Ügyfélszolgálati felmérés

Mit jelent az ügyfélszolgálati felmérés?  

Az ügyfelek által kitöltött felméréseket és interjúkat ügyfélszolgálati felméréseknek hívjuk. Segítenek az ügyfelek elégedettségének nyomon követésében.

Az ügyfélszolgálati felmérések célja az ügyfelek tapasztalatainak megismerése, és annak kiderítése, hogy a vállalat hogyan tud fejlődni, hogy jobb minőségű szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek.

Ha egy ügyfélnek rossz tapasztalata van egy cég által biztosított ügyfélszolgálattal kapcsolatban, akkor valószínűleg nem ajánlja másnak ezt a céget vagy annak termékét. Amikor ismerősei hallani fognak a tapasztalatairól, valószínűleg ők sem az adott cég termékei mellett döntenek.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.