A kapcsolati központ szoftver egy technológia, ami az ügyfél kontaktokat a különböző csatornákon keresztül (pl. email, telefon, élő chat, közösségi média és még több) az ügyfélszolgálati képviselőknek küldi. Ez növeli a kapcsolati központ hatékonyságát és produktivitását.
A kapcsolati központ része a szervezetnek, ami a vásárlókkal való interakcióra fókuszál. A kapcsolati központ kulcs metrikákról is biztosít jelentéseket. A felhasználók képesek szabályokat beállítani, hogy könnyebbé tegyék azon ügynökök dolgát, akik specifikus kérelmeket és problémákat kezelnek.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..