Ingyenes próba

Kapcsolati központ szoftver

Mi a Kapcsolati központ szoftver?

A kapcsolati központ szoftver egy technológia, ami az ügyfél kontaktokat a különböző csatornákon keresztül (pl. email, telefon, élő chat, közösségi média és még több) az ügyfélszolgálati képviselőknek küldi. Ez növeli a kapcsolati központ hatékonyságát és produktivitását.

A kapcsolati központ része a szervezetnek, ami a vásárlókkal való interakcióra fókuszál. A kapcsolati központ kulcs metrikákról is biztosít jelentéseket. A felhasználók képesek szabályokat beállítani, hogy könnyebbé tegyék azon ügynökök dolgát, akik specifikus kérelmeket és problémákat kezelnek.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..