Hívásközpont alkalmazás

Mi a hívásközpont alkalmazás?

Az ügyfélszolgálati alkalmazás a kommunikáció minden formáját beleviszi a parancs központba, például emailek, chat üzenetek. Ez az alkalmazás segít, hogy az ügyfélszolgálati csapat szervezett és menedzselt maradjon. Lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy kiválogassák a jegyeket, vagy hogy hozzárendeljék a jegyet egy bizonyos ügynökhöz. Számos funkció van, amit az ügyfélszolgálati alkalmazás kínál – fórum, tudásbázis, élő chat vagy mobil támogatás. El tud helyezni egy segítség gombot mobil alkalmazásába és a vásárlók ezáltal mobilos támogatáson keresztül is tudnak megoldást kapni.

A hívásközpont alkalmazás egy ügyfélszolgálati applikáció típusa és a vásárlóknak egy hozzáférést biztosít a támogatás megkapására telefonhíváson, hívásközponton keresztül. Emeli az ügyfélszolgálati csapat hatékonyságát és a vásárlói elégedettséget.

<![CDATA[]]>

GYIK

Mi a hívásközpont alkalmazás?

A hívásközpont alkalmazás egy olyan alkalmazások típusának egyike, ami ügyfélszolgálatot támogat. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati csapat hatékonysága nő, az elégedettséggel együtt. Minden kapcsolati folyamat automatizált.

Mik a kötelező funkciói egy hívásközpont alkalmazásnak?

Számos kötelező funkciója van egy hívásközpont alkalmazásnak. Ez magába foglalja a hívások rögzítését – ennek a funkciónak köszönhetően megkapja azt a lehetőséget, hogy archiválja a kérelmeket és visszaküldje őket, ha szükséges. Az interaktív hang választ is megkapja,ahol beállíthat egy pár IVR fát és menüt a jobb telefonos ügyfélszolgálat érdekében. A hívás átirányítás is nagy segítség, főleg ha egy szolid hívásmennyiséget kell kezelnie, ugyanis így a kliensek a megfelelő módon lesznek párosítva az ügynökökkel. Mi kell még? Automatikus hívás kibocsájtás, ami csökkenti a kliens várakozási idejét és továbbítva a hívásokat a megfelelő ügynökhöz, 24/7 hívásfigyelő és élő hívás továbbítás, külső integrációk (pl. CRM, ami felturbózza az értékesítéseket és a megfelelő úton hagyja azokat) és részletes analízis jelentési formában, amit vissza lehet keresni.

Hogyan csatlakoztassunk egy hívásközpont alkalmazást egy segítség irányítópulthoz a LiveAgent-ben?

A LiveAgent rendelkezik egy beépített hívásközponttal. Ennek a kombinációnak köszönhetően a konfiguráció és a használat is egyszerű. Ha már készített fiókot, megtalál egy beállítás opciót az irányítópulton. Kapcsolja eszközeit, adjon hozzá telefonszámokat és egy hívásközpont gombot is a weboldalára. Csupán pár percet vesz igénybe.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.