Mi az a megtekintett oldalak munkamenetenként?
Egy cikknek sok oldala van. Ha valaki rábukkan a cikkére, akkor valószínű, hogy esetleg nem fogja megnézni az összes oldalt. Néhány közülük olyan tartalommal bírhat, amelyet az illető keres, ezért a többi oldalt felesleges lenne megtekinteni, és kihagynák.
Egy személy által megtekintett oldalak hasznosak a cikkek javításához, mivel ezek megmutatják, hogy mit keres az ügyfél. Tehát a cikk közzététele előtt legközelebb ellenőrizheti a tartalmat, és ha úgy gondolja, hogy ügyfele nem igényel bizonyos információkat, eltávolíthatja azokat.
Helpdesk szoftver a fitness ipar számára
A LiveAgent összegyűjti a vásárlói interakciókat, miáltal egyszerűbb az ügyfélszolgáltatás feladatokat kezelni. A cég magas ügyfélélményt kínál, ami lehetővé teszi a más fontos üzleti feladatokra való koncentrációt. A LiveAgent demója ingyenesen kipróbálható. A cég többféle szolgáltatást is kínál, mint például: VoIP telefonok, önkiszolgáló szoftverek, inbound call center szoftverek, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverek, valamint e-mail kezelő szoftverek. A cég partnerei között megtalálhatók VoIP szolgáltatók is. A LiveAgent-ról további információk olvashatók a blogján.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.