A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.
HelpCrunch alternatívát keres?
A cikkben szereplő számos vállalkozó és ügyfél szerint a LiveAgent ellátja az összes szolgáltatást, amit az embereknek szükségük lehet egy támogatói rendszerben. Az ügyfélszolgálatuk nagyszerű, az áruk megfizethető, és rendelkeznek sok funkcióval, beleértve a fájlok csatolását az e-mailekhez és az élő chateket. Sokan a Zendesk-et használták korábban, de sokkal elégedettebbek voltak, miután áttértek a LiveAgent-re.
Az ügyfélszolgálati megoldás, a LiveAgent, számos kommunikációs felületet kínál, többek között az élő csevegést, emailt és call center szolgáltatást. A Megbízható jegykezelő rendszerű szolgáltatás segíti az ügyfelekkel való hatékony kommunikációt, ami nagy segítséget jelenthet a vállalkozás számára. Az ingyenes próba lehetőséget is kínál a cégnek.
A LiveAgent és a Qonvo szoftverek összehasonlítása során kiderült, hogy a LiveAgent kínál Viber integrációt, tudásbázist, ügyfél fórumot, automatizációt és szabályokat, API funkciókat, IVR-t, videóhívásokat, korlátlan előzményeket, weboldalakat, chat gombokat, jegyeket/leveleket, hívásrögzítést és 24/7 támogatást. Emellett a LiveAgent képes jegykezelésre, élő chatre, hívásközpontra, önkiszolgáló portálra és Facebook integrációra is. A Qonvo ugyanakkor csak az automatizációt és szabályokat, API funkciókat, korlátlan előzményeket és 24/7 támogatást kínálja, de nem tartalmaz tudásbázist, ügyfél fórumot, IVR-t, videóhívásokat, korlátlan weboldalakat, chat gombokat, jegyeket/leveleket, hívásrögzítést vagy Facebook integrációt.
A cikkben felhasználói vélemények találhatóak a LiveAgent-vel kapcsolatban. A felhasználók dicsérik az ügyfélszolgálatot, az automatizációt és a sok integrációs lehetőséget. A LiveAgent több funkcionalitást kínál, mint a ZenDesk, és stabilan működik a mobil platformon is. A cikk végén reklámozza a LiveAgent-et, hogy sok nagy névnek ők is felhasználói. Ingyenes teszteléshez nincs szükség bankkártyára.
A LiveAgent sokkal többet kínál, mint egy telefonos központ. Az ügyfélszolgálat lefedi a leggyakrabban használt kommunikációs csatornákat, az árak pedig elérhetőek és három csomaggal rendelkeznek. A cég megígéri, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújtja költségvetési keretének túllépése nélkül. A LiveAgent a megbízható CallPage alternatívája.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk