Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hang

Mi a hang?

A hang alapú kommunikáció bizonyos esetekben könnyebb lehet, mint az élő csevegés vagy e-mail. A hívások különösen népszerűek a nem technikai kérdések, például az eladás előtti vagy a számlázási lekérdezések körében, amelyek könnyen megoldhatók telefonon.

A LiveAgent hangkommunikációja használható:

  • Telefonról Telefonra (Az ügyfelek telefonról hívnak, és az Ügynök egy hardveres telefonnal veszi fel a végén)
  • Telefonról PC-re (Az ügyfelek hívják a telefonjukat, és az Ügynök felveszi a hívást a LiveAgent Ügynök panelen.)
  • Telefonról intelligens eszközre (hasonlóan működik, mint a telefonról a számítógépre, de számítógép helyett okostelefont használnak. Az ügyfél telefonjáról hívhat, a másik oldalon lévő ügynök pedig felveheti a hívást a mobileszközén található LiveAgent telefonalkalmazással) . Az alkalmazás futtatásához mobiladatokat használ.)
  • PC-ről PC-re (egy hívásmodult a webhelyére helyezve lehetővé teheti az ügyfelek számára, hogy a számítógépükkel közvetlenül az asztalukról hívhassanak. Csakúgy, mint a Skype.)
Hang
<![CDATA[]]>

GYIK

Milyen típusú hangkommunikációt támogat a LiveAgent?

A LiveAgent a következő típusú hangkommunikációt támogatja: telefonról telefonra, vagyis mind az ügyfél, mind az ügynök telefonon beszél; telefonról számítógépre, azaz az ügyfél telefonról hív, és az ügynök felveszi a LiveAgent panelen; telefonos hívás intelligens eszközre, azaz az ügyfél telefonról hív, és az ügynök felveszi a LiveAgent telefonos alkalmazást; számítógépről számítógépre, hasonlóan a Skype-hoz, a weboldalon elérhető widgetnek köszönhetően.

Hogyan működik a LiveAgent hangkommunikációja?

A LiveAgent segítségével bármilyen típusú hangkommunikációt folytathat egy helyen. Ez egyszerűsíti az ügynök munkáját, és lehetővé teszi, hogy egyszerre több csatornát figyeljen.

Milyen előnyei vannak a hangkommunikációnak?

A hangkommunikáció előnye, hogy természetesebb, mint az írásbeli kommunikáció. Az emberi hang használatos, ezért érzelmeket hallunk, és könnyebb és gyorsabb megmagyarázni bizonyos dolgokat, amelyeket nehezebben lehet leírni. Bizonyos helyzetekben ez is lehetséges, mivel előfordulhat, hogy az illetővel gyorsan kapcsolatba kell lépni, de nem tud írni.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.