Mi a hang?
A hang alapú kommunikáció bizonyos esetekben könnyebb lehet, mint az élő csevegés vagy e-mail. A hívások különösen népszerűek a nem technikai kérdések, például az eladás előtti vagy a számlázási lekérdezések körében, amelyek könnyen megoldhatók telefonon.
A LiveAgent hangkommunikációja használható:
- Telefonról Telefonra (Az ügyfelek telefonról hívnak, és az Ügynök egy hardveres telefonnal veszi fel a végén)
- Telefonról PC-re (Az ügyfelek hívják a telefonjukat, és az Ügynök felveszi a hívást a LiveAgent Ügynök panelen.)
- Telefonról intelligens eszközre (hasonlóan működik, mint a telefonról a számítógépre, de számítógép helyett okostelefont használnak. Az ügyfél telefonjáról hívhat, a másik oldalon lévő ügynök pedig felveheti a hívást a mobileszközén található LiveAgent telefonalkalmazással) . Az alkalmazás futtatásához mobiladatokat használ.)
- PC-ről PC-re (egy hívásmodult a webhelyére helyezve lehetővé teheti az ügyfelek számára, hogy a számítógépükkel közvetlenül az asztalukról hívhassanak. Csakúgy, mint a Skype.)

GYIK
Milyen típusú hangkommunikációt támogat a LiveAgent?
A LiveAgent a következő típusú hangkommunikációt támogatja: telefonról telefonra, vagyis mind az ügyfél, mind az ügynök telefonon beszél; telefonról számítógépre, azaz az ügyfél telefonról hív, és az ügynök felveszi a LiveAgent panelen; telefonos hívás intelligens eszközre, azaz az ügyfél telefonról hív, és az ügynök felveszi a LiveAgent telefonos alkalmazást; számítógépről számítógépre, hasonlóan a Skype-hoz, a weboldalon elérhető widgetnek köszönhetően.
Hogyan működik a LiveAgent hangkommunikációja?
A LiveAgent segítségével bármilyen típusú hangkommunikációt folytathat egy helyen. Ez egyszerűsíti az ügynök munkáját, és lehetővé teszi, hogy egyszerre több csatornát figyeljen.
Milyen előnyei vannak a hangkommunikációnak?
A hangkommunikáció előnye, hogy természetesebb, mint az írásbeli kommunikáció. Az emberi hang használatos, ezért érzelmeket hallunk, és könnyebb és gyorsabb megmagyarázni bizonyos dolgokat, amelyeket nehezebben lehet leírni. Bizonyos helyzetekben ez is lehetséges, mivel előfordulhat, hogy az illetővel gyorsan kapcsolatba kell lépni, de nem tud írni.
Expert note
A hang alapú kommunikáció természetesebb lehet az írásbeli kommunikációnál, segíti az érzelmek és bizonyos dolgok könnyebb megértését. Ideális nem technikai kérdések megválaszolására.

Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista
A call center agent needs to explain the costs and benefits of different solutions to customers. It's important to explain the next steps and answer any questions they may have. Using tools like a call closing template or live chatbot with explanatory plans can minimize customer effort and make them feel satisfied. It's crucial to thank customers for their time and ensure their satisfaction by asking for feedback or sending a follow-up message with a survey link.
A LiveAgent VoIP hívásrögzítő szolgáltatása mellett számos más VoIP telefon- és szoftverszolgáltatás is található, mint a mobil VoIP, VoIP tárcsázó vagy Nem rögzített VoIP. A LiveAgent kínálja a legjobb alternatívát a bejövő hívások, ügyfélszolgálati rendszerek, panaszkezelés és e-mailkezelés számára. A vállalatral kapcsolatos információk megtalálhatók a weboldalukon.
Az élő csevegés növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A vállalkozásoknak előnyös az élő chat támogatás, mivel növelheti az eladásokat és a visszatérő ügyfelek arányát. Az ügyfélértékelések gyűjtése számos módon történhet, és az e-mail utókövetés segít időben nyomon követni az ügyfelek összes tevékenységét. Az élő chat videó lehetővé teszi, hogy beépített élő chat videón keresztül kommunikáljon az ügyfelekkel.