Engedélyezheti a NetCrunch számára, hogy figyelmeztetéseket Jegyként tegyen közzé közvetlenül a LiveAgent ügyfélszolgálatán, de először be kell állítania a LiveAgent integrációs profilját.
A NetCrunch egy olyan hálózati felügyeleti rendszer, amelyet a digitális világgal szükséges kapcsolatokkal rendelkező vállalkozások informatikai csoportjai számára terveztek. Ez a szoftver lehetővé teszi a hálózattal kapcsolatos összes legfontosabb művelet figyelemmel kísérését, hogy segítsen azonosítani a hibákat, valamint a teljesítménynövelési lehetőségeket.
Ahhoz, hogy a NetCrunch kihasználhassa az integrációt, szükség van egy riasztási parancsfájl létrehozására, vagy a már meglévő szerkesztésére. Kövesse az alábbi lépéseket, hogy megtudja, hogyan hozhat létre új figyelmeztető parancsfájlt.
Ez azonban nem működik a “Jegy megoldása” művelettel. A “Jegy megoldása” művelet teszteléséhez létre kell hoznia egy riasztási szkriptet egy “Nyitott jegy” művelettel, mint azonnali futtatásra szolgáló művelettel, és a “Jegy bezárása” művelettel, amely a riasztás bezárásakor fut. Ezután válasszon egy csomópontot, és hozzon létre egy riasztást (például a megfigyelés letiltva), hogy tesztelje és hozzárendelje a riasztási parancsfájlt ehhez a riasztáshoz. A következő lépések elmagyarázzák, hogyan hozható létre “Csomópontfigyelés letiltva” riasztás egyetlen csomóponthoz.
Ha most aktiválja a riasztást (letiltja a csomópontfigyelést), akkor létrehoz egy jegyet. Ha ez a riasztás zárva van (a csomópontfigyelés engedélyezve), akkor a jegyet kommentálni fogják és megoldják. Miután egy ilyen figyelmeztető parancsfájlt különféle figyelmeztetésekhez csatoltak, a NetCrunch minden alkalommal üzeneteket küld a LiveAgentnek, amikor az adott figyelmeztetés létrejön.
Jegyeket különböző osztályokba is küldhet. Megtehető úgy, hogy új riasztási parancsfájlt hoz létre minden részleghez anélkül, hogy minden alkalommal új integrációs profilt hozna létre. Csak ne felejtse el egyértelműen megnevezni a szkripteket, hogy később könnyebben meg lehessen őket különböztetni.
A LiveAgent Helpdesk az egyik kétirányú integrációnk – ez azt jelenti, hogy konfigurálhat egy HTTP kérést, amely visszaküldi az információkat a NetCrunchnak, amikor a jegy megoldódik a LiveAgentben, így a NetCrunch riasztása is zárva van. Ez nem oldja meg a riasztást okozó problémát, de bezárja a NetCrunch által generált riasztást (vagyis a Node még mindig leáll, annak ellenére, hogy a riasztás zárva van).
Ahhoz, hogy ilyen kérést fogadhasson a LiveAgenttől, be kell állítania a NetCrunch API Kulcs hozzáférést. Ehhez lépjen a LiveAgent integrációs profiljához, és kattintson az “API Menedzser megnyitása” gombra. Másolja ki a WebHook URL-t, és cserélje le a [Web_hozzáférés_cím] webes hozzáférési címére (azaz: https: //123.456.789.0/ncinf/rest …).
Lépjen a LiveAgent oldalra, válassza a Konfiguráció> Automatizálás> Szabályok lehetőséget, és hozzon létre egy új szabályt. Adjon nevet a szabálynak, és válassza az Alkalmazás lehetőséget, ha a “jegy állapota megváltozott”. Most határozza meg az ehhez hasonló feltételeket:
HA a jegyosztály (azaz) NetCrunch részleg ÉS az új állapot megoldódott.
Most válassza ki a “HTTP kérés” műveletet, és adja hozzá az URL-t a kicserélt Web_Hozzáférés_Címhez az URL mezőjébe. Válassza ki a “POSZTOL” HTTP módszert, és adja hozzá a “Tartalom-Típusa: applikáció / json” fejlécet. Írja be ezt a HTTP törzsbe, amelyet adatként kell elküldeni a NetCrunch számára:
{
"ID": "{$conv_conversationid}",
"status": "{$conv_status}",
"subject": "{$conv_subject}",
"closedBy": "{$last_in_ticket_agent_lastname}, {$last_in_ticket_agent_firstname}"
}
Mentse el ezt az automatizálási szabályt. Most, amikor a NetCrunch létrehoz egy jegyet, és miután a LiveAgent Ügynök megoldja azt, a NetCrunch riasztása bezárul. Felhívjuk figyelmét, hogy a probléma továbbra is fennállhat, de a riasztás a LiveAgent műveletre válaszul megoldódik.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk