Mi az a jegymegosztás?
A jegyek megosztása a belső élő chat használatával könnyedén megoldható. Amikor egy ügynök megfelelő Jegyazonosítót használ, az automatikusan hiperhivatkozásra kerül a könnyebb megosztás érdekében. Amikor az ügynökök a Jegyazonosítóra kattintanak, az automatikusan megnyitja az adott jegyet az Ügynökpaneljükön. Ez időt takarít meg, különösen akkor, ha az ügynököknek segítségre van szükségük egymástól, és gyorsan megoszthatják a jegyeket, ahol segítségre van szükségük.
Expert’s note
A jegymegosztás lehetővé teszi az ügynökök számára a belső élő chat használatával a jegyek egyszerű és gyors megosztását, időt takarítva meg, és segítve az ügynökök közötti együttműködést.
Ismerje meg AIVA-t, a mesterséges intelligenciát, aki érzelmes filmzenét komponál
A LiveAgent segíti a vállalkozások ügyfélszolgálatát és az értékesítést. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat. AIVA mesterséges intelligencia érzelmes filmzenét komponál.
Avaya IP Office 9641G érintőképernyős telefon áttekintése
Videos - Avaya Ip Office 9641g Erintokepernyos Telefonok Attekintese
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
Útmutató az incidensre adott válaszhoz vállalkozások számára
A LiveAgent egy hatékony incidenskezelési platform, amely segít minimalizálni a kockázatot és hatékonyan kezelni az ügyfél-támogatást. A rendszer egyszerű és testreszabható, ideális vállalkozások számára.