Mi a Támogatói csatorna?
Az Email, Élő Chat, Telefon, Facebook és Twitter mind Támogatói csatornák. A támogatói csatorna alapvetően egy médium, amin keresztül a vásárló és az ön közötti kommunikáció létrejön.
Néhány segédpult szoftver kizárólag csak email támogatói csatornát kínál, mások az élő chatre fókuszálnak főként. A LiveAgent egy többcsatornás segédpult, így integrál minden fent említett támogatói csatornát egyetlen alkalmazásba.
Ha szeretne többet megtudni a támogatói csatornákról, látogasson el az Élő Támogatás oldalára, ahol részletesen kifejtjük, mi az élő támogatás és hogyan segíthet az ügyfélszolgálat javításában. Az autóipar számára készült élő chat oldalunkon pedig megismerheti, hogyan egészíti ki az élő chat a telefonos és e-mailes támogatást, valamint az élő chat funkciók előnyeit az autókereskedők számára. Ha érdekli az ingyenes élő chat szoftverek világa, ne hagyja ki Ingyenes élő chat szoftver az Ön weboldalára cikkünket, amely bemutatja az élő chat szoftverek előnyeit és segítséget nyújt a megfelelő megoldás kiválasztásában. Végül, az élő chat etikett oldalon részletes útmutatást találhat az ügyfélszolgálati etikett szabályairól, amelyek segíthetnek az ügyfélélmény javításában.
Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével
Fedezze fel a LiveAgent magyar támogatási dokumentációs szoftverét, amely lehetővé teszi átfogó tudásbázis létrehozását a nap 24 órájában elérhető önkiszolgálás érdekében. Csökkentse csapata munkaterhelését, növelje az ügyfél elégedettséget, és erősítse márkája tekintélyét. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony WYSIWYG szerkesztő előnyeit!
Fedezze fel, hogyan javíthatják a LiveAgent szolgáltatásai az ügyfélszolgálati tevékenységeit! Kínálunk VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló és híváskezelő szoftvereket, hogy hatékonyan kezelhesse ügyfélkapcsolatait. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül, és tapasztalja meg, miért bíznak bennünk a legjobbak!