Ingyenes próba

A legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívák

Növelje ügyfelei elégedettségét és értékesítését gondtalan önkiszolgáló lehetőségek biztosításával. A fejlett önkiszolgáló támogatási alternatívák integrált tudásbázisokat, ügyfélportálokat és együttműködési lehetőségeket kínálnak az ár töredékéért. 

Nézze meg a legjobb önkiszolgáló támogatási lehetőségek alapos összehasonlítását a felhasználói értékelések, a szolgáltatások és az árak alapján.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Összesített értékelés
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.7
Egyszerű használat
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.6
ZohoDesk
4.4
Document 360
4.7
Ügyfélszolgálat
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
HelpJuice
4.8
ZohoDesk
4.3
Document 360
4.9
Ár-érték arány
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.6
Ár
LiveAgent
€15-€39/hó
Zendesk
€59-€199/hó
HelpJuice
€120-€369/hó
ZohoDesk
€18-€45/hó
Document 360
€49/hó
Katalógus/kategorizálás
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Együttműködés
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Tartalom kezelés
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Döntési fa
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Vitafórumok
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Teljes szövegű keresés
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Tudásbázis-kezelés
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Önkiszolgáló portál
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Jellemzők
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Összesített értékelés
4.7
4.3
4.7
4.5
4.7
Egyszerű használat
4.6
4.3
4.6
4.4
4.7
Ügyfélszolgálat
4.7
4.2
4.8
4.3
4.9
Ár-érték arány
4.7
4.1
4.7
4.5
4.6
Ár
€15-€39/hó
€59-€199/hó
€120-€369/hó
€18-€45/hó
€49/hó
Katalógus/kategorizálás
Együttműködés
Tartalom kezelés
Döntési fa
Vitafórumok
Teljes szövegű keresés
Tudásbázis-kezelés
Önkiszolgáló portál

A LiveAgentben több, mint 30 000 vállalat megbízik

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Help desk templates

Növekvő vállalatok számára készült

Önkiszolgáló támogatási alternatívánkat úgy alakítottuk ki, hogy igazodjon az Ön vállalkozásához. Akár egy szezonálisan működő kisvállalkozás, akár egy nagyvállalkozás, a LiveAgent alkalmazkodni tud az Ön igényeihez.

Könnyen használható intuitív felület

Készítse el könnyedén tudástárait. Intuitív felhasználói felületünk modern és letisztult, teret és rugalmasságot biztosít a gyönyörű, átgondolt tudásbázisok létrehozásához a WYSIWYG szerkesztő segítségével.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Korlátlan tárhely, hozzáférés és felhasználók

A legjobb önkiszolgáló támogatási alternatíváknak korlátlan dokumentumtárolást és hozzáférést kell biztosítaniuk az ügyfelek és a szervezet minden tagja számára. A LiveAgent nem számít fel további díjat a tárhelyért, az oldallátogatásokért vagy a további tudásbázisokért.

Több tudásbázis támogatása

Önkiszolgáló támogató alternatívánk korlátlan számú belső és külső tudásbázist képes kezelni. Készítsen terveket, több márka/terméktámogató adattárakat és még sok mást.

portal cliente liveagent
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Egyeztesse össze a dizájn esztétikáját

Önkiszolgáló támogatási alternatívánk több előre elkészített tudásbázis/ügyfélportál sablont kínál, amelyek nagymértékben testreszabhatóak. Ha azt szeretné, hogy ez valóban megfeleljen a márka tervezési irányelveinek, használjon egyedi CSS/HTML-t.

Integrált élő chat

Adjon lendületet ügyfélportáljának integrált élő csevegésünkkel. Engedélyezze ügyfeleinek, hogy Önhöz forduljanak, ha nem találják meg a keresett információt. Csevegésünk integrálódik az Ön tudásbázisába, és végső megoldásként hasznos cikkeket mutathat be a felhasználónak, mielőtt Önhöz fordulnának.

integrated kb 2
knowledgebase custom edit   my tickets (2)

Jegykövetés

Az önkiszolgáló támogatási alternatívák esetében az átláthatóság kulcsfontosságú. Hatalmazza fel ügyfeleit egy jegykövető rendszerrel, amely lehetővé teszi számukra a korábbi jegyek, benyújtott jegyek és a megoldásuk előrehaladásának megtekintését.

Önkiszolgáló támogatási alternatívánk

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

De ez még nem minden

A LiveAgent rengeteg fejlett funkcióval van ellátva, amelyek segítenek javítani az ügyfélszolgálaton és az értékesítésen. Önkiszolgáló támogatási alternatívánk beépített telefonos központot, többcsatornás jegykezelést, közösségi média integrációkat, és élő chatet kínál.

Customer service templates

Takarítson meg akár 15 órát minden héten

Automatizálja a hétköznapi, ismétlődő feladatokat az idő által kiváltott és az események által kiváltott automatizálási szabályokkal. Kezdje el ápolni az ügyfélkapcsolatokat ahelyett, hogy a néhány kattintással automatizálható feladatokra összpontosítana.

Növelje az értékesítést valós adatbetekintésekkel

Optimalizálja szolgáltatási stratégiáját a valós idejű adatok alapján. Örvendeztesse meg az ügyfeleket problémamentes önkiszolgáló lehetőségekkel, miközben továbbra is rendelkezésre áll a valós idejű segítség minden kommunikációs csatornán.

Reports-Liveagent-feature
crm integrations

Hozzáférhet az összes fontos adathoz a CRM szolgáltatásunkkal

Gyors, személyre szabott és hozzáértő szolgáltatást nyújthat a beépített CRM-nek köszönhetően. Egyetlen kattintással elérheti az összes fontos ügyfélinformációt, beleértve a korábbi megrendeléseket és a lekérdezéseket az összes kommunikációs csatornán.

Ügyfeleink mondják a legjobban

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót