Help desk jegykezelő rendszer

Nyűgözze le ügyfeleit, és növelje elégedettségüket.
  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Fejléc animáció
Helpdesk szoftver

A kiváló ügyfélszolgálat egyike azoknak a dolgoknak, amelyeket ma mindenki elvár egy vállalkozástól. Ha jól csinálja, az ügyfélhűséget alakíthat ki az ügyfél és a márka iránt. Ha azonban rosszul csinálja, az katasztrófát okozhat, és a fogyasztók számára elérhető sok lehetőség miatt valószínűleg nem térnek vissza, ha nem elégedettek. Felmerül tehát a kérdés: hogyan biztosíthatom, hogy ügyfeleimnek a lehető legjobb támogatási szolgáltatásokat nyújtsam, hogy megtarthassam őket?

A kérdés megválaszolásának módja az, hogy átgondoljuk, mi a fontos az ügyfél számára. Ezek olyan immateriális javak, mint az idő és az elégedettség. Az ügyfélszolgálat ezen szempontjainak növelésének legjobb módja az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer bevezetése a problémák hatékonyabb és eredményesebb megoldása érdekében.

Mi az a help desk jegykezelő rendszer?

Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer egy olyan központosított rendszer, amely naplózza az ügyfelek lekérdezéseit, kéréseit és interakcióit jegyként a támogató személyzet számára, hogy megszervezzék, válaszoljanak és megoldják. Az ilyen típusú asztali szoftverek egyszerűsítik az ügyfelek kérdéseinek megoldási folyamatát. Bizonyos esetekben a jegyet egy olyan ügynökhöz rendeli hozzá, amely a legjobban képes kezelni azt automatizált jegyelosztáson keresztül. Ez a példa a help desk jegykezelő rendszerének egyik legfontosabb aspektusát érinti: az automatizálást.

Hogyan működik a help desk jegykezelő rendszere?

Ez a rendszer jegyek létrehozásával működik, amelyek dokumentumok és futó naplók az ügyfelek interakcióiról. Például egy ügyfélszolgálati képviselő létrehoz egy jegyet élő hívásra vagy e-mailben. A támogatási jegyeket egységes postafiókban tároljuk, amely minden munkatárs számára elérhető. A jegy generálása után a rendszer hangos vagy e-mailes értesítéssel értesíti az ügynököket.

A központosított ügyfélszolgálat megkönnyíti az egyéni jelentések készítését a legfontosabb üzleti mutatók és KPI-k nyomon követéséhez. Például az ügyfélszolgálat javítása azért fontos, mert ez része annak az alapnak, amely alapján egyes ügyfelek megítélik a vállalatot.

Ezenkívül az automatizálási szabályok beállítása javíthatja a támogatási csapat általános munkafolyamatát és csökkentheti a válaszidőt. Az ügyfelekről való gondoskodás és támogatásuk hozzáadott értéket ad vállalatának; a Dimension Data jelentése szerint „a jobb ügyfélélményre törekvő szervezetek 84%-a nagyobb bevételről számolt be.”

A help desk jegykezelő rendszer összetevői

A hatékony help desk jegykezelő rendszer olyan összetevőket tartalmaz, amelyek meghatározzák a platform hatékonyságát, és különféle lehetőségeket kínálnak az ügyfeleknek a vállalatokkal való kapcsolattartásra. Míg a vállalatok bizonyos esetekben használhatnak olyan eszközöket, mint például az AI bot, a Microsoft megállapította, hogy “a robotok hatékonysága a problémák megoldásában 28%-ra esett vissza. Ráadásul az amerikai fogyasztók nem tartják hatékonynak a robotokat, 40%-uk más csatornákra támaszkodik, hogy elérje a támogatást.”

A legtöbb fogyasztó szívesebben veszi fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal vagy egy márkával telefonon, mert gyors választ keres, vagy egy tényleges személyt keres, akivel beszélhet. A help desk jegykezelő rendszer fő elemeinek értékelése során tehát szem előtt kell tartania, hogy a legjobb szoftvert úgy tervezték, hogy hatékonyabbá tegye a folyamatokat, és lehetővé tegye a fogyasztók számára a gyakori problémák gyorsabb megoldását.

Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerek egyszerűsített kommunikációt tesznek lehetővé minden szabványos platformon. Az ügyfelek által preferált csatornákra való reagálás növeli a márkahűséget és az ügyfelek megtartását. Egyetlen rossz ügyfélszolgálati tapasztalat után a fogyasztók továbbmennek. Az ezredfordulós generáció még nagyobb valószínűséggel vált márkát, és több mint háromnegyedük ezt tette.

E-mail

Az online kommunikáció leggyakoribb formája az e-mail. Bármely webhelyen vagy szolgáltatáson fiók létrehozásához e-mail címre van szüksége. Ezért létfontosságú, hogy rendelkezzünk egy rendszerrel a bejövő e-mailek kezelésére.

A help desk jegykezelő rendszere minden egyes e-mailhez jegyazonosítót generál, és az automatizálási szabályok szerint hozzárendeli a megfelelő felhasználókhoz vagy csapatokhoz. A jegytulajdonos ezután átruházhat, címkéket adhat hozzá, szűrhet stb.

Továbbítsa az e-maileket a LiveAgentnek

Élő chat

Mint egy telefonhívás, de nagyobb hangsúlyt fektetve a többfeladatos munkavégzésre, az élő chat lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kapcsolódjanak egy chat-kezelőhöz. Ennek eredményeként ez a kommunikáció egyik legkielégítőbb módja. A fogyasztók nagyra értékelik, ha tudják, hogy valaki a képernyő másik oldalán várja, hogy válaszoljon kérdéseire. Ettől fontosnak és értékesnek érzik magukat. 99firms szerint; “Az Egyesült Államokban a vásárlók körülbelül 69%-a igényel élő csevegési funkciókat.”

Az élő csevegés egy böngésző alapú szoftver, ami azt jelenti, hogy szinte semmi erőfeszítést nem kell tennie ügyfelének, mivel a csevegés gomb be van ágyazva egy webhelyre vagy adott weboldalra. Az élő csevegésen keresztül az ügyfelek azonnal kapcsolatba lépnek valakivel, aki segíthet megoldani problémáikat. A folyamatot tovább segíti az ügyfél weboldalon tanúsított viselkedésének nyomon követésének kontextusa. Az azonnali elkötelezettség ilyen szintje pozitív ügyfélélményhez vezet.

Valós idejű chat funkció a Help desk jegykezelő rendszerében - LiveAgent

Call center

Ha ügyfelének olyan kérdése van, amelyet nem tud teljesen megmagyarázni egy chatben vagy e-mailben, nagy valószínűséggel telefonál. A call center egy központi iroda, amely a bejövő hívások fogadására és a telefonos támogatás kezelésére van kialakítva. A call center szoftver egy virtuális megoldás, amely integrálható VoIP-szolgáltatóval. A leggyakoribb funkciók az interaktív hangreakció (IVR), az automatikus visszahívás, a hívástovábbítás és a korlátlan hívásrögzítés.

Egy tanulmány megállapította, hogy “a fogyasztók több mint háromnegyede szívesebben veszi fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal telefonon”. Sokkal gyorsabb elmagyarázni egy problémát telefonon, mint begépelni. Bár alapvető fontosságú, hogy legyenek más kapcsolattartók, nagyon fontos, hogy legyen egy hely, ahol fel lehet hívni.

Csatlakoztassa VoIP-szolgáltatóját a Help desk szoftverrel - LiveAgent

A közösségi média kezelése

A közösségi média az ügyfélszolgálat másik módja, amely figyelmet igényel. A közösségi média platformot biztosít az ügyfelek számára, hogy közvetlenül üzenetet küldhessenek a vállalatoknak a szokásos kapcsolatfelvételi lehetőségeken kívül. Emiatt a közösségi média hálózatok monitorozása az ügyfelek elégedettségének szerves része. Egy Social Habit tanulmány szerint “a fogyasztók 42%-a vár választ a közösségi médiában 60 percen belül. Ami a kiválasztott csatornákat, például a Facebookot illeti, a fogyasztók 85%-a hat órán belül, míg a Twitteren 64% vár választ kérdéseire egy órán belül.”

Ez az oka annak, hogy az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer-szolgáltatók, mint például a LiveAgent, integrációt kínálnak a fő közösségi média platformokkal, hogy segítsenek bővíteni ügyfélszolgálati képességeit. Ahhoz, hogy felmérje a SoMe fontosságát az ügyfélszolgálatban, tudnia kell, hogy a Facebook Messengeren havonta körülbelül egymilliárd üzenetet váltanak ki a felhasználók és a vállalkozások.

