Mi az a kérelmező?
A kérelmező annak a személynek a neve, aki bármely csatornán keresztül létrehoz egy helpdesk jegyet. A helpdesk természetesen magától értetődik a többi ügyfél között.
Az összes jegy főleg a nevük mellett tartalmaz adatokat a kérelmezőkről. Ez fokozott kontextust biztosít azoknak az embereknek, akik foglalkoznak a szóban forgó jegyekkel. Ez azt jelenti, hogy a jegykezelők tisztában vannak azzal, hogy a kérelmezők a múltban azonos kérdésekről adtak-e jegyet, mi volt a boldogságuk a korábbi ügyletek bármelyikével, és mennyire befolyásoltak társadalmilag stb.
Expert note
A kérelmező a helpdesk jegyeket létrehozó egyének neve, amely fokozott kontextust biztosít a jegykezelők számára.

Az ügyfél-elégedettségre és az ügyfélszolgálati jelentések fontosságára hívja fel a figyelmet a szöveg. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja. A LiveAgent rendszere hasznos jelentéseket biztosít és a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot. Az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására is lehetőség van az Értékelés és Javaslat Táblával. A cikk további tanácsokat tartalmaz a kivételes ügyfélszolgálat nyújtásához.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely egyre népszerűbb. Rendelkezik demóval, árazással, funkciókkal, integrációkkal, támogatással és vásárlói véleményekkel. A vállalat törekszik arra, hogy innovatív megoldásokat kínáljon a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az oldalon találhatóak még telefonos elérhetőségek is, ahol bizonyos számokon felvételt készítenek. A cég továbbá blogot is üzemeltet a témában.
Ismerje meg ügyfeleit ellenőrzőlista
A vállalat érintettjeinek megismerése segíthet megérteni a döntéshozatali folyamatot és a vállalati kultúrát. A vállalat partnereiről, igazgatóiról és tulajdonosairól érdemes listát készíteni, és kutatást végezni a hátterükről, érdeklődési körükről és a vállalattal kapcsolatos céljaikról. A tanúsítványok segítenek megérteni a vállalat felépítését és működését, és legegyszerűbb módja azok megszerzésének, ha magától a cégtől kéri le azokat.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a cégprofilok, a Help Desk névjegyek és a privát jegyzetek lehetőségét. A cégprofilok létrehozása egyszerű, és a cégspecifikus mezők hozzáadása is megoldott. A Help Desk névjegyek alapinformációkat tárolnak az ügyfelekről, feltüntetve nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Az egyéni kapcsolattartó mezők lehetővé teszik az egyéb személyes adatok tárolását is. Az alapos ügyfélprofilok segítenek a hatékonyabb és jobb szolgáltatásnyújtásban.