Mit jelent az ügyfélszolgálati felmérés?
Az ügyfelek által kitöltött felméréseket és interjúkat ügyfélszolgálati felméréseknek hívjuk. Segítenek az ügyfelek elégedettségének nyomon követésében.
Az ügyfélszolgálati felmérések célja az ügyfelek tapasztalatainak megismerése, és annak kiderítése, hogy a vállalat hogyan tud fejlődni, hogy jobb minőségű szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek.
Ha egy ügyfélnek rossz tapasztalata van egy cég által biztosított ügyfélszolgálattal kapcsolatban, akkor valószínűleg nem ajánlja másnak ezt a céget vagy annak termékét. Amikor ismerősei hallani fognak a tapasztalatairól, valószínűleg ők sem az adott cég termékei mellett döntenek.
Expert’s note
Az ügyfélszolgálati felmérések segítenek nyomon követni az ügyfelek elégedettségét és kideríteni, hogyan fejlődhet egy cég a jobb minőségű szolgáltatások nyújtása érdekében.
The use of social media is important for online marketing and customer support, with chat functions helping to increase satisfaction and sales. LiveAgent offers solutions in these areas, including templates for efficient responses. Customer service experience is vital to a company's success, with satisfied customers sharing positive experiences online. LiveAgent also offers call, email, and chat services, along with performance reports and a 14-day free trial. The use of quality customer service software, such as LiveAgent's live chat room, can be effective in improving customer satisfaction.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.