Mi a Fehér téma?
A Fehér téma a LiveAgent ügynök paneljének egyik neve. Őse az eredeti szürke téma, amelyet egy új, fehér alternatíva kifejlesztésére használtak fel. A fehér téma kialakítása tisztább, azonban egyes ügyfelek továbbra is inkább a fehér témát használják. Jelenleg az összes új LiveAgent fiók alapértelmezés szerint a Fehér témával van beállítva, azonban az alapértelmezett témát a Konfigurációkban módosíthatja.
Az ügynökök saját maguknak is beállíthatják azt a témát melyet előnyben részesítenek.
Frequently Asked Questions
Hogyan változtathatom meg a témát a LiveAgent-ben?
A LiveAgent panel témája módosítható a Konfigurációkban. Az összes új fiók alapértelmezetten a Fehér témát kapja belépésnél, de ez könnyedén módosítható.
Mik a különbségek a témák között a LiveAgent-ben?
Választhat három előre meghatározott téma közül: klasszikus, minimalista és montana. Hozzáadhatja saját logóját, címeket, követő kódokat, fejlécet és láblécet, személyre szabhatja a gombokat, színeket.
Megtekintett oldalak munkamenetenként
A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely növeli a vásárlói elégedettséget és támogatja a cégeket hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel. Az oldal számos információt tartalmaz a cég árairól, funkcióiról, integrációiról és támogatásáról, valamint többek között VoIP telefonrendszerek és önkiszolgáló szoftverek kínálatával rendelkezik. A LiveAgent nyílt forráskódú jegykezelési rendszere személyre szabott állapotok beállítását teszi lehetővé minden egyes jegyhez. A cikk emellett hangsúlyozza az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságát.