Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a call center szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb önkiszolgáló támogatási alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

A legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívák

Növelje ügyfelei elégedettségét és értékesítését gondtalan önkiszolgáló lehetőségek biztosításával. A fejlett önkiszolgáló támogatási alternatívák integrált tudásbázisokat, ügyfélportálokat és együttműködési lehetőségeket kínálnak az ár töredékéért. 

Nézze meg a legjobb önkiszolgáló támogatási lehetőségek alapos összehasonlítását a felhasználói értékelések, a szolgáltatások és az árak alapján.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Features Liveagent Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesket a LiveAgenttel.
HelpJuice Zoho Desk
Hasonlítsa össze a Zoho Desk-et a LiveAgenttel.
Document 360
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználói átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent összességében 4.7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
4.3
A Zendesk az 5-ből 4,3-os összértéket kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.7
A HelpJuice az összesített értékelést alapján az 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
A Zoho Desk 4.5-ös értékelést kapott az 5-ből az ellenőrzött felhasználók által a Capterra-n.
4.7
A Document 360 a Capterra ellenőrzött felhasználói által az 5-ből 4,7-es összesített minősítést kapott.
Használat egyszerűsége
Könnyű használhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
A LiveAgent minősítése 5/4,6 az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.3
A Zendesk besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.6
A HelpJuice besorolása 4,6 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.4
A Zoho Desk besorolása 4,4 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A Document 360 besorolása 4,7 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.7
A LiveAgent az 5-ből 4,7-es minősítést kapott az ügyfélszolgálatára, a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.2
A Zendesk az 5-ből 4,2-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.8
A HelpJuice az 5-ből 4,8-as besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.3
A Zoho Desk az 5-ből 4,3-as besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.9
A Document 360 az 5-ből 4,9-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgentet a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
4.1
A Zendesket a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,1-re értékelték ár-érték arányban.
4.7
A HelpJuice-t a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
4.5
A Zoho Desk-et a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,5-re értékelték ár-érték arányban.
4.6
A Document 360-t a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,6-ra értékelték ár-érték arányban.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$15-$39/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$59-$199/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$39/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$120-$369/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$49/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
Katalógus/kategorizálás
Hozzon létre strukturált tudástárakat kategóriákkal és alkategóriákkal.
A LiveAgent cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
A Zendesk cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
A HelpJuice cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
A Zoho Desk cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
A Dcoument 360 cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
Együttműködés
Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy együttműködjenek a jegyek megoldásának elérése érdekében.
A LiveAgent támogatja az együttműködést.
A Zendesk támogatja az együttműködést.
A HelpJuice támogatja az együttműködést.
A Zoho Desk támogatja az együttműködést.
A Document 360 támogatja az együttműködést.
Tartalomkezelés
A tudásbázis tartalmának kezelése a backend WYSIWYG szerkesztőkön keresztül.
A LiveAgent tartalomkezelő eszközöket kínál.
A Zendesk tartalomkezelő eszközöket kínál.
A HelpJuice tartalomkezelő eszközöket kínál.
A Zoho Desk tartalomkezelő eszközöket kínál.
A Document 360 tartalomkezelő eszközöket kínál.
Döntési fa
Automatikus tudásbázis/ügyfélportál-munkafolyamatok létrehozása egyedi kiváltók alapján.
A LiveAgent döntési fa funkcióval rendelkezik.
A Zendesk döntési fa funkcióval rendelkezik.
A HelpJuice nem kínál döntési fa funkciót.
A Zoho Desk döntési fa funkcióval rendelkezik.
A Document 360 nem kínál döntési fa funkciót.
Vitafórumok
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy fórumon keresztül vitákat vezessenek.
A LiveAgent fórumokat kínál.
A Zendesk vitafórumokat kínál.
A HelpJuice nem kínál vitafórumot.
A Zoho Desk vitafórumokat kínál.
A Document 360 vitafórumokat kínál.
Teljes szövegű keresés
A teljes szöveges keresés megtalálja a keresett kifejezés összes példányát a tudásbázisában.
A LiveAgent teljes szöveges keresést kínál.
A Zendesk teljes szöveges keresést kínál.
A HelpJuice teljes szöveges keresést kínál.
A Zoho Desk teljes szöveges keresést kínál.
A Document 360 teljes szöveges keresést kínál.
Tudásbázis-kezelés
Kezelheti, szerkesztheti, létrehozhatja és figyelemmel kísérheti a fórumbeszélgetéseket, a visszajelzési és javaslattételi dobozokat, a GYIK-et és a cikkek készítését.
A LiveAgent tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
A Zendesk tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
A HelpJuice tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
A Zoho Desk tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
A Document 360 tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázisuk tartalmához.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Zendesk önkiszolgáló portált kínál.
A HelpJuice önkiszolgáló portált kínál.
A Zoho Desk önkiszolgáló portált kínál.
A Document 360 önkiszolgáló portált kínál.

