Kápráztassa el ügyfeleit tudásbázis szoftverrel

Készítsen lenyűgöző tudástárakat és GYIK-et könnyedén.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Knowledge base software by LiveAgent

Tudásbázis szoftver a jobb önkiszolgáláshoz

A tudás hatalom. Ruházza fel vásárlóit saját maguk segítésére és könnyítse meg az ügynökök napi rutinját egy okos és testre szabható tudásbázis elkészítésével.

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a KKV-nál 2020-ban. Maradjon közel a vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Mi az a tudásbázis?

A tudásbázis az intézményi ismeretek egyetlen forrása, amelyet vállalata a nap 24 órájában nyújt az ügyfeleknek, anélkül, hogy kapcsolatba lépne az ügyfelekkel. Ez alapvetően egy tartalommal teli könyvtár, amely segíthet ügyfeleinek a problémák elhárításában vagy a keresett információk/megoldások megtalálásában.

Manapság meglehetősen népszerű eszköz a gyakori kérdések megválaszolására, így az ügyfeleknek nem kell kapcsolatba lépniük az ügynökökkel, és nem kell szükségtelenül sorban állniuk. Ehelyett az ügynökök egyszerűen válaszolhatnak az ismétlődő kérdésekre, ha cikkeket hoznak létre az ügyfelek számára.

A LiveAgent tudásbázisa egy önkiszolgáló portál része. Így nemcsak tudásbázis cikkeket készíthet, hanem fórumokat is létrehozhat, és lehetővé teheti ügyfelei számára, hogy nyomon kövessék jegyeik állapotát és előzményeit. 

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

A tudásbázis egy összetett ügyfélportál része

Kombinálja tudásbázisát fórumokkal, az ügyfelek visszajelzéseivel és használja ki a korlátlan jegyelőzmények előnyeit

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

black Slido logo

4 egyszerű lépés a tudásbázis szoftver beállításához

Egy tudásbázis platform fontos szerepet játszhat ügyfélszolgálatában.

Melyek a tudásbázis fejlett funkciói?

LiveAgent's internal knowledge base

Belső tudásbázis

A tudásbázis cikkek nagyszerű módja annak, hogy a nap 24 órájában önkiszolgáló szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek. De mi van akkor, ha ugyanazt a lehetőséget szeretné kínálni belső csapatának? A LiveAgenttel megteheti.

A LiveAgent belső tudásbázis funkciója lehetővé teszi az online könyvtár testreszabását, amely információkat tartalmaz a bevezetési folyamatról, a vállalati ismeretekről, eseményekről, díjakról, új promóciókról stb.

A belső tudásbázis ugyanúgy működik, mint az ügyfeleké. Így szépen kategorizálhatja a témákat, és rendelkezik keresőmezővel, így munkatársai azonnal megtekinthetik a releváns tartalmat.

A belső tudásbázis eszköz nemcsak javítja az alkalmazottak termelékenységét és munkafolyamatait, hanem lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapat számára, hogy késedelem nélkül professzionális segítséget nyújtson. 

Fórum

A LiveAgent fóruma hatékony eszköz a tudásmegosztáshoz az ügyfelek között. Kiváló hely az ügyfelek számára, hogy vegyenek részt és segítsék egymást a problémáik elhárításában, és azonnali válaszokat kapjanak.

Ezenkívül a vállalkozások belső fórumokat is létrehozhatnak, amelyek jelentősen javítják a csapat együttműködését. Például a belső fórum kiváló közeg lehet a megoldások és javaslatok megbeszélésére a kollégákkal. Továbbá a dolgozók megtekinthetik azokat a korábbi kérdéseket, amelyekre a kollégák már válaszoltak. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Visszajelzés és javaslatok

A visszajelzés minden vállalkozás elengedhetetlen és elkerülhetetlen része. Még ha nem is akarja, akkor is ott van. Vállalkozásának mindig úgy kell tekintenie a felhasználói visszajelzésekre, mint a szolgáltatások/termékek fejlesztésének és a növekedésnek eszközei. Ezen túlmenően, ha lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat tegyenek, úgy érzik majd magukat, hogy meghallják őket, és végül javítják az ügyfelek lojalitását.

A LiveAgent egy személyre szabható és könnyen használható visszajelző gombot kínál, amely egy másik hatékony funkció, amely visszajelzésre/javaslatokra szólítja fel a látogatókat. Ily módon vállalata bizonyítja, hogy nyitott az ügyfelek visszajelzéseire, és törekszik az ügyfelek igényeinek kielégítésére.

Kereső widget

Fontos, hogy rendelkezzen hatékony keresőmotor sávval, hogy ügyfelei gyorsan és egyszerűen megtalálhassák az információkat. A tudásbázis tartalmának kategóriák szerinti rendszerezése nagyszerű módja annak, hogy megkönnyítse a keresést, de a legtöbb ügyfél nem szán rá időt, hogy megtalálja a megfelelő cikket.

Továbbá fontos megjegyezni, hogy a minőségi tudásbázis cikkek nem elegendőek. Ha a látogatók nem találják meg a megfelelő tartalmat, akkor valószínűleg szükségtelenül felveszik a kapcsolatot az ügyfél képviselőivel. Tehát ne becsülje le a minőségi keresési funkciót egy tudásbázison belül, és nézze meg a LiveAgent könnyen használható, több testreszabási lehetőséget tartalmazó kereső sávját.

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Felhasználóbarát műszerfal

A hatékony tudásbázis célja, hogy ügyfeleinek releváns tartalommal segítsen. Nem szabad azonban megfeledkezni a munkatársakról sem. A felhasználóbarát műszerfal a tudáskezelő eszközben egy másik kulcsfontosságú jellemző, amelyet gyakran figyelmen kívül hagynak.

A LiveAgent kezelőfelülete lehetővé teszi, hogy ügynökei új cikkeket hozzanak létre képzési idő nélkül. Készen áll a kipróbálásra? Próbálja ki az ingyenes demót és győződjön meg róla.

Kategóriák

Az online tudásbázis szoftvermegoldás lényege az, hogy könnyen kereshető legyen. Azonban minél több tartalmat készít a vállalkozás, annál inkább kaotikussá válhat. Ennek eredményeként a LiveAgent lehetővé teszi, hogy kategóriákat hozzon létre ügyfelei számára, és nem fog elveszni a tartalomban. 

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Mellékletek

Az ügyfélszolgálati osztályoknak gyakran fájl mellékleteket kell megosztaniuk az ügyfelekkel, például PDF-eket vagy oktatóvideókat. Éppen ezért előnyös, ha olyan tudáskezelő szoftverrel rendelkezik, amely kielégíti az ilyen funkciókat – így többé nem kell megküzdenie azzal, hogy egy Google -dokumentumot a Google Drive-on keresztül kellene elküldenie az ügyfélnek. Ehelyett egyszerűen létrehozhat egy releváns cikket, amely fájlmellékletet is tartalmaz. 

Multi-tudásbázis

Egy multi-tudásbázis nagyon jól jön, ha vállalata számos terméket, márkát árul vagy számos független szolgáltatást biztosít. Egyetlen LiveAgent fiók megadja önnek a lehetőséget korlátlan tudásbázis készítésére, mindegyiknek a saját egyedi tervezésével, beállításával és tartalmával. Biztosítsa vásárlóinak a tudást amit szeretnének lenyűgöző útmutatókkal.
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Erőteljes WYSIWYG szerkesztő

Egy tudásbázis elkészítésének nem kell nehéznek lennie. Csupán specifikus kategóriákat kell készítenie, hogy egyszerűvé tegye a tudásbázisban való navigálást. Ezután töltse fel ezeket a kategóriákat tartalmakkal a beépített WYSIWYG szerkesztővel. Tervezze meg a tartalmat a preferált fejlécekkel, színekkel, stílusokkal, képekkel, hogy egy jobb struktúrát készítsen cikkei számára. Az elérhetőségnek és a megközelíthetőségnek nem kell nehéznek lennie.

Korrekt tudástár szoftver

A tudás hatalmat jelent. Az ügyfeleknek való tudásátadás azonban nem kell, hogy több száz euróba kerüljön. Áraink ennek figyelembevételével készültek, ezért a tudástár rendszer része a legolcsóbb díjcsomagunknak.

14 Day Trial
No Credit Card required
and many more
9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

A LiveAgent többi mag funkciója

A tudásbázis portál csak a jéghegy csúcsa. Érje el a teljes potenciálját a LiveAgent többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverével.
LiveAgent - email ticketing

A magyar LiveAgenttel emailjei, chatei, hívásai és közösségi média említései egyetlen univerzális postaládában fognak tárolódni. Olvasson többet…

LiveAgent real-time live chat

Az élő chat támogatása minden vállalat sikeres ügyfélszerzési stratégiájának kulcsa. Olvasson többet…

LiveAgent - voice and video calls

Építsen egy virtuális hívásközpontot a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre. Olvasson többet…

LiveAgent - all social media channels under one roof

Integrálja közösségi média profiljait a LiveAgentbe és válaszoljon kommentjeire, privát üzeneteire vagy Tweetjeire egyenesen a fiókjából. Olvasson többet…

Nem tévedhet több, mint 30.000 vállalat

Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.

Miért a tudásbázis szoftver?

Az ügyfelek 70% -a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal. Hozzon létre egy tudásbázist néhány kattintással, hozzon létre kategóriákat és cikkeket és csak néhány kattintással kódolás nélkül alakítsa ki a vállalat tervéhez.
Business bag - icon

Vállalati előnyök

Legyen segítőkész offline is

Zökkenőmentes ügyfélszolgálat és törődés

Belső tudás a vállalaton belül

ticketing software powerful collaboration - icon

Vásárlói előnyök

0-24 elérhető egész évben

Képesség önálló válaszokat kapni

A leggyorsabb ügyfélszolgálat

Person speaking multiple languages

Többnyelvű támogatás

Ha vállalkozása nemzetközi szinten működik, nehéz lehet támogatást nyújtani anélkül, hogy további ügyfélszolgálati ügynököket venne fel. A LiveAgent tudásbázis megoldása kiváló módja annak, hogy önálló szolgáltatást kínáljon a nap 24 órájában, több országban.

Vállalkozásának mindössze annyit kell tennie, hogy alapvető cikkeket hoz létre, és azokat olyan nyelveken nyújtja, amelyek az Ön ügyfélszolgálatát igénylik. Ez a megoldás javíthatja az ügyfélélményt és ezáltal a vevői elégedettséget.

A vállalat méretétől függően létrehozhat egy kategóriát minden nyelvhez, vagy ha kiterjedt tartalmat kell kifejlesztenie, javasoljuk több tudásbázis létrehozását. Ezenkívül ezt a taktikát alkalmazhatja belső vállalati tudásbázisára.

Így ha multinacionális cége van, akkor biztosíthatja, hogy munkatársai naprakészek legyenek a vállalati hírekkel, termék-/szolgáltatásfrissítésekkel stb.

Miért van szükségük a vállalatoknak
egy tudásbázis-megoldásra?

Tudja, hogy az ön vásárlói a legjobbak. Adja meg nekik az információt, amire szükségük van és fókuszáljon az elégedettségükre.
Clock icon

Türelmetlen vásárlók, akik segítségre várnak

A jól megírt tudásbázis cikkek biztosítják a leggyorsabb segítséget vásárlói számára. Készítesen vázlatokat, tervezzen és szerkesszen minden tudásbázis cikket egy WYSIWYG szerkesztővel.

Elvesztett és összezavarodott vásárlók

Az elvesztett vásárlók felháborodhatnak. Hogy ezt megelőzze, készítsen GYIK-et (gyakori kérdések) és technikai termék útmutatókat a támogatói portál részeként.

Túlterhelt ügyfélszolgálat

Csillagos ügyfélszolgálatot szeretne biztosítani korlátozott erőforrással? Csökkentse a bejövő email és chat leterheltségét egy tudásbázis készítésével.

Mi az a tudásbázis szoftver?

A tudásbázis szoftver, vagy ahogyan gyakran nevezik, a támogatási dokumentációs szoftver felveszi, tárolja és megosztja minden fontos adatát egyetlen helyre, ami könnyedén elérhető vásárlói számára. Ez az online önkiszolgáló adatbázis biztosítja a leggyorsabb és a legkényelmesebb segítséget mindenkinek, aki információt keres termékeiről.

Mivel akkor is támogatja vásárlóit, ha ügynökei épp nincsenek online, egy jól szervezett tudásbázis nagyon sok erőforrást megspórolhat vállalatának.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Hogyan válassza ki a megfelelő tudásbázis eszközt

A testreszabható opciók, a szervezett struktúrák építésének képessége és a könnyedén létrehozható új tartalmak csak egy pár dolog azon vállalatok fő komponenseinek, amelyeket megfontolnak a megfelelő tudásbázis szoftver választásakor. A jól választott szoftver zökkenőmentesen integrálódik a többi ügyfélszolgálati csatornákba és zökkenőmentes tapasztalatot biztosít vásárlóinak. A LiveAgent tudásbázis-szoftvere az ügyfélportál része, amely a többcsatornás help desk szoftver része.

Csatlakozzon a sikeres vállalatok klubjához

Csatlakozzon több ezer olyan vállalkozáshoz, amelyek a LiveAgentre támaszkodva osztják meg tudásukat az ügyfelekkel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
winners illustration

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent tudásbázis-szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

Kapcsolódó cikkek ehhezTudásbázis Szoftver
Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Váltson át a Crisp-ről a LiveAgentre, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.

Váltana a Crispről a LiveAgentre?

A LiveAgent szoftver segít hatékony kommunikációban és ügyfélélmény javításában. A call center beépítése hatékonyabbá teheti az ügyfélszolgálatot. A szoftver számos kommunikációs csatornát kínál, és többnyelvű szolgáltatást biztosít. A migráció könnyen elvégezhető, és a LiveAgent a legjobbra értékelt help desk szoftverek közé tartozik.

Migrálná az adatokat a Qonvoról egy másik megoldásra? Vessen egy pillantást a LiveAgentre és ismerje meg az előnyeit. Kezdje el az ingyenes próbaverzót még ma.

Migráció a Qonvoról a LiveAgentre?

A LiveAgent szoftver optimális ügyfélszolgálati megoldást nyújt, amely több mint 175 lehetőséget és 40 integrációt tartalmaz. A vállalat kis-, közép- és nagyvállalatoknak egyaránt nyújt szolgáltatást, és olyan neves brandekkel dolgozik együtt, mint a Huawei és az Oxford Egyetem. Az ingyenes próbaverzió több lehetőséget is tartalmaz, mint például az email címek és chat-gombok.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Foglaljon le egy demót

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Foglaljon le egy demót
Start Free Trial x