Mi az a jegymegosztás?
A jegyek megosztása a belső élő chat használatával könnyedén megoldható. Amikor egy ügynök megfelelő Jegyazonosítót használ, az automatikusan hiperhivatkozásra kerül a könnyebb megosztás érdekében. Amikor az ügynökök a Jegyazonosítóra kattintanak, az automatikusan megnyitja az adott jegyet az Ügynökpaneljükön. Ez időt takarít meg, különösen akkor, ha az ügynököknek segítségre van szükségük egymástól, és gyorsan megoszthatják a jegyeket, ahol segítségre van szükségük.
![](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/ecf9a1d3b349854534c7e3202f4d9180/ticket-sharing.jpg)
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A jó call center szkriptnek részletes utasításokat kell tartalmaznia, amelyeket az ügynökei követhetnek, és egyértelmű iránymutatásokat kell nyújtania az ügyfelek interakcióiról, problémáiról, kérdéseiről és egyéb kéréseiről. A megfelelő forgatókönyvvel javítható a visszajelzések minősége és növelhető az elégedettség. Több call center eszköz is segíti a belső és a külső kommunikáció egyszerűsítésében, míg az átvizsgálási ellenőrzőlista a teljes kép megértését segíti, és lehetővé teszi a hiányosságok kijavítását. A LiveAgent szoftverek számos call center technológiát kínálnak, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést is.