Mi az archiválás?
Rendelkezésre áll egy remek eszköz, amely segít a memória megtisztításában és a help desk szoftver optimalizálásában. Az archiválás révén olyan adatok és információk kerülnek át a ritkán használt tárhelybe, melyeket ritkán használ. Bizonyos idő elteltével archiválni lehet a megoldott vagy lezárt jegyeket és email-eket. Az archiválás automatikusan fut. Ez segít az aktív és az archivált kérések elkülönítésében is. A LiveAgent programban archiválhatja az összes közösségi média kommunikációt Facebook vagy Twitter kommunikációként a jegyekben.
Frequently asked questions
Mit jelent az archiválás?
Az archiválás az adatok áthelyezése a tároló másik helyére hosszú távú tárolás céljából. A LiveAgent-ben archiválni lehet a megoldott vagy lezárt jegyeket és e-maileket egy meghatározott idő után.
Mit lehet archiválni?
A LiveAgent programban archiválhatja a megoldott vagy lezárt jegyeket és az e-maileket meghatározott idő után. Ezen felül a közösségi médiában (pl. A Facebookon és a Twitteren) archiválhatja az összes kommunikációt jelentések útján.
A LiveAgent lehetőséget nyújt az archiválásra?
A LiveAgent rendelkezik archiválási opcióval. Ennek köszönhetően, a memória megtisztításra kerülhet és a technikai támogató szoftver optimalizálva van. Az archiválás a LiveAgent szolgáltatásban automatikus. Lehetősége van az aktív és az archivált kérelmek szétválasztására is.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a cégprofilok, a Help Desk névjegyek és a privát jegyzetek lehetőségét. A cégprofilok létrehozása egyszerű, és a cégspecifikus mezők hozzáadása is megoldott. A Help Desk névjegyek alapinformációkat tárolnak az ügyfelekről, feltüntetve nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Az egyéni kapcsolattartó mezők lehetővé teszik az egyéb személyes adatok tárolását is. Az alapos ügyfélprofilok segítenek a hatékonyabb és jobb szolgáltatásnyújtásban.
Azonos időben írt szöveg megtekintése
A Quality Unit LLC bemutatja LiveAgent szolgáltatását, amely előnyös lehet vállalkozásoknak. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van érdeklődőknek kapcsolatba lépni a vállalattal. A LiveAgent irányítópultját online létre lehet hozni, de az oldal betöltése folyamatban van.
A Quality Unit LLC által készített LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert ajánlja az oldal látogatói számára. Az oldalon található információk között megtalálhatók a vállalat bemutatása, a díjak és tanúsítványok, valamint vásárlói vélemények. Az oldal támogatja a partnerprogramot, valamint az iratkozást a hírlevélre. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, de az oldal már most lehetőséget biztosít a demó előzetes lefoglalására és a telepítési státusz megtekintésére.
LiveAgent is a popular customer service software offering VoIP phone systems, call center and complaint management systems, email management software, and more. The company has won awards and certificates, and has satisfied customers. LiveAgent also has a partner program, a blog, an academy, and webinars. Customers can use the cost calculator to estimate their expenses. The company provides sales contacts and a demo. LiveAgent values security and privacy, and has created a support portal, migration services, and a change log. The user interface is being created and LiveAgent will send the login information.