Növelje ügyfélelégedettségét a megfelelő Helprace help desk szoftver alternatívájával. Megbízható jegykezelő rendszer, tudástár, élő chat vagy közösségi média támogatás, a LiveAgent rendelkezik az eszközökkel, amelyek segítségével a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthatja és a munkatársak termelékenységét növelheti.
Olvassa el továbbiakat intuitív támogatási megoldásunkról, és tudja meg, hogy megfelelő alternatíva-e a Helprace helyett, vállalkozása számára.
Változtassa webhelye nézőit fizető ügyfelekké, és növelje bevételét.
Takarítson meg időt és pénzt azáltal, hogy mindent egy ügyfélszolgálati megoldásban talál.
A nagyszerű eszközkészlet, a szolgáltatások és az integrációk segítenek abban, hogy többet érjen el.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
Helprace
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Helprace jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A Helprace nem kínál élő csevegést.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A Helprace nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Helprace önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Helprace nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Helprace nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Helprace nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Helprace nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A Helprace nem kínál WhatsApp integrációt.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A Helprace tudástárat kínál.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Helprace ügyfélfórumot kínál.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Helprace automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Helprace API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Helprace nem kínál IVR szolgáltatásokat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Helprace nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Helprace korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A Helprace korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegő gombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegő gombot kínál.
|
A Helprace nem kínál korlátlan számú csevegő gombot.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A Helprace korlátlan számú jegyet/levelet kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Helprace nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Helprace korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Helprace nagyszerű munkát végzett, de nem minden megoldás megfelelő minden vállalkozás számára. Ezért válasszon megbízható alternatív help desk szoftvert vállalkozása számára. A LiveAgent sokat hozhat az ügyfélszolgálati pulthoz.
Egy nagyszerű jegykezelő rendszerről, a leggyorsabb élő chat widgetről, a közösségi médiák, például a Facebook Messenger, az Instagram, a WhatsApp vagy a Viber támogatásáról beszélünk. A call center és a tudásbázis mellett minden olyan eszközt kínálunk Önnek, amelyre a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szüksége van. Szeretné működés közben látni ezeket az eszközöket? Csak kattintson lejjebb, és próbálja ki őket.
A gyors élő csevegés az egyik leghasznosabb eszköz, amelyet a help desk szoftver kínálhat Önnek. A leggyorsabb élő csevegési widgetet kínáljuk, mindössze 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Ezenkívül hasznos funkciókkal is rendelkezik, mint például a valós idejű gépelési nézet és a webhelyfigyelés, hogy jobb áttekintést biztosítson az ügyfélszolgálati ügynökök számára.
Nézze meg ezt a videót az élő chatről. Megláthatja, mire képes. Nyugodtan böngésszen YouTube csatornánkon is, és tekintsen meg további videókat más funkciókról.
Ahhoz, hogy nagyszerű help desk szoftvert készítsünk, meg kellett értenünk, hogyan nyújthatunk nagyszerű támogatást ügyfeleink számára. Úgy gondoljuk, hogy jól csináljuk, ezért igyekszünk példát mutatni ügyfeleinknek.
Ügyfeleinknek 24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk. Bármikor kapcsolatba léphet velünk, amikor szüksége van rá, és mi készséggel állunk rendelkezésére. Használja az élő csevegést, küldjön e-mailt, hívjon minket, a választás az Öné. Célunk, hogy a legjobb támogatást nyújtsuk, hogy Ön és mindenki más megtehesse ugyanezt ügyfeleiért. Szeretne csatlakozni elégedett vásárlóink sorához? Kattintson lentebb.
Kattintson az alábbi gombra, és kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót még ma. Nincs szükség bankkártya információkra, és nincs kötöttség, csak a LiveAgent help desk szoftver tapasztalata.
Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.