A tudás hatalom. Ruházza fel vásárlóit saját maguk segítésére és könnyítse meg az ügynökök napi rutinját egy okos és testre szabható tudásbázis elkészítésével.
A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel a vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.
Kombinálja tudásbázisát fórummal, az ügyfelek visszajelzéseivel és a korlátlan jegyelőzményekkel az ügyfelek elégedettsége érdekében
A vásárlók gyakran önkéntesen keresik a válaszokat. Egy jól felépített tudásbázis csökkentheti a támogatói jegyek számát és növelheti az összesített hatékonyságot.
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.
Egy tudásbázis platform fontos szerepet játszhat ügyfélszolgálatában.
Egy multi-tudásbázis nagyon jól jön, ha vállalata számos terméket, márkát árul vagy számos független szolgáltatást biztosít. Egyetlen LiveAgent fiók megadja önnek a lehetőséget korlátlan tudásbázis készítésére, mindegyiknek a saját egyedi tervezésével, beállításával és tartalmával.
Biztosítsa vásárlóinak a tudást amit szeretnének sokkoló útmutatókkal.
Egy tudásbázis elkészítésének nem kell nehéznek lennie. Csupán specifikus kategóriákat kell készítenie, hogy egyszerűvé tegye a tudásbázisban való navigálást. Ezután töltse fel ezeket a kategóriákat tartalmakkal a beépített WYSIWYG szerkesztővel. Tervezze meg a tartalmat a preferált fejlécekkel, színekkel, stílusokkal, képekkel, hogy egy jobb struktúrát készítsen cikkei számára. Az elérhetőségnek és a megközelíthetőségnek nem kell nehéznek lennie.
A tudás hatalmat jelent. Ennek biztosítása ügyfelei számára nem kell, hogy bankjegyek százaiba kerüljön. Árazásunk ezzel az elvvel készült és ezért része a tudásbázis szoftver a legolcsóbb díjcsomagunknak.
A tudásbázis portál csak a jéghegy csúcsa. Érje el a teljes potenciálját a LiveAgent többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverével.
A magyar LiveAgenttel emailjei, chatei, hívásai és közösségi média említései egyetlen univerzális postaládában fognak tárolódni. Olvasson többet…
Az élő chat támogatása minden vállalat sikeres ügyfélszerzési stratégiájának kulcsa. Olvasson többet…
Építsen egy virtuális hívásközpontot a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre. Olvasson többet…
Integrálja közösségi média profiljait a LiveAgentbe és válaszoljon kommentjeire, privát üzeneteire vagy Tweetjeire egyenesen a fiókjából. Olvasson többet…
Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.
Az ügyfelek 70% -a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal. Hozzon létre egy tudásbázist néhány kattintással, hozzon létre kategóriákat és cikkeket és csak néhány kattintással kódolás nélkül alakítsa ki a vállalat tervéhez.
Legyen segítőkész offline is
Zökkenőmentes ügyfélszolgálat és törődés
Belső tudás a vállalaton belül
0-24 elérhető egész évben
Képesség önálló válaszokat kapni
A leggyorsabb ügyfélszolgálat
Tudja, hogy az ön vásárlói a legjobbak. Adja meg nekik az információt, amire szükségük van és fókuszáljon az elégedettségükre.
A jól megírt tudásbázis cikkek biztosítják a leggyorsabb segítséget vásárlói számára. Készítesen vázlatokat, tervezzen és szerkesszen minden tudásbázis cikket egy WYSIWYG szerkesztővel.
Az elvesztett vásárlók felháborodhatnak. Hogy ezt megelőzze, készítsen GYIK-et (gyakori kérdések) és technikai termék útmutatókat a támogatói portál részeként.
Csillagos ügyfélszolgálatot szeretne biztosítani korlátozott erőforrással? Csökkentse a bejövő email és chat leterheltségét egy tudásbázis készítésével.
Építsen egy belső tudásbázist alkalmazottainak és tartson minden fontos információt egyetlen helyen.
A tudásbázis szoftver, vagy ahogyan gyakran nevezik, a támogatási dokumentációs szoftver felveszi, tárolja és megosztja minden fontos adatát egyetlen helyre, ami könnyedén elérhető vásárlói számára. Ez az online önkiszolgáló adatbázis biztosítja a leggyorsabb és a legkényelmesebb segítséget mindenkinek, aki információt keres termékeiről.
Mivel akkor is támogatja vásárlóit, ha ügynökei épp nincsenek online, egy jól szervezett tudásbázis nagyon sok erőforrást megspórolhat vállalatának.
A testreszabható opciók, a szervezett struktúrák építésének képessége és a könnyedén létrehozható új tartalmak csak egy pár dolog azon vállalatok fő komponenseinek, amelyeket megfontolnak a megfelelő tudásbázis szoftver választásakor. A jól választott szoftver zökkenőmentesen integrálódik a többi ügyfélszolgálati csatornákba és zökkenőmentes tapasztalatot biztosít vásárlóinak. A LiveAgent tudásbázis-szoftvere az ügyfélportál része, amely a többcsatornás help desk szoftver része.
Csatlakozzon több ezer olyan vállalkozáshoz, amelyek a LiveAgentre támaszkodva osztják meg tudásukat az ügyfelekkel.
A LiveAgent tudásbázis-szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.
A tudásbázis eszközök olyan eszközök, amelyek lehetővé teszik vásárlói számára, hogy megtalálják a választ kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba lépnének ügyfélszolgálati csapatával. A tudásbázisok vállalata weboldalán találhatóak GYIK, fórum vagy hogyan-cikkek formájában. articles.
A tudásbázis menedzsment egy szoftver, amely úgy lett tervezve, hogy adatbázisait kezelje és támogassa felhasználóit. A tudásbázisok biztosítanak hogyan-cikkeket, GYIK-eket és fórumokat.
A tudásbázis létrehozásának első lépése az, hogy eldöntse, miféle információt szeretne benne. Ezután döntse el struktúráját és kezdje el az első cikkeit megírni. Adjon hozzá vizuális elemeket, például képernyőfotókat vagy videó oktatásokat, hogy tartalmát még felhasználóbarátabbá tegye. Adjon hozzá GYIK-eket és fórumokat. Publikálja tudásbázisát és kapjon visszajelzést és ajánlásokat felhasználóitól, hogy lássa, mit kell még hozzáadnia.
A tudásbázisok fontosak, mert csökkentik az ügyfélszolgálati ügynökök leterheltségét és megspórolják a vásárlók idejét. A vállalatokkal való kapcsolatba lépés és válaszokra várás helyett az ügyfelek azonnal megtalálhatják azt a választ, amelyre szükségük van online, bárkivel való kapcsolatba lépés nélkül.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, és az O2-ben? Eltalálta… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..