Ügyfélsiker szoftver a jobb vásárlói élmény érdekében

A nagyszerű ügyfélsiker szoftver lehetővé teszi, hogy remek ügyfélszolgálatot nyújtson. Az all-in-one megoldásunk lehetővé teszi, hogy új kapcsolatok építésére összpontosítson ügyfeleivel, mert a személyre szabásra, a sebességre és a hasznosságra összpontosít.

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy összes ügyfél-kommunikációs csatornáját egyetlen egységes postaládába egyesítse, amelyhez a vállalatában mindenki hozzáférhet. Ezáltal minden munkatárs egy helyen láthatja az összes ügyfél-interakciót, és felhatalmazza az ügynököket, hogy kapcsolatokat építsenek ki az ügyfelekkel.

Miért van szüksége egy ügyfélsiker szoftverre

A kulcsfontosságú siker az ügyfélszolgálat során a jó kapcsolat kiépítése az ügyfelekkel. Ennek elérése érdekében fontos, hogy megszokja, hogy gyorsan, hatékonyan és személyre szabottan válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. Sok online vállalkozásnak azonban kihívásokkal kell szembenéznie, amikor kezelnie kell ügyfélszolgálati kérdéseit, ami megakadályozza őket abban, hogy hatékony válaszokat adjanak.

kérdések

A következő problémákat jelentik a leggyakrabban a help desk lekérdezések kezelésekor:

kibont postaláda tisztítás w2ur (1)

Elkeveredett email-ek

A legtöbb e-mail kliens megnehezíti a megosztott postaládán belüli munkát, mivel nem az együttműködést szem előtt tartva hozták létre őket. Például, ha az Outlook programmal dolgozik, akkor törölheti egy munkatársa munkáját anélkül, hogy tudnának róla, és fordítva. Ennek eredményeként a fontos e-mailek könnyen eltévedhetnek, figyelmen kívül hagyhatják vagy akár törölhetik is őket. A LiveAgent segítségével az összes munkatárs hozzáférhet egy megosztott postaládához, megkönnyítve ezzel a csapatok együttműködését.

Kései válaszok

Nem jó politika, ha ügyfeleit várakoztatják, mivel frusztrálódhatnak. Ez azonban gyakran az ügyfélszolgálat valósága. Ez különösen igaz a nagy támogató csapattal rendelkező szervezetekre, mivel a fontos e-maileket jobb elintézni, amíg nem késő.

A LiveAgent segítségével azonban emlékeztetőket állíthat be a kiemelt fontosságú e-mailek nyomon követésére. Ennek eredményeként csapata mindig megválaszolja a fontos e-maileket, mielőtt túl késő lenne.

nő ül az irodában az asztalánál a laptop előtt és jegyzetel
kinyit email kámpány qa8y

Az együttműködés nehézségei

Ha nagy ügyfélszolgálati csapattal rendelkezik, mindenki számára nehéz lehet együttműködni a hagyományos e-mail postafiókok használatával. Például, ha a csapat tagjai elmennek nyaralni, és fontos üzeneteket kapnak, eltévedhetnek vagy elfeledkezhetnek róluk.

A megoldás? A LiveAgent megosztott vállalati postafiókot kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy megosszák a nem elérhető ügynökök terhelését.

Teljesítmény-menedzsment

Az ügyfélkommunikáció kezelésére szolgáló megosztott rendszer nélkül rendkívül nehéz felmérni az ügyfélszolgálat teljesítményét. A LiveAgent segítségével figyelemmel kísérheti az összes üzenetet, amely a csapata és az ügyfelek között folyik. Könnyen felismerheti problémákat vagy jutalmazhatja a csapat tagjait, akik kiváló szolgáltatást nyújtanak ügyfeleinek.

Rajzolt nő nézi a grafikont

Ismerje meg a LiveAgent-et – a többcsatornás kommunikációs platformot

help desk lehetetlen együttműködés emailek között

Minden interakció egy helyen

A LiveAgent az összes ügyfél-interakciót egy helyen tárolja, és lehetővé teszi, hogy a legjobb szolgáltatást nyújthassa ügyfeleinek.

Csatlakoztassa kedvenc VoIP szolgáltatóját és kapcsolatait

Kövesse a megkereséseket és válaszoljon

A LiveAgent minden csapattagjának egyszerű módot kínál az ügyfelek kérdéseinek nyomon követésére és azok megválaszolására. A vevői kommunikáció minden formáját egyetlen szoftverbe integrálja.

Három különböző út

Többcsatornás megoldás vállalkozása számára

Mindegy, hogy ügyfelei call centeren, élő csevegésen, közösségi médián vagy e-mailen keresztül lépnek Önnel kapcsolatba, a LiveAgent segítséget nyújt Önnek, így munkatársai folyamatosan figyelemmel kísérhetik az ügyfelek kommunikációját.

Kézfogás

Kommunikáljon hatékonyan a LiveAgent

A kulcs az ügyfélsikerhez a kommunikáció, a LiveAgent biztosít Önnek és csapatának az eszközöket melyekre szükségük lehet a hatékony kommunikációhoz. 

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a tökéletes élő chatet, jegykezelést és az automatizációt mely lehetőséget ad arra, hogy kivételes támogatást nyújtson ügyfeleinek.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

Speciális funkciók

A LiveAgent számos eszközt kínál, amelyek drámai hatással lehetnek a csapat teljesítményére és az ügyfélszolgálat sikerére. Ezek az eszközök együttesen lehetővé teszik, hogy munkatársai zökkenőmentesen kommunikáljanak ügyfeleivel több csatornán keresztül.

email jegykezelés
kinyit Megtakarítások dwkw

A legjobb ár-érték arány

A mi ügyfél elégedettségi szoftverünknek van a legmagasabb értékelése a szektorban, és felülmúlja az egyéb, drágább és jóval kevesebb funkciót kínáló ügyfélszolgálati szoftvereket.

Mobil help desk applikáció

Az ügyfélsiker biztosítása azt jelenti, hogy ügyfeleinek többcsatornás élményt kínál. Ezért fejlesztettünk ki egy dedikált, natív alkalmazást mind Android, mind iOS rendszerhez, amely zökkenőmentesen integrálódik webes kliensével.

Még akkor is, ha munkatársai nincsenek az asztaluk mellett, továbbra is email-ben, telefonon és közösségi médiában kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel – mindezt az alkalmazásukon belül. Az eredmény? Minden fontos üzenetre gyors válasz érkezik.

kinyit Mobil applikációk mr4r
széthúz csatlakoztatva világ wuay

Teljes mértékben többnyelvű

A mi ügyfélelégedettsélgi szoftverünket világszerte használják és teljes illetve részleges többnyelvű támogatást biztosít. Több, mint 40 app nyelvet kínál és lehetőséget biztosít, hogy teljes mértékben személyre szabható minden speciális betű vagy ékezetes betű az alkalmazásban.

Ez lehetőséget ad munkatársainak arra, hogy az anyanyelvüket használják, amikor válaszolnak az ügyfelek kérdéseire és kéréseire, és azt jelenti, hogy az ügyfelek segítséget kérhetnek a saját nyelvükön.

Jellemzők, amikre szüksége van

Intuitív jegyrendszerünk segítségével pillanatok alatt megtekintheti az összes ügyfél-interakciót, és számos általános ügyfélszolgálati feladatot automatizálhat. Munkatársai azonnal válthatnak a különböző kommunikációs formák között, és ügyfél-tapasztalatait az ágazat sajátos igényeihez igazíthatja kapcsolatfelvételi űrlapok és egyedi ügyfélszolgálati központok létrehozásával.

A LiveAgent folyamatosan fejlődik és új funkciókat fejleszt. A LiveAgent már több mint 179 help desk funkciót és több mint 40 integrációt kínál.

széthúz funkciók áttekintés jg7a

Több, mint 21,000 vállalkozás nem tévedhet

A LiveAgent-ben a világ legnagyobb és legrangosabb vállalatai bíznak meg. Olvassa el sikertörténeteinket és ajánlásainkat, hogy megtudja, hogyan segíthet a LiveAgent az ügyfélsiker elérésében, az ügyfelek hűségének biztosításában és az ügyfélszolgálat új szintre emelésében.

kinyit alkalmazás installáció mbdv

A LiveAgent illeszkedik vállalkozásába

A LiveAgent hatékony vásárlói elégedettségi eszközt kínál mind az új, mind a meglévő vállalatok számára. Ha csak épp most indítja vállalkozását, ez lehetővé teszi, hogy gyorsan kiépítse az ügyfélkörét és hűséget alakítson ki ügyfelei között. Ha Ön egy már rég óta létező vállalatot irányít, és az ügyfelek tapasztalatait egy újabb szintre kívánja emelni, az összes ügyfélkommunikációs csatornát egyetlen központosított rendszerbe integrálva munkatársai sokkal könnyebben és hatékonyabban kommunikálhatnak az ügyfelekkel.

A LiveAgent-et agilis ügyfélszolgálati megoldásként terveztük, és szoftverünk minden méretű vállalkozás számára alkalmas. Függetlenül attól, hogy melyik szektorban van, vagy mekkora a cége, mi segíthetünk abban, hogy jobb kommunikációt építsen ki ügyfeleivel.

Mi az az ügyfélelégedettségi szoftver?

Az ügyfélsikeres szoftver segít Önnek és csapatának abban, hogy kezelje az ügyfelekkel folytatott interakciókat. A LiveAgent egy SaaS megoldás, amely az összes kommunikációt egyetlen zökkenőmentes rendszerbe foglalja.

Az ügyfelek többféleképpen is kapcsolatba léphetnek Önnel, például e-mail, telefon, üzenetküldő vagy élő chat, így az összes kommunikáció egy helyen tartása elősegíti az ügyfélszolgálati ügynökökkel az ügyfelek megkeresésének jobb megértését és gyorsabb megválaszolását. A LiveAgent biztosítja a belső kommunikációt is, így biztonságban tudja tartani az ügyfelek érzékeny adatait.

Az ügyfélszolgálat sikere a sikeres vállalkozás és az erős e-kereskedelmi közösség kiépítésének kulcsa. Az ügyfelek sikerein alapuló szoftver drámai módon javíthatja az ügyfelekkel való kommunikáció módját. A munkatársai nemcsak több csatornán keresztül tudják elérni az ügyfeleket, hanem figyelemmel kísérhetik az ügyfélszolgálat teljesítményét is.

kinyit gyik rjoy
kinyit teendő lista a49b

Hogyan válasszuk ki a megfelelő szoftvert

Az ügyfelek sikereinek piaca zsúfolt, de az egyes gyártók különböző eszközöket kínálnak Önnek. Mint minden vásárlási döntésnél, az ügyfelek sikereire vonatkozó szoftver iránti igényei az ágazattól, a vállalkozás méretétől és személyes igényeitől függenek.

A legtöbb szoftverszolgáltató olyan alapvető funkciókat kínál, amelyek magukban foglalják a jegykezelést, az élő csevegést vagy az analitikai irányítópultot. A fejlettebbek automatizálással, több tudásbázist támogató rendszerrel vagy más együttműködési eszközkészlettel rendelkeznek.

A LiveAgent-tel egy lépéssel tovább mentünk. Közvetlenül a platformunkba építettük a call center szoftvert, amely lehetővé teszi, hogy könnyedén váltson a telefonhívások és a kommunikáció egyéb formái között. A LiveAgent támogatja a közösségi média üzeneteit közvetlenül a natív irányítópultról is, ahol válaszolhat a közösségi média üzeneteire is. Egyedülálló jegyrendszerünk a kommunikáció minden formáját egy helyre összesíti.

Ügyfélelégedettségi szoftver összehasonlítás

A piacon nagyon sok lehetőség mellett félelmetes feladat lehet az ügyfélsiker szoftver kiválasztása. Ezért építettük a LiveAgent-et a lehető legrugalmasabbá. Ha csak egy ügyfélszolgálati csoporttagja van, akkor semmi gond: a LiveAgent minden üzenetüket rendezetten tartja. Ha nagy csapata van az ügyfelek kérdéseivel, a LiveAgent lehetővé teszi számukra az együttműködést és a lehető legjobb élményt nyújtja az ügyfeleknek.

A LiveAgent mindezeket a szolgáltatásokat egy intuitív, könnyen megtanulható felhasználói felületen keresztül kínálja, amelyből láthatja a legfontosabb mutatókat, amelyek jelzik, hogy mennyire szolgálja ügyfeleit. A LiveAgent használata egyszerű, mivel mindezeket a hasznos szolgáltatásokat megkapja egy átlagos kétszemélyes vacsora árán.

kinyit mobil testing reah

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Ha még mindig nem győztük meg, hívjon minket. Elmondjuk Önnek, hogy a LiveAgent hogyan segítheti vállalkozását abban, hogy jobban kommunikáljon ügyfeleivel, és hogyan szabhatja meg az ágazatához szükséges funkciókat. Az évek során több ezer céggel dolgoztunk együtt, és büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleinkkel együtt dolgozunk, hogy pontosan azt a rendszert hozzuk létre, amelyre szükségük van az ügyfelek sikerének eléréséhez.

Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemen? Jól sejtette … A LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.