Gondolkodik a jelenlegi ügyfélszolgálati szoftverjének a LiveAgentre cserélésén? Van egy ajánlatunk az ön számára a Giorgas LiveAgentre váltására vonatkozóan. Vigye át a jelenlegi ügyfélszolgálata adatait, kapcsolatait és még több mindent egy új ügyfélszolgálati szoftverre és csatlakozzon a LiveAgenthez!
Támogató csapatunk örömmel lesz az ön segítségére a jelenlegi ügyfélszolgálati szoftverről való adatátvitelben.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Gorgias |
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Gorgias 60 dollár/hó áron kínál jegykezelést. |
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron. | A Gorgias az Élő csevegést csomagban 60 USD/hó áron kínálja. |
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent a Call Center-t az All-inclusive csomagban kínálja 39 dollár/ügynök/hó áron. | A Gorgias a Call Center-t havonta 300 dollárért kínálja csomagban. |
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál. | A Gorgias nem kínál önkiszolgáló portált. |
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók áron, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül. | A Gorgias a Facebook integrációját csomagban kínálja, havi 60 dollárért. |
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | A Gorgias nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül. | A Gorgias Instagram-integrációt kínál csomagban, havi 60 dollárért. |
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A Gorgias nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál. | Gorgias nem kínál tudásbázist. |
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | A Gorgias nem kínál ügyfélfórumot. |
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Gorgias automatizálást és szabályokat kínál csomagban, havi 60 dollárért. |
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Gorgias csomagban kínál API funkciókat, havi 60 dollárért. |
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A Gorgias nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | Gorgias nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Gorgias korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/hó áron. |
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál. | A Gorgias nem kínál korlátlan webhelyeket. |
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron. | A Gorgias korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, havi 60 dollárért. |
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál. | A Gorgias nem kínál korlátlan jegyet / levelet. |
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A Gorgias nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Gorgias korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 60 dollárért. |
Ha szeretné áthozni a támogatói csapatát, a beérkezett e-mail üzeneteit, az infó előzményeit, ügynök profiljait, tudásbázis adatait, adatszűrőket és minden mást a LiveAgentre, lépjen velünk kapcsolatba bármikor!
A támogatói csapatunk örömmel segít önnek az adatátvitelben, ingyenesen. Önnek csak hátra kell dőlnie, amíg mi importáljuk az adatokat az ön új ügyfélszolgálati szoftverjére. Ha ki szeretné próbálni a szoftvert ingyen, itt találja az ingyenes demót. Csak kattintson a lenti gombra!
Átviheti az adminját, az ügynöki profiljait és a vevői profilját.
Átviheti a jegyeit a jegyelőzményekkel együtt.
Átviheti a címkéket és a részlegeket.
A Giorgias nagyon jó munkát végez, de nem minden ügyfélszolgálati megoldás a legjobb mindenki számára. Próbálja ki a LiveAgent támogatói csapatát és nézze meg, hogy ez, a mi szoftverünk által nyújtott szolgáltatás megfelelőbb-e önnek, és jobb-e a vevői számára.
LiveAgent megbízható eszköztárat kínál, sok támogatási lehetőséget, hasznos funkciókat és sok integrációs lehetőséget a csapata tagjainak. Használja ki a Facebook, Instagram, Shopify, videóhívások, jegyelőzmények, élő csevegés funkció és az tudásbázis adta integrációs lehetőségeket! Csatlakozzon a vevők körében sikeres közösségünkhöz és váltson még ma!
Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában áll az új, és meglévő ügyfelek rendelkezésére, így biztosan el tud érni minket, amikor szüksége van rá.
Online eszközök, funkciók és integrációk, hogy a támogatói csapata hatékony legyen.
A vevők hívásait alakítsa nyereséggé! A jobb támogatás jobb eladást eredményez.
Az online támogatói központ az ön nyelvén és a vevői nyelvén szolgáltat önnek.
Próbálja ki ingyenesen, vagy vigye át adatait a mi segítségünkkel, ingyenesen, még ma! Csatlakozzon a LiveAgent boldog vevőinek közösségéhez!
Kattintson a lenti gombra, ha ingyenesen kipróbálná a szolgáltatást, vagy lépjen kapcsolatba velünk, hogy megbeszélhessük az adatátvitelt!
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Freshcaller alternatívát keres?
A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.
Költözés Channelsről a LiveAgentre?
A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk