Ingyenes próba

Fejlessze ügyfélszolgálatát a LiveAgent WordPress támogatásával és az élő chat pluginnal

A kiváló ügyfélszolgálat biztosítása az, ami a különbséget képezi, segít a márkáknak kiemelkedni a konkurenciáktól és lojálisan tartja vásárlóit.

Ha vállalatát egy WordPress weboldalon futtatja, a gyors és hatékony támogatás nyújtása sokkal egyszerűbb a LiveAgent WordPress ügyfélszolgálatával és az élő chat pluginjával. Proaktívan lépjen kapcsolatba vásárlóival és pontenciális ügyfeleivel, kínáljon azonnali támogatást, növelje a vásárlói elégedettséget és vezessen átváltásokat.

A LiveAgent a megfelelő WordPress ügyfélszolgálat és élő chat plugin vállalatának?

A megfelelő WordPress ügyfélszolgálati plugin kiválasztásának nem kell megizzasztó feladatnak lennie. A LiveAgent pluginjával könnyedén hozzáadhat egy élő chat widgetet WordPress weboldalához vagy blogjához. A széleskörű gyakori és egyedi élő chat funkciókkal használja ki a következőket:

real-time typing view

A leggyorsabb és a teljesen testre szabható chat widget, amit beépíthet oldalára

Mivel a mai fogyasztóknak magasak az elvárásuk az ügyfélszolgálati gyorsaság szempontjából, megépítettük a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ami csupán 2.5 másodperc alatt megjeleníti az üzenetet. Ezen kívül teljesen és könnyedén testre szabható – így finomhangolhatja a kinézetét és az érzésát a chat widgetének, hogy weboldalához illően jelenjen meg.

Live chat   Proactive chat invitations

Proaktív chat meghívások a kapcsolattartáshoz és a látogatók vásárlóvá való átkonvertálásához

Növelje a kapcsolattartást pontenciális ügyfeleivel és vásárlóival proaktív chat meghívásokkal, hogy chateljenek ügynökeivel, miközben böngészik a weboldalát. Állítsa be a chat meghívásokat egyedi URL-ekről – mint például az árazási vagy a fizetési oldalak – és turbózza fel az átváltásokat úgy, mint ezelőtt soha. A LiveAgent biztosítja, hogy a proaktív meghívások csak akkor jelennek meg, ha elegendő hírneve van online.

use case scenario share important information with liveagent

Intelligens chat átirányítás a gyors és pontos kommunikáció biztosítására

A LiveAgent átirányítja a bejövő chateket a megfelelő tagokhoz csapatában és dinamikusan alkalmazkodik a chat elérhetőséghez, amikor ügynökei ki- és be lépnek műszakuk közben.

smart intelligent call routing

Online megfigyelés a látogatói viselkedés nyomonkövetésére weboldalán

Figyelje meg, hogy ki böngészi weboldalát, hogyan mozognak rajta és mennyi ideje vannak rajta. A megfelelő kontextussal felszerelve – mint például a látogató aktuális oldala, meghívója, országa és a pontos ideje – proaktívan be tudja őket hívni a chatbe bármikor, amikor megfelelőnek érzi, hogy a meghívása releváns.

What is live chat software

Valós idejű írás nézettség, hogy a válaszokat még gyorsabban készíthesse el

Nyűgözze le a chatelő vásárlóit még gyorsabb válasz biztosításával egy kis ‘valós idejű írás nézettség’ mágiával. Nézze meg, hogy a másik félen lévő látogató mit ír éppen a chatbe, még mielőtt elküldené, és gondolkozzon a válaszon. Készítse el válaszait, még mielőtt a kérdés be lenne küldve, hogy lenyűgözze ügyfeleit a gyors szolgáltatásával.

Three agents providing support via voice

Belső chat, amivel a többi ügynökkel léphet interakcióba, ha további segítségre van szüksége

Nincs válasza vagy nem tud megoldani egy vásárlói problémát? Lépjen kapcsolatba azonnal a többi ügynökkel belső chaten keresztül, bármikor amikor szüksége van csapattagjai segítségére. Be is hívhatja munkatársait egy folyamatban lévő chat üzenetváltásba, küldjön nekik üzenetet vagy jegyzeteket, amit csak ön és a többi ügynök lát.

Miért kellene élő chat támogatást nyújtania vásárlóinak

Magnifying glass

Magasan kívánt a vásárlók körében

51%-a a fogyasztóknak azt mondja, hogy a cégeknek 24 órás támogatással kellene rendelkezniük, a hét összes napján. Itt válhat nagyon segítőkésszé az élő chat.

seo and web

Felkapott a globális piacon

Az élő chat folytatja a növekedést kommunikációs csatornaként. A globális élő chat szoftver piacnak 2023-ra előreláthatólag 997 millió dolláros értéke lesz.

review

Turbózza fel a vásárlói elégedettséget

Az élő chatnek van a legmagasabb elégedettségi szintje bármilyen ügyfélszolgálati csatornával szemben, ugyanis 73%-os az elégedettség, míg az emailnek 61%, a telefonos támogatásnak 44%.

business and finance (1)

Növeli az értékesítéseket és a lojalitást

79%-a a vállalatoknak azt mondja, hogy az élő chat támogatás nyújtása pozitív hatással van az értékesítésekre, jövedelemre és a vásárlói lojalitásra.

Macros, Attachments and Notes

Egy all-inclusive megoldás

A WordPress élő chat plugin megléte mellett a LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati megoldást kínál, ami több, mint 180 funkciót biztosít 40+ integrációval és nagyon sok elérhető testreszabási opcióval.

Egy erős jegykezelő rendszer automatizációval, virtuális bejövő és kimenő hívásközponttal egyenesen ügyfélszolgálatába építve, natív élő chat, közösségi média integrációkkal és szolid önkiszolgáló lehetőségekkel, közreműködve egy ügyfélportállal, több tudásbázissal, vásárlói fórumokkal – minden egyetlen eszközben az univerzális postaláda által.

Felhő-alapú támogatás, minden ügyfélszolgálati szükségletének

A LiveAgent ügyfélszolgálat és élő chat szoftver teljesen felhő-alapú. Mivel a támogatás az egyik legnehezebb ügyfélszolgálati alkalmazás, a felhő-alapú megoldás egy jobb út számos indok miatt.

Nem szükséges hozzá letöltés, az adatokat távoli szervereken üzemelteti és tárolja, ezáltal nem terheli adatbázisát, így akkor is használhatja, ha weboldala épp nem működik.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

A boldogabb vásárlók csak egy kattintásnyira vannak, adjon neki egy esélyt!

Tudta, hogy a LiveAgent a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban?

Kezdje el a teljesen funkcionális 14-napos, szóváltás nélküli, ingyenes próbaidőszakot és nézze meg közelebbről, hogy hogyan működik és hogyan segíthet a következő szintre emelni ügyfélszolgálatát. Nincs szükség bankkártyára.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Melyik a legjobb ügyfélszolgálati szoftver?

A legjobb ügyfélszolgálati szoftver segíti a céget az ügyfélszolgálati kérések kezelésében, és az ügyfélszolgálati ügynököt automatikusan hozzárendeli az ügyfélhez az integrált ügyfélszolgálati szoftveren keresztül.

Mire szolgál az ügyfélszolgálati szoftver?

Az ügyfélszolgálati szoftvert általában az ügyfélszolgálathoz és a támogatáshoz használják, hogy elősegítsék a beérkező ügyfélkérdések megszervezését és kezelését egy adott szoftver használatával.

Hogyan integrálhatom a LiveAgentet a WordPressel?

A LiveAgent és a WordPress integrálásához telepítenie kell a LiveAgent plugint.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót