Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kápráztassa el ügyfeleit azonnali válaszokkal

Készítsen lenyűgöző tudástárakat és GYIK-et könnyedén.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Tudásbázis szoftver egy jobb önkiszolgáláshoz

A tudás hatalom. Ruházza fel vásárlóit saját maguk segítésére és könnyítse meg az ügynökök napi rutinját egy okos és testre szabható tudásbázis elkészítésével.

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a KKV-nál 2020-ban. Maradjon közel a vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Mi az a tudásbázis?

A tudásbázis az intézményi ismeretek egyetlen forrása, amelyet vállalata a nap 24 órájában nyújt az ügyfeleknek, anélkül, hogy kapcsolatba lépne az ügyfelekkel. Ez alapvetően egy tartalommal teli könyvtár, amely segíthet ügyfeleinek a problémák elhárításában vagy a keresett információk/megoldások megtalálásában.

Manapság meglehetősen népszerű eszköz a gyakori kérdések megválaszolására, így az ügyfeleknek nem kell kapcsolatba lépniük az ügynökökkel, és nem kell szükségtelenül sorban állniuk. Ehelyett az ügynökök egyszerűen válaszolhatnak az ismétlődő kérdésekre, ha cikkeket hoznak létre az ügyfelek számára.

A LiveAgent tudásbázisa egy önkiszolgáló portál része. Így nemcsak tudásbázis cikkeket készíthet, hanem fórumokat is létrehozhat, és lehetővé teheti ügyfelei számára, hogy nyomon kövessék jegyeik állapotát és előzményeit. 

A tudásbázis egy összetett ügyfélportál része

Kombinálja tudásbázisát fórumokkal, az ügyfelek visszajelzéseivel és használja ki a korlátlan jegyelőzmények előnyeit

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

4 egyszerű lépés a tudásbázis szoftver beállításához

Egy tudásbázis platform fontos szerepet játszhat ügyfélszolgálatában.

Melyek a tudásbázis fejlett funkciói?

internal knowledge base

Belső tudásbázis

A tudásbázis cikkek nagyszerű módja annak, hogy a nap 24 órájában önkiszolgáló szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek. De mi van akkor, ha ugyanazt a lehetőséget szeretné kínálni belső csapatának? A LiveAgenttel megteheti.

A LiveAgent belső tudásbázis funkciója lehetővé teszi az online könyvtár testreszabását, amely információkat tartalmaz a bevezetési folyamatról, a vállalati ismeretekről, eseményekről, díjakról, új promóciókról stb.

A belső tudásbázis ugyanúgy működik, mint az ügyfeleké. Így szépen kategorizálhatja a témákat, és rendelkezik keresőmezővel, így munkatársai azonnal megtekinthetik a releváns tartalmat.

A belső tudásbázis eszköz nemcsak javítja az alkalmazottak termelékenységét és munkafolyamatait, hanem lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapat számára, hogy késedelem nélkül professzionális segítséget nyújtson. 

Fórum

A LiveAgent fóruma hatékony eszköz a tudásmegosztáshoz az ügyfelek között. Kiváló hely az ügyfelek számára, hogy vegyenek részt és segítsék egymást a problémáik elhárításában, és azonnali válaszokat kapjanak.

Ezenkívül a vállalkozások belső fórumokat is létrehozhatnak, amelyek jelentősen javítják a csapat együttműködését. Például a belső fórum kiváló közeg lehet a megoldások és javaslatok megbeszélésére a kollégákkal. Továbbá a dolgozók megtekinthetik azokat a korábbi kérdéseket, amelyekre a kollégák már válaszoltak. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Visszajelzés és javaslatok

A visszajelzés minden vállalkozás elengedhetetlen és elkerülhetetlen része. Még ha nem is akarja, akkor is ott van. Vállalkozásának mindig úgy kell tekintenie a felhasználói visszajelzésekre, mint a szolgáltatások/termékek fejlesztésének és a növekedésnek eszközei. Ezen túlmenően, ha lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat tegyenek, úgy érzik majd magukat, hogy meghallják őket, és végül javítják az ügyfelek lojalitását.

A LiveAgent egy személyre szabható és könnyen használható visszajelző gombot kínál, amely egy másik hatékony funkció, amely visszajelzésre/javaslatokra szólítja fel a látogatókat. Ily módon vállalata bizonyítja, hogy nyitott az ügyfelek visszajelzéseire, és törekszik az ügyfelek igényeinek kielégítésére.  

Kereső widget

Fontos, hogy rendelkezzen hatékony keresőmotor sávval, hogy ügyfelei gyorsan és egyszerűen megtalálhassák az információkat. A tudásbázis tartalmának kategóriák szerinti rendszerezése nagyszerű módja annak, hogy megkönnyítse a keresést, de a legtöbb ügyfél nem szán rá időt, hogy megtalálja a megfelelő cikket.

Továbbá fontos megjegyezni, hogy a minőségi tudásbázis cikkek nem elegendőek. Ha a látogatók nem találják meg a megfelelő tartalmat, akkor valószínűleg szükségtelenül felveszik a kapcsolatot az ügyfél képviselőivel. Tehát ne becsülje le a minőségi keresési funkciót egy tudásbázison belül, és nézze meg a LiveAgent könnyen használható, több testreszabási lehetőséget tartalmazó kereső sávját.

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Felhasználóbarát műszerfal

A hatékony tudásbázis célja, hogy ügyfeleinek releváns tartalommal segítsen. Nem szabad azonban megfeledkezni a munkatársakról sem. A felhasználóbarát műszerfal a tudáskezelő eszközben egy másik kulcsfontosságú jellemző, amelyet gyakran figyelmen kívül hagynak.

A LiveAgent kezelőfelülete lehetővé teszi, hogy ügynökei új cikkeket hozzanak létre képzési idő nélkül. Készen áll a kipróbálásra? Próbálja ki az ingyenes demót és győződjön meg róla.

Kategóriák

Az online tudásbázis szoftvermegoldás lényege az, hogy könnyen kereshető legyen. Azonban minél több tartalmat készít a vállalkozás, annál inkább kaotikussá válhat. Ennek eredményeként a LiveAgent lehetővé teszi, hogy kategóriákat hozzon létre ügyfelei számára, és nem fog elveszni a tartalomban. 

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Mellékletek

Az ügyfélszolgálati osztályoknak gyakran fájl mellékleteket kell megosztaniuk az ügyfelekkel, például PDF-eket vagy oktatóvideókat. Éppen ezért előnyös, ha olyan tudáskezelő szoftverrel rendelkezik, amely kielégíti az ilyen funkciókat – így többé nem kell megküzdenie azzal, hogy egy Google -dokumentumot a Google Drive-on keresztül kellene elküldenie az ügyfélnek. Ehelyett egyszerűen létrehozhat egy releváns cikket, amely fájlmellékletet is tartalmaz. 

Multi-tudásbázis

Egy multi-tudásbázis nagyon jól jön, ha vállalata számos terméket, márkát árul vagy számos független szolgáltatást biztosít. Egyetlen LiveAgent fiók megadja önnek a lehetőséget korlátlan tudásbázis készítésére, mindegyiknek a saját egyedi tervezésével, beállításával és tartalmával.

Biztosítsa vásárlóinak a tudást amit szeretnének lenyűgöző útmutatókkal.

Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Erőteljes WYSIWYG szerkesztő

Egy tudásbázis elkészítésének nem kell nehéznek lennie. Csupán specifikus kategóriákat kell készítenie, hogy egyszerűvé tegye a tudásbázisban való navigálást. Ezután töltse fel ezeket a kategóriákat tartalmakkal a beépített WYSIWYG szerkesztővel. Tervezze meg a tartalmat a preferált fejlécekkel, színekkel, stílusokkal, képekkel, hogy egy jobb struktúrát készítsen cikkei számára. Az elérhetőségnek és a megközelíthetőségnek nem kell nehéznek lennie.

Korrekt tudástár szoftver

A tudás hatalmat jelent. Az ügyfeleknek való tudásátadás azonban nem kell, hogy több száz euróba kerüljön. Áraink ennek figyelembevételével készültek, ezért a tudástár rendszer része a legolcsóbb díjcsomagunknak.

Jegy

Jegy

Kisvállalkozásoknak és professzionális marketing szakembereknek

$15/hó
Jegy

Jegy+Chat

Közepes méretű vállalkozásoknak és szakmai ügynökségeknek

$29/hó

A LiveAgent többi mag funkciója

A tudásbázis portál csak a jéghegy csúcsa. Érje el a teljes potenciálját a LiveAgent többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverével.

A magyar LiveAgenttel emailjei, chatei, hívásai és közösségi média említései egyetlen univerzális postaládában fognak tárolódni. Olvasson többet…

Az élő chat támogatása minden vállalat sikeres ügyfélszerzési stratégiájának kulcsa. Olvasson többet…

Építsen egy virtuális hívásközpontot a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre. Olvasson többet…

Integrálja közösségi média profiljait a LiveAgentbe és válaszoljon kommentjeire, privát üzeneteire vagy Tweetjeire egyenesen a fiókjából. Olvasson többet…

Nem tévedhet több, mint 30.000 vállalat

Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.

Miért a tudásbázis szoftver?

Az ügyfelek 70% -a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal. Hozzon létre egy tudásbázist néhány kattintással, hozzon létre kategóriákat és cikkeket és csak néhány kattintással kódolás nélkül alakítsa ki a vállalat tervéhez.

Business pages

Vállalati előnyök

Legyen segítőkész offline is

Zökkenőmentes ügyfélszolgálat és törődés

Belső tudás a vállalaton belül

ticketing software powerful collaboration

Vásárlói előnyök

0-24 elérhető egész évben

Képesség önálló válaszokat kapni

A leggyorsabb ügyfélszolgálat

Person speaking multiple languages

Többnyelvű támogatás

Ha vállalkozása nemzetközi szinten működik, nehéz lehet támogatást nyújtani anélkül, hogy további ügyfélszolgálati ügynököket venne fel. A LiveAgent tudásbázis megoldása kiváló módja annak, hogy önálló szolgáltatást kínáljon a nap 24 órájában, több országban.

Vállalkozásának mindössze annyit kell tennie, hogy alapvető cikkeket hoz létre, és azokat olyan nyelveken nyújtja, amelyek az Ön ügyfélszolgálatát igénylik. Ez a megoldás javíthatja az ügyfélélményt és ezáltal a vevői elégedettséget.

A vállalat méretétől függően létrehozhat egy kategóriát minden nyelvhez, vagy ha kiterjedt tartalmat kell kifejlesztenie, javasoljuk több tudásbázis létrehozását. Ezenkívül ezt a taktikát alkalmazhatja belső vállalati tudásbázisára.

Így ha multinacionális cége van, akkor biztosíthatja, hogy munkatársai naprakészek legyenek a vállalati hírekkel, termék-/szolgáltatásfrissítésekkel stb.

Miért van szükségük a vállalatoknak
egy tudásbázis-megoldásra?

Tudja, hogy az ön vásárlói a legjobbak. Adja meg nekik az információt, amire szükségük van és fókuszáljon az elégedettségükre.

Clock icon

Türelmetlen vásárlók, akik segítségre várnak

A jól megírt tudásbázis cikkek biztosítják a leggyorsabb segítséget vásárlói számára. Készítesen vázlatokat, tervezzen és szerkesszen minden tudásbázis cikket egy WYSIWYG szerkesztővel.

Lost icon

Elvesztett és összezavarodott vásárlók

Az elvesztett vásárlók felháborodhatnak. Hogy ezt megelőzze, készítsen GYIK-et (gyakori kérdések) és technikai termék útmutatókat a támogatói portál részeként.

Clock icon

Túlterhelt ügyfélszolgálat

Csillagos ügyfélszolgálatot szeretne biztosítani korlátozott erőforrással? Csökkentse a bejövő email és chat leterheltségét egy tudásbázis készítésével.

Mi az a tudásbázis szoftver?

A tudásbázis szoftver, vagy ahogyan gyakran nevezik, a támogatási dokumentációs szoftver felveszi, tárolja és megosztja minden fontos adatát egyetlen helyre, ami könnyedén elérhető vásárlói számára. Ez az online önkiszolgáló adatbázis biztosítja a leggyorsabb és a legkényelmesebb segítséget mindenkinek, aki információt keres termékeiről.

Mivel akkor is támogatja vásárlóit, ha ügynökei épp nincsenek online, egy jól szervezett tudásbázis nagyon sok erőforrást megspórolhat vállalatának.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Hogyan válassza ki a megfelelő tudásbázis eszközt

A testreszabható opciók, a szervezett struktúrák építésének képessége és a könnyedén létrehozható új tartalmak csak egy pár dolog azon vállalatok fő komponenseinek, amelyeket megfontolnak a megfelelő tudásbázis szoftver választásakor. A jól választott szoftver zökkenőmentesen integrálódik a többi ügyfélszolgálati csatornákba és zökkenőmentes tapasztalatot biztosít vásárlóinak. A LiveAgent tudásbázis-szoftvere az ügyfélportál része, amely a többcsatornás help desk szoftver része.

Csatlakozzon a sikeres vállalatok klubjához

Csatlakozzon több ezer olyan vállalkozáshoz, amelyek a LiveAgentre támaszkodva osztják meg tudásukat az ügyfelekkel.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
winners ao2o

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent tudásbázis-szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

GYIK

Mik azok a tudásbázis eszközök?

A tudásbázis eszközök olyan eszközök, amelyek lehetővé teszik vásárlói számára, hogy megtalálják a választ kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba lépnének ügyfélszolgálati csapatával. A tudásbázisok vállalata weboldalán találhatóak GYIK, fórum vagy hogyan-cikkek formájában. articles.

Mi az a tudásbázis menedzsment?

A tudásbázis menedzsment egy szoftver, amely úgy lett tervezve, hogy adatbázisait kezelje és támogassa felhasználóit. A tudásbázisok biztosítanak hogyan-cikkeket, GYIK-eket és fórumokat.

Hogyan készítsen el egy tudásbázist?

A tudásbázis létrehozásának első lépése az, hogy eldöntse, miféle információt szeretne benne. Ezután döntse el struktúráját és kezdje el az első cikkeit megírni. Adjon hozzá vizuális elemeket, például képernyőfotókat vagy videó oktatásokat, hogy tartalmát még felhasználóbarátabbá tegye. Adjon hozzá GYIK-eket és fórumokat. Publikálja tudásbázisát és kapjon visszajelzést és ajánlásokat felhasználóitól, hogy lássa, mit kell még hozzáadnia.

Miért fontos a tudásbázis?

A tudásbázisok fontosak, mert csökkentik az ügyfélszolgálati ügynökök leterheltségét és megspórolják a vásárlók idejét. A vállalatokkal való kapcsolatba lépés és válaszokra várás helyett az ügyfelek azonnal megtalálhatják azt a választ, amelyre szükségük van online, bárkivel való kapcsolatba lépés nélkül.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót