Mit jelent az ügyfélszolgálati felmérés?
Az ügyfelek által kitöltött felméréseket és interjúkat ügyfélszolgálati felméréseknek hívjuk. Segítenek az ügyfelek elégedettségének nyomon követésében.
Az ügyfélszolgálati felmérések célja az ügyfelek tapasztalatainak megismerése, és annak kiderítése, hogy a vállalat hogyan tud fejlődni, hogy jobb minőségű szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek.
Ha egy ügyfélnek rossz tapasztalata van egy cég által biztosított ügyfélszolgálattal kapcsolatban, akkor valószínűleg nem ajánlja másnak ezt a céget vagy annak termékét. Amikor ismerősei hallani fognak a tapasztalatairól, valószínűleg ők sem az adott cég termékei mellett döntenek.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
A prediktív tárcsázók hatékonyabbá tehetik az ügynökök munkáját, de korlátokkal járnak. Legálisak, de a TCPA korlátozásokat ír elő. Az áruk 3000 és 300 000 dollár között mozoghatnak. A beállítás előtt a call center követelményeit kell figyelembe venni. A progresszív tárcsázók valós időben történik, míg a prediktív algoritmust használ.