Mi a többcsatornás támogatás?
Számos különböző kommunikációs csatorna integrálásával adjon ügyfeleinek számos lehetőséget, hogy elérhessék Önt.
Széles körű közösségi média platformok közül választhat, mint például a Facebook vagy a Twitter, hogy szélesebb közönséget érjen el és új potenciális ügyfeleket vonzzon.
Hasonlóképpen, próbálja terjeszteni vállalkozását többféle eszközre, és könnyen elérhetővé váljon bárhol és bármikor. Kiterjesztheti vállalkozását mobiltelefonokra, e-mail szolgáltatókra, vagy elkezdhet csevegőszolgáltatásokat használni az ügyfelekkel való azonnali kapcsolat érdekében.
- Élő Chat Sablonok (Másolás és Beillesztés) | LiveAgent
- Végfelhasználó [Kifejtve]
- Közösségi Támogatás (Explained)
- Konverziós tölcsér (Elmagyarázva)
- Mik azok a Kapcsolatfelvételi Űrlapok? (+ Ingyenes próbaverzió) | LiveAgent
- Több Vállalati Márka [Elmagyarázva]
- Élő chat etikett az ügyfélszolgálathoz - LiveAgent
- A Legjobb Vásárlói Elégedettségi Szoftver 2021-ben | LiveAgent