Jobb megoldást keres ügyfélszolgálatára? Sokrétübb szolgáltatást és választási lehetőségeket szeretne nyújtani vevőinek, ha azok kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal? Próbálja ki a LiveAgentet! A LiveAgent egy sokoldalú megoldást nyújt az ügyfélszolgálat terén. Hatásos szolgáltatásaival és integrációival a LiveAgent mindennel rendelkezik, hogy jobb minőségű ügyfélszolszolgálatot nyújtson ügyfeleinek.
A mi élő csevegésünk vezérlője a leggyorsabb a piacon, melynek gyorsasága 2.5 másodperc.
Több, mint 175 funkció teszi könnyebbé és élvezetesebbé a munkát.
A LiveAgent csomagok kedvező áron érhetők el. Válasszon a három fizetett csomagunkból vagy egyéb, az ön ügyfélszolgálatának leginkább megfelelő ajánlatainkból!
LiveAgent növeli a vevők elégedettségét és az átváltási árfolyamokat.
Az élő csevegésen kívül mit szólna valami többhöz? A vevők nemcsak egy csatornán keresztül léphetnek önnel kapcsolatba, így az a legjobb, ha több módon is elérhető a szolgáltatás. Legyen jelen a szolgáltatás e-mailen, a közösségi médiában, telefonos ügyfélszolgálaton és adatbázisokban is. A LiveAgent többek között az Instagramon is szolgáltatást nyújt.
A LiveAgent jegyrendszere mindenről gondoskodik, így nem lesz fennakadás a kommunikációban. Minden rendezett, ahogy annak lennie kell.
Tudjuk, hogy az élő csevegés miatt látogatott ide. De miért ne kapja meg a leggyorsabbat a piacon? A LiveAgent vezérlő gyorsasága 2.5 másodperc.
Ezenkívül már akkor láthatja, mit szeretne az ügyfél, miközben még ír. Már akkor válaszolhat a kérésére, mielőtt ő befejezné az írást. Lepje meg őt gyorsaságával!
Válassza azokat az embereket, akikben megbízik és akiket ismer, és csak az eszközökért fizessen! Egy kiváló ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell drágának lennie. A LiveAgent három kiváló, számos eszközzel felszerelt, fizetett csomagot ajánl önnek, amelyek segítik önt a jobb szolgáltatás megvalósításában.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent az SMB által a legtöbbször megtekintett és # 1-nek osztályozott ügyfélszolgálati szoftver 2020-ban. Legyen szoros kapcsolatban a vevőivel, és segítse elő a gyorsabb ügyintézést a LiveAgenttel!
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..