Mik a személyre szabott e-mail válaszok?
Ha azt szeretné, hogy az Ön saját nevét mutassa egy e-mail cím, akkor konfigurálhatja azt a személyre szabott e-mail válaszok között. Ez a jellemző lehetőséget biztosít arra, hogy olyanra módosítsa az e-mail címét, mely alkalmazkodik igényeihez. Ahelyett, hogy a vállalat vagy osztály nevét mutatná, az email címzettje az Ön saját nevét fogja látni.
A személyre szabott e-mail válaszokat általában arra használják, hogy a végfelhasználókkal kapcsolatba lépjenek és még barátságosabbnak érezzék a kommunikációt. Amikor az ügyfél az Ön valódi nevét látja a pozíciója helyett, akkor pozitív hatással van az Önbe vetett bizalmukkal.
A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.
Az ügyfélszolgálati csapat a vásárlói elégedettséget és hűséget erősíti, és a játékosítás motiválja őket. A vásárlói centrikusság fontos a vállalkozások sikeréhez, és az utolsó esély e-mail sablonok hasznosak lehetnek az értékesítésben. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver megoldást kínál a fejlődéshez.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami lehetővé teszi az élő chat integrálását a CRM rendszerrel, hogy a csapat kényelmesebben dolgozhasson. Az oldalon számos információ található a demó, árazás, funkciók, integrációk, partnerprogram, és támogatás témakörökről. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről a hírlevélre való feliratkozással lehet értesülni. A szoftver támogatja a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket, a bejövő híváskezelőket, a panaszkezelési rendszereket és az ügyfélportálok kezelését.