Ügyfélszolgálati felmérés

Mit jelent az ügyfélszolgálati felmérés?  

Az ügyfelek által kitöltött felméréseket és interjúkat ügyfélszolgálati felméréseknek hívjuk. Segítenek az ügyfelek elégedettségének nyomon követésében.

Az ügyfélszolgálati felmérések célja az ügyfelek tapasztalatainak megismerése, és annak kiderítése, hogy a vállalat hogyan tud fejlődni, hogy jobb minőségű szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek.

Ha egy ügyfélnek rossz tapasztalata van egy cég által biztosított ügyfélszolgálattal kapcsolatban, akkor valószínűleg nem ajánlja másnak ezt a céget vagy annak termékét. Amikor ismerősei hallani fognak a tapasztalatairól, valószínűleg ők sem az adott cég termékei mellett döntenek.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.