Csatlakoztassa a Facebookot a Help desk szoftverrel - LiveAgent

Ügyfélportál

Az ügyfélportálokon az ügyfelek a hét minden napján, 24 órában hozzáférhetnek az erőforrásokhoz. Az ügyfelek bejelentkezve megtekinthetik a rendeléseik részleteit, cseveghetnek a támogatási csoport tagjaival, és elérhetik az önkiszolgáló súgólehetőségeket, hogy gyorsan megtalálják az információkat. Ez egy nagyszerű lehetőség az ügyfelek számára, mivel lehetővé teszi számukra, hogy önállóan oldják meg problémáikat anélkül, hogy ügyfélszolgálathoz kellene fordulniuk.

Az alapfunkciók közé tartoznak a tudásbázisok, fórumok, visszajelzések és javaslatok, jegyek benyújtása és keresési widgetek. Ezek a szolgáltatások biztosítják, hogy az ügyfélportálon minden olyan információ megtalálható, amelyre az ügyfélnek szüksége van, és könnyen megtalálhatja, amit keres. Ez csökkenti azoknak a megkereséseknek a számát, amelyekkel az ügyfélszolgálati ügynököknek naponta foglalkozniuk kell, és javítja az ügyfelek általános elégedettségét az Ön vállalkozásával folytatott interakciója végén. Ez egy mindenki számára előnyös forgatókönyv Ön, alkalmazottai és ügyfelei számára.

Tudásbázis testreszabása Ügyfélportál szoftverben - LiveAgent

Tudásbázis

A tudásbázisok az ügyfélportálok egyik kulcsfontosságú jellemzői. Erőforrásokat és cikkeket biztosítanak az ügyfelek számára a gyakori kérdésekre adott megoldások böngészéséhez. Ennek a szolgáltatásnak az az előnye, hogy segít az ügyfeleknek a munkaidő után, miközben csökkenti a megkereséseket és növeli a webhely forgalmát.

A belső tudásbázis gyors hozzáférést biztosít a támogató csoportoknak az információkhoz, hogy felgyorsítsa az ügyfelek interakcióját és egyszerűsítse a kommunikációt. Az ügynökök egy információs tárral rendelkeznek a probléma megoldásához anélkül, hogy másik ügynökre lenne szükségük, lerövidítve az ügyfél segítésére fordított idejüket. Mivel a tudásbázist egy keresési funkció hihetetlenül elérhetővé teszi, az ügynökök telefonon vagy csevegés közben gyorsan megkereshetik az ügyfelek problémáinak megoldásához szükséges információkat. A tudásbázis felállításakor az összes részleg tagjainak együtt kell működniük egy olyan erőforrás létrehozása érdekében, amely megfelel az ügyfélszolgálati igények összetett igényeinek.

Ügyfélhűség és megtartás – Tudásbázis - LiveAgent

A hatékony help desk jegykezelő rendszer legfontosabb jellemzői

Az összetevők elmondják a történet egy részét a hatékony help desk jegykezelő rendszerhez. A történet másik része a hatékony rendszerhez szükséges alapvető jellemzők, bár a kettő között van keresztezés.

Ugyancsak kulcsfontosságú egy olyan ügyfélszolgálati megoldáshoz, mint például a hatékony ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer, hogy a növekedés során az Ön vállalkozásához igazodjon. Semmi sem lassítja jobban a növekedést, mint egy új folyamat bevezetése, mivel időbe, pénzbe és erőfeszítésbe kerül az alkalmazottak átképzése egy új rendszer használatára. Így a skálázhatóság ezekben a rendszerekben közös jellemző. Az ilyen típusú megoldások megtalálásakor a fejlettebb funkciók az automatizálás, jelentéskészítés, és az integráció.

Az automatizálás jelentős előnye, hogy vállalja a felelősséget minden ismétlődő vagy egyszerű feladatért, és elvégzi azokat. Az automatizálás a LiveAgent automatizált jegyelosztásában valósul meg, amely emberi beavatkozás nélkül címkézi és rendeli hozzá a jegyeket. A sablon üzenetek is ennek a koncepciónak a részét képezik.

A sablon üzenetek olyanok, mint egy előre rögzített üzenet, amelyet a telefonkönyvben hallhat; csak az ügynök választja ki gyorsan az előre elkészített üzenetet a megnövelt válaszidő érdekében. Az ügyfél üzenetétől függően a megőrzött üzenetek olyan egyszerűek lehetnek, mint tudatni velük, hogy szüksége van néhány percre a fiókadatok áttekintésére. Ezért tudják, hogy dolgozik a kérésükön, de nem feltétlenül kapnak azonnal választ. A gyorsabb válasz mindig jobb, még akkor is, ha csak annyit mond, hogy megérti az ügyfél frusztrációját, és dolgozik a megoldáson.

Sablon üzenetek funkció az élő chat szoftverben - LiveAgent

A jelentéskészítés minden szervezetben jelentős szerepet játszik, és igazolhatja az ügyfélszolgálati interakciók hatékonyságát. A kiváló ügyfélszolgálati jelentések fontos elemzéseket adhatnak szervezetének, amelyek segíthetnek meghatározni azt az SLA-t, amelyet a márka értékesítésére használhat.

A megfelelő szoftver használatával más alkalmazásokat is integrálhat az alkalmazottak munkafolyamatainak egyszerűsítésére és a hatékonyság további javítására. A LiveAgent például lehetővé teszi az integrációt más termelékenységi szoftverekkel, például a Slack-kel, így kevesebb idő kell a belső kommunikációs alkalmazások és a termelékenységi szoftverek közötti váltásra a napi feladatok elvégzéséhez. Többcsatornás ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerként a LiveAgent a szervezet központi ügyfélszolgálati helyeként szolgál hatékony funkciókkal, amelyek javítják a hatékonyságot és az ügyfélszolgálatot.

Find the best solution for you

LiveAgent offers plenty of useful integrations and features, making customer service easier than ever before. Curious about all the opportunities?

Hogyan válasszuk ki a legjobb help desk jegykezelő rendszert

A legjobb ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer kiválasztása kihívást jelenthet, mivel mindegyiknek megvannak az erősségei és a gyengeségei. Az alábbi kritériumok segíthetnek eldönteni, melyik a legmegfelelőbb az Ön számára. Mindazonáltal fontos szem előtt tartani, hogy még ha egyes rendszerek összességében a legjobbnak tűnnek is, előfordulhat, hogy nem a legmegfelelőbbek az adott helyzethez.

Kötelezettségvállalások

Ha egy adott ügyfélszolgálati megoldást néz, létfontosságú, hogy megvizsgálja azt az időpontot, amikor szerződéses kötelezettséggel kell fizetnie a rendszerért. Egyes megoldásszolgáltatók, például a LiveAgent, hónapról hónapra számláznak szerződés nélkül, így Ön bármikor lemondhat. Mások ezzel szemben olyan szerződésekkel rendelkezhetnek, amelyek előírják, hogy továbbra is használja a szolgáltatást. Ezt a tényezőt nagyon fontos figyelembe venni, mielőtt dönt, és elakad valamiben, ami nem illik bele néhány hétig a szerződésbe.

Árazás

A felszínen az árképzés egyszerű, mivel a havi költséget bármely szolgáltatónál meghatározhatja, amely ezeket a szolgáltatásokat kínálja. De figyelembe kell vennie az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer összes költségét, mert ezek túlmutatnak a szoftver árán. Figyelembe kell vennie a képzés, a frissítések és a folyamatos támogatás költségeit.

A vállalatoknak mérlegelniük kell ezt a költséget a jelenlegi jegyenkénti költséghez képest, illetve az új megoldással a becsült jegyenkénti költséghez képest. A BMCblogs szerint “az átlagos jegyár (az Egyesült Államokban) 15,56 dollár volt, a legalacsonyabb 2,93 dollár, a legmagasabb pedig 46,69 dollár volt.” Minél hatékonyabb a rendszere, hogy ügynökei egy adott jeggyel rendelkezzenek, annál költséghatékonyabb a rendszer. Ha van jegyenkénti költségmegtakarítás, a megoldás vásárlásának amortizációja segíthet a döntésben.

Biztosított kapcsolatfelvételi lehetőségek

Szintén fontos figyelembe venni a szolgáltató ügyfélszolgálatát és azt, hogy hogyan veheti fel velük a kapcsolatot. A vállalatok tudásbázison, élő csevegésen, e-mailben vagy telefonon keresztül kapcsolatba léphetnek a LiveAgent ügyfélszolgálati csapatával. A rendszer meghibásodása miatt időt veszíthet az ügyfeleknek való válaszadás során, ami pénzveszteséget jelent. Ezért elengedhetetlen, hogy felvegye a kapcsolatot az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer szolgáltatójával.

Könnyű skálázás felfelé vagy lefelé

A különböző szervezetek eltérő prioritásokkal rendelkeznek attól függően, hogy hol található a vállalkozásuk. Elengedhetetlen, hogy olyan ügyfélszolgálati megoldás-szolgáltatóval dolgozzon együtt, amely rugalmasságot biztosít a méretezéshez és a csökkentéshez. Ahogy nő, az idő múlásával további ügynökök hozzáadásának lehetősége vagy a képességei számának növelése komoly változást jelent az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerek között. Mindig fontos ellenőrizni, meddig mehet el egy rendszerrel, mielőtt elkötelezi magát. A legköltséghatékonyabb út, ha ugyanazt a rendszert a lehető leghosszabb ideig fenntartjuk.

