Mi az a helpdesk szoftver?
A helpdesk szoftver az ügyfélkapcsolatok kezelésére szolgál. Egy online platform, ahol képviselői megoldhatják az ügyfelek problémáit.
A helpdesk szoftverben minden felmerülő kérdésből jegy lesz. Ezek a jegyek nem tartalmaznak semmilyen információt az ügyfélről, csak a problémájukról. Ez a jegyek ismétlődését eredményezheti, az ügyfelek pedig frusztrálttá válhatnak.
A helpdesk szoftver számos előnyt kínál a képviselőknek és az ügyfeleknek egyaránt. A képviselők kioszthatják, rangsorolhatják és kategorizálhatják a jegyeket, és könnyen szétválogathatják a megoldott és megoldatlan jegyeket. Az ügyfélportál tudásbázist és közösségi fórumot biztosít az ügyfelek számára, ahol megoldásokat találhatnak problémáikra.
Ha szeretné megtudni, hogyan javíthatja ügyfélszolgálatát a megfelelő help desk szoftver használatával, érdemes elolvasni a részletes útmutatót a legjobb szoftverekről. Ezen az oldalon számos információt találhat arról, hogyan segítheti vállalkozását a help desk szoftver. Ha kíváncsi, milyen eszközökre van szükség egy help desk működtetéséhez, látogasson el a help desk berendezés oldalra. Itt részletesen bemutatják a szükséges eszközöket és a kapcsán felmerülő költségeket. Ha érdeklik a mobil ügyfélszolgálati alkalmazások, és szeretné tudni, hogyan használhatja ezeket az ügyfélszolgálat javítására, ne hagyja ki ezt az áttekintést. Az oldal az alkalmazások költségeit és előnyeit is bemutatja. Ha többet szeretne tudni a Google Play ügyfélszolgálati lehetőségeiről, nézze meg a Google Play Help Desk Kapcsolatok oldalt, ahol részletes információkat talál az elérhető támogatási formákról és SLA-król. Az online ügyfélszolgálat világában is érdemes elmélyedni, ezért látogasson el az online ügyfélszolgálat oldalra, hogy megismerje az online ügyfélszolgálat előnyeit és működését.
Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélsiker szoftvert, mely 2021 legjobb vásárlói elégedettségi megoldása! Nyújtson kifogástalan ügyfélszolgálatot minden csatornán, díjmentesen és kötelezettségek nélkül. Egyesítse ügyfél-kommunikációját egy közös postaládában, és építsen erős kapcsolatokat ügyfeleivel. Próbálja ki ingyenesen 14 napig, bankkártya nélkül!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Hogyan lehet stabil és hűséges ügyfélkört kiépíteni
Fedezze fel a 20 legjobb taktikát az ügyfélhűség és megtartás növelésére! Építsen stabil, hűséges ügyfélkört az őszinte visszajelzésekkel, hűségprogramokkal és személyre szabott ügyfélszolgálattal. A LiveAgent segít ebben a folyamatban, hogy növelje a hűséget és a bevételt. Látogasson el a weboldalunkra, és tapasztalja meg a különbséget!
Help desk-et keres a WordPresshez?
Fejlessze WordPress ügyfélszolgálatát a LiveAgenttel! Kínáljon gyors és hatékony támogatást 140+ funkcióval, 40+ integrációval, és a piac leggyorsabb élő chat pluginjával. Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, ingyenes 14 napos próbát, és bankkártya nélküli regisztrációt. Vágjon bele most, és emelje új szintre vásárlói elégedettségét!



