Tudásbázis szoftver egy jobb önkiszolgáláshoz

A tudás hatalom. Ruházza fel vásárlóit saját maguk segítésére és könnyítse meg az ügynökök napi rutinját egy okos és testre szabható tudásbázis elkészítésével.

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel a vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.

 

Minden taámogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent tudásbázis-szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Növelje munkafolyamatát a
tudásbázis szoftverrel

A vásárlók gyakran önkéntesen keresik a válaszokat. Egy jól felépített tudásbázis csökkentheti a támogatói jegyek számát és növelheti az összesített hatékonyságot.

A LiveAgent Tudásbázis szoftvere

4 egyszerű lépés a tudásbázis szoftver beállításához

Egy tudásbázis platform fontos szerepet játszhat ügyfélszolgálatában.

 

Tudásbázis Szoftver

Tudásbázis Szoftver

Tudásbázis Szoftver

Tudásbázis Szoftver

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

Multi-tudásbázis

Egy multi-tudásbázis nagyon jól jön, ha vállalata számos terméket, márkát árul vagy számos független szolgáltatást biztosít. Egyetlen LiveAgent fiók megadja önnek a lehetőséget korlátlan tudásbázis készítésére, mindegyiknek a saját egyedi tervezésével, beállításával és tartalmával.

Biztosítsa vásárlóinak a tudást amit szeretnének sokkoló útmutatókkal.

 
Erőteljes WYSIWYG szerkesztő

Erőteljes WYSIWYG szerkesztő

Egy tudásbázis elkészítésének nem kell nehéznek lennie. Csupán specifikus kategóriákat kell készítenie, hogy egyszerűvé tegye a tudásbázisban való navigálást. Ezután töltse fel ezeket a kategóriákat tartalmakkal a beépített WYSIWYG szerkesztővel. Tervezze meg a tartalmat a preferált fejlécekkel, színekkel, stílusokkal, képekkel, hogy egy jobb struktúrát készítsen cikkei számára. Az elérhetőségnek és a megközelíthetőségnek nem kell nehéznek lennie.

Egy fair tudásbázis szoftver

A tudás hatalmat jelent. Elvitele ügyfelei számára nem kell, hogy bankjegyek százaiba kerüljön. Árazásunk ezzel az elvvel készült és ezért része a tudásbázis szoftver a legolcsóbb díjcsomagunknak.

 
Ticket

Jegy

Kisvállalatoknak és Professzionális Marketingeseknek

15 /hó
Jegy+Chat

Jegy+Chat

Kisvállalatoknak és Professzionális Marketingeseknek

29 /hó

A LiveAgent többi mag funkciója

A tudásbázis portál csak a jéghegy csúcsa. Érje el a teljes potenciálját a LiveAgent többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverével.

A LiveAgent-tel emailjei, chatei, hívásai és közösségi média említései egyetlen univerzális postaládában fognak tárolódni. Olvasson többet…

Az élő chat támogatása minden vállalat sikeres ügyfélszerzési stratégiájának kulcsa. Olvasson többet…

 

Építsen egy virtuális hívásközpontot a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre. Olvasson többet…

Integrálja közösségi média profiljait a LiveAgent-be és válaszoljon kommentjeire, privát üzeneteire vagy Tweetjeire egyenesen a fiókjából. Olvasson többet…

Nem tévedhet több, mint 30.000 vállalat

Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.

Miért a tudásbázis szoftver?

Az ügyfelek 70% -a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal. Hozzon létre egy tudásbázist néhány kattintással, hozzon létre kategóriákat és cikkeket és csak néhány kattintással kódolás nélkül alakítsa ki a vállalat tervéhez.

Biznisz oldalak

Vállalati előnyök

Legyen segítőkész offline is

Zökkenőmentes ügyfélszolgálat és törődés

Belső tudás a vállalaton belül

jegykezelő szoftver erőteljes együttműködés

Vásárlói előnyök

0-24 elérhető egész évben

Képesség önálló válaszokat kapni

A leggyorsabb ügyfélszolgálat

 

Miért van szükségük a vállalatoknak
egy tudásbázisra?

Tudja, hogy az ön vásárlói a legjobbak. Adja meg nekik az információt, amire szükségük van és fókuszáljon az elégedettségükre.

türelmetlen ügyfél várja a segítséget

Türelmetlen vásárlók, akik segítségre várnak

A jól megírt tudásbázis cikkek biztosítják a leggyorsabb segítséget vásárlói számára. Készítesen vázlatokat, tervezzen és szerkesszen minden tudásbázis cikket egy WYSIWYG szerkesztővel.

 
ügyfélszolgálat elvesztett emailek az outlook postaládákban

Elvesztett és összezavarodott vásárlók

Az elvesztett vásárlók felháborodhatnak. Hogy ezt megelőzze, készítsen GYIK-et (gyakori kérdések) és technikai termék útmutatókat a támogatói portál részeként.

Ügyfélszolgálati limit

Túlterhelt ügyfélszolgálat

Csillagos ügyfélszolgálatot szeretne biztosítani korlátozott erőforrással? Csökkentse a bejövő email és chat leterheltségét egy tudásbázis készítésével.

 
az alkalmazottak alacsony produktivitása

Alacsony produktivitás az alkalmazottaknál

Építsen egy belső tudásbázist alkalmazottainak és tartson minden fontos információt egyetlen helyen.

Mi az a tudásbázis szoftver?

A tudásbázis szoftver, vagy ahogyan gyakran nevezik, a támogatási dokumentációs szoftver felveszi, tárolja és megosztja minden fontos adatát egyetlen helyre, ami könnyedén elérhető vásárlói számára. Ez az online önkiszolgáló adatbázis biztosítja a leggyorsabb és a legkényelmesebb segítséget mindenkinek, aki információt keres termékeiről.

Mivel akkor is támogatja vásárlóit, ha ügynökei épp nincsenek online, egy jól szervezett tudásbázis nagyon sok erőforrást megspórolhat vállalatának.

 
Mi az a tudásbázis szoftver
Hogyan válasszuk ki a megfelelő tudásbázis eszközt

Hogyan válassza ki a megfelelő tudásbázis eszközt

A testreszabható opciók, a szervezett struktúrák építésének képessége és a könnyedén létrehozható új tartalmak csak egy pár dolog azon vállalatok fő komponenseinek, amelyeket megfontolnak a megfelelő tudásbázis szoftver választásakor. A jól választott szoftver zökkenőmentesen integrálódik a többi ügyfélszolgálati csatornákba és zökkenőmentes tapasztalatot biztosít vásárlóinak. A LiveAgent tudásbázis-szoftvere az ügyfélportál része, amely a többcsatornás help desk szoftver része.

Csatlakozzon a sikeres vállalatok klubjához

Csatlakozzon több ezer olyan vállalkozáshoz, amelyek a LiveAgentre támaszkodva osztják meg tudásukat az ügyfelekkel.

 
nyertesek ao2o

GYIK

Mik azok a tudásbázis eszközök?

A tudásbázis eszközök olyan eszközök, amelyek lehetővé teszik vásárlói számára, hogy megtalálják a választ kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba lépnének ügyfélszolgálati csapatával. A tudásbázisok vállalata weboldalán találhatóak GYIK, fórum vagy hogyan-cikkek formájában. articles.

Mi az a tudásbázis menedzsment?

A tudásbázis menedzsment egy szoftver, amely úgy lett tervezve, hogy adatbázisait kezelje és támogassa felhasználóit. A tudásbázisok biztosítanak hogyan-cikkeket, GYIK-eket és fórumokat.

Hogyan készítesn el egy tudásbázist?

A tudásbázis létrehozásának első lépése az, hogy eldöntse, miféle információt szeretne benne. Ezután döntse el struktúráját és kezdje el az első cikkeit megírni. Adjon hozzá vizuális elemeket, például képernyőfotókat vagy videó oktatásokat, hogy tartalmát még felhasználóbarátabbá tegye. Adjon hozzá GYIK-eket és fórumokat. Publikálja tudásbázisát és kapjon visszajelzést és ajánlásokat felhasználóitól, hogy lássa, mit kell még hozzáadnia.

Miért fontos a tudásbázis?

A tudásbázisok fontosak, mert csökkentik az ügyfélszolgálati ügynökök leterheltségét és megspórolják a vásárlók idejét. A vállalatokkal való kapcsolatba lépés és válaszokra várás helyett az ügyfelek azonnal megtalálhatják azt a választ, amelyre szükségük van online, bárkivel való kapcsolatba lépés nélkül.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.