Növelje ügyfelei elégedettségét és értékesítését gondtalan önkiszolgáló lehetőségek biztosításával. A fejlett önkiszolgáló támogatási alternatívák integrált tudásbázisokat, ügyfélportálokat és együttműködési lehetőségeket kínálnak az ár töredékéért.
Nézze meg a legjobb önkiszolgáló támogatási lehetőségek alapos összehasonlítását a felhasználói értékelések, a szolgáltatások és az árak alapján.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesket a LiveAgenttel.
|
HelpJuice | Zoho Desk
Hasonlítsa össze a Zoho Desk-et a LiveAgenttel.
|
Document 360 |
---|---|---|---|---|---|
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználói átfogó szoftver értékelése.
|
4.7
A LiveAgent összességében 4.7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
|
4.3
A Zendesk az 5-ből 4,3-os összértéket kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.7
A HelpJuice az összesített értékelést alapján az 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
A Zoho Desk 4.5-ös értékelést kapott az 5-ből az ellenőrzött felhasználók által a Capterra-n.
|
4.7
A Document 360 a Capterra ellenőrzött felhasználói által az 5-ből 4,7-es összesített minősítést kapott.
|
Használat egyszerűsége
Könnyű használhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
A LiveAgent minősítése 5/4,6 az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.3
A Zendesk besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.6
A HelpJuice besorolása 4,6 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.4
A Zoho Desk besorolása 4,4 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A Document 360 besorolása 4,7 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.7
A LiveAgent az 5-ből 4,7-es minősítést kapott az ügyfélszolgálatára, a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.2
A Zendesk az 5-ből 4,2-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.8
A HelpJuice az 5-ből 4,8-as besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.3
A Zoho Desk az 5-ből 4,3-as besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.9
A Document 360 az 5-ből 4,9-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A LiveAgentet a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.1
A Zendesket a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,1-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.7
A HelpJuice-t a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.5
A Zoho Desk-et a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,5-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.6
A Document 360-t a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,6-ra értékelték ár-érték arányban.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$15-$39/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$59-$199/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$39/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$120-$369/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$49/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
Katalógus/kategorizálás
Hozzon létre strukturált tudástárakat kategóriákkal és alkategóriákkal.
|
A LiveAgent cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
|
A Zendesk cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
|
A HelpJuice cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
|
A Zoho Desk cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
|
A Dcoument 360 cikkek katalogizálását/kategorizálását kínálja.
|
Együttműködés
Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy együttműködjenek a jegyek megoldásának elérése érdekében.
|
A LiveAgent támogatja az együttműködést.
|
A Zendesk támogatja az együttműködést.
|
A HelpJuice támogatja az együttműködést.
|
A Zoho Desk támogatja az együttműködést.
|
A Document 360 támogatja az együttműködést.
|
Tartalomkezelés
A tudásbázis tartalmának kezelése a backend WYSIWYG szerkesztőkön keresztül.
|
A LiveAgent tartalomkezelő eszközöket kínál.
|
A Zendesk tartalomkezelő eszközöket kínál.
|
A HelpJuice tartalomkezelő eszközöket kínál.
|
A Zoho Desk tartalomkezelő eszközöket kínál.
|
A Document 360 tartalomkezelő eszközöket kínál.
|
Döntési fa
Automatikus tudásbázis/ügyfélportál-munkafolyamatok létrehozása egyedi kiváltók alapján.
|
A LiveAgent döntési fa funkcióval rendelkezik.
|
A Zendesk döntési fa funkcióval rendelkezik.
|
A HelpJuice nem kínál döntési fa funkciót.
|
A Zoho Desk döntési fa funkcióval rendelkezik.
|
A Document 360 nem kínál döntési fa funkciót.
|
Vitafórumok
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy fórumon keresztül vitákat vezessenek.
|
A LiveAgent fórumokat kínál.
|
A Zendesk vitafórumokat kínál.
|
A HelpJuice nem kínál vitafórumot.
|
A Zoho Desk vitafórumokat kínál.
|
A Document 360 vitafórumokat kínál.
|
Teljes szövegű keresés
A teljes szöveges keresés megtalálja a keresett kifejezés összes példányát a tudásbázisában.
|
A LiveAgent teljes szöveges keresést kínál.
|
A Zendesk teljes szöveges keresést kínál.
|
A HelpJuice teljes szöveges keresést kínál.
|
A Zoho Desk teljes szöveges keresést kínál.
|
A Document 360 teljes szöveges keresést kínál.
