Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hívásközpont alkalmazás

Mi a hívásközpont alkalmazás?

Az ügyfélszolgálati alkalmazás a kommunikáció minden formáját beleviszi a parancs központba, például emailek, chat üzenetek. Ez az alkalmazás segít, hogy az ügyfélszolgálati csapat szervezett és menedzselt maradjon. Lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy kiválogassák a jegyeket, vagy hogy hozzárendeljék a jegyet egy bizonyos ügynökhöz. Számos funkció van, amit az ügyfélszolgálati alkalmazás kínál – fórum, tudásbázis, élő chat vagy mobil támogatás. El tud helyezni egy segítség gombot mobil alkalmazásába és a vásárlók ezáltal mobilos támogatáson keresztül is tudnak megoldást kapni.

A hívásközpont alkalmazás egy ügyfélszolgálati applikáció típusa és a vásárlóknak egy hozzáférést biztosít a támogatás megkapására telefonhíváson, hívásközponton keresztül. Emeli az ügyfélszolgálati csapat hatékonyságát és a vásárlói elégedettséget.

<![CDATA[]]>

GYIK

Mi a hívásközpont alkalmazás?

A hívásközpont alkalmazás egy olyan alkalmazások típusának egyike, ami ügyfélszolgálatot támogat. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati csapat hatékonysága nő, az elégedettséggel együtt. Minden kapcsolati folyamat automatizált.

Mik a kötelező funkciói egy hívásközpont alkalmazásnak?

Számos kötelező funkciója van egy hívásközpont alkalmazásnak. Ez magába foglalja a hívások rögzítését – ennek a funkciónak köszönhetően megkapja azt a lehetőséget, hogy archiválja a kérelmeket és visszaküldje őket, ha szükséges. Az interaktív hang választ is megkapja,ahol beállíthat egy pár IVR fát és menüt a jobb telefonos ügyfélszolgálat érdekében. A hívás átirányítás is nagy segítség, főleg ha egy szolid hívásmennyiséget kell kezelnie, ugyanis így a kliensek a megfelelő módon lesznek párosítva az ügynökökkel. Mi kell még? Automatikus hívás kibocsájtás, ami csökkenti a kliens várakozási idejét és továbbítva a hívásokat a megfelelő ügynökhöz, 24/7 hívásfigyelő és élő hívás továbbítás, külső integrációk (pl. CRM, ami felturbózza az értékesítéseket és a megfelelő úton hagyja azokat) és részletes analízis jelentési formában, amit vissza lehet keresni.

Hogyan csatlakoztassunk egy hívásközpont alkalmazást egy segítség irányítópulthoz a LiveAgent-ben?

A LiveAgent rendelkezik egy beépített hívásközponttal. Ennek a kombinációnak köszönhetően a konfiguráció és a használat is egyszerű. Ha már készített fiókot, megtalál egy beállítás opciót az irányítópulton. Kapcsolja eszközeit, adjon hozzá telefonszámokat és egy hívásközpont gombot is a weboldalára. Csupán pár percet vesz igénybe.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.