A LiveAgentben több, mint 30 000 vállalat megbízik

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Help desk templates

Növekvő vállalatok számára készült

Önkiszolgáló támogatási alternatívánkat úgy alakítottuk ki, hogy igazodjon az Ön vállalkozásához. Akár egy szezonálisan működő kisvállalkozás, akár egy nagyvállalkozás, a LiveAgent alkalmazkodni tud az Ön igényeihez.

Könnyen használható intuitív felület

Készítse el könnyedén tudástárait. Intuitív felhasználói felületünk modern és letisztult, teret és rugalmasságot biztosít a gyönyörű, átgondolt tudásbázisok létrehozásához a WYSIWYG szerkesztő segítségével.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Korlátlan tárhely, hozzáférés és felhasználók

A legjobb önkiszolgáló támogatási alternatíváknak korlátlan dokumentumtárolást és hozzáférést kell biztosítaniuk az ügyfelek és a szervezet minden tagja számára. A LiveAgent nem számít fel további díjat a tárhelyért, az oldallátogatásokért vagy a további tudásbázisokért.

Több tudásbázis támogatása

Önkiszolgáló támogató alternatívánk korlátlan számú belső és külső tudásbázist képes kezelni. Készítsen terveket, több márka/terméktámogató adattárakat és még sok mást.

portal cliente liveagent
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Egyeztesse össze a dizájn esztétikáját

Önkiszolgáló támogatási alternatívánk több előre elkészített tudásbázis/ügyfélportál sablont kínál, amelyek nagymértékben testreszabhatóak. Ha azt szeretné, hogy ez valóban megfeleljen a márka tervezési irányelveinek, használjon egyedi CSS/HTML-t.

Integrált élő chat

Adjon lendületet ügyfélportáljának integrált élő csevegésünkkel. Engedélyezze ügyfeleinek, hogy Önhöz forduljanak, ha nem találják meg a keresett információt. Csevegésünk integrálódik az Ön tudásbázisába, és végső megoldásként hasznos cikkeket mutathat be a felhasználónak, mielőtt Önhöz fordulnának.

integrated kb 2
knowledgebase custom edit   my tickets (2)

Jegykövetés

Az önkiszolgáló támogatási alternatívák esetében az átláthatóság kulcsfontosságú. Hatalmazza fel ügyfeleit egy jegykövető rendszerrel, amely lehetővé teszi számukra a korábbi jegyek, benyújtott jegyek és a megoldásuk előrehaladásának megtekintését.

Önkiszolgáló támogatási alternatívánk

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

De ez még nem minden

A LiveAgent rengeteg fejlett funkcióval van ellátva, amelyek segítenek javítani az ügyfélszolgálaton és az értékesítésen. Önkiszolgáló támogatási alternatívánk beépített telefonos központot, többcsatornás jegykezelést, közösségi média integrációkat, és élő chatet kínál.

Customer service templates

Takarítson meg akár 15 órát minden héten

Automatizálja a hétköznapi, ismétlődő feladatokat az idő által kiváltott és az események által kiváltott automatizálási szabályokkal. Kezdje el ápolni az ügyfélkapcsolatokat ahelyett, hogy a néhány kattintással automatizálható feladatokra összpontosítana.

Növelje az értékesítést valós adatbetekintésekkel

Optimalizálja szolgáltatási stratégiáját a valós idejű adatok alapján. Örvendeztesse meg az ügyfeleket problémamentes önkiszolgáló lehetőségekkel, miközben továbbra is rendelkezésre áll a valós idejű segítség minden kommunikációs csatornán.

Reports-Liveagent-feature
crm integrations

Hozzáférhet az összes fontos adathoz a CRM szolgáltatásunkkal

Gyors, személyre szabott és hozzáértő szolgáltatást nyújthat a beépített CRM-nek köszönhetően. Egyetlen kattintással elérheti az összes fontos ügyfélinformációt, beleértve a korábbi megrendeléseket és a lekérdezéseket az összes kommunikációs csatornán.

Ügyfeleink mondják a legjobban

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót