Ingyenes próba

Ünnepi e-mail sablonok

Az ünnepi vásárlási szezon mindig hatalmas volt mind az e-kereskedelem, mind a tégla és habarcs kiskereskedők számára. A Statista szerint a hálaadás és Cyber Monday, más néven a Cyber 5 néven elért ötnapos időszak becsült árbevétele 28,5 milliárd dollár volt a 2019-es ünnepi szezonban. A legtöbb kis- és közepes méretű kiskereskedő esetében az ünnepi szezon valójában az összes éves értékesítésük 20-30%-át teszi ki. Az ünnepi szezon azonban nem csak a B2C számára szól – a megfelelő ünnepi e-mail marketing stratégiával a B2B vállalkozások is profitálhatnak belőle, ösztönözhetik az ügyfeleket, növelhetik az ügyfelek elkötelezettségét és növelhetik az eladásokat.

Hawaiian Airlines Black Friday
Hawaiian Airlines Black Friday e-mail kampány

Miért számít az ünnepi e-mail marketing

  • A fogyasztók 81%-a számít arra, hogy az ünnepi akciók befolyásolják. (Deloitte)
  • Az emberek 70%-a e-mailben értesült az ünnepi akciókról. (Ipsos)
  • Az e-mail felelős az összes online ünnepi webhely-látogatás 20%-áért. (Campaign Monitor)
  • A vásárlók egyharmada azt mondta, hogy az összes ünnepi hétvégi vásárlást kifejezetten akciók miatt hajtották végre. (NRF)
  • Azok a fogyasztók, akik e-mailben vásárolnak termékeket, valószínűleg 138%-kal többet költenek, mint azok, akik nem kapnak e-mail ajánlatokat. (Meggyőzni és Megtérni).
Ünnepi email sablon példa a RayBan-től
RayBan Valentin napi e-mail kampány

Ünnepi e-mail tárgysorok

  • Most történik… A Karácsonyi Leértékelés!
  • Utolsó pillanatos ajándékok, a Jézuska által jóváhagyva
  • A kívánságlistád növekedni fog
  • Üdvözöljük az Újévet nagyobb és jobb ajánlatokkal
  • Valentin napi leértékelés | Gondolj túl a csokis dobozon
  • 50% kedvezmény az éves tervekből ma. Mert szeretünk
  • ♥ A Valentin napi ajándékot az e-mailben…
  • Jobb mint a rózsák: -30%!
  • -20%! Boldog Nemzetközi Nőnapot!
  • Ünnepeljük a nőket -30%-kal – ma este véget ér!
  • A JÖVŐ NŐ. Akár -50%
  • Élvezd a 25%-os kedvezményt MINDENKI SZÁMÁRA – Hiszen itt a Húsvét!
  • A Húsvéti ajánlatok ennél már nem lesznek jobbak!
  • A Tökéletes Húsvéti Leértékelés Ma Kezdődik!
  • Boldog Halloween-t! Szerezzen egy lenyűgöző ajánlatot
  • Felejtsd el a trükköket. Íme itt a mi ajánlatunk
  • Fantasztikus Halloween-i megtakarítások – mindössze 3 napig
  • Végső órák! Az óra már elindult a Hálaadás napi leértékelés alatt!
  • Nem kell megköszönnöd ezeket az exkluzív ajánlatokat
  • Exkluzív Black Friday betekintés. Spóroljon akár 50%-ot
  • Kelj fel és ragyogj… A Black Friday ajánlatok megérkeztek
  • Korai Black Friday leértékelés! Nincs parkolás. Nincsenek sorok. Nincs bosszankodás.
  • Most vagy soha!
  • Mi van leértékelve? Bármi & minden.
  • Végre! Itt a Cyber Monday – HAJRÁ HAJRÁ HAJRÁ!
  • Exkluzív Cyber Monday ajánlatok a levélben 👀
  • Vásároljon a helyi Kis Vállalkozások Szombatján
  • Gyógyítsa meg fBlack Friday másnaposságát a Shopping Small segítségével

10 e-mail sablon az ünnepi e-mail marketing kampányokhoz

Az ünnepi szezonban az e-mailes marketing az egyik leghatékonyabb módszer arra, hogy bevonja a potenciális ügyfeleket és a jelenlegi ügyfélkört, hogy minél több üzletet szerezzen és növelje a bevételeket. Akár a B2C, akár a B2B szektorban tartózkodik, a következő e-mail sablonok segíthetnek önálló ünnepi e-mail marketing kampányok létrehozásában – a Black Friday-től és a Cyber Monday-tól a téli ünnepekig, az újévig és minden egyéb között.

Téliszünet e-mail sablon

Újévi e-mail sablon

Valentin napi e-mail sablon

Nőnapi e-mail sablon

Húsvéti email sablon

Halloween-i e-mail sablon

Hálaadás napi e-mail sablon

 Black Friday e-mail sablon

Kis Vállakozások Szombatja e-mail sablon

 Cyber Monday e-mail sablon

Gyakran ismételt kérdések

Mit kellene egy ünnepi emailnek tartalmaznia?

Az ünnepi emailnek tartalmaznia kellene információt a társaság ünnepi terveiről, egy linket a böngészésre és az ajándékok vásárlására a honlapról, és egy akcióba hívást.

Miért kellene ünnepi emaileket küldenem az ügyfeleknek?

Küldjön ünnepi emaileket az ügyfeleknek, hogy emlékeztesse őket a vállalatáról. Mi több, bizonyosodjon meg arról, hogy releváns módon célozza meg az ügyfeleket, és hogy tartalmaz linket az ünnepi oldalára vagy kedvezményére, ha van.

Mi az ünnepi email ideális hossza?

Ha az ünnepi emailek rövidebbek, könnyebben lehet őket olvasni és kevésbé valószínű, hogy törölve lesznek. Az ideális hossz 50 és 75 karakter között van.

Free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit kellene egy ünnepi emailnek tartalmaznia?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ünnepi emailnek tartalmaznia kellene információt a társaság ünnepi terveiről, egy linket a böngészésre és az ajándékok vásárlására a honlapról, és egy akcióba hívást.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kellene ünnepi emaileket küldenem az ügyfeleknek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Küldjön ünnepi emaileket az ügyfeleknek, hogy emlékeztesse őket a vállalatáról. Mi több, bizonyosodjon meg arról, hogy releváns módon célozza meg az ügyfeleket, és hogy tartalmaz linket az ünnepi oldalára vagy kedvezményére, ha van.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az ünnepi email ideális hossza?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha az ünnepi emailek rövidebbek, könnyebben lehet őket olvasni és kevésbé valószínű, hogy törölve lesznek. Az ideális hossz 50 és 75 karakter között van.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..