Mik azok a kimenő értékesítések?
Ez az értékesítési ciklus része, ahol a vállalatok bemutatják termékeiket vagy szolgáltatásaikat leendő ügyfeleiknek. Ez megtehető hideghívással, hideg e-mailes kapcsolattartással vagy közösségi értékesítéssel. Általában az értékesítési képviselők veszik fel a kapcsolatot a potenciális ügyfelekkel.
A kimenő értékesítés elsődleges célja, hogy új leadeket generáljon vállalkozása számára.
A fő különbség a kimenő és a bejövő értékesítés között az, ahogyan a vállalat vonzza a potenciális ügyfeleket. Amint azt már kifejtettük, a kimenő értékesítések közé tartoznak az értékesítési képviselők, akik kapcsolatba lépnek a potenciális ügyfelekkel. A bejövő értékesítés a tartalommarketingen, a közösségi média marketingen, és a SEO-n múlik. Más szavakkal, a bejövő értékesítés attól függ, hogy a potenciális ügyfél már ismeri a márkáját – a bejövő potenciális ügyfelek.
Ha maximalizálni szeretné potenciális ügyfelei számát, kombinálhatja mindkét megközelítést. Először is használhat bejövő stratégiákat, például tartalom marketinget, majd ezt követheti olyan kimenő értékesítési technikák megvalósításával, mint a közösségi média megszólítása.
Kimenő értékesítési folyamat lépései
azonosítsa a potenciális érdeklődőket – Végezzen piackutatást, és hozzon létre egy ideális vásárlói profilt.
potenciális ügyfelek generálása – Ezt megteheti kimenő értékesítési szoftverrel, külső cég kiszervezésével, hogy potenciális ügyfeleket generáljon Önnek, adatbázist vásároljon, vagy kézi generáljon potenciális ügyfeleket
potenciális ügyfelek minősítése – Döntse el, hogy a potenciális ügyfelek közül melyik illik jól az Ön termékeihez vagy szolgáltatásaihoz.
értékesítési hívás – Ez az az időszak, amikor értékesítési képviselői bemutatják termékeit és szolgáltatásait.
ügylet lezárása – Legyen egy lezárt ügylet és egy új fizető ügyfél.
nyomon követés – Ez egy nagyon értékes lépés az ügyfelekkel való erős kapcsolatok kiépítésében.
Hogyan lehet növelni a kimenő eladásokat egy kapcsolattartó központban?
Nézzünk meg néhány olyan stratégiát, amelyek segítségével növelheti eladásait és bevételeit a kimenő értékesítési taktikák használatával.
Határozza meg a kritériumokat a potenciális vásárlók számára
Legyen olyan konkrét, amennyire csak tud, miközben létrehozza az ideális ügyfélprofilt. Határozza meg egyértelműen a célpiacot és térképezze fel az ügyfelek útját.
Határozza meg céljait
Ha a kapcsolattartó központokról van szó, a KPI-k a legjobb barátai. Győződjön meg arról, hogy világosan fogalmazza meg azokat a célokat, amelyeket a költségvetésén belül szeretne elérni.
Készítsen tájékoztatási tervet
Határozzon meg egy munkafolyamatot, amelyet értékesítési képviselőinek követniük kell, amikor új ügyfeleket keresnek.
Vonja be az érdeklődőt
Az elköteleződés értékes és nagyon költséghatékony módja az e-mail marketing. Fontolja meg az élő csevegés használatát is. Használhatja a LiveAgent élő csevegés funkciót a webhelyével való zökkenőmentes integráció érdekében.
Adatgyűjtés
Minél többet tud a potenciális ügyfelekről, annál jobb vállalkozása számára. Nagyobb betekintéssel olyan erősen célzott kampányokat dolgozhat ki, amelyek segítenek a potenciális ügyfelekből ügyfelekké válni.
Elemzés
Ne becsülje alá a jelentések elemzésének és a kapcsolattartói mérőszámok mérésének fontosságát.
Support your customers proactively by reaching out to them
LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.
Frequently asked questions
Mit jelent a kimenő értékesítési folyamat?
A kimenő értékesítés olyan folyamat, amelyben a vállalatok – általában az értékesítési képviselők – felveszik a kapcsolatot a potenciális ügyfelekkel, hogy elküldjék értékesítési ajánlataikat. Olyan stratégiákra támaszkodik, mint a hideghívás, hideg e-mailek stb. A kimenő értékesítést B2B és B2C vállalkozások egyaránt használhatják.
Miért fontos a kimenő értékesítés?
Nagy lehetőségük van az Ön termékeihez és szolgáltatásaihoz megfelelő leadek generálására. Így elképesztő ROI-t érhetnek el, amely növeli vállalkozása bevételét.
Mennyire nehéz a kimenő értékesítés?
Kimenő értékesítési kampányának összetettsége nagymértékben függ az Ön cégétől és egyéb értékesítési és marketingtevékenységeitől.
Melyek a fő kimenő értékesítési tevékenységek?
A kimenő értékesítés fő szakaszai a lead azonosítás, generálás, lead minősítés, értékesítési pitch, ügyletek lezárása és az értékesítés utáni nyomon követési kommunikáció.
Melyek a legfontosabb kimenő értékesítési mutatók?
A legfontosabbak két fő kategóriába sorolhatók: csatornamutatókra és elköteleződési mutatókra. Az, hogy ezeknek a mutatóknak mely összetevőit szeretné mérni, elsősorban az üzleti folyamatoktól, valamint a marketing és értékesítési erőfeszítésektől függ.
Hogyan hozzon létre egy kimenő értékesítési csapatot?
Bármely értékesítési csapat, amelyet a kimenő értékesítési folyamatokra képez ki, kimenő értékesítési csapatnak tekinthető. A legjobb eredmény elérése érdekében azonban ki kell dolgoznia egy munkafolyamatot, amely meghatározza a kimenő értékesítési folyamat szakaszait, és azt, hogy a képviselőinek az egyes lépésekben mit kell lefedniük.
Expert note
A kimenő értékesítés az üzleti értékesítési folyamat része, amikor a vállalatok kezdeményezik a kapcsolatot a potenciális ügyfelekkel az értékesítési ajánlatok elküldése érdekében.

Ügyfél erőfeszítési pontszáma (CES)
Az LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely képessé teszi a készség alapú továbbítást, az ügyfélszolgálati felmérést és a kihívást jelentő kérdések megválaszolását. A szoftver funkciói közé tartozik az e-mailkezelő és a panaszkezelési rendszer is. A LiveAgent kipróbálható ingyen, vállalati szinten pedig számos funkció és integráció áll rendelkezésre. A szoftver használatával a vállalatok hatékonyabbá tehetik az ügyfélszolgálatukat.
A LiveAgent szoftvert kínál ügyfélszolgálati és call center megoldásokhoz, beleértve a jegykezelési rendszert, a ügyfél-elkötelezettséget és a kimenő értékesítést. Az ügyfél Erőfeszítési Pontszámáról (CES) és az ügyfélszolgálati jelentésekről is beszélnek. A LiveAgent demóval és ingyenes próbával is elérhető. A szoftver integrálódik más rendszerekkel és alternatívákkal is rendelkezhet.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkcióval rendelkezik, mint például panaszkezelési rendszer és bejövő call center szoftver. Emellett a LiveAgent támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is. A LiveAgent-ről további információkat lehet megtalálni a honlapjukon, ahol a felhasználók egyéni státuszokat állíthatnak be. A LiveAgent támogatási portálja segít az ügyfeleknek megoldani az esetleges problémáikat. A cég részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseit is biztosítja. Érdeklődni lehet a cég elérhetőségein, mint például a sales contactokon, és lehetőség van demóra is. A LiveAgent hírlevele segít a felhasználóknak naprakész információkat kapni az esetleges frissítésekről és kedvezményekről.
Új márka megemlítés email sablonok
Az új márka megemlítés email sablonok fontosak, hogy tájékoztassuk a klienseket a vállalat említéséről. Az ilyen pozitív hivatkozások növelik a márkafigyelmet és segítenek a bizalom építésében. Az email sablonoknak különböző típusai lehetnek, amelyek közül néhány az említést köszöni meg, mások pedig visszavezető linkeket kérnek a weboldalra. Ha a megemlítésben hibát találunk, akkor kérhetjük a szerzőt, hogy frissítse azt egy megfelelőbb linkkel vagy szöveggel. Javasolt email sablonok között szerepel az említésről szóló tájékoztatás, a visszavezető linkek kérése és a szöveg frissítése vagy javítása.