Mi az a megtekintett oldalak munkamenetenként?
Egy cikknek sok oldala van. Ha valaki rábukkan a cikkére, akkor valószínű, hogy esetleg nem fogja megnézni az összes oldalt. Néhány közülük olyan tartalommal bírhat, amelyet az illető keres, ezért a többi oldalt felesleges lenne megtekinteni, és kihagynák.
Egy személy által megtekintett oldalak hasznosak a cikkek javításához, mivel ezek megmutatják, hogy mit keres az ügyfél. Tehát a cikk közzététele előtt legközelebb ellenőrizheti a tartalmat, és ha úgy gondolja, hogy ügyfele nem igényel bizonyos információkat, eltávolíthatja azokat.
A Quality Unit LLC jogait fenntartva tartó weboldalon felhasználási feltételek, adatvédelmi irányelvek és GDPR állnak rendelkezésre. A LiveAgent használatának létrehozása folyamatban van és üzenetet kap majd a bejelentkezési adatokkal. A weboldal sütiket használ, melyet elfogadhat vagy elutasíthat. Funkciók eltérő időpontokban érhetőek el, lehetőség van demó foglalásra és kapcsolattartásra. A LiveAgent számos előnyt kínál a vállalkozásoknak. A kapcsolatfelvételhez el kell fogadni a weboldal sütijeit. Többféle kapcsolatfelvételi lehetőség áll rendelkezésre.
Az ügyfélszolgálat végzése során fontos a hatékonyság és az ügyfél elégedettsége. Az integrációs kérelmek beküldésére sablonokat készítettek, hogy a felhasználók könnyen kérhessenek új integrációkat. Az "inbound" értékesítési ügynökök a telefonon keresztül dolgoznak és szorosan együttműködnek más belső részlegekkel. A Legjobb Ügyfélportál Szoftver Magyarországon 2023-ban | LiveAgent önkiszolgáló támogatást kínál az ügyfeleknek és lehetővé teszi jegyek előrehaladásának nyomon követését. Bitrix24 élő chat szoftver egy átfogó értékesítési és kapcsolattartói platform, amelynek a felhasználói felülete kissé zavaros, de hatékony.
Az ügyfélportál egy önálló vállalati weboldal, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára a vállalkozásokkal kapcsolatos információk gyűjtését és problémáik megoldását. Az élő csevegés népszerű támogató eszköz, amely növeli az ügyfél elégedettséget és csökkenti a támogatási ügynökök munkaterhelését. A GYIK oldalak hasznosak mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára, és könnyen hozhatók létre néhány egyszerű lépéssel. A tartalom idővel is naprakész kell maradjon.
A Quality Unit bemutatja LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverét, amely számos szolgáltatást kínál, mint a bejövő hívások kezelése és egyéni státusz meghatározása. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját. Az érvényesítési lehetőségek biztosítják az adatok helyességét, és a LiveAgent széles körben használt ügyfélszolgálati megoldást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszer és az e-mail kezelő szoftvert. A cég blog, akadémia és webináriumok is elérhetőek.