KPI

Mi az a KPI?

A KPI-k, ( a fő teljesítménymutatók) segítik a vezérigazgatókat, hogy nyomon kövessék az üzleti életük alakulását. Minden üzletágnak külön kpi-je van. A Marketing illetve az ügyfélszolgálat tekintetében ezek a következők:

  • Átlagos várakozási idő: az az idő, ami alatt a kérésre reagálnak.
  • Átlagos probléma megoldási idő: amennyi időt igénybe vesz, hogy a csapat megoldjon egy problémát.
  • Az ügyfél lemond: amikor egy ügyfél elfordul a cégtől, nem veszi igénybe többé a szolgáltatást.
  • Ügyfél-elégedettségi eredmény: az ügyfelek elégedettségének mértéke egy rövid idő eltelte után.
A cég értékelése az öt fő teljesítménymutató alapján:
Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.