Szoftver korlátozások

Egyes szoftvermegoldásokban minden megtalálható, amire szüksége van, miközben nem rendelkezik minden funkcióval az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerben. Ez rendben van, de figyelembe kell vennie a szoftver korlátait a jövőbiztosság szempontjából, nem pedig a pillanatnyi döntést. Persze lehet, hogy nincs szüksége a szoftver által kínált összes funkcióra, de a jövőben figyelembe kell vennie az igényeit.

Az integráció minden szoftver jelentős részét képezi, mivel lehetővé teszi a folyamatok egyetlen intuitív interfészben való összekapcsolását, és időt takaríthat meg. Ha az Ön által keresett többfunkciós megoldás nem rendelkezik az Ön által keresett összes lehetőséggel, ellenőrizze, hogy milyen programokkal integrálhatók, mivel költséghatékony módon felvehetik a lazaságot. Ugyanakkor a felhő alapú szoftvereknek képesnek kell lenniük a váratlan internetkimaradások kezelésére. Végül az ingyenes próbaverzió vagy ingyenes verzió hiánya is kihívást jelenthet annak meghatározásában, hogy a szoftver megfelel-e az Ön igényeinek.

Szoftver korlátozások - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png

Együttműködési lehetőségek

A kisegítő személyzetről eddig egyedi ügynökként beszéltek, de sok műveletnél ez nem így van. Az ügyfélszolgálati rendszereknek támogatniuk kell a csapatokat, és lehetővé kell tenniük számukra az együttműködést a problémák megoldásában. Egy szervezet sikere és kudarca ritkán egy ember hátán múlik. Egyetlen üzlet sem virágozhat így. Ha a belső csevegésen, belső tudásbázison, mellékleteken vagy jegyzeteken keresztül lehetővé teszi csapatának az együttműködést, az hozzáadott értéket és hatékonyságot jelent.

Élő csevegési szoftver megjegyzései a chatben - LiveAgent

Az egyszerű jegyrendszer bemutató verziója

Mindig az a legjobb módja annak, ha valaki saját szemével nézhet valamit. Vegyük például a különbséget aközött, hogy valaki leír Önnek egy festményt, és aközött, hogy Ön láthatja azt.

A két forgatókönyvnek nagyon eltérő következményei lesznek a festmény megértéséhez. Ugyanez működik bármely szoftver demóverziója esetén. Alkalmazásainak gondolatát megértheti, miközben megnézi a működését bemutató bemutatót, és nem csak olvas róla. A demo verzió lehetővé teszi, hogy megismerkedjen az elrendezéssel, és ellenőrizze, hogy a termék működik-e az Ön számára.

Az egyszerű jegyrendszer bemutató verziója - App - Uploads - 2021 - 12 - LiveAgent Demo.png
Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Melyik a legjobb help desk jegykezelő rendszer?

A legjobb ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer az, amely hatékonyabbá teszi az Ön működését, és önkiszolgáló lehetőségeket biztosít az ügyfelek számára az alkalmazottak munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az olyan megoldások, mint a LiveAgent, robusztus testreszabási lehetőségeket kínálnak a vállalkozásra jellemző munkafolyamatok létrehozására. A legjobb rendszer az, amelyik leginkább megfelel az Ön egyedi igényeinek.

Mi a legjobb help desk jegykezelő rendszer kisvállalkozások számára?

Ha Ön egy kisvállalkozás, a választott cél a ROI, az érték és a méretezhetőség legyen. Ezért az ideális forgatókönyv az Ön igényeinek megfelelő rendszer megtalálása elfogadható áron.

Az egyszerű jegykezelő rendszer szolgáltatói szoftverük ingyenes verzióját kínálják korlátozott képességekkel. A LiveAgent ingyenes csomagot kínál, amely megadja az alapokat mindenhez, amire szüksége lesz az induláshoz, mint például a chat gomb, az alapvető jelentéstétel és az ügyfélkapu. Egy másik kedvező árú lehetőség a Zoho Desk, amely ingyenes verziót is kínál. Innentől választhat fizetős csomagra való frissítést.

Mi a legjobb help desk jegykezelő rendszer a középvállalkozások számára?

Ahogy vállalkozása folyamatosan növekszik, több lehetőség nyílik az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerek középszintű piacán, mivel több pénz több funkciót jelent. Ezen a ponton valószínűleg egyre bővülő ügynökcsapattal rendelkezik, és arra kell összpontosítania, hogy összevonja őket olyan rendszerekkel, amelyek elősegítik az együttműködést, és integrálhatók a már meglévő és a bővíteni kívánt alkalmazásokkal. Mindazonáltal továbbra is az értékre kell összpontosítani, mivel valószínűleg nem akarja túl sok funkcióért túlhaladni a költségvetést.

A LiveAgent több mint 190 programot képes integrálni ezen a szinten, beleértve a közösségi médiát is. A közösségi média értékes marketingkampányaihoz, különösen, ha Ön egy feltörekvő márka. A kérdések és aggályok megválaszolása a közösségi médiában elősegíti a márka bővítését és emlékezetes ügyfélkapcsolatok létrehozását. A többi ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerhez hasonlóan ez is integrálódik a Slack-kel, hogy segítse a csapattagok kapcsolattartását. Egy másik nagyszerű lehetőség a Jira Service Desk, mivel az integrálási lehetőségek hatalmas választékával is büszkélkedhet.

Mi a legjobb help desk jegykezelő rendszer a nagyvállalatok számára?

A nagy vállalkozások mindent megtehetnek. Most, hogy megengedheti magának az összes csengőt és sípot, itt az ideje, hogy megvizsgálja az összes kívánt és szükséges funkciót. Az érték keresése azonban mindig a legjobb megoldás, függetlenül attól, hogy mennyi pénzzel kell dolgoznia.

A tér nagy sikerei, a Zendesk és a Jira Service Desk olyan tulajdonságokat kínálnak, amelyekkel mások nem rendelkeznek, például az egyszeri bejelentkezést. Az egyszeri bejelentkezés lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy meglévő hitelesítő adatokkal, például Google-fiókkal bejelentkezve hozzáférjenek a szoftverhez.

Ez nem jelenti azt, hogy ezek az egyedüli lehetőségek. Attól függően, hogy nagyvállalatként mire van szüksége ügyfélszolgálatra, lehet, hogy jobban jár egy költséghatékonyabb megoldással, amely rendelkezik azzal, amire szüksége van. Például a LiveAgent rengeteg funkcióval rendelkezik, miközben a legmagasabb szintű szolgáltatása ésszerű árú, és hasonló értékkel rendelkezik, mint néhány olyan help desk rendszer, amelyek sokkal többe kerülnek.

Looking for great ticketing system?

LiveAgent can help you rapidly improve your customer service. Curious about all the opportunities?

A help desk jegykezelő rendszer használatának előnyei

Míg az ügyfélszolgálatot ügyfélszolgálat nélkül is kezelheti, a szükséges idő és erőfeszítés többe kerül a munkaerőköltségekhez, mint az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer használata. A hatékonyság az egyik ilyen rendszer előnye.

Ez a fajta szolgáltatás nemcsak hatékony munkakörnyezetet hoz létre, amely megakadályozza, hogy az alkalmazottaknak több platformon kelljen válogatniuk a különböző problémák manuális megoldásához, hanem össze is vonja őket azáltal, hogy lehetővé teszi számukra az együttműködést. Ezenkívül csökkenti a munkaterhelésüket azáltal, hogy önkiszolgáló lehetőségeket hoz létre a felhasználói élmény javítása érdekében. Munkafolyamatokat hozhat létre a probléma megoldásához szükséges idő optimalizálására, ami növeli a megoldható jegyek mennyiségét, így ügyfelei elégedettek maradhatnak.

Lehetővé teszik továbbá az ügyfelekkel folytatott interakció több lehetőségének egy helyen történő összevonását és egy könnyen használható, funkcionális helyen történő katalogizálását. Az a lehetőség, hogy az e-maileket, az élő csevegést, a telefonhívásokat és a közösségi médiás megkereséseket egy helyre gyűjtsék össze, nem gúnyolódnivaló. Ez a működési költségek hatékony felhasználása. Mindezek az adatok, amelyek naplózva vannak, és készen állnak az ügyfelek problémáiba való betekintésre, felhasználhatók az ügyfélszolgálaton kívüli egyéb döntések meghozatalához.

