A tudás hatalom. Ruházza fel vásárlóit saját maguk segítésére és könnyítse meg az ügynökök napi rutinját egy okos és testre szabható tudásbázis elkészítésével.
A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a KKV-nál 2020-ban. Maradjon közel a vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A tudásbázis az intézményi ismeretek egyetlen forrása, amelyet vállalata a nap 24 órájában nyújt az ügyfeleknek, anélkül, hogy kapcsolatba lépne az ügyfelekkel. Ez alapvetően egy tartalommal teli könyvtár, amely segíthet ügyfeleinek a problémák elhárításában vagy a keresett információk/megoldások megtalálásában.
Manapság meglehetősen népszerű eszköz a gyakori kérdések megválaszolására, így az ügyfeleknek nem kell kapcsolatba lépniük az ügynökökkel, és nem kell szükségtelenül sorban állniuk. Ehelyett az ügynökök egyszerűen válaszolhatnak az ismétlődő kérdésekre, ha cikkeket hoznak létre az ügyfelek számára.
A LiveAgent tudásbázisa egy önkiszolgáló portál része. Így nemcsak tudásbázis cikkeket készíthet, hanem fórumokat is létrehozhat, és lehetővé teheti ügyfelei számára, hogy nyomon kövessék jegyeik állapotát és előzményeit.
Kombinálja tudásbázisát fórumokkal, az ügyfelek visszajelzéseivel és használja ki a korlátlan jegyelőzmények előnyeit
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.
Peter Komornik, CEO
Egy tudásbázis platform fontos szerepet játszhat ügyfélszolgálatában.
A tudásbázis cikkek nagyszerű módja annak, hogy a nap 24 órájában önkiszolgáló szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek. De mi van akkor, ha ugyanazt a lehetőséget szeretné kínálni belső csapatának? A LiveAgenttel megteheti.
A LiveAgent belső tudásbázis funkciója lehetővé teszi az online könyvtár testreszabását, amely információkat tartalmaz a bevezetési folyamatról, a vállalati ismeretekről, eseményekről, díjakról, új promóciókról stb.
A belső tudásbázis ugyanúgy működik, mint az ügyfeleké. Így szépen kategorizálhatja a témákat, és rendelkezik keresőmezővel, így munkatársai azonnal megtekinthetik a releváns tartalmat.
A belső tudásbázis eszköz nemcsak javítja az alkalmazottak termelékenységét és munkafolyamatait, hanem lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapat számára, hogy késedelem nélkül professzionális segítséget nyújtson.
A LiveAgent fóruma hatékony eszköz a tudásmegosztáshoz az ügyfelek között. Kiváló hely az ügyfelek számára, hogy vegyenek részt és segítsék egymást a problémáik elhárításában, és azonnali válaszokat kapjanak.
Ezenkívül a vállalkozások belső fórumokat is létrehozhatnak, amelyek jelentősen javítják a csapat együttműködését. Például a belső fórum kiváló közeg lehet a megoldások és javaslatok megbeszélésére a kollégákkal. Továbbá a dolgozók megtekinthetik azokat a korábbi kérdéseket, amelyekre a kollégák már válaszoltak.
A visszajelzés minden vállalkozás elengedhetetlen és elkerülhetetlen része. Még ha nem is akarja, akkor is ott van. Vállalkozásának mindig úgy kell tekintenie a felhasználói visszajelzésekre, mint a szolgáltatások/termékek fejlesztésének és a növekedésnek eszközei. Ezen túlmenően, ha lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat tegyenek, úgy érzik majd magukat, hogy meghallják őket, és végül javítják az ügyfelek lojalitását.
A LiveAgent egy személyre szabható és könnyen használható visszajelző gombot kínál, amely egy másik hatékony funkció, amely visszajelzésre/javaslatokra szólítja fel a látogatókat. Ily módon vállalata bizonyítja, hogy nyitott az ügyfelek visszajelzéseire, és törekszik az ügyfelek igényeinek kielégítésére.
Fontos, hogy rendelkezzen hatékony keresőmotor sávval, hogy ügyfelei gyorsan és egyszerűen megtalálhassák az információkat. A tudásbázis tartalmának kategóriák szerinti rendszerezése nagyszerű módja annak, hogy megkönnyítse a keresést, de a legtöbb ügyfél nem szán rá időt, hogy megtalálja a megfelelő cikket.
Továbbá fontos megjegyezni, hogy a minőségi tudásbázis cikkek nem elegendőek. Ha a látogatók nem találják meg a megfelelő tartalmat, akkor valószínűleg szükségtelenül felveszik a kapcsolatot az ügyfél képviselőivel. Tehát ne becsülje le a minőségi keresési funkciót egy tudásbázison belül, és nézze meg a LiveAgent könnyen használható, több testreszabási lehetőséget tartalmazó kereső sávját.
A hatékony tudásbázis célja, hogy ügyfeleinek releváns tartalommal segítsen. Nem szabad azonban megfeledkezni a munkatársakról sem. A felhasználóbarát műszerfal a tudáskezelő eszközben egy másik kulcsfontosságú jellemző, amelyet gyakran figyelmen kívül hagynak.
A LiveAgent kezelőfelülete lehetővé teszi, hogy ügynökei új cikkeket hozzanak létre képzési idő nélkül. Készen áll a kipróbálásra? Próbálja ki az ingyenes demót és győződjön meg róla.
Az online tudásbázis szoftvermegoldás lényege az, hogy könnyen kereshető legyen. Azonban minél több tartalmat készít a vállalkozás, annál inkább kaotikussá válhat. Ennek eredményeként a LiveAgent lehetővé teszi, hogy kategóriákat hozzon létre ügyfelei számára, és nem fog elveszni a tartalomban.
Az ügyfélszolgálati osztályoknak gyakran fájl mellékleteket kell megosztaniuk az ügyfelekkel, például PDF-eket vagy oktatóvideókat. Éppen ezért előnyös, ha olyan tudáskezelő szoftverrel rendelkezik, amely kielégíti az ilyen funkciókat – így többé nem kell megküzdenie azzal, hogy egy Google -dokumentumot a Google Drive-on keresztül kellene elküldenie az ügyfélnek. Ehelyett egyszerűen létrehozhat egy releváns cikket, amely fájlmellékletet is tartalmaz.
Egy tudásbázis elkészítésének nem kell nehéznek lennie. Csupán specifikus kategóriákat kell készítenie, hogy egyszerűvé tegye a tudásbázisban való navigálást. Ezután töltse fel ezeket a kategóriákat tartalmakkal a beépített WYSIWYG szerkesztővel. Tervezze meg a tartalmat a preferált fejlécekkel, színekkel, stílusokkal, képekkel, hogy egy jobb struktúrát készítsen cikkei számára. Az elérhetőségnek és a megközelíthetőségnek nem kell nehéznek lennie.
A tudás hatalmat jelent. Az ügyfeleknek való tudásátadás azonban nem kell, hogy több száz euróba kerüljön. Áraink ennek figyelembevételével készültek, ezért a tudástár rendszer része a legolcsóbb díjcsomagunknak.
Legnépszerűbb
A magyar LiveAgenttel emailjei, chatei, hívásai és közösségi média említései egyetlen univerzális postaládában fognak tárolódni. Olvasson többet…
Az élő chat támogatása minden vállalat sikeres ügyfélszerzési stratégiájának kulcsa. Olvasson többet…
Építsen egy virtuális hívásközpontot a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre. Olvasson többet…
Integrálja közösségi média profiljait a LiveAgentbe és válaszoljon kommentjeire, privát üzeneteire vagy Tweetjeire egyenesen a fiókjából. Olvasson többet…
Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.
Legyen segítőkész offline is
Zökkenőmentes ügyfélszolgálat és törődés
Belső tudás a vállalaton belül
0-24 elérhető egész évben
Képesség önálló válaszokat kapni
A leggyorsabb ügyfélszolgálat
Ha vállalkozása nemzetközi szinten működik, nehéz lehet támogatást nyújtani anélkül, hogy további ügyfélszolgálati ügynököket venne fel. A LiveAgent tudásbázis megoldása kiváló módja annak, hogy önálló szolgáltatást kínáljon a nap 24 órájában, több országban.
Vállalkozásának mindössze annyit kell tennie, hogy alapvető cikkeket hoz létre, és azokat olyan nyelveken nyújtja, amelyek az Ön ügyfélszolgálatát igénylik. Ez a megoldás javíthatja az ügyfélélményt és ezáltal a vevői elégedettséget.
A vállalat méretétől függően létrehozhat egy kategóriát minden nyelvhez, vagy ha kiterjedt tartalmat kell kifejlesztenie, javasoljuk több tudásbázis létrehozását. Ezenkívül ezt a taktikát alkalmazhatja belső vállalati tudásbázisára.
Így ha multinacionális cége van, akkor biztosíthatja, hogy munkatársai naprakészek legyenek a vállalati hírekkel, termék-/szolgáltatásfrissítésekkel stb.
A tudásbázis szoftver, vagy ahogyan gyakran nevezik, a támogatási dokumentációs szoftver felveszi, tárolja és megosztja minden fontos adatát egyetlen helyre, ami könnyedén elérhető vásárlói számára. Ez az online önkiszolgáló adatbázis biztosítja a leggyorsabb és a legkényelmesebb segítséget mindenkinek, aki információt keres termékeiről.
Mivel akkor is támogatja vásárlóit, ha ügynökei épp nincsenek online, egy jól szervezett tudásbázis nagyon sok erőforrást megspórolhat vállalatának.
A testreszabható opciók, a szervezett struktúrák építésének képessége és a könnyedén létrehozható új tartalmak csak egy pár dolog azon vállalatok fő komponenseinek, amelyeket megfontolnak a megfelelő tudásbázis szoftver választásakor. A jól választott szoftver zökkenőmentesen integrálódik a többi ügyfélszolgálati csatornákba és zökkenőmentes tapasztalatot biztosít vásárlóinak. A LiveAgent tudásbázis-szoftvere az ügyfélportál része, amely a többcsatornás help desk szoftver része.
Csatlakozzon több ezer olyan vállalkozáshoz, amelyek a LiveAgentre támaszkodva osztják meg tudásukat az ügyfelekkel.
A LiveAgent tudásbázis-szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.
Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Váltana a Crispről a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver segít hatékony kommunikációban és ügyfélélmény javításában. A call center beépítése hatékonyabbá teheti az ügyfélszolgálatot. A szoftver számos kommunikációs csatornát kínál, és többnyelvű szolgáltatást biztosít. A migráció könnyen elvégezhető, és a LiveAgent a legjobbra értékelt help desk szoftverek közé tartozik.
Migráció a Qonvoról a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver optimális ügyfélszolgálati megoldást nyújt, amely több mint 175 lehetőséget és 40 integrációt tartalmaz. A vállalat kis-, közép- és nagyvállalatoknak egyaránt nyújt szolgáltatást, és olyan neves brandekkel dolgozik együtt, mint a Huawei és az Oxford Egyetem. Az ingyenes próbaverzió több lehetőséget is tartalmaz, mint például az email címek és chat-gombok.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.