Mi az az irányítópult?
Az irányítópult az a képernyő, amely egy helyen jeleníti meg a felhasználókkal kapcsolatos információkat, így azokhoz könnyű hozzáférni. Segít a képviselőknek, hogy naprakészek legyenek a vállalat legfontosabb információival kapcsolatban.
Az irányítópult valós idejű adatokat mutat, és segíti a képviselőket a teljesítményük figyelemmel kísérésében. Például amikor egy ügyfélszolgálati képviselő bejelentkezik a fiókjába a céges weboldalon, láthatja a neki és a részlegén dolgozó képviselőknek kiosztott nyitott jegyek mennyiségét. Ha nagyon sok nyitott jegy van, az azt jelenti, hogy a képviselő és csapata nem dolgozik jól az ügyfelek igényeinek kielégítése érdekében.

Miután elolvasta a jelenlegi oldalt, érdemes felfedeznie, hogy mi az ügyfélportál. Az ügyfélportálok segítenek növelni az ügyfél elégedettségét és csökkenteni a támogatási költségeket. Továbbá, az élő támogatás fontosságáról is olvashat, ami közvetlen kapcsolatot biztosít az ügyfelekkel, hogy azonnali segítséget nyújthasson. Ha érdekli, hogyan lehet optimalizálni az ügyfélkapcsolatait, nézze meg az ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftver előnyeit. Végül, ha szeretné finomítani e-mail kommunikációját, olvassa el az ügyfélszolgálati e-mail etikett alapelveit a jobb ügyfélszolgálat érdekében.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Ügyfélszolgálati szoftver ügynökségeknek
Csökkentse operatív terheit, növelje ügyfélelégedettségét és hatékonyságát a LiveAgent #1 ügyfélszolgálati szoftverrel! 30 napos ingyenes próba.