NetCrunch

Engedélyezheti a NetCrunch számára, hogy figyelmeztetéseket Jegyként tegyen közzé közvetlenül a LiveAgent ügyfélszolgálatán, de először be kell állítania a LiveAgent integrációs profilját.

  • Ehhez kattintson a Megfigyelés> Integrációs profilok elemre a NetCrunch alkalmazás tetején.
  • A szerkesztőben meg kell adnia az új integrációs profil nevét, és egy API kulcsot kell kérnie. Kattintson erre a linkre, hogy megtudja, hol találja meg az API Tokent. Másolja a kulcsot az integrációs profilba, és mentse el.
integrációs profilok

Mi a Netcrunch?

A NetCrunch egy olyan hálózati felügyeleti rendszer, amelyet a digitális világgal szükséges kapcsolatokkal rendelkező vállalkozások informatikai csoportjai számára terveztek. Ez a szoftver lehetővé teszi a hálózattal kapcsolatos összes legfontosabb művelet figyelemmel kísérését, hogy segítsen azonosítani a hibákat, valamint a teljesítménynövelési lehetőségeket.

Hogyan használhatja?

Ahhoz, hogy a NetCrunch kihasználhassa az integrációt, szükség van egy riasztási parancsfájl létrehozására, vagy a már meglévő szerkesztésére. Kövesse az alábbi lépéseket, hogy megtudja, hogyan hozhat létre új figyelmeztető parancsfájlt.

  • Kattintson a Figyelés > Riasztási eszkalációs parancsfájlok elemre
  • A Figyelmeztető Parancsfájlok Ablakban kattintson a Figyelmeztető Parancsfájl Hozzáadására
  • Kattintson az Hozzáadás gombra, és válassza az Azonnali futtatás műveletet
  • Kattintson az Integrációk fülre, és válassza a LiveAgent jegy lehetőséget
művelet hozzáadása
  • Új ablak nyílik meg, és a NetCrunch egy pillanat alatt betölti a Részlegeket. Most válassza ki azt az osztályt, ahová a jegyeket el kell küldeni. Hasznos lehet egy külön részleg létrehozása a NetCrunch jegyekhez a jobb áttekintés érdekében. Ezenkívül adjon meg egy e-mailt, amely a jegy igénylőjeként jelenik meg. Ehhez érdemes egyéni fiókot létrehoznia, győződjön meg arról, hogy ez egy aktív látogatói e-mail. Ezenkívül írja be a Helpdesk támogatási e-mail címét, de győződjön meg arról, hogy a “Kérelmező” hozzáférhet-e ehhez az e-mailhez.
  • Győződjön meg arról, hogy a megfelelő profilt használja, és tesztelje a jegyek elküldését a LiveAgentre a Teszt gombra kattintva. Megjelenik egy kis ablak a teszteljárással, és ha minden megfelelően van konfigurálva, a teszt a “Sikeresen végrehajtva” üzenettel fejeződik be. Ennek eredményeként a tesztjegy most megjelenik a Helpdeskjében a beállított osztályon.
jegy

Ez azonban nem működik a “Jegy megoldása” művelettel. A “Jegy megoldása” művelet teszteléséhez létre kell hoznia egy riasztási szkriptet egy “Nyitott jegy” művelettel, mint azonnali futtatásra szolgáló művelettel, és a “Jegy bezárása” művelettel, amely a riasztás bezárásakor fut. Ezután válasszon egy csomópontot, és hozzon létre egy riasztást (például a megfigyelés letiltva), hogy tesztelje és hozzárendelje a riasztási parancsfájlt ehhez a riasztáshoz. A következő lépések elmagyarázzák, hogyan hozható létre “Csomópontfigyelés letiltva” riasztás egyetlen csomóponthoz.

  • Kattintson a jobb gombbal arra a csomópontra, ahol riasztást szeretne létrehozni
  • Válassza ki a Csomópontbeállítások elemet, majd kattintson a Csomópontbeállítások ablakban kattintson az Értesítések és jelentések elemre
  • Kattintson a Riasztás hozzáadása elemre, válassza az Alap lapot, és válassza a “Csomópontfigyelés le van tiltva” elemet
  • Kattintson a jobb gombbal az új riasztásra, és válassza az Előre definiált riasztási parancsfájl hozzárendelése> A szkriptje neve elemet
csomópontfigyelési beállítások

Ha most aktiválja a riasztást (letiltja a csomópontfigyelést), akkor létrehoz egy jegyet. Ha ez a riasztás zárva van (a csomópontfigyelés engedélyezve), akkor a jegyet kommentálni fogják és megoldják. Miután egy ilyen figyelmeztető parancsfájlt különféle figyelmeztetésekhez csatoltak, a NetCrunch minden alkalommal üzeneteket küld a LiveAgentnek, amikor az adott figyelmeztetés létrejön.

jegy 2

Jegyeket különböző osztályokba is küldhet. Megtehető úgy, hogy új riasztási parancsfájlt hoz létre minden részleghez anélkül, hogy minden alkalommal új integrációs profilt hozna létre. Csak ne felejtse el egyértelműen megnevezni a szkripteket, hogy később könnyebben meg lehessen őket különböztetni.

WebHooks vagy HTTP kérés (kétirányú integráció)

A LiveAgent Helpdesk az egyik kétirányú integrációnk – ez azt jelenti, hogy konfigurálhat egy HTTP kérést, amely visszaküldi az információkat a NetCrunchnak, amikor a jegy megoldódik a LiveAgentben, így a NetCrunch riasztása is zárva van. Ez nem oldja meg a riasztást okozó problémát, de bezárja a NetCrunch által generált riasztást (vagyis a Node még mindig leáll, annak ellenére, hogy a riasztás zárva van).

Ahhoz, hogy ilyen kérést fogadhasson a LiveAgenttől, be kell állítania a NetCrunch API Kulcs hozzáférést. Ehhez lépjen a LiveAgent integrációs profiljához, és kattintson az “API Menedzser megnyitása” gombra. Másolja ki a WebHook URL-t, és cserélje le a [Web_hozzáférés_cím] webes hozzáférési címére (azaz: https: //123.456.789.0/ncinf/rest …).

api kulcs menedzser

Lépjen a LiveAgent oldalra, válassza a Konfiguráció> Automatizálás> Szabályok lehetőséget, és hozzon létre egy új szabályt. Adjon nevet a szabálynak, és válassza az Alkalmazás lehetőséget, ha a “jegy állapota megváltozott”. Most határozza meg az ehhez hasonló feltételeket:

HA a jegyosztály (azaz) NetCrunch részleg ÉS az új állapot megoldódott.

szabály szerkesztése

Most válassza ki a “HTTP kérés” műveletet, és adja hozzá az URL-t a kicserélt Web_Hozzáférés_Címhez az URL mezőjébe. Válassza ki a “POSZTOL” HTTP módszert, és adja hozzá a “Tartalom-Típusa: applikáció / json” fejlécet. Írja be ezt a HTTP törzsbe, amelyet adatként kell elküldeni a NetCrunch számára:

{
  "ID": "{$conv_conversationid}",
  "status": "{$conv_status}",
  "subject": "{$conv_subject}",
  "closedBy": "{$last_in_ticket_agent_lastname}, {$last_in_ticket_agent_firstname}"
}
cselekedjen

Mentse el ezt az automatizálási szabályt. Most, amikor a NetCrunch létrehoz egy jegyet, és miután a LiveAgent Ügynök megoldja azt, a NetCrunch riasztása bezárul. Felhívjuk figyelmét, hogy a probléma továbbra is fennállhat, de a riasztás a LiveAgent műveletre válaszul megoldódik.

szabály
Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót