Mi a Szcenárió automatizáció?
A szcenárió automatizáció egy folyamat, ami szorosan kötve van a Szabályok végrehajtásához bizonyos körülmények alapján. Egy szabály aktiválásával automatizálhat bizonyos szcenáriókat, pl. amikor egy jegy a “számla” kulcsszavat tartalmazza, egy szabály szcenárió alapján automatikusan felcímkézheti a “Számla” címkével és átszállíthatja a számlázó részleghez. (Több száz lehetséges variáció van.)
Ha érdekel a támogatás automatizáció és szeretnéd megtudni, hogyan növelheted a vásárlói elégedettséget és a munkavállalói produktivitást, olvasd el ezt a cikket. Megismerheted, hogyan állíthatsz be különböző automatizációs funkciókat a LiveAgent-ben, és tippeket is találsz az automatizálás hatékony használatához.
Ha szeretnéd jobban megérteni, mit jelent az automatizálás és milyen lehetőségeket kínál a LiveAgent, ez a cikk hasznos lesz számodra. Fedezd fel, hogyan segíthet az automatizálás a mindennapi feladatok egyszerűsítésében és hatékonyabbá tételében.
Az API cikkben megtudhatod, milyen API műveleteket kínál a LiveAgent. Ha szeretnéd integrálni a LiveAgent-et más rendszerekkel, ez a cikk segít megérteni az elérhető lehetőségeket.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!
Ügyfélszolgálati szoftver szójegyzék
Fedezze fel az ügyfélszolgálati szoftverek szakszókincsét! Hasznos kifejezések kezdőknek és haladóknak egyaránt. Kattintson ide!"
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!