Ingyenes próba

Ünnepi e-mail sablonok

Az ünnepi vásárlási szezon mindig hatalmas volt mind az e-kereskedelem, mind a tégla és habarcs kiskereskedők számára. A Statista szerint a hálaadás és Cyber Monday, más néven a Cyber 5 néven elért ötnapos időszak becsült árbevétele 28,5 milliárd dollár volt a 2019-es ünnepi szezonban. A legtöbb kis- és közepes méretű kiskereskedő esetében az ünnepi szezon valójában az összes éves értékesítésük 20-30%-át teszi ki. Az ünnepi szezon azonban nem csak a B2C számára szól – a megfelelő ünnepi e-mail marketing stratégiával a B2B vállalkozások is profitálhatnak belőle, ösztönözhetik az ügyfeleket, növelhetik az ügyfelek elkötelezettségét és növelhetik az eladásokat.

Hawaiian Airlines Black Friday
Hawaiian Airlines Black Friday e-mail kampány

Miért számít az ünnepi e-mail marketing

  • A fogyasztók 81%-a számít arra, hogy az ünnepi akciók befolyásolják. (Deloitte)
  • Az emberek 70%-a e-mailben értesült az ünnepi akciókról. (Ipsos)
  • Az e-mail felelős az összes online ünnepi webhely-látogatás 20%-áért. (Campaign Monitor)
  • A vásárlók egyharmada azt mondta, hogy az összes ünnepi hétvégi vásárlást kifejezetten akciók miatt hajtották végre. (NRF)
  • Azok a fogyasztók, akik e-mailben vásárolnak termékeket, valószínűleg 138%-kal többet költenek, mint azok, akik nem kapnak e-mail ajánlatokat. (Meggyőzni és Megtérni).
RayBan Valentine's day sale
RayBan Valentin napi e-mail kampány

Ünnepi e-mail tárgysorok

  • Most történik… A Karácsonyi Leértékelés!
  • Utolsó pillanatos ajándékok, a Jézuska által jóváhagyva
  • A kívánságlistád növekedni fog
  • Üdvözöljük az Újévet nagyobb és jobb ajánlatokkal
  • Valentin napi leértékelés | Gondolj túl a csokis dobozon
  • 50% kedvezmény az éves tervekből ma. Mert szeretünk
  • ♥ A Valentin napi ajándékot az e-mailben…
  • Jobb mint a rózsák: -30%!
  • -20%! Boldog Nemzetközi Nőnapot!
  • Ünnepeljük a nőket -30%-kal – ma este véget ér!
  • A JÖVŐ NŐ. Akár -50%
  • Élvezd a 25%-os kedvezményt MINDENKI SZÁMÁRA – Hiszen itt a Húsvét!
  • A Húsvéti ajánlatok ennél már nem lesznek jobbak!
  • A Tökéletes Húsvéti Leértékelés Ma Kezdődik!
  • Boldog Halloween-t! Szerezzen egy lenyűgöző ajánlatot
  • Felejtsd el a trükköket. Íme itt a mi ajánlatunk
  • Fantasztikus Halloween-i megtakarítások – mindössze 3 napig
  • Végső órák! Az óra már elindult a Hálaadás napi leértékelés alatt!
  • Nem kell megköszönnöd ezeket az exkluzív ajánlatokat
  • Exkluzív Black Friday betekintés. Spóroljon akár 50%-ot
  • Kelj fel és ragyogj… A Black Friday ajánlatok megérkeztek
  • Korai Black Friday leértékelés! Nincs parkolás. Nincsenek sorok. Nincs bosszankodás.
  • Most vagy soha!
  • Mi van leértékelve? Bármi & minden.
  • Végre! Itt a Cyber Monday – HAJRÁ HAJRÁ HAJRÁ!
  • Exkluzív Cyber Monday ajánlatok a levélben 👀
  • Vásároljon a helyi Kis Vállalkozások Szombatján
  • Gyógyítsa meg fBlack Friday másnaposságát a Shopping Small segítségével

10 e-mail sablon az ünnepi e-mail marketing kampányokhoz

Az ünnepi szezonban az e-mailes marketing az egyik leghatékonyabb módszer arra, hogy bevonja a potenciális ügyfeleket és a jelenlegi ügyfélkört, hogy minél több üzletet szerezzen és növelje a bevételeket. Akár a B2C, akár a B2B szektorban tartózkodik, a következő e-mail sablonok segíthetnek önálló ünnepi e-mail marketing kampányok létrehozásában – a Black Friday-től és a Cyber Monday-tól a téli ünnepekig, az újévig és minden egyéb között.

Téliszünet e-mail sablon

Újévi e-mail sablon

Valentin napi e-mail sablon

Nőnapi e-mail sablon

Húsvéti e-mail sablon

Halloween-i e-mail sablon

Hálaadás napi e-mail sablon

 Black Friday e-mail sablon

Kis Vállakozások Szombatja e-mail sablon

 Cyber Monday e-mail sablon

Free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates!

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..