Mi a makró?
Lehetnek bizonyos műveletek, amelyeket az ügyfélszolgálati csapat folyamatosan ismétel. Az idejük megtakarítása érdekében készíthet válaszokat vagy műveleteket, és hagyhatja, hogy a csapata ezeket használja, ahelyett, hogy minden alkalommal át kellene mennie az egész folyamaton.
A makrók (vagy sablon vagy előre definiált válaszok) gyors választ nyújtanak az ügyfelek igényeinek kielégítésére. Segítenek abban is, hogy konzisztenciát érjen el a támogató csoport különböző tagjainak válaszaiban.
Tudjon meg többet a Sablon üzenetekről a LiveAgentben
Vásárlói elégedettség értékelés
Az adott szöveg alapján a cég egy új terméket kíván piacra vinni, ehhez pedig különböző marketing stratégiákat terveznek alkalmazni. A céljuk, hogy minél szélesebb körben elterjesszék a terméküket és növeljék a vásárlóik számát.
A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.