Jegyrendszer sk példa - LiveAgent

Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer költségéért növelheti az ügyfelek elégedettségét, növelheti az alkalmazottak hatékonyságát, és növelheti márkája értékét azáltal, hogy pozitív ügyfélszolgálati élményt hoz létre, amely növeli az ügyfelek lojalitását. Az ügyfelek megtartása olcsóbb, mint az ügyfélszerzés, és az emberek hajlandók többet fizetni a jobb ügyfélszolgálatért. A Hubspot szerint “a fogyasztók 68 százaléka hajlandó többet fizetni egy olyan márka termékeiért és szolgáltatásaiért, amelyekben megbízik, hogy kiváló szolgáltatást nyújtsanak.”

A jó ügyfélszolgálati élmény minden a mai világban, és a help desk jegykezelő rendszere segít a megvalósításban.

Help desk jegykezelő rendszer bevezetése

A help desk jegykezelő rendszer megvalósítása egyszerű, mivel sok webalapú. Általában kiválaszt egyet a szoftverszolgáltatótól elérhető csomagok közül, létrehoz egy fiókot, telepíti a szoftvert, testreszabja az irányítópultot és az ügyfélportált, bővítményeket ad hozzá stb. A LiveAgent esetében az olyan dolgok, mint például az élő csevegés, olyan egyszerűek, mint a kód másolása és beillesztése a webhelyre.

Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer költsége

Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer költsége a szolgáltatótól függ, de általában a rendszerhez hozzáférő ügynökök száma alapján havi számlázás alá esik. Összességében megkapja a rendszerfunkciókat, de fizetnie kell a több hozzáférésért. Vannak, akiknek havi díja van, amely lehetővé teszi bizonyos számú ügynök számára, vagy több ügynököt, míg mások éves díjat kínálnak a költségek csökkentése érdekében.

Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer költségeinek mérlegelésekor fontos emlékezni az adott havi díjért kapott értékre. Egy rendszer árát össze kell mérni a bevezetésével elért megtakarításokkal, amelyek gyorsan megtérülnek. Ez azért történik, mert a jegyenkénti költség a munkaerőköltség alapján csökken, mivel az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszernek hatékonyabbá kell tennie a működését.

Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer árazási modelljei

Ha megnézi az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer szolgáltatóinak árstruktúráját, gyakran tapasztalhatja, hogy a havi díjakat ügynökenként számítják ki. A rendszerbe bejelentkezett csapat minden tagja hozzáadja a havi fizetést. A LiveAgent ezt az árképzési modellt követi. A SolarWinds eszközönként havonta további költségeket is növel.

A másik elterjedt árképzési modell, amelyet az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerek piacán fog látni, a licencenkénti terv, amely bizonyos számú ügynököt engedélyez. A JitBit az egyik ilyen típusú szolgáltató, és éves fizetést is lehetővé tesznek a költségek csökkentése érdekében.

Our employees have easily gotten used to LiveAgent. Working with LiveAgent is easy and intuitive.

Atomer

Mit gondolnak az ügyfelek a LiveAgent all-in-one IT help desk jegykezelő rendszeréről?

A Sli.do egy webalapú alkalmazás, amely lehetővé teszi az előadóknak, hogy szavazásokkal vonják be a közönséget, és közvetlenül beszélgethessenek velük, miközben kérdéseket tesznek fel. Íme, mit mondanak a LiveAgentről:

“A rendezvények és találkozók nagyon dinamikus környezetet jelentenek. Minden folyamatosan változik, ezért az élő chat és a telefonhívások segítenek abban, hogy közel maradjunk ügyfeleinkhez, az e-mailek viszont a velük folytatott kulcsfontosságú beszélgetések fontossági sorrendjét. Tehát megjelöljük az e-maileket, címkéket hozunk létre bizonyos e-mailekhez, és különböző prioritásokat rendelünk hozzá. A LiveAgent legjobb tulajdonsága, hogy mindent egy helyről tud kezelni, legyen szó telefonhívásról, csevegésről vagy e-mailről. Ennek köszönhetően a legforgalmasabb időszakban is nagyon könnyű beszélgetni ügyfeleinkkel. A LiveAgent ezért lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsabban elérjük, és ügyfelünk számára zökkenőmentes és sikeres eseményt biztosítsunk.”

Egy másik vélemény az Atomertől, egy olyan cégtől származik, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egy teljesen webalapú rendszert béreljenek, amellyel könnyedén hozhatnak létre online üzleteket vagy webhelyeket. Ehhez a vállalkozáshoz egy robusztus help desk jegyrendszerre volt szükség, és több tesztelés után a LiveAgent mellett döntöttek, mert az illik hozzájuk a legjobban. Azt mondták:

“Munkatársaink könnyen hozzászoktak a LiveAgenthez. A LiveAgent használata egyszerű és intuitív. A LiveAgent az az eszköz, amellyel minden nap segítjük ügyfeleinket, és ennek nagyon örülünk. Tökéletes szintű átláthatóságot biztosít köztünk és az ügyfél között.”

A help desk jegykezelő rendszer 20 legjobb szolgáltatója

1. LiveAgent

A LiveAgent honlapja

A LiveAgent 2006-ban indult, mert az alapítók nem találtak olyan nagyszerű ügyfélszolgálati eszközt, amely lehetővé tette volna az élő csevegést, így sikerült. 2011-ben kibővítették a szoftver funkcióit egy help desk jegykezelő rendszerrel. A LiveAgent immár több mint 45 jegykezelő funkcióval és több mint 190 integrációval, valamint harmadik féltől származó integrációk támogatásával rendelkezik, valamint könnyen használható és beállítható. Az ügyfélszolgálati jegykezelő funkciói javítják a termelékenységet, miközben növelik az ügyfelek megtartását és a konverziókat. Az opcionális mobilalkalmazás minden előfizetéshez tartozik.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

A LiveAgent egy rendkívül méretezhető opció, amely erőteljes testreszabási és egyetlen platformon belüli integrációs lehetőséggel rendelkezik. Funkcióinak és integrációinak széles skálájával személyre szabható, hogy megfeleljen mind a kis-, mind a nagyvállalatok igényeinek, amelyek minden iparágra kiterjednek.

Főbb funkciók

  • Sablon üzenetek
  • Automatizált jegyelosztás
  • Integrációk százai
  • Önkiszolgáló portál és fórum

Érvek és ellenérvek

A LiveAgent jó választás azok számára, akik alacsony költségvetéssel rendelkeznek, mivel még a legmagasabb szinten is kedvező árú. Más vállalati alapú rendszerekhez hasonlóan azonban nem támogatja az SAML egyszeri bejelentkezést a több száz alkalmazottat foglalkoztató vállalatok számára.

Ár

Ingyenes Jegy – 15 USD/ügynök/hó Jegy + Chat – 29 USD/ügynök/hónap All inclusive – 49 USD/ügynök/hónap

2. Zoho Desk

2. Zoho Desk - App - Uploads - 2021 - 12 - Zoho Desk Homepage.png

2016-ban elindítottak egy help desk jegykezelő rendszert, amely hibátlanul integrálódik számos, a Zoho által fejlesztett alkalmazással. Összességében az üzleti élet minden szintjéhez tartozó alkalmazások sokasága között, amelyek továbbra is néhány havonta csökkennek, több mint 60 millió felhasználót értek el. Ezenkívül átfogó és kedvező árú felhőalapú szoftverekkel rendelkeznek.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

A Zoho Desk egy alkalmazotttól több százig skálázható rendszer. A Zoho felhasználói a Zoho Deskhez integrálható Zoho termékek hozzáadott könyvtárával is rendelkeznek.

Főbb funkciók

  • Omnichannel
  • Munkafolyamat automatizálás
  • Platform integráció
  • Önkiszolgáló tudásbázis
  • Mesterséges intelligencia

Érvek és ellenérvek

Bár ésszerű árú, egy könnyű ügynök hozzáadásának lehetőségével további 6 USD havonta (és 50 ingyenes könnyű ügynök a legmagasabb szinten. A könnyű ügynökök korlátozott ügyfélszolgálati jogosultságokkal rendelkeznek, mivel nem tartoznak az ügyfélszolgálati csapathoz, de támogathatják az ügyfeleket Hiányzik a SAML egyszeri bejelentkezés is, és a CRM-integrációja a Zohotól eltérő termékkel működik. Az egyik fő jellemzője, amely megkülönbözteti egymástól, az AI Zia, amely hatékonyan kiegészíti a támogató személyzetet, de amely csak a legmagasabb szinthez érhető el. Ezen túlmenően az éves számlázásnál alacsonyabb árban is részesülnek.

Ár

Ingyenes Normál – 20 USD/ügynök/hónap (14 USD/ügynök/évente) Professzionális – 35 USD/ügynök/hónap (23 USD/ügynök/évente) Vállalati – 50 USD/ügynök/hó (40 USD/ügynök/évente)

3. HappyFox

HappyFox Kezdőlap

A HappyFox egy gyorsan beállítható, webalapú help desk, amely hatalmas testreszabási lehetőségeket, adminisztrációs irányítást és biztonsági funkciókat kínál, amelyek a nagyvállalatok javát szolgálják. Ezenkívül könnyen használható, és számos olyan funkciót kínál, amelyek lehetővé teszik, hogy az ügyfelek önkiszolgálása csökkentse ügynökei munkaterhét.

Közép- és nagyvállalkozásoknak ajánljuk

Mivel nincs ingyenes opció, és az árazásuk ügynökenként havi 29 dollártól kezdődik, nem könnyű eladni a költségvetéssel rendelkezők számára. A pozitívum az, hogy korlátlan ügynöki szolgáltatást kínálnak, de korlátozzák az évi jegyeket a kiterjedtebb műveletekhez. A vállalat egyszeri bejelentkezést és eszközöket biztosít a nagyvállalatok irányításának és biztonságának fenntartásához.

Főbb funkciók

  • Omnichannel
  • Egyszerű használat
  • Belső és külső tudásbázis
  • Testreszabás
  • Adminisztrációs és biztonsági funkciók

Érvek és ellenérvek

Minden csomaghoz 5 ügynök szükséges, de az árstruktúra ismerete nélkül nehéz felmérni, hogy ez jó vagy rossz.

Ár

Az árak nem állnak rendelkezésre azonnal, de négy szintű ügynökalapú árazást kínálnak, 29 USD/ügynök/hótól kezdődően. Négy szintű korlátlan ügynök is létezik jegy- és egyéni mezőkorlátokkal. A korlátok évi 10 000 jegytől és tíz egyéni mezőtől kezdődnek, a legmagasabb szint pedig évi 250 000 jegyet és 200 egyéni mezőt tartalmaz.

4. Help Scout

4. Help Scout - App - Uploads - 2021 - 12 - Help Scout Homepage.png

140 ország több mint 12 000 vállalkozása által megbízott Help Scout egy olyan ügyfélszolgálati platform, amely a növekvő vállalkozásokra épül. A Help Scout ügyfelekre való összpontosításának eredményeként a csapattagok közötti együttműködést is megkönnyíti, ami tíz év tapasztalata alapján jött létre.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

A Help Scout úgy lett kialakítva, hogy az Ön vállalkozásával együtt növekedjen, és minden méretű vállalkozást támogat. A legalacsonyabb szintek a szolgáltatások széles skálájával kezdődnek. A szolgáltatás fejlettebb biztonságot, például HIPAA-kompatibilis szolgáltatásokat és egyszeri bejelentkezési lehetőségeket tartalmaz a középső és legmagasabb csomagokkal.

Főbb funkciók

  • Megosztott postafiók
  • Tudásbázis
  • Ügyfélkezelés
  • Megfelelés
  • SSO/SAML
  • Biztonság

Érvek és ellenérvek

A két alacsonyabb szint 15 napos próbaverzióját kínálják, de a legmagasabb szint, bár olyan robusztus funkciókat mutat, amelyeket bármely vállalat keresne, nincs feltüntetve az ár. A Help Scout egy olyan lehetőség, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy frissítsék terveiket, ahogyan a vállalat méretezhető. Nem kínál ingyenes verziót.

Ár

Normál – 25 USD/ügynök/hónap (20 USD/ügynök/évente) Plusz – 40 USD/ügynök/hó (35 USD/ügynök/évente) Vállalati – Fel kell venni a kapcsolatot velük

5. Tudásbázis Támogatás

Tudásbázis támogatási honlap

Bár nem olyan gyakori, mint a listán szereplő többi ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer, a Tudásbázis Támogatás arra összpontosít, hogy a WordPress és az e-kereskedelmi webhelyek legjobb támogató eszköz-bővítménye legyen.

Kis- és középvállalkozások számára ajánlott

Ez a termék az interneten induló vállalkozások számára készült, kifejezetten a WordPress és az e-kereskedelmi integrációhoz szükséges beépülő modulokkal.

Főbb funkciók

  • Beküldési űrlapok
  • Vendégjegyek
  • Tudásbázis cikkek korlátozásának lehetőségével
  • Ügynöki engedélyek
  • Automatikus hozzárendelés
  • SLA nyomkövetés

Érvek és ellenérvek

Míg a Tudásbázis támogatás alacsony éves számlázási költséggel jár, a kifizetés után egy éves kötelezettségvállalást igényel. Lehetőségük van a csomag minden egyes szintjéhez adott bővítmények vásárlására, így Ön eldöntheti, mire van szüksége és mire nincs szüksége, bár a csomagok jelentős kedvezménnyel kaphatók. A költségeken kívül az a hátránya, hogy nem működik intelligens hozzárendelési technológia; csak véletlenszerűen vagy felhasználónkénti aktív jegyek alapján rendel hozzá.

Ár

Egyetlen webhely esetén, évente számlázva (telephelyenkénti áremelés korlátlan előfizetésre): Kezdő – 74 dollár Profi – 102 dollár Vállalati – 150 dollár

6. Zendesk

Zendesk kezdőlap

Az egyik legismertebb ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer, a Zendesk számos lehetőséget kínál ügynökenként havi 19 dollártól kezdve, az alapokkal és a vállalati használatra kész tervvel, ügynökenként havi 215 dollártól kezdve. Ebben a magasabb kategóriás szolgáltatásban olyan cégek bíznak meg, mint az Uber és a Netflix, valamint több mint 160 000 globális vállalat.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

A Zendesk minden vállalkozásmérethez kínál csomagokat, valamint ingyenes próbaverziót minden szinten.

Főbb funkciók

  • Élő chat
  • Közösségi fórumok
  • Válasz bot
  • Tudásbázis
  • Közösségi média integráció
  • Sandbox test
  • Könnyű hozzáférési engedélyek

Érvek és ellenérvek

A Zendesk szolgáltatásai széleskörűek, a csomagok a kisvállalkozásoktól a vállalati szintig terjednek. Évente vagy hónapról hónapra számlázva nincs kötelezettségvállalás a Zendesk felé ezeken a feltételeken kívül (lemondás vagy visszaminősítés esetén nem jár visszatérítés).

Ár

Support Team – ügynökenként 19 USD/hó, évente számlázva Support Professional – ügynökenként 49 USD/hó, évente számlázva Support enterprise – ügynökenként 99 USD/hó, évente számlázva Suite Team – ügynökenként 49 USD/hó, évente számlázva Suite growth – ügynökenként 79 USD/hó, évente számlázva Suite Professional – ügynökenként 99 USD/hó, évente számlázva Suite Enterprise – ügynökenként 150 USD/hó, évente számlázva Highest tier – ügynökenként 215 USD/hó, évente számlázva

7. Vision Helpdesk

Vision Helpdesk kezdőlap

Miközben számos ügyfélszolgálati lehetőséget kínál, az ügyfélszolgálattól az informatikai támogatásig, a Vision Helpdesk egy olyan ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer, amely az alkalmazottakra összpontosít, játékosítási lehetőségekkel és együttműködési funkciókkal, amelyek pozitív munkakörnyezetet teremtenek. Ez azonban nem jelenti azt, hogy szem elől tévesztik az ügyfelet, amely többcsatornás megközelítést kínál az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek a támogatással.

Kisvállalkozásoknak ajánlott

Ez a rendszer személyre szabható munkafolyamatokkal egy központosított ügyfélszolgálatot hoz létre vállalkozása számára. Noha kedvező árú, nem rendelkezik olyan mélységű funkciókkal, amelyekre néhány nagyobb vállalatnak szüksége van.

Főbb funkciók

  • Automatizálás
  • Gamification
  • Számlázás
  • Többcsatornás

Érvek és ellenérvek

Bár a SaaS felhőben és a letölthető licencekben is elérhető, a SaaS felhőlicenc csak az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, az EU-ban és Indiában érhető el. Van azonban egy 30 napos, kötelezettség nélküli ingyenes szoftverpróba.

Ez a rendszer inkább a számlázható ügyfélszolgálati órákra irányul, mint az általános ügyfélszolgálatra, az élő chat funkció pedig külön vásárlás.

Ár

Starter – ügynökenként 12 dollár havonta, évente számlázva / ügynökenként 15 dollár havonta számlázva Pro – ügynökönként havonta 20 USD évente számlázva / ügynökönként 25 USD havonta számlázva

8. HubSpot

8. HubSpot - App - Uploads - 2021 - 12 - Hubspot Homepage.png

A listán szereplő többihez hasonlóan a HubSpot is úgy van beállítva, hogy veled együtt növekedjen, és felismerhető név, mivel sok más terméket is gyakran használnak. Megbízható névről ingyenes csomagot kezdhet az interneten, és a rugalmas támogatás és az egyszerű bejelentkezés segítségével jobban megértheti ügyfeleit.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

A HubSpot rendszer egy olyan opció, amely az Ön vállalkozásához igazodik, ingyenes és fizetős verzióval is, a vállalat igényeitől függően. A magasabb szintek alapvető funkciókat kínálnak egy nagy vállalkozás számára, ahogyan az növekedik.

Főbb funkciók

  • Jegyirányítás
  • NPS felmérések
  • Egyszeri bejelentkezés
  • Slack integráció
  • Mezőszintű engedélyek

Érvek és ellenérvek

Ingyenes verziót kínálnak az induláshoz szükséges számos alapvető funkcióval. Ennek ellenére a jegyek automatizálása csak a havi 50 dolláros előfizetéssel kezdődik, amely két ügynököt tartalmaz, valamint a kezdő szinten egyenként 25 dollárért további hozzáadását. A legmagasabb szinten ez éves kötelezettségvállalás.

Ár

Kezdő – havi 50 USD-tól kezdődően, havi számlázás (két fizető felhasználótól kezdődik) Professzionális – havi 400 USD-tól kezdődően, havi számlázás (öt fizető felhasználótól kezdődik) Vállalati – 1200 USD/hó áron, 14400 USD/év számlázás (10 fizető felhasználótól kezdődik)

9. Front

9. Front - App - Uploads - 2021 - 12 - Front Homepage.png

Az ügyfélszolgálati megoldásként forgalmazott, személyre szabottabb élményt nyújtó Front eltávolítja a jegyek számát, hogy az ügyfél személyes választ kapjon. Könnyű és intuitív, és az automatizálás nyomon követi a kérdések hozzárendelését a megfelelő támogatási csoporttaghoz.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

A Front egy rendkívül skálázható rendszer, amely akár tíz csapattársat is tartalmaz az alsó szinten, 50 a másodikon, és korlátlanul a felső szinten.

Főbb funkciók

  • Csapat postaládák
  • Analitika
  • Üzenet sablonok
  • Szabályok
  • Feladatok

Érvek és ellenérvek

Nincs jegykezelő rendszer, de úgy működik, hogy megosztott postafiókokon keresztül szervezi a támogatást, és automatikus terheléselosztással rendeli hozzá őket. Bár a jegyrendszer nem automatizálja a hozzárendeléseket, létrehozhat szabályokat, amelyek ezt megteszik (az egyéni szabályok csak a 49 dolláros szintnél érhetők el).

Van egy éves kötelezettségvállalás is.

Ár

Starter  – 19 USD személyenként, havonta, évente számlázva Prime – 49 USD személyenként, havonta, évente számlázva

10. AzureDesk

AzureDesk Kezdőlap

Ez a rendszer megfizethető lehetőség a kis- és középvállalkozások számára, amely a help desk rendszer használatának egyszerűsítését igyekszik leegyszerűsíteni. Testreszabási lehetőségeket és harmadik féltől származó alkalmazások integrációját kínálja.

Kis- és középvállalkozások számára ajánlott

Míg az Azure desk költsége magas, az a tény, hogy csak egy tervük van, amelyből hiányoznak a vállalati szintű szolgáltatások, korlátozza annak használhatóságát a kis- és középvállalkozások számára.

Főbb funkciók

  • Jegykezelés
  • Korlátlan számú postafiók
  • Alkalmazásintegrációk
  • Jelentés
  • Együttműködés
  • Tudásbázis

Érvek és ellenérvek

14 napos ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre; azonban csak egy csomag lehetőség áll rendelkezésre. A csomag számos funkcióval rendelkezik, de a méretezhetőség korlátozott. Nincsenek fejlett funkciók a vállalatok számára, mint például a biztonság vagy az irányítás.

Ár

Egy csomag – felhasználónként havonta 33 dollár évente, felhasználónként havonta 50 dollár havonta.

11. SupportBee

SupportBee Kezdőlap

A SupportBee egy ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer, amelynek célja együttműködésen alapuló munkakörnyezet kialakítása, hogy az ügyfélszolgálati csapat tagjai segítséget nyújthassanak egymásnak az ügyfelek problémáinak megoldásában. A könnyen beállítható és mobilra optimalizált megosztott postafiókon keresztül a SupportBee rugalmas csapatalapú rendszer.

Kisvállalkozásoknak ajánlott

Ez a rendszer minden olyan alapot kínál, amelyre egy ügyfélszolgálati csapat indításához szüksége van. Ez azonban nem biztosítja azt a támogatást, amelyre a nagyobb vállalkozásoknak szüksége lehet.

Főbb funkciók

  • Megosztott postafiók
  • Tudásbázis
  • Ügyfélportál
  • Alkalmazásintegráció

Érvek és ellenérvek

Bár nagyon megfizethető, a SupportBee szolgáltatásai és funkcionalitásai nem olyan kiterjedtek és nem olyan átfogóak, mint más cégek ugyanazon az áron. Az ügyfélportál szoftvere is csak a magasabb szinten érhető el. De összességében ez egy egyszerűsített jegyrendszer, amely jól működik a kisebb cégek számára.

Ár

Startup – 15 USD /felhasználó/hónap vagy 13 USD /felhasználó/hónap számlázva évente Enterprise – 20 USD /felhasználó/hónap vagy 17 USD /felhasználó/hónap számlázva évente

12. Freshdesk

Freshdesk kezdőlap

Több, mint 40 000 vállalkozás – köztük a HP, a Pearson és az American Express – által megbízott Freshdesk egy mindent az egyben ügyfélszolgálati platform. A Freshdesk méretezhető platformjával, natív többcsatornás támogatásával és együttműködési funkcióival vállalkozása egyszerűsítheti a munkát, és elégedetté teheti ügyfeleit.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

Ez a rendszer méretarányosan készült, megfizethető opciókkal a különböző üzleti körülmények között.

Főbb funkciók

  • Üzenetküldő szolgáltatás integrációja
  • Önkiszolgáló robotokkal és mesterséges intelligenciával
  • Automatizálás
  • Együttműködő
  • Kezelési és biztonsági funkciók
  • Identitás- és hozzáférés-kezelés

Érvek és ellenérvek

Létezik egy ingyenes verzió, amely tartalmazza azokat az alapokat, amelyekre egy vállalatnak szüksége van az induláshoz, valamint korlátlan számú ügynököt. Ezt követően minden szint előrehalad, és tartalmazza azokat a funkciókat, amelyekre a növekedés során szüksége lesz. A készségalapú útválasztás azonban csak a legmagasabb szinten kezdődik.

Ár

Blossom – 15 USD/ügynök/hónap, évente számlázva – 19 USD/ügynök/hónap, havonta számlázva Garden – 35 USD/ügynök/hónap, évente számlázva – 45 USD/ügynök/hónap, havi számlázás Estate  – 49 USD/ügynök/hónap, évente számlázva – 69 USD/ügynök/hónap, havi számlázás Forest – 99 USD/ügynök/hónap, évente számlázva – 125 USD/ügynök/hónap, havi számlázás

13. Awesome Support

Awesome Support Kezdőlap

A WordPress támogatási beépülő moduljaként az Awesome Support egyszerű és könnyen beállítható, és számos kiegészítőt tartalmaz minden egyes csomagszinten. Ők kínálják a WordPress „legfantasztikusabb” help deskjét és támogatási bővítményét, több mint 10 000 aktív telepítéssel.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

Bár vannak olyan nagy WordPress-alapú webhelyek, mint a Microsoft News és a BBC America, ez a legjobb egy kisebb vállalat számára, mivel több biztonsági és felügyeleti funkciót kell tartalmaznia ahhoz, hogy magasabb szinten hasznosuljon. Azonban még ha ezek feleslegesek is egy nagyobb cégnél, a korlátlan ügynökök hatalmas eladási pontot jelentenek.

Főbb funkciók

  • Nincs ügynökönkénti díj
  • Testreszabható
  • Jegytörténet
  • Időmérés
  • Automatikus jegykiosztás

Érvek és ellenérvek

Bár korlátlan számú ügynököt és korlátlan számú jegyet kínálnak, Önnek egy évig el kell köteleznie magát a termék használatára. A pozitív oldal az, hogy mindegyik szint nagyon megfizethető bármilyen üzleti szinten, de nem rendelkeznek olyan lehetőségekkel, amelyekre egy nagyvállalatnak szüksége lenne.

Ár

Standard – 149 dollár évente Pro – 229 dollár évente Enterprise – 289 dollár évente Agency – évi 409 dollár

14. TeamSupport

TeamSupport kezdőlap

A Fujifilm, a Comcast és az NBA megbízásából a TeamSupport egy webalapú, többcsatornás támogatással rendelkező, üzleti vállalkozások közötti ügyfélszolgálati rendszer, amely megkönnyíti az együttműködést és egyszerűsíti az ügyfélszolgálati problémákat azáltal, hogy integrálja a már meglévő szoftverekkel.

Nagyvállalatok számára ajánlott

Ennek a rendszernek a támogatási szolgáltatása sok mindent kínál, de az egy ügynökre jutó havi induló költség magas, ami azt jelenti, hogy egyes kisebb cégek számára elérhetetlen lehet.

Főbb funkciók

  • B2B számára készült
  • Jegykezelés
  • Ügyfélkezelés
  • Integrációk
  • Ügyfél-önkiszolgáló portál

Érvek és ellenérvek

Számos funkció a B2B ügyfélszolgálatra és IT-támogatásra összpontosít. A hátrány az, hogy a legalacsonyabb szint ügynökenként 50 dollárba kerül havonta, ami viszonylag költséges néhány más, hasonló tulajdonságokkal és alacsonyabb árfekvésű ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerhez képest.

Ár

Az árak az éves számlázásból származó kedvezményeket tükrözik. Support Desk – ügynökönként 50 USD havonta Enterprise – ügynökönként 69 dollár havonta

15. Freshservice

Freshservice Kezdőlap

A Freshservice egy felhő alapú IT-szolgáltatáskezelési megoldás. A help desk megfelelőjéhez hasonlóan ez is egy könnyen használható, mindent magában foglaló rendszer, számos funkcióval.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

Ennek a platformnak a méretezhetősége lehetővé teszi, hogy bármilyen méretű vállalkozás számára dolgozhasson, ahogy azok növekednek.

Főbb funkciók

  • Automatizálás
  • AI chatbotok
  • Integrációk
  • Gyors végrehajtás
  • Kód nélküli platform

Érvek és ellenérvek

21 napos ingyenes próbaidőszakot kínálnak az összes funkció aktiválásával. Bátorítják az együttműködést a funkcióikon belül. Biztonsági funkciókat kínálnak, amelyek védik a felhőben lévő adatokat, hozzáférés-kezeléssel és titkosítással az átvitel során. Sajnos nincs ingyenes verzió.

Ár

Minden szinten van egy havi opció, amely 10 dollárral több a Starter és Growth esetében, és 20 dollárral több a Pro és az Enterprise esetében.

Starter: 19 USD ügynökönként havonta, évente számlázva. Growth: ügynökenként havonta 49 dollár, évente számlázva. Pro: ügynökenként havonta 89 dollár, évente számlázva Enterprise: 109 USD ügynökönként havonta, évente számlázva.

16. ManageEngine Service Desk Plus

ManageEngine Service Desk Plus Kezdőlap

Több, mint 100 000 szervezet, például a Disney és a Honda bízik a ManageEngine-ben informatikai kezelésében. A Service Desk Plus rendszerük egy felhő alapú informatikai megoldás, amely több mint tíz éve teszi boldoggá az ügyfeleket és az informatikusokat.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

Bár a ManageEngine Service Desk Plus rengeteg funkcióval rendelkezik, a költségek ismerete nélkül nehéz ajánlani bizonyos méretű vállalkozásoknak. Úgy tűnik, hogy az árazási tervek jól skálázhatók az egyes üzleti szinteken. A Zohóval azon is dolgoznak, hogy a Zia AI-asszisztensüket potenciális első kapcsolattartási pontként használják az ügyfelek számára.

Főbb funkciók

  • ITSM munkafolyamatok legjobb gyakorlata
  • Intelligens automatizálás
  • Integráció
  • Kód nélküli testreszabás
  • Jelentés

Érvek és ellenérvek

Nincs ingyenes verzió. Próbaidőszak van, de a hossza nem ismert. Demó is elérhető. Az árak nincsenek meghatározva, de van lehetőség árajánlat kérésére.

Ez egy mindent magában foglaló informatikai szolgáltatás, amely hatékony funkciókkal javítja szervezete szolgáltatásait, beleértve az eszköz- és problémakezelést.

Ár

Három árazási tervük van: Standard, Professional és Enterprise, de ezeket a költségeket nem teszik közzé a webhelyen. Az árakkal kapcsolatos információkért kapcsolatba kell lépnie velük.

17. Kayako

Kayako Kezdőlap

Több, mint 131 000 ügynök nyújt támogatást a Kayako használatával, a Segától az MTV-n át az Acerig. A rendszer személyre szabott és egyszerű. Gyorsan implementálható és könnyen használható, és olyan egyedi funkciókkal rendelkezik, mint a SingleView, amelyeket az ügyfelek utazásának személyre szabásához valósítanak meg.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

Ez egy olyan rendszer, amelyet az üzleti élet minden szintje használhat, mivel funkciói lehetővé teszik ügyfelei jobb megértését, ami egyedülálló a Kayako számára. Ezenkívül minden üzleti szinten nagyon megfizethető, ügynökenként havi 15 dollártól kezdve.

Főbb funkciók

  • SingleView
  • Élő chat
  • Önkiszolgáló
  • Együttműködés
  • integrációk

Érvek és ellenérvek

A SingleView rendszer, amely nyomon követi az ügyfél webhelyén keresztüli útját, lehetővé teszi ügynöke számára, hogy az ügyfélélmény kontextusában nyújtson ügyfélszolgálatot. A többcsatornás beérkező levelek és a SingleView a legalacsonyabb szintű díjszabásban érhetők el.

Nincs ingyenes verzió, de van egy 14 napos ingyenes próbaverzió és egy demó. Sajnos hiányzik belőle az egyszeri bejelentkezés funkció.

Ár

Inbox  – ügynökenként 15 dollár havonta Growth – ügynökenként 30 dollár havonta Scale – ügynökenként 60 dollár havonta

18. SolarWinds

SolarWinds Kezdőlap

A SolarWinds egy modern IT-szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldás, amely magában foglalja a help desk jegykezelő szolgáltatás összes funkcióját, amely egyedülálló ebben a rendszerben.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

Ez a rendszer minden üzleti szinthez rendelkezik árképzési struktúrákkal, és a növekedés során könnyen méretezhető.

Főbb funkciók

  • Incidenskezelés
  • IT vagyonkezelés
  • Munkavállalói szolgáltatási portál
  • Tudásbázis
  • Változáskezelés
  • Többtényezős hitelesítés

Érvek és ellenérvek

30 napos teljes ingyenes próbaverzió. Demók kérésre. Ésszerű árképzés. Ez a rendszer olyan automatizálási eszközökkel rendelkezik, amelyek segítenek a megfelelő jegyet a megfelelő csapattag kezébe adni. Ingyenes verzió azonban nincs.

Ár

Éves számlázáskor:

Team – ügynökenként 19 USD havonta, további 0,10 USD eszközönként havonta Business – ügynökönként 39 USD havonta, további 0,30 USD eszközönként havonta Professional – ügynökenként 69 USD havonta, további 0,50 USD eszközönként havonta Enterprise – ügynökenként 89 USD havonta, további 0,70 USD eszközönként havonta.

19. JitBit

JitBit Kezdőlap

Az Adobe és a Microsoft által használt szoftverükkel a JitBit egy SaaS felhő alapú szolgáltatás, egyszeri bejelentkezéssel, valamint GDPR és HIPAA megfelelőséggel. Az automatizálási szabályokkal a JitBit segít megszervezni a jegyeket és megtakarítani a csapat idejét.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

Ennek a rendszernek a méretezhetőségével és biztonságával bővítheti és megszerezheti azokat a szolgáltatásokat, amelyekre szüksége van a vállalat növekedésével.

Főbb funkciók

  • Egyszeri bejelentkezés
  • HIPAA megfelelés
  • Jegyrács
  • Tudásbázis
  • Előre elkészített válaszok

Érvek és ellenérvek

A 21 napos ingyenes próbaidőszak szükség esetén meghosszabbítható. Másodpercekbe telik egy webhely létrehozása, amellyel dolgozni és tesztelni lehet. Konzisztens havi ára van, de korlátozza az ügynökök számát minden szinten, de a legmagasabb.

A „Powered by Jitbit” a legmagasabb szintig nincs elrejtve. Nincs ingyenes verzió.

Ár

Freelancer: 29 dollárba kerül, és csak 1 ügynök. Startup: 69 dollárba kerül legfeljebb 4 ügynök esetén. Company: 129 dollárba kerül legfeljebb 7 ügynök esetén. Enterprise: 249 dollárba kerül legfeljebb 9 ügynök esetén, plusz ügynökenként 29 dollárba.

20. Jira Service Desk

JIRA Service Management honlapja

A Zoho-hoz hasonlóan a Jira is része az alkalmazások hálózatának, ami azt jelenti, hogy képes integrálni az adott esernyő alatt található összes alkalmazással. A Jira terméke ebben az iparágban a gyorsaságra készült, hogy segítsen gyorsabban válaszolni a kérdésekre és növelje az ügyfelek elégedettségét. Szolgáltatásukat a Domino, a Square és a Twitter használja, hogy csak néhányat említsünk.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

Ez a rendszer az üzleti élet minden szintjén jól működik, ingyenes opciót és megfizethető szinteket kínál, amelyek a vállalati szintre skálázhatók. Minden szint titkosítást biztosít nyugalmi és átviteli állapotban.

Főbb funkciók

  • Változáskezelés
  • Konfiguráció menedzsment
  • Problémakezelés
  • Vagyonkezelés
  • Tudásmenedzsment
  • Biztonság és megfelelés

Érvek és ellenérvek

Létezik egy ingyenes verzió számos funkcióval, és az érdeklődő cégek élő demót foglalhatnak.

A vállalati költségek azonban egy kapcsolatfelvételi űrlap mögé vannak zárva.

Ár

Standard – ügynökönként 20 USD (átlagosan) 60 USD havonta Premium – ügynökönként 40 USD (átlagosan) 120 USD havonta

Help desk jegykezelő rendszer összehasonlítása

A help desk jegykezelő rendszereinek összehasonlításakor elengedhetetlen a platform-specifikus funkciók és azok áttekintése. Összehasonlítva az öt legjobb megoldást, a LiveAgent, a Zendesk, a Freshdesk, a Front és a Zoho Desk összehasonlítását.

LiveAgent

A LiveAgent megfizethető, és a szoftver ingyenes verzióját, valamint robusztus funkciókat kínál. Több száz funkció és integráció áll rendelkezésre, amelyek testreszabhatók minden üzleti igényhez. A legfontosabb funkciók közé tartoznak az előre megírt üzenetek, az automatizált jegyelosztás, az ügyfélkapu és a fórum. A LiveAgent folyamatosan a magasan értékelt help desk megoldások élén áll, átlagos felhasználói értékelésével, ami 4,7/5.

Zendesk

Sok nagy cég használja ezt a szoftvert. Számos olyan funkciót kínál, amelyeket a vállalatok hasznosnak találhatnak, például élő csevegést, biztonságot, közösségi fórumokat, válaszbotokat, tudásbázist, közösségimédia-integrációkat, sandbox tesztet és könnyű hozzáférési licenceket. A felhasználók átlagosan 4,3/5 csillagra értékelik a szoftvert.

Freshdesk

Vállalkozások ezrei bíznak a Freshdeskben az ügyfelek interakcióinak kezelésében. Számos funkciót kínálnak, mint például az üzenetküldő szolgáltatás integrációja, önkiszolgálás botokkal és mesterséges intelligencia, felügyelet és biztonság, valamint identitás- és hozzáférés-kezelés. A Freshdesk átlagos értékelése 4,4 csillag.

Front

A Front egyedülálló megoldást kínál a help desk szoftverre a hagyományos jegyek kiiktatásával. Ehelyett úgy tervezték meg szoftvereiket, hogy az ügyfélszolgálati ügynökök személyre szabottabb válaszokat tudjanak adni ügyfeleiknek. Legfontosabb szolgáltatásai közé tartoznak a csoportos postafiókok, az elemzések, az üzenetsablonok, a szabályok és a hozzárendelések. A Front átlagosan 4,6 csillagot kapott felhasználóitól.

Zoho Desk

A Zoho Desk egy kedvező árú, többcsatornás help desk szoftver, amely a növekedés során a vállalatokkal együtt skálázható. Számos funkciója van, például munkafolyamat-automatizálás, platformintegráció, önkiszolgáló tudásbázis és mesterséges intelligencia. A szoftver átlagosan 4,4 csillagot kapott az ügyfelektől.

Help Desk szoftverCapterra ÉrtékelésWeb alapúIngyenes verzióIngyenes próbaverzióKezdő ár
LiveAgent4.7/5 (kb. 1000 értékelés)IGENIGENIGEN15 USD ügynökenként/hónap
Zendesk4.3/5 (kb. 2700 értékelés) IGENNEMIGEN19 USD ügynökenként/hónap
Freshdesk4.4/5 (kb. 2300 értékelés)IGENIGENIGEN18 USD ügynökenként/hónap
Front4.6/5 (kb. 210 értékelés) IGENNEMIGEN19 USD ügynökenként/hónap
Zoho Desk4.4/5 (kb. 1600 értékelés) IGENIGENIGEN14 USD ügynökenként/hónap

Hasznos a help desk jegykezelő rendszer próbaverziója?

A próbaverzió mindig hasznos a help desk jegykezelő rendszerek közötti döntés során. Mielőtt elkötelezné magát egy szolgáltatás mellett, meg kell tapasztalnia, milyen lesz minden nap használni. Előfordulhat, hogy a szolgáltatás az Ön által keresett összes funkcióval rendelkezik, de még mindig nem megfelelő az Ön számára. Néha egy rendszer érzésre nem megfelelő, és ki kell próbálnia, hogy lássa. Olyan ez, mint egy ing; jól mutathat a manökenen, de nem illik Önhöz.

Ugyanez igaz bármely ügyfelére. Azért választották a márkáját, mert az bejött nekik. Ezért vásárlás előtt érdemes kipróbálni.

Still not decided which software is best for you?

Get a trial version of the help desk ticketing system

Jelenleg a LiveAgent 14 napos próbaverzióval áll rendelkezésére az all-inclusive csomaghoz, bankkártya megadása nélkül. Kevesebb mint egy percet vesz igénybe a regisztráció és a tesztvezetés megkezdése. További információkat itt talál.

Következtetés

Megbeszéltük az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer számos előnyét, és azt, hogy ez hogyan vonatkozik az Ön vállalkozására. Az online felhasználók növekvő száma miatt mindannyian minőségi ügyfélszolgálatra és támogatásra számítanak. Ez a szempont a különbség az ügyfél megtartása és elvesztése között. A help desk jegykezelő rendszere támogatja Önt és vállalkozását a legjobb ügyfélszolgálati élmény megteremtésében azáltal, hogy automatizálással javítja munkafolyamatait. Ezenkívül minden naplózott ügyféltranzakcióból hasznos adatokat hoz létre, és csökkenti a jegyenkénti időt azáltal, hogy a feladatnak leginkább megfelelő kezekbe adja azokat.

Számos módja van annak, hogy az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer az ügyfélszolgálati csapatok hasznát vehesse azáltal, hogy mindent, amire szükségük van, egyetlen könnyen használható helyen helyez el. Számos lehetőség közül választhat, de csak Ön tudja, melyik a legjobb az Ön számára.

FAQ

What is a help desk ticketing system?

A help desk ticketing system is a centralized system that logs customer queries, customer requests, and customer interactions for cost-effective and speedy access for support staff to sort and resolve. This type of desk software helps streamline the process performed by support staff through automated workflows.

How does the help desk ticketing system work?

This system works by creating tickets, which are logs of customer service interactions with a customer. The system creates a ticket once communication from any platform is sent. Tickets are assigned to customer service agents manually or automatically. For the best customer service experience, a help desk ticket system organizes and catalogs tickets based on the pre-set rules.

What are the key features of an effective help desk ticketing system?

Standard features include a hybrid ticketing system, mass actions, filters, tags, contact fields, and more. These features work together to simplify the tasks of customer service agents to make them more efficient, which increases customer satisfaction.

How to choose a help desk ticketing system?

Choosing the right help desk software can be challenging because many have similar features but distinct strengths or weaknesses. The criteria to help you decide which is best for you as you access each system you consider are commitments, pricing, support, provided contact options, ability to scale up or down, software limitations, collaboration options. While some may be the best overall, they may not be the best for whatever your particular circumstances may be, so consider these aspects of each provider alongside the features they offer that you may need.

What are the top providers of help desk ticketing systems?

These options have been chosen as the top help desk ticketing options because of their robust features, scalability, and cost-effectiveness for businesses of all sizes: 1. LiveAgent; 2. Zendesk; 3. Freshdesk; 4. Zoho desk

What is the best help desk ticketing system?

The best help desk ticketing system is one that makes your operation more efficient. Whether it helps by empowering self-serve options for customers to reduce your employee's workload daily, like LiveAgent, or it has robust customization options that allow you to create workflows specific to your business, like HappyFox, choosing depends on what you need. The best system is the one that you see working best for your unique circumstances.

What are the benefits of using a help desk ticketing system?

This service creates an effective work environment that will keep your employees from manually sorting through several platforms to address different issues and facilitate collaboration. It will reduce their workload by self-service options that will enhance the user experience. It will help you develop workflows that will optimize the time it takes to solve an issue, which will increase the volume of tickets you can resolve, organize them into groups, and ultimately keep the customers happy.

How to implement a help desk ticketing system?

Implementing a help desk ticketing solution is often relatively straightforward. You create an account with the software provider, choose an appropriate plan, and configure the system to your needs. In the case of LiveAgent, integrating things like the live chat function are as simple as copying and pasting code into your website to include that functionality.

What is the cost of the help desk ticketing system?

The cost of a help desk ticketing system depends on the provider, but it generally falls under a monthly billing by the number of agents you have accessing the system. Overall, you get the features, but you are paying for more access. Some have a monthly fee that allows a certain number of agents or the ability to have more, while others offer an annual fee to lower costs.

Is a trial version of the help desk ticketing system useful?

A trial version is always helpful when deciding between help desk ticketing systems, as it gives you the power to experience what it will be like to use it every day. This is important before committing to a service because it could have all the features you are looking for and still not be suitable for you. Sometimes the feel of a system is not right, and you need to try it on to see. It is like a shirt; it can look good on the mannequin and be objectively nice but still not feel right for you.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót