Mi a többcsatornás támogatás?
Számos különböző kommunikációs csatorna integrálásával adjon ügyfeleinek számos lehetőséget, hogy elérhessék Önt.
Széles körű közösségi média platformok közül választhat, mint például a Facebook vagy a Twitter, hogy szélesebb közönséget érjen el és új potenciális ügyfeleket vonzzon.
Hasonlóképpen, próbálja terjeszteni vállalkozását többféle eszközre, és könnyen elérhetővé váljon bárhol és bármikor. Kiterjesztheti vállalkozását mobiltelefonokra, e-mail szolgáltatókra, vagy elkezdhet csevegőszolgáltatásokat használni az ügyfelekkel való azonnali kapcsolat érdekében.
Expert note
A többcsatornás támogatás hatékonyabb ügyfélszolgálatot eredményez, ami növeli a bevételt és az elégedettséget. Az ügyfelek bármely platformon érintkezhetnek velünk egyetlen felületről.

Az ügyfélszolgálati kommunikáció szakszerű befejezése és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Fontos a testreszabott üzenetek használata, és kerülni kell az általános és robotikus zárómondatokat. Az e-mailek és telefonbeszélgetések hivatalos nyelvet igényelnek, míg az élő csevegés és a közösségi médián való interakciók kötetlenebbek. Az ügyfélszolgálati képviselő fontos a jó tapasztalatokhoz, és a rendszeres jelentések segítenek az SLA megfelelőségének ellenőrzésében. A LiveAgent rendszerében 11 különböző jelentés áll rendelkezésre.
A közösségi médiában megjelenő ügyfélszolgálati üzeneteket főként a B2C iparágak célozzák meg, míg a B2B cégek inkább a LinkedInen aktivizálják magukat. Több mint 2,85 milliárd Facebook-, 1 milliárd Instagram- és 330 millió Twitter-felhasználó van világszerte. A legtöbb fogyasztó közösségi médiát használ, különösen a millennial és Z-generációs emberek, akik átlagosan 8,8 közösségi média fiókkal rendelkeznek és naponta 145 percet töltenek az online felületeken. A közösségi média nem csupán interakcióra szolgál barátokkal és családtagokkal, hanem 55%-uk vállalkozásokról szóló információkat is keres rajta, míg az ügyfélszolgálati célú használat mind a B2B, mind a B2C iparágakban elterjedt.
Az Organikus nyújtja az üzleti előnyöket a jó ügyfélszolgálatban. A LiveAgent ajánlott ingyenes próbaidővel a közösségi média támogató szoftverek alternatívájaként. A cikk tartalmazza az ügyfélszolgálati megoldásokat, mint például a közösségi média, az önkiszolgáló portálok és a kimenő hívásközpont, valamint az ellenőrzőlistát a közösségi média kezeléséről. A zárt tartalmak csak az üzleti célokra fókuszálva érdemes létrehozni. A LiveAgent szoftver integrált megoldással segít az ügyfélszolgálatban és a zárt tartalmak létrehozásában.
Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része egy cégnek, mivel hatással lehet az elégedettségre és az eladásokra. Az omnichannel vásárlói elkötelezettség lehetővé teszi a csatornák egyesítését, hogy személyre szabott élményeket nyújtsanak az ügyfeleknek. A puha készségek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához.