Mi a hang?
A hang alapú kommunikáció bizonyos esetekben könnyebb lehet, mint az élő csevegés vagy e-mail. A hívások különösen népszerűek a nem technikai kérdések, például az eladás előtti vagy a számlázási lekérdezések körében, amelyek könnyen megoldhatók telefonon.
A LiveAgent hangkommunikációja használható:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.

Szakértői megjegyzés
A hang alapú kommunikáció természetesebb lehet az írásbeli kommunikációnál, segíti az érzelmek és bizonyos dolgok könnyebb megértését. Ideális nem technikai kérdések megválaszolására.

Az ügynököknek funkcionális és hatékony eszközre van szükségük a több értékesítési lehetőség teremtéséhez és a kapcsolattartáshoz az ügyfelekkel. A magyar LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati platform, amely egyszerű kezelést és átfogó ügyfélbetekintést biztosít. Keresse a legjobb bejövő call center szoftvert kritikus funkciók alapján, és válassza a fix havidíjas magyar LiveAgentet. Próbálja ki most, nincsenek kötöttségek!
ANGOL A HÍVÓKÖZPONTOKNAK A szókincs, amire szüksége van ☎️
A szókincs és a kiejtés jelentősége az ügyfélszolgálatban. A megfelelő kiejtés segít a gördülékeny kommunikációban és az ügyfelek megértésében.