Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Entrata Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Entrata ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Entrata ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Entrata webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Entrata ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Entrata Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Entrata ügyfélszolgálatával

Entrata E-mail támogatás

info@entrata.com

Csevegjen a Entrata ügyfélszolgálati munkatársaival

Entrata Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Entrata ügyfélszolgálatával

Entrata Call Center Támogatás

1.877.826.9700

Vegyen részt a Entrata közösségi fórum-beszélgetéseiben

Entrata Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Entrata Instagram

Entrata Instagram

instagram.com/entratasoftware/

Entrata Facebook oldal

Entrata Facebook oldal

facebook.com/EntrataSoftware/

Entrata Twitter

Entrata Twitter

twitter.com/entratasoftware

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Entrata Általános Szerződési Feltételek

Entrata Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Entrata Adatvédelmi irányelvek

Entrata Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Entrata Biztonsági politika

Entrata Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Entrata GDPR

Entrata GDPR

Nem ide vonatkozó

Entrata Wikipedia Oldal

Entrata Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Entrata Partnerprogram

Entrata Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az Entrata?

Az Entrata tulajdonkezelő szoftver összeköti az összes adatot és & folyamatokat, lehetővé téve, hogy jobb élményeket nyújtson a potenciális ügyfeleknek, lakosoknak és & alkalmazottaknak.

Milyen támogatást kínál az Entrata?

Az Entrata ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Entrata-val?

Az Entratával kapcsolatba léphet e-mailben, telefonon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi az Entrata e-mail címe?

Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot az info@entrata.com e-mail címen.

Van élő chatje az Entrata-nak?

Nem, az Entrata nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszélhetek valakivel az Entrata-nál?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: 1.877.826.9700.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.