Mi a Visszaesés?
A visszaesés akkor következik be, ha az ügyfél leállítja cégével előfizetését, és az Ön termékeinek, vagy szolgáltatásainak használatát. A visszaesést vevői lemorzsolódásnak is nevezik. Számos oka lehet, ami növeli a vevői lemorzsolódás arányát. Az egyik, a gyenge ügyfélszolgálat.
Vegye az összes ügyfelet, akit egy bizonyos idő alatt elveszít, és ossza el a kiválasztott időszak elején meglévő összes ügyfél számával. Így kiszámíthatja a vásárlói visszaesés arányát.
Jobb megtartani, és gondoskodni az ügyfelekről. Ennek egyik módja a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása, a LiveAgent segítségével.
Számos különböző módszer létezik a marketingben, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak a célközönségük elérésében és megszólításában. Az online marketing, a közösségi média és az influencer marketing mind hatékony eszközök lehetnek a siker érdekében. Az ügyfélkapcsolatok és az élmény alapú marketing is fontos szerepet játszik a fogyasztók lojalitásának és elégedettségének növelésében. --END OF TEXT
Az ügyfélszolgálati alkalmazottak puha készségei (mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem) fontosak, mivel a felhasználók 90%-a már kapcsolatba került márkákkal a közösségi médián. Szétváló email sablonok, vállalati bejelentési e-mailek sablonjai és hírlevél e-mail sablonok segítenek az ügyfelekkel való kommunikációban. Az e-mail a legnépszerűbb kommunikációs csatorna sok vállalati bejelentés és ügyfélszolgálat számára. A belső hírek bejelentésének elmulasztása nagy veszteségeket okozhat. A Help Desk szoftver összeköti az élő csevegést, a közösségi médiát, az e-mailt, a hívásokat és többet. Az alkalmazottak motiválása elengedhetetlen a kiváló ügyfélszolgálat biztosításához.