Mik azok a privát jegyzetek?

A privát jegyzetek, másnéven a belső jegyek a LiveAgentben, egy jó módja annak, hogy úgy cseréljen információkat, hogy egy harmadik fél hozzáférne azokhoz. Létrehozhat privát megjegyzéseket, hogy küldjenek üzeneteket egy specifikus közönség számára. A privát jegyzetek lehetővé teszik, hogy fontos információkat adjon meg csapattagjainak, miközben az ügynökök és az ügyfelek nem tudnak róla.
Expert note
A privát jegyzetek jó módja annak, hogy információkat cseréljen csapattagjaival, miközben a harmadik felek nem láthatják. Hasznosak a fontos információk megosztásához.

Képviselők keresztmunkájának felismerése
Az adott szöveg LiveAgent élményekkel és az általuk nyújtott előnyökkel, valamint kapcsolattartási lehetőségekkel kapcsolatos irányelveket és információkat tartalmaz. Emellett megemlíti a LiveAgent által kínált funkciókat, vállalati információkat, partnerekkel való együttműködést és a hírlevélre történő feliratkozási lehetőséget.
A LiveAgent helpdesk szoftver hatékonyan javítja a Forex üzleti tevékenységet az ügyfélszolgálat 24/7 elérhetőségével, és segítséget nyújt a marketing tevékenységekben és a lead-ek generálásában is. A szoftver számos hatékony funkcióval rendelkezik és számos integrációval. Sales kapcsolatok is rendelkezésre állnak a felhasználóknak.
A Quality Unit bemutatja LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverét, amely számos szolgáltatást kínál, mint a bejövő hívások kezelése és egyéni státusz meghatározása. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját. Az érvényesítési lehetőségek biztosítják az adatok helyességét, és a LiveAgent széles körben használt ügyfélszolgálati megoldást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszer és az e-mail kezelő szoftvert. A cég blog, akadémia és webináriumok is elérhetőek.
A LiveAgent egy olyan szoftver, amely széles körű lehetőségeket kínál, beleértve a céginformációk mellett a cégprofilokat is. A vállalat profiljainak létrehozása egyszerű, és a LiveAgent biztonsági adatvédelmi politikája is megfelel az EU GDPR követelményeinek. Az ingyenes próbahoz nem szükséges bankkártya, és a lehetőség is adott, hogy az ügyfél válasszon egyéni névvel a LiveAgent aldomainjének. A LiveAgent sok kulcseszközt és -funkciót, élő csevegést, közösségi médiát, tudásbázist és még sok mást kínál az ügyfélszolgálati szoftverek használóinak.