Mi a Visszaesés?
A visszaesés akkor következik be, ha az ügyfél leállítja cégével előfizetését, és az Ön termékeinek, vagy szolgáltatásainak használatát. A visszaesést vevői lemorzsolódásnak is nevezik. Számos oka lehet, ami növeli a vevői lemorzsolódás arányát. Az egyik, a gyenge ügyfélszolgálat.
Vegye az összes ügyfelet, akit egy bizonyos idő alatt elveszít, és ossza el a kiválasztott időszak elején meglévő összes ügyfél számával. Így kiszámíthatja a vásárlói visszaesés arányát.
Jobb megtartani, és gondoskodni az ügyfelekről. Ennek egyik módja a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása, a LiveAgent segítségével.
Expert note
A visszaesés a vevői lemorzsolódás arányának növekedése, amelynek okai között szerepelhet a gyenge ügyfélszolgálat. Jobb megtartani és gondoskodni az ügyfelekről. A LiveAgent segítségével kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthatunk.

Az adott szöveg az ügyfélszolgálatról szól, beleértve a vásárlói megbecsülést, az értékelést és az adatmigrációt. Az ügyfélszolgálati tréning kiemelt szerepet kap, amely felkészíti az ügynököket a ingerlékeny agresszió kezelésére. A deeszkalációs folyamat három szakaszt foglal magában a dialízistől az oxitocinszint emeléséig. A deeszkaláció célja az ügyfél negatív érzelmeinek enyhítése és a konfliktusok eszkalációinak megelőzése.
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
A LiveAgent részletesen bemutatja a legjobb gyakorlatokat és célokat az ügyfélelégedettség elérése érdekében. Útmutatót is nyújt a visszajelzések gyűjtéséhez és a jegyeltérítéshez. A cikk részletesen tárgyalja az ügyfélszolgálati elméletet és értékeléseket, valamint lojalitásprogram-email sablonokat és felhasználási példákat az ügyfélfelmérés végrehajtásához. Végül pedig az olvasók bővíthetik tudásukat a LiveAgent által megismert népszerű ügyfélszolgálati szoftverekről.
Ügyfélszolgálati idézetek, mondások, és szlogenek
Az elégedett ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát másoknak is, ami hatékonyabb lehet a hagyományos reklámoknál. Az elkötelezett ügyfelek többet költenek és az NPS növelése segíthet a jövedelmezőség növelésében. Az ügyfélszolgálat fontos a vállalkozások számára, mivel az elégedetlen ügyfélszolgálat komoly veszteséget okozhat, és a chatbotok és az ügyfélszolgálati szoftverek hatékony megoldást jelenthetnek az ügyfelek elégedettségének biztosítására.
A cikk számos tanácsot ad az ügyfélértékelések és a hívásátirányítások kezeléséhez. Az elégedett ügyfelek fontosak, ezért fontos a rendszeres ügyfél-visszajelzések begyűjtése és használata. A hívásátirányítások pedig segíthetnek javítani az ügyfél-elégedettséget és az ügynökök hatékonyságát. A LiveAgent kínál számos olyan funkciót, amelyek segíthetnek a call centerek hatékonyabb működésében.