Extend alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Extend alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Ügyfélszolgálati szoftver alternatívát keres? A LiveAgent tökéletes megoldást kínál az ügyfélszolgálata számára.

Az ügyfélszolgálati szoftverünk rengeteg hasznos eszközt, funkciót és integrációt tartalmaz. Olvasson tovább és ismerje meg őket!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

A call center csak egy darabja a kirakósnak.
Legyen ügyfélközpontú a LiveAgent segítségével.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Hatékony Extend alternatíva

Vigye új szintre az ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftver segítségével.

A LiveAgent többcsatornás megoldásának, 175+ funkciójának és 40 integrációjának köszönhetően az ügyfelei kéréseit nagyon sok kommunikációs csatornán keresztül kezelheti. Támogassa az ügyfeleit emailen, élő csevegésen, ügyfélszolgálati központon és tudásbázison keresztül.

Jobb ügyfélszolgálat

Minden sikeres üzlet alapköve a kiemelkedő ügyfélszolgálat. A LiveAgent segítségével az ügynökei lassíthatnak a munkával, Ön pedig növelheti a befektetésarányos megtérüléseit. Így egyszerűen növelheti az ügyfélszolgálata színvonalát!

Egy megbízható jegyrendszer, amely az összes kommunikációjáért felel, így marad ideje az igazán fontos dolgokra!

Memorable customer experience

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent használatára váltanak

Növekvő produktivitás

Csökkentse az ügynökei munkaidejét és az univerzális postafióknak köszönhetően oldja meg még több ügyfél kérését.

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 funkció által sokkal könnyebb és élvezetesebb lesz a munka.

Megfizethető árazás

A LiveAgentben mindent megkap, amire szüksége lehet. Méghozzá elérhető áron! Válasszon a három díjcsomagunk közül, vagy konfigurálja a beállításait a saját ügyfélszolgálatához szabva.

Do more customer support for less money

Megfelelő eszköz, megfelelő áron

A jó ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell megfizethetetlennek lennie. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver elérhető áron az Öné lehet. Három nagyszerű árkategóriájú csomagot hoztunk létre az Ön számára, amelyeket jobbnál jobb eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal láttunk el.

Csupán annyit kell tennie, hogy kiválasztja az Ön számára szimpatikus ajánlatot. Ismerje meg az ajánlatainkat!

Készen áll a váltásra?

2020-ban a LiveAgentet minősítették a kis- és középvállalatok számára létrehozott legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek. Maradjon kapcsolatban az ügyfeleivel és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Ready to switch to LiveAgent

Nézze meg, hogy miért váltanak a vállalatok a LiveAgent használatára

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Related Articles to Extend alternatíva
Lépjen szintet ügyfélszolgálatával az e-mail, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis segítségével, egy szoftveren belül.

Lucep alternatívát keres?

A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A megfelelő osTicket alternatívát keresi? Hasonlítsa össze a LiveAgentet az osTickettel és szerezzen be egy jobb ügyfélszolgálati szoftvert még ma.

osTicket alternatívát keres?

A LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amely segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Sokan elégedettek a LiveAgenttel, akik szerint könnyű használni és remek funkciókat kínál. Sokan szeretik a LiveAgentet, mert segít átláthatóvá és rendezetté tenni az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent megbízható és kedvező árú, korlátlan számú ügynökkel, email, közösségi média és telefon integrációval.

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

Alternatívát keres a LiveCall helyett?

A LiveAgent szolgáltatás minden modulja jól átgondolt és stabilan működik még mobil platformon is. A támogatás csapata mindig segítőkész és nagy számú integrációval rendelkezik. Az ár-érték arány nagyszerű és könnyen használható az eszköz. Sokan a LiveAgent-et választották a ZenDesk helyett, mivel funkciói gazdagabbak és egyszerűbben tudják kezelni az emaileket és chatelni.

A Liveagent a hihetetlen összcsatorna megoldás vállalkozásához. Vegye hasznát ma 175+ funkciónak, 40+ integrációnak és a nagyszerű eszközöknek.

Customerly alternatívát keres?

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon és az ideális alternatíva lehet azoknak, akiknek a vásárlói támogatás az elsődleges prioritás. Három előfizetési csomagot kínálnak, amelyek minden szükséges dolgot tartalmaznak, valamint biztosítanak bármilyen támogatást a LiveAgentre való áttéréshez. A villámgyors támogatás pedig átváltoztathatja az oldal látogatóit fizető ügyfelekké válásra.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót