Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Bocsánatkérő email sablonok

Bocsánatkérő email sablonok

Minden vállalat hibázik egyszer. A legtöbb esetben egy egyszerű, de mégis professzionális bocsánatkérő email képes megváltoztatni az ügyfél felfogását a szituációról jó irányba és segít fenntartani a kapcsolatot velük. Attól függetlenül, hogy mi történt, és ki volt a hibás, egy jól felépített, jól időzített bocsánatkérő levél sokat jelenthet a negatív ügyfél élmény pozitívvá változtatásánál, miközben növeli az ügyfél megtartást és csökkenti a háborgást.

A RightNow jelentés alapján, 63%-a a fogyasztóknak hajlandó lenne visszamenni egy társasághoz a negatív élmény után, ha kaptak egy követő elnézést /korrekciót egy felügyelőtől/fő irodától. Ugyanakkor, ha egyáltalán nem kér bocsánatot vagy szegényes bocsánatot biztosít, az könnyedén rosszabbá teheti a dolgokat. Lent található egy pár tipp a hatékony bocsánatkérő email írására az ügyfelek számára 10 kész bocsánatkérő levél sablonnal, amit bármikor használhat, ha egy hasonló helyzetre kell válaszolnia és a vállalata részéről bocsánatot kell kérnie.

Hogyan írjon bocsánatkérő emailt az ügyfeleknek

  • Tisztázza, hogy bocsánatot kér azért, ami történt anélkül, hogy áthárítaná a hibát.
  • Birtokolja a hibázást és vállaljon felelősséget még akkor is, ha nem az ön hibája volt.
  • Fogadja el az ügyfelek negatív érzelmeit, érzéseit és fájdalmait.
  • Legyen őszinte és mondja el az ügyfeleknek, hogy mi sült el rosszul és mi okozta a problémát.
  • Adjon egy érthető felépülési tervet és magyarázza el, hogy mit fog tenni vagy mit tett annak érdekében, hogy megfelelőek legyenek a dolgok.
  • Írja le a lépéseket, amiket elvégez, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a hiba nem fog még egyszer megtörténni.
  • Ajánljon visszatérítést vagy bármi más indokolt kompenzációt, ha van értelme.
  • Szabja testre a bocsánatkérő üzenetet, ha lehetséges.
Kukuruza bocsánatkérő email sablon
Kukuruza bocsánatkérő email sablon

10 ügyfél bocsánatkérő email sablon

Ha sérült termékekkel, számlázási problémákkal, szolgáltatás kiesésekkel, negatív ügyfél támogatási élményekkel, vagy bármi mással néz szembe, egy szolid bocsánatkérő email sablon kézhez jön és lehetővé teszi a gyors és átfogó reagálást, ha valami nem úgy sül el, ahogyan tervezte. Itt található 10 bocsánatkérő levél sablon, ami azonnal jól jöhet különböző szituációkhoz, amelyekben elnézést kell kérnie az ügyfeleitől.

Egy elégtelen termék bocsánatkérő email

SaaS termék problémák bocsánatkérő email

Negatív ügyfél támogatás élmény bocsánatkérő email

Szolgáltatás kiesés bocsánatkérő email

Számlázási hiba bocsánatkérő email

Weboldal problémák bocsánatkérő email 

Bocsánatkérő email sablon a szállítási problémákra

Termék visszahívás bocsánatkérő email

Tömeges bocsánatkérő email

 Követési bocsánatkérő email

Most, hogy tudja, hogyan kérjen bocsánatot a hibákért, amit elkövetett, mi lenne, ha megtanulná, hogyan utasítsa vissza udvariasan az ügyfél kérelmeket?

Bocsánatkérő emailek – Gyakran ismételt kérdések

Hogyan kérjen bocsánatot professzionálisan egy emailben?

Az emailben való professzionális bocsánatkérést úgy kell megtenni, hogy tudomásul veszi a problémát és felelősséget vállal. Mi több, próbáljon egy lehetséges megoldást ajánlani. Még fontosabb, hogy ne másoljon és illesszen be generikus bocsánatkéréseket.

Mit kell mondania akkor, ha valaki bocsánatot kér emailben?

Egyszerűen köszönje meg az emailt és fejezze ki, hogy értékeli a bocsánatkérést/ a gyors választ.

Melyek az ügyfeleitől való professzionális bocsánatkérés lépései?

1. Vállaljon felelősséget a hibáért.

2. Vegye tudomásul, hogy a hiba probléma volt ügyfele számára.

3. Kérjen elnézést.

4. Kínáljon megoldásokat a hiba orvoslására.

5. Jóhiszeműség jeléül, tegyen valami szépet az ügyfelének.

Discover endless customization opportunities today!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and experience all that LiveAgent has to offer-- including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan kérjen bocsánatot professzionálisan egy emailben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az emailben való professzionális bocsánatkérést úgy kell megtenni, hogy tudomásul veszi a problémát és felelősséget vállal. Mi több, próbáljon egy lehetséges megoldást ajánlani. Még fontosabb, hogy ne másoljon és illesszen be generikus bocsánatkéréseket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit kell mondania akkor, ha valaki bocsánatot kér emailben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Egyszerűen köszönje meg az emailt és fejezze ki, hogy értékeli a bocsánatkérést/ a gyors választ.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyek az ügyfeleitől való professzionális bocsánatkérés lépései?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “1. Vállaljon felelősséget a hibáért. 2. Vegye tudomásul, hogy a hiba probléma volt ügyfele számára. 3. Kérjen elnézést. 4. Kínáljon megoldásokat a hiba orvoslására. 5. Jóhiszeműség jeléül, tegyen valami szépet az ügyfelének.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..