A hang alapú kommunikáció bizonyos esetekben könnyebb lehet, mint az élő csevegés vagy e-mail. A hívások különösen népszerűek a nem technikai kérdések, például az eladás előtti vagy a számlázási lekérdezések körében, amelyek könnyen megoldhatók telefonon.
A LiveAgent hangkommunikációja használható:
A LiveAgent a következő típusú hangkommunikációt támogatja: telefonról telefonra, vagyis mind az ügyfél, mind az ügynök telefonon beszél; telefonról számítógépre, azaz az ügyfél telefonról hív, és az ügynök felveszi a LiveAgent panelen; telefonos hívás intelligens eszközre, azaz az ügyfél telefonról hív, és az ügynök felveszi a LiveAgent telefonos alkalmazást; számítógépről számítógépre, hasonlóan a Skype-hoz, a weboldalon elérhető widgetnek köszönhetően.
A LiveAgent segítségével bármilyen típusú hangkommunikációt folytathat egy helyen. Ez egyszerűsíti az ügynök munkáját, és lehetővé teszi, hogy egyszerre több csatornát figyeljen.
A hangkommunikáció előnye, hogy természetesebb, mint az írásbeli kommunikáció. Az emberi hang használatos, ezért érzelmeket hallunk, és könnyebb és gyorsabb megmagyarázni bizonyos dolgokat, amelyeket nehezebben lehet leírni. Bizonyos helyzetekben ez is lehetséges, mivel előfordulhat, hogy az illetővel gyorsan kapcsolatba kell lépni, de nem tud írni.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..