Nyílt forráskódú ügyfélszolgálat?
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat egy szoftver, ami jegykezelő rendszerrel rendelkezik. Előre beállított verziót kínál és teljesen személyre szabható. Vannak ingyenes változatai és van, aminek a letöltéséért fizetni kell.
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat célja az ügyféltámogatás. Feltérképezi a vevők problémáit és kérdéseit az általuk küldött e-maileken, kapcsolatfelvételi nyomtatványokon vagy élő csevegésen keresztül. Ezen kívül nagyon sok ügyfélszolgálati funkciót kínál, a gyors válaszadás érdekében.
Expert note
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat célja az ügyféltámogatás, és többek között chaten és e-mailben keresztül kommunikál. Könnyen testre szabható, és ingyenes változata is rendelkezésre áll.

Ingyenes csevegőszoba weboldalak számára
A Quality Unit LLC által készített oldaltérkép, amely tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket. Az oldal további információkat kínál a LiveAgent használatáról és a sütikről. Az oldalon lehetőség van a LiveAgent fiók létrehozására és a telepítési státusz követésére. A weboldal sütiket használ. Az oldal lehetőséget nyújt az elfogadásra vagy elutasításra.
Az ügyfélszolgálati kommunikáció szakszerű befejezése és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Fontos a testreszabott üzenetek használata, és kerülni kell az általános és robotikus zárómondatokat. Az e-mailek és telefonbeszélgetések hivatalos nyelvet igényelnek, míg az élő csevegés és a közösségi médián való interakciók kötetlenebbek. Az ügyfélszolgálati képviselő fontos a jó tapasztalatokhoz, és a rendszeres jelentések segítenek az SLA megfelelőségének ellenőrzésében. A LiveAgent rendszerében 11 különböző jelentés áll rendelkezésre.
Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része egy cégnek, mivel hatással lehet az elégedettségre és az eladásokra. Az omnichannel vásárlói elkötelezettség lehetővé teszi a csatornák egyesítését, hogy személyre szabott élményeket nyújtsanak az ügyfeleknek. A puha készségek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához.
HelpCrunch tudásbázis áttekintése
A HelpCrunch tudásbázisa innovatív és számos elemet kínál, beleértve az alapvető és fejlettebb automatizálást, élő csevegést és chatbot-folyamatokat. A csomagok árazása ésszerű, és lehetőséget ad a testreszabásra és a márkajelzés eltávolítására. A HelpCrunch használata egyszerű és élvezetes, és a SEO beállítások is szerepelnek. Az egyetlen hátulütője az, hogy a legolcsóbb csomagban kötelező a HelpCrunch márkajelzés.