Kimenő értékesítés

Mik azok a kimenő értékesítések?

Ez az értékesítési ciklus része, ahol a vállalatok bemutatják termékeiket vagy szolgáltatásaikat leendő ügyfeleiknek. Ez megtehető hideghívással, hideg e-mailes kapcsolattartással vagy közösségi értékesítéssel. Általában az értékesítési képviselők veszik fel a kapcsolatot a potenciális ügyfelekkel.
A kimenő értékesítés elsődleges célja, hogy új leadeket generáljon vállalkozása számára.

A fő különbség a kimenő és a bejövő értékesítés között az, ahogyan a vállalat vonzza a potenciális ügyfeleket. Amint azt már kifejtettük, a kimenő értékesítések közé tartoznak az értékesítési képviselők, akik kapcsolatba lépnek a potenciális ügyfelekkel. A bejövő értékesítés a tartalommarketingen, a közösségi média marketingen, és a SEO-n múlik. Más szavakkal, a bejövő értékesítés attól függ, hogy a potenciális ügyfél már ismeri a márkáját – a bejövő potenciális ügyfelek.

LiveAgent közösségi média ügyfélszolgálat

Ha maximalizálni szeretné potenciális ügyfelei számát, kombinálhatja mindkét megközelítést. Először is használhat bejövő stratégiákat, például tartalom marketinget, majd ezt követheti olyan kimenő értékesítési technikák megvalósításával, mint a közösségi média megszólítása.

Kimenő értékesítési folyamat lépései

  • azonosítsa a potenciális érdeklődőket – Végezzen piackutatást, és hozzon létre egy ideális vásárlói profilt.

  • potenciális ügyfelek generálása – Ezt megteheti kimenő értékesítési szoftverrel, külső cég kiszervezésével, hogy potenciális ügyfeleket generáljon Önnek, adatbázist vásároljon, vagy kézi generáljon potenciális ügyfeleket

  • potenciális ügyfelek minősítése – Döntse el, hogy a potenciális ügyfelek közül melyik illik jól az Ön termékeihez vagy szolgáltatásaihoz.

  • értékesítési hívás – Ez az az időszak, amikor értékesítési képviselői bemutatják termékeit és szolgáltatásait.

  • ügylet lezárása – Legyen egy lezárt ügylet és egy új fizető ügyfél.

  • nyomon követés – Ez egy nagyon értékes lépés az ügyfelekkel való erős kapcsolatok kiépítésében.

Értékesítési vezető

Hogyan lehet növelni a kimenő eladásokat egy kapcsolattartó központban?

Nézzünk meg néhány olyan stratégiát, amelyek segítségével növelheti eladásait és bevételeit a kimenő értékesítési taktikák használatával.

Határozza meg a kritériumokat a potenciális vásárlók számára

Legyen olyan konkrét, amennyire csak tud, miközben létrehozza az ideális ügyfélprofilt. Határozza meg egyértelműen a célpiacot és térképezze fel az ügyfelek útját.

Határozza meg céljait

Ha a kapcsolattartó központokról van szó, a KPI-k a legjobb barátai. Győződjön meg arról, hogy világosan fogalmazza meg azokat a célokat, amelyeket a költségvetésén belül szeretne elérni.

Ügyfél siker képviselője

Készítsen tájékoztatási tervet

Határozzon meg egy munkafolyamatot, amelyet értékesítési képviselőinek követniük kell, amikor új ügyfeleket keresnek.

Vonja be az érdeklődőt

Az elköteleződés értékes és nagyon költséghatékony módja az e-mail marketing. Fontolja meg az élő csevegés használatát is. Használhatja a LiveAgent élő csevegés funkciót a webhelyével való zökkenőmentes integráció érdekében.

Adatgyűjtés

Minél többet tud a potenciális ügyfelekről, annál jobb vállalkozása számára. Nagyobb betekintéssel olyan erősen célzott kampányokat dolgozhat ki, amelyek segítenek a potenciális ügyfelekből ügyfelekké válni.

Elemzés

Ne becsülje alá a jelentések elemzésének és a kapcsolattartói mérőszámok mérésének fontosságát.

Az ügyfélszolgálati szoftver analitikai áttekintésének funkciója - LiveAgent

Support your customers proactively by reaching out to them

LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.

Frequently asked questions

Mit jelent a kimenő értékesítési folyamat?

A kimenő értékesítés olyan folyamat, amelyben a vállalatok – általában az értékesítési képviselők – felveszik a kapcsolatot a potenciális ügyfelekkel, hogy elküldjék értékesítési ajánlataikat. Olyan stratégiákra támaszkodik, mint a hideghívás, hideg e-mailek stb. A kimenő értékesítést B2B és B2C vállalkozások egyaránt használhatják.

Miért fontos a kimenő értékesítés?

Nagy lehetőségük van az Ön termékeihez és szolgáltatásaihoz megfelelő leadek generálására. Így elképesztő ROI-t érhetnek el, amely növeli vállalkozása bevételét.

Mennyire nehéz a kimenő értékesítés?

Kimenő értékesítési kampányának összetettsége nagymértékben függ az Ön cégétől és egyéb értékesítési és marketingtevékenységeitől.

Melyek a fő kimenő értékesítési tevékenységek?

A kimenő értékesítés fő szakaszai a lead azonosítás, generálás, lead minősítés, értékesítési pitch, ügyletek lezárása és az értékesítés utáni nyomon követési kommunikáció.

Melyek a legfontosabb kimenő értékesítési mutatók?

A legfontosabbak két fő kategóriába sorolhatók: csatornamutatókra és elköteleződési mutatókra. Az, hogy ezeknek a mutatóknak mely összetevőit szeretné mérni, elsősorban az üzleti folyamatoktól, valamint a marketing és értékesítési erőfeszítésektől függ.

Hogyan hozzon létre egy kimenő értékesítési csapatot?

Bármely értékesítési csapat, amelyet a kimenő értékesítési folyamatokra képez ki, kimenő értékesítési csapatnak tekinthető. A legjobb eredmény elérése érdekében azonban ki kell dolgoznia egy munkafolyamatot, amely meghatározza a kimenő értékesítési folyamat szakaszait, és azt, hogy a képviselőinek az egyes lépésekben mit kell lefedniük.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.