A Service Hub a HubSpot-tól egy nagyszerű szoftver, amely jegykezelést, élő csevegést és chatbotokat használ. A Service Hub ideális azoknak a nagy költségvetéssel rendelkező vállalatoknak, amelyek már használják a HubSpot marketing- és értékesítési központját. Ha azonban olcsó Service Hub alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet.
A LiveAgent egy teljes értékű ügyfélszolgálati szoftver, amely egyszerre növeli az ügyfélszolgálati csapat termelékenységét, növeli az ügyfelek elégedettségét, és pénzt takarít meg. A LiveAgent több mint 15 000 vállalkozást és 150 millió végfelhasználót szolgál ki világszerte. Csatlakozzon hozzájuk a világszínvonalú ügyfélszolgálatban.
Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.
A több, mint 179 help desk szolgáltatásnak köszönhetően a támogatás pofon egyszerű.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
HubSpot Service Hub
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A HubSpot Service Hub jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A HubSpot Service Hub élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A HubSpot Service Hub Call Centert kínál.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A HubSpot Service Hub önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A HubSpot Service Hub nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A HubSpot Service Hub nem kínál Twitter-integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A HubSpot Service Hub nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A HubSpot Service Hub nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A HubSpot Service Hub WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A HubSpot Service Hub tudástárat kínál.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A HubSpot Service Hub ügyfélfórumot kínál.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A HubSpot Service Hub automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A HubSpot Service Hub API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A HubSpot Service Hub nem kínál IVR szolgáltatásokat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A HubSpot Service Hub nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A HubSpot Service Hub korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A HubSpot Service Hub korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A HubSpot Service Hub korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A HubSpot Service Hub korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A HubSpot Service Hub nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A HubSpot Service Hub korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, ha egy nagyszerű help desk szoftvert keres. Ezért kínál a LiveAgent 4 versenyképes árú csomagot. Az alapcsomagok hibrid jegyfolyamot, egységes többcsatornás postafiókot, jelentéskészítést, automatizálási szabályokat, gamifikációkat és még sok mást tartalmaznak! A LiveAgent segítségével többet kaphat kevesebbért – tehát ha egy teljes funkcionalitású Service Hub alternatívát keres, próbálja ki a LiveAgentet. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma. Bankkártya megadása nem szükséges.
Engedélyezze a támogatási ügynökeinek, hogy jelvényeket és szinteket szerezzenek, amikor olyan műveleteket hajtanak végre, amelyek hozzájárulnak a vállalat általános sikeréhez. Tekintse meg az egyéni és csapatranglistákat, és készítsen jelentéseket az egészséges verseny előmozdítása érdekében az ügyfélszolgálati osztályon belül.
Ha Service Hub alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegőmoduljával büszkélkedhet — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
A gyors chat widget a megfelelő megoldás, ha hatékonyan szeretné vásárlóvá alakítani a webhely látogatóit. Az eMarketer jelentése szerint a webhely látogatóinak 35%-a vásárolt online az élő chat használata után.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt képezzenek Ön és ügyfelei között.
A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt KKV help desk szoftver. Éppen ezért nagyszerű alternatíva a Service Hub helyett. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg, így a fontosra összpontosíthat – az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására.
Nézze meg, hogyan viszonyulunk a HubSpot Service Hubhoz a Capterra-n vásárlói vélemények alapján
Érdekli, hogyan teljesítünk a többi népszerű megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.