Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Jira alternatíva a piacon.
Új módot keres az ügyfelekkel kapcsolatos problémák nyomon követésére? A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára.
A megbízható jegyrendszer, a nagyszámú kommunikációs csatorna lefedettsége, a hasznos funkciók és integrációk teszik a LiveAgentet a megfelelő választássá.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.
Több mint 175 funkció, amelyek megkönnyítik és élvezetesebbé teszik a munkafolyamatot.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség hitelkártyára.
|
Jira
|
---|---|---|
Jegykezelő
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Jira jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A Jira nem kínál élő csevegést.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A Jíra nem kínál Call Centert.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Jira önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Jira nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes említést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Jira Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Jira nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és sugározzanak Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Jira nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A Jira WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A Jíra nem kínál tudástárat.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudástárán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Jira ügyfélfórumot kínál.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Jira automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API-funkciókat kínál.
|
A Jira API-funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Jira nem kínál IVR szolgáltatásokat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Jira nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Jira korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A Jira nem kínál korlátlan számú webhelyet.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A Jira nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A Jira korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Jira nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Jira korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
Abban az esetben, ha egy másik és megbízható eszközzel szeretne támogatást nyújtani, a LiveAgent támogatja. Hatékony Jira, sőt ZenDesk alternatívaként működik.
A LiveAgent több csatornán, például e-mailen, élő chaten, közösségi médián (Facebook, Twitter és Instagram), call centeren és tudásbázison keresztül bővíti a kommunikációt. Miért elégednénk meg kevesebbel?
Az emberek napról napra egyre inkább közösségi oldalra lépnek az interneten, ezért fontos, hogy a közösségi médián keresztül nyújtsanak támogatást, ne csak a hagyományos csatornákon.
A LiveAgent büszke arra, hogy azon kevés help desk megoldások egyike, amelyek nemcsak a Facebookra, a Twitterre és az Instagramra, hanem a Viberre és a WhatsApp-ra is kiterjednek. A LiveAgent nagyszámú csatornát fed le, így nem kell külön megkeresnie őket. Jobb támogatást nyújt a LiveAgent segítségével.
Szerezze be az összes legjobb eszközt és funkciót kedvező áron. A LiveAgent három olcsó csomaggal rendelkezik, amelyek mindent tartalmaznak, ami a jobb támogatáshoz szükséges.
Nincs más dolga, mint kiválasztani az Ön számára legmegfelelőbbet. Tekintse meg fizetős csomagjainkat, és tudjon meg többet.
A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt Help Desk szoftver az KKV-k számára. Maradjon közelebb ügyfeleihez, és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.
Kíváncsi, hogy miként teljesítünk más népszerű szoftver megoldásokhoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.