Ingyenes próba

Visszaesés

Mi a Visszaesés?

A visszaesés akkor következik be, ha az ügyfél leállítja cégével előfizetését, és az Ön termékeinek, vagy szolgáltatásainak használatát. A visszaesést vevői lemorzsolódásnak is nevezik. Számos oka lehet, ami növeli a vevői lemorzsolódás arányát. Az egyik, a gyenge ügyfélszolgálat.

Vegye az összes ügyfelet, akit egy bizonyos idő alatt elveszít, és ossza el a kiválasztott időszak elején meglévő összes ügyfél számával. Így kiszámíthatja a vásárlói visszaesés arányát.

Jobb megtartani, és gondoskodni az ügyfelekről. Ennek egyik módja a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása, a LiveAgent segítségével.

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..