Ingyenes próba

Többcsatornás támogatás

Mi a többcsatornás támogatás?

Számos különböző kommunikációs csatorna integrálásával adjon ügyfeleinek számos lehetőséget, hogy elérhessék Önt.

Széles körű közösségi média platformok közül választhat, mint például a Facebook vagy a Twitter, hogy szélesebb közönséget érjen el és új potenciális ügyfeleket vonzzon.

Hasonlóképpen, próbálja terjeszteni vállalkozását többféle eszközre, és könnyen elérhetővé váljon bárhol és bármikor. Kiterjesztheti vállalkozását mobiltelefonokra, e-mail szolgáltatókra, vagy elkezdhet csevegőszolgáltatásokat használni az ügyfelekkel való azonnali kapcsolat érdekében.

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..