Mi az az ügyfélszolgálati portál?
Az ügyfélszolgálat, másnéven a technikai támogatás egy információs és kommunikációs rendszer, amely elsősorban az információs technológiákra (számítógép, szoftvertermékek stb.) összpontosít. A prioritás támogatási és kommunikációs csatornaként szolgál az ügyfelek és a szolgáltatók között.
Az ügyfélszolgálati rendszerek alkalmazása a vállalati igények függvényében változik. A leggyakrabban használt formái a call center, az online chat és az e-mail.
Nyílt forráskódú jegykezelési rendszer
The article focuses on the importance of efficient resource utilization and customer experience in businesses. It highlights the significance of ticket management systems in improving customer service, resulting in positive word-of-mouth and revenue growth. The article mentions LiveAgent as a viable customer service software and emphasizes the adverse impact of outdated or disconnected systems on customer experience and sales.
The knowledge base should be focused, user-centered, comprehensive, well-structured, well-written, and visually appealing. Automation software helps increase productivity, reduce agent wait times, and streamline sales processes. IT ticketing systems make it easier to provide support to customers and simplify the work of customer service agents. LiveAgent offers a range of features and integrations for popular customer service software, call centers, and email management. They also offer a support portal, data migration, and system status updates. The company has won awards and offers a partner program.