjobb informatikai jegykezelő rendszernek olyan funkciókkal kell rendelkeznie, mint a többcsatornás kommunikáció, a jegyek elosztása, a munkafolyamat-automatizálás, a jelentések és elemzések, a tudásbázisok és a játékosítási funkciók.

Milyen típusú jegykezelő eszközök vannak?

Amikor azon gondolkozik, hogy melyik help desk jegykezelő eszközt használja, tanulmányozza át annak árát, funkcionalitását és felhasználói véleményeit. Egyes jegykezelő eszközök több segítséget nyújtanak, mint mások. Például a LiveAgent egy jegykezelő eszköz, amely a többcsatornás kommunikáció, a jegyelosztások, a munkafolyamat-automatizálás, a jelentések és elemzések, a tudásbázisok és a játékos funkciók mellett virtuális telefonos központot is biztosít.

Mitől lesz jó a jegykezelő rendszer?

Egy jó jegykezelő rendszer többcsatornás megoldást kínál tudásbázissal, jelentési eszközökkel, integrációkkal és munkafolyamat-automatizálással.

Mik az ügyfélszolgálati jegyek?

Az ügyfélszolgálati jegyek lényegében vevői megkeresések, amelyek több platformról gyűltek össze a help desk szoftverének egy Univerzális postafiókjában.

Mi a help desk jegykezelés folyamata?

Amikor az ügyfél bármely integrált csatornáról kérdést nyújt be, az ügyfélszolgálat új jegyet kap a help desk jegyrendszer Univerzális postaládájába.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót