A visszaesés akkor következik be, ha az ügyfél leállítja cégével előfizetését, és az Ön termékeinek, vagy szolgáltatásainak használatát. A visszaesést vevői lemorzsolódásnak is nevezik. Számos oka lehet, ami növeli a vevői lemorzsolódás arányát. Az egyik, a gyenge ügyfélszolgálat.
Vegye az összes ügyfelet, akit egy bizonyos idő alatt elveszít, és ossza el a kiválasztott időszak elején meglévő összes ügyfél számával. Így kiszámíthatja a vásárlói visszaesés arányát.
Jobb megtartani, és gondoskodni az ügyfelekről. Ennek egyik módja a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása, a LiveAgent segítségével.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..