ConvergeHub integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a ConvergeHub?
A ConvergeHub egy méltányos áron elérhető ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) megoldás. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen kényelmes megoldással kezeljék a leadeket, kapcsolatokat, felhasználói fiókokat és ügyleteket. A ConvergeHub betekintést nyújt az ügyfelek számára, hogy felhatalmazza az értékesítési képviselőket, és automatizálja az ismétlődő értékesítési feladatokat. Növelheti a hatékonyságot, segít nyomon követni az ügyféladatokat, segíthet az értékesítési folyamatok kezelésében, és megkönnyítheti munkáját.
Hogyan használhatja a ConvergeHub-ot?
Könnyedén tárolhatja, rendszerezheti és nyomon követheti az ügyfelek adatait. A ConvergeHub ideális megoldást kínál azoknak a vállalatoknak, amelyek megbízható ügyfélkapcsolat-kezelési megoldást szeretnének használni. Felhatalmazza az értékesítési folyamatokat, segít nyomon követni az ügyfelek adatait, például kapcsolattartási adataikat, tetszéseiket, nemtetszéseiket vagy személyes érdeklődésüket. A ConvergeHub nagyszerű kiegészítője lehet az ügyfélszolgálatnak a LiveAgenttel kombinálva. A Zapiernek köszönhetően az egyszerű integrációk lehetővé teszik az olyan automatizált műveletek végrehajtását, mint az ügyféladatok hozzáadása vagy a számlák létrehozása.
A LiveAgent CRM-képességekkel rendelkező ügyfélszolgálatának köszönhetően könnyedén kezelheti ügyfélszolgálati pultját. A LiveAgent zökkenőmentesen integrálható számos CRM-megoldással, hogy segítsen kezelni az ügyfeleket és javítani az ügyfelekkel folytatott kommunikációt. Teljes funkcionalitású megoldásunk segítségével számos funkcióval felváltva kezelheti a kapcsolatokat a CRM és az ügyfélszolgálati szolgálat között.
Jegykezelési szolgáltatásaink közé tartozik az univerzális postafiók mappája, amely bármilyen ügyfélcsatornáról érkező kommunikációt tárolhat, és zökkenőmentesen eloszthatja azt az ügyfélszolgálati ügynökök és az értékesítők között egyaránt. Állítson be szabályokat a hétköznapi feladatok automatizálásához és a fontosra összpontosítson, vagy állítson be előre megírt üzeneteket, hogy gyorsan válaszoljon a gyakori kérdésekre, miközben fenntartja a professzionális hozzáállást minden ügyfélhez.
Milyen előnyei vannak a ConvergeHub használatának?
- Rugalmas és könnyen használható
- Együttműködési jellemzők
- Támogatja az értékesítést, a marketinget, a támogatást és a számlázást
- Ügyfélbetekintések és jelentések
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
A ConvergeHub és a LiveAgent integrálása a Zapier által
Csatlakoztassa LiveAgent és ConvergeHub fiókját egyszerűen a Zapier segítségével, és hozza létre saját integrációját. Ami nagyszerűvé teszi, az az, hogy több lehetőséggel testreszabhatja az integráció típusát. Vessen egy pillantást az alábbi útmutatóra, amely példát mutat be a LiveAgent és a ConvergeHub közötti integrációra.
Először is hozza létre Zapier-fiókját, vagy jelentkezzen be, ha már rendelkezik vele. Ezután lépjen a LiveAgent + ConvergeHub integrációi oldalra. Most kiválaszthat egy triggert és egy műveletet. Számos lehetőség közül választhat, ezért gondolja át, mit szeretne az integrációval. Miután kiválasztotta a triggert és az integrációt, kattintson a LiveAgent + ConvergeHub csatlakoztatása gombra, majd kattintson a Kezdő lépések gombra.
- A következő lépések végigvezetik az aktiválási és műveleti beállításokon. Mindkét alkalmazásfiókot össze kell kapcsolnia a Zapierrel, hogy hozzáférhessen a szükséges adatokhoz az integráció létrehozásához. Ezt követően testreszabhatja az integrációt, az úgynevezett Zap-et. Az utolsó szükséges dolog az, hogy tesztelje a Zap-et, mielőtt üzembe helyezi, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a várt módon fog működni. Ha elkészült, kapcsolja be a Zapet, és az integráció kész.
A Zap bekapcsolása után az integráció befejeződött. Teljes mértékben lehetséges több Zap létrehozása különböző beállításokkal, hogy további integrációkat hozzon létre alkalmazásaihoz. A LiveAgent akadémia oldalainak böngészésével megtudhatja, hogyan hozhatja ki a legtöbbet a Help Desk szoftverből.
Frequently Asked Questions
Mi az a ConvergeHub?
A ConvergeHub egy Customer Relationship Management (CRM) megoldás. Egy könnyen használható eszközzel a felhasználók kezelhetik a potenciális ügyfeleket, kapcsolatokat, felhasználói fiókokat és ügyleteket. A ConvergeHub az értékesítési képviselők számára biztosítja az ügyfelek betekintését, és automatizálja az ismétlődő értékesítési feladatokat. Hatékonyabb lesz a munkája, folyamatosan nyomon követheti az ügyfelek adatait, jobban menedzselhető lesz az értékesítési folyamata, és hatékonyabb lehet.
Hogyan használhatja a ConvergeHub-ot?
Egyszerűen kezelheti az ügyfelek adatait azok tárolásával, rendszerezésével és nyomon követésével. Azok az ügyfelek, akik ügyfélkapcsolat-kezelési megoldásokat keresnek, a ConvergeHubot találják a tökéletes megoldásnak. A szoftver használatával javíthatja értékesítési folyamatát, és nyomon követheti az ügyfelek adatait, például kapcsolatait, tetszéseit, nemtetszéseit és személyes érdeklődési köreit. A ConvergeHub és a LiveAgent együttes használata fantasztikusan kiegészítheti az ügyfélszolgálatot.
Milyen előnyei vannak a ConvergeHub használatának?
Rugalmas és könnyen használható Együttműködési funkciók Támogatja az értékesítést, a marketinget, a támogatást és a számlázást Ügyfélbetekintések és jelentések
Hogyan integrálható a ConvergeHub a LiveAgent szolgáltatással?
A LiveAgent és a ConvergeHub egyszerűen integrálható a Zapier szolgáltatáson keresztül, amely lehetővé teszi egyéni munkafolyamatok létrehozását. Válassza ki az eseményindítót és a műveletet, hogy saját céljára szabott integrációkat hozzon létre. Tekintse meg ezt a cikket, amely részletesebben leírja az integrációs folyamatot.
A cikk arról szól, hogy a marketing fontossága és hatékonysága növekszik az online platformokon. Az online jelenlét kritikus szerepet játszik a vállalkozások sikerében. A digitális marketing eszközök lehetővé teszik a célközönség pontos meghatározását és a személyre szabott üzenetek eljuttatását. A cikk kiemeli az online marketing előnyeit és azt, hogy a vállalkozásoknak lépést kell tartaniuk a digitális trendekkel, hogy versenyképesek maradjanak.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk bemutatja, hogy mi az a Slack, egy ingyenes felhőalapú csapat-együttműködési eszköz, és hogy hogyan lehet összekapcsolni a LiveAgenttel. A Slack használata előnyös, mert valós időben tudunk csevegni kollégáinkkal, míg a LiveAgenttel ügynökbeszélgetéseket, videohívásokat, vagy egyéb ügyfél-interakciókat kezelhetünk. A Slack integrációja lehetővé teszi az automatikus értesítéseket a kijelölt Slack-csatornán belül, amikor új jegyekről, vagy megváltozott jegyállapotokról van szó. A cikk végén található egy útmutató az egyéni Slack értesítések beállításához a LiveAgentben.