Who is a current user?
Az utolsó ügynököt, aki frissítette a jegyet más néven Jelenlegi felhasználónak nevezzük. Normális, hogy a Jelenlegi felhasználó nem az ugyan az az ügyfélképviselő, akit korábban egy jegyhez rendeltek. A jegy frissítésekor a jelenlegi felhasználó is más lesz.
Ügyfélszolgálat – Tippek a közösségi médiához
LiveAgent's social media customer service platform helps businesses manage customer inquiries across multiple channels, leading to faster solutions and positive user engagement. Integration with social media strengthens customer relationships and improves online reputation, ultimately leading to higher customer satisfaction and loyalty. Create a FREE account now!
Élő csevegés hozzáadása a CSCart áruházhoz
Az Élő csevegés hozzáadása a CSCart áruházhoz bemutatja, hogyan lehet integrálni a LiveAgent segítségével, előnyei között valós idejű kommunikáció ügyfélszolgálati munkatársakkal és technikai segítségnyújtás a vásárláshoz.
Az ügyfélszolgálati kapcsolat kialakítása
Az ügyfélszolgálati kapcsolat kialakítása fontos az ügyfelek elégedettsége és a márka hírnevének szempontjából. Az első benyomás meghatározó, ahhoz kommunikációs készségek és testbeszéd szükséges. A LiveAgent szoftver különböző kommunikációs csatornákat kínál, és ingyenes próbaverziót is biztosít.
A hangkommunikáció előnye, hogy könnyebb magyarázni dolgokat. A kimenő értékesítés csapat a hatékony munkafolyamatokon alapul és személyre szabott ajánlatokat kínál. A LiveAgent szoftver megoldást nyújt az ügyfélkapcsolatok kezelésére és az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra. Köszönik a feliratkozást és küldeni fognak egy e-mailt az adatokkal a LiveAgent fiókjához való belépéshez.