|
Tudásbázis-kezelés
Kezelheti, szerkesztheti, létrehozhatja és figyelemmel kísérheti a fórumbeszélgetéseket, a visszajelzési és javaslattételi dobozokat, a GYIK-et és a cikkek készítését.
|
A LiveAgent tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
|
A Zendesk tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
|
A HelpJuice tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
|
A Zoho Desk tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
|
A Document 360 tudásbázis-kezelési szolgáltatásokat kínál.
|
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázisuk tartalmához.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Zendesk önkiszolgáló portált kínál.
|
A HelpJuice önkiszolgáló portált kínál.
|
A Zoho Desk önkiszolgáló portált kínál.
|
A Document 360 önkiszolgáló portált kínál.
|
Önkiszolgáló támogatási alternatívánkat úgy alakítottuk ki, hogy igazodjon az Ön vállalkozásához. Akár egy szezonálisan működő kisvállalkozás, akár egy nagyvállalkozás, a LiveAgent alkalmazkodni tud az Ön igényeihez.
Készítse el könnyedén tudástárait. Intuitív felhasználói felületünk modern és letisztult, teret és rugalmasságot biztosít a gyönyörű, átgondolt tudásbázisok létrehozásához a WYSIWYG szerkesztő segítségével.
A legjobb önkiszolgáló támogatási alternatíváknak korlátlan dokumentumtárolást és hozzáférést kell biztosítaniuk az ügyfelek és a szervezet minden tagja számára. A LiveAgent nem számít fel további díjat a tárhelyért, az oldallátogatásokért vagy a további tudásbázisokért.
Önkiszolgáló támogató alternatívánk korlátlan számú belső és külső tudásbázist képes kezelni. Készítsen terveket, több márka/terméktámogató adattárakat és még sok mást.
Önkiszolgáló támogatási alternatívánk több előre elkészített tudásbázis/ügyfélportál sablont kínál, amelyek nagymértékben testreszabhatóak. Ha azt szeretné, hogy ez valóban megfeleljen a márka tervezési irányelveinek, használjon egyedi CSS/HTML-t.
Adjon lendületet ügyfélportáljának integrált élő csevegésünkkel. Engedélyezze ügyfeleinek, hogy Önhöz forduljanak, ha nem találják meg a keresett információt. Csevegésünk integrálódik az Ön tudásbázisába, és végső megoldásként hasznos cikkeket mutathat be a felhasználónak, mielőtt Önhöz fordulnának.
Az önkiszolgáló támogatási alternatívák esetében az átláthatóság kulcsfontosságú. Hatalmazza fel ügyfeleit egy jegykövető rendszerrel, amely lehetővé teszi számukra a korábbi jegyek, benyújtott jegyek és a megoldásuk előrehaladásának megtekintését.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
A LiveAgent rengeteg fejlett funkcióval van ellátva, amelyek segítenek javítani az ügyfélszolgálaton és az értékesítésen. Önkiszolgáló támogatási alternatívánk beépített telefonos központot, többcsatornás jegykezelést, közösségi média integrációkat, és élő chatet kínál.
Automatizálja a hétköznapi, ismétlődő feladatokat az idő által kiváltott és az események által kiváltott automatizálási szabályokkal. Kezdje el ápolni az ügyfélkapcsolatokat ahelyett, hogy a néhány kattintással automatizálható feladatokra összpontosítana.
Optimalizálja szolgáltatási stratégiáját a valós idejű adatok alapján. Örvendeztesse meg az ügyfeleket problémamentes önkiszolgáló lehetőségekkel, miközben továbbra is rendelkezésre áll a valós idejű segítség minden kommunikációs csatornán.
Gyors, személyre szabott és hozzáértő szolgáltatást nyújthat a beépített CRM-nek köszönhetően. Egyetlen kattintással elérheti az összes fontos ügyfélinformációt, beleértve a korábbi megrendeléseket és a lekérdezéseket az összes kommunikációs csatornán.
Tekintse meg, hogy a LiveAgent önkiszolgáló szoftver hogyan hasonlítható össze más alternatívákkal, és adja meg a helpdeskjének a megfelelő megoldást a megfelelő áron.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent segítségével Ön irányíthatja önkiszolgáló támogatását. Felhőalapú megoldásunk könnyen kezelhető ügyfélszolgálatot biztosít. Az árképzés egyszerű, és csak azért fizet, amit használ. Hozzáadhat, módosíthat vagy törölhet ügynököket és szolgáltatásokat.
A LiveAgent rengeteg önkiszolgáló funkciót kínál, például belső és nyilvános tudásbázist, ügynöki és ügyfélfórumot, keresési modulokat és egyebeket.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk