A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.
A LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amely segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Sokan elégedettek a LiveAgenttel, akik szerint könnyű használni és remek funkciókat kínál. Sokan szeretik a LiveAgentet, mert segít átláthatóvá és rendezetté tenni az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent megbízható és kedvező árú, korlátlan számú ügynökkel, email, közösségi média és telefon integrációval.
LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
Alternatívát keres a LiveCall helyett?
A LiveAgent szolgáltatás minden modulja jól átgondolt és stabilan működik még mobil platformon is. A támogatás csapata mindig segítőkész és nagy számú integrációval rendelkezik. Az ár-érték arány nagyszerű és könnyen használható az eszköz. Sokan a LiveAgent-et választották a ZenDesk helyett, mivel funkciói gazdagabbak és egyszerűbben tudják kezelni az emaileket és chatelni.
Customerly alternatívát keres?
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon és az ideális alternatíva lehet azoknak, akiknek a vásárlói támogatás az elsődleges prioritás. Három előfizetési csomagot kínálnak, amelyek minden szükséges dolgot tartalmaznak, valamint biztosítanak bármilyen támogatást a LiveAgentre való áttéréshez. A villámgyors támogatás pedig átváltoztathatja az oldal látogatóit fizető ügyfelekké válásra.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk