A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Vigye új szintre az ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftver segítségével.
A LiveAgent többcsatornás megoldásának, 175+ funkciójának és 40 integrációjának köszönhetően az ügyfelei kéréseit nagyon sok kommunikációs csatornán keresztül kezelheti. Támogassa az ügyfeleit emailen, élő csevegésen, ügyfélszolgálati központon és tudásbázison keresztül.
Minden sikeres üzlet alapköve a kiemelkedő ügyfélszolgálat. A LiveAgent segítségével az ügynökei lassíthatnak a munkával, Ön pedig növelheti a befektetésarányos megtérüléseit. Így egyszerűen növelheti az ügyfélszolgálata színvonalát!
Egy megbízható jegyrendszer, amely az összes kommunikációjáért felel, így marad ideje az igazán fontos dolgokra!
Csökkentse az ügynökei munkaidejét és az univerzális postafióknak köszönhetően oldja meg még több ügyfél kérését.
A LiveAgentben mindent megkap, amire szüksége lehet. Méghozzá elérhető áron! Válasszon a három díjcsomagunk közül, vagy konfigurálja a beállításait a saját ügyfélszolgálatához szabva.
A jó ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell megfizethetetlennek lennie. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver elérhető áron az Öné lehet. Három nagyszerű árkategóriájú csomagot hoztunk létre az Ön számára, amelyeket jobbnál jobb eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal láttunk el.
Csupán annyit kell tennie, hogy kiválasztja az Ön számára szimpatikus ajánlatot. Ismerje meg az ajánlatainkat!
2020-ban a LiveAgentet minősítették a kis- és középvállalatok számára létrehozott legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek. Maradjon kapcsolatban az ügyfeleivel és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent segítségével.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk