Nyílt forráskódú ügyfélszolgálat?
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat egy szoftver, ami jegykezelő rendszerrel rendelkezik. Előre beállított verziót kínál és teljesen személyre szabható. Vannak ingyenes változatai és van, aminek a letöltéséért fizetni kell.
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat célja az ügyféltámogatás. Feltérképezi a vevők problémáit és kérdéseit az általuk küldött e-maileken, kapcsolatfelvételi nyomtatványokon vagy élő csevegésen keresztül. Ezen kívül nagyon sok ügyfélszolgálati funkciót kínál, a gyors válaszadás érdekében.
Expert’s note
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat célja az ügyféltámogatás, és többek között chaten és e-mailben keresztül kommunikál. Könnyen testre szabható, és ingyenes változata is rendelkezésre áll.
Az e-mail marketing a leghatékonyabb csatorna, de az omnichannel megközelítés elengedhetetlen a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati élmény javításához AI és chatbotok használata ajánlott. Az ügyfelekkel való hatékony kommunikációhoz a WhatsApp és az online tárcsázók használata javasolt. Az ügyfélbeilleszkedési programok és az érzelmi kapcsolatok kiépítése is fontos a sikeres üzletvezetéshez.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.