Jobb megoldást keres ügyfélszolgálatára? Sokrétübb szolgáltatást és választási lehetőségeket szeretne nyújtani vevőinek, ha azok kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal? Próbálja ki a LiveAgentet! A LiveAgent egy sokoldalú megoldást nyújt az ügyfélszolgálat terén. Hatásos szolgáltatásaival és integrációival a LiveAgent mindennel rendelkezik, hogy jobb minőségű ügyfélszolszolgálatot nyújtson ügyfeleinek.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Több, mint 175 funkció teszi könnyebbé és élvezetesebbé a munkát.
A LiveAgent csomagok kedvező áron érhetők el. Válasszon a három fizetett csomagunkból vagy egyéb, az ön ügyfélszolgálatának leginkább megfelelő ajánlatainkból!
LiveAgent növeli a vevők elégedettségét és az átváltási árfolyamokat.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
Tawk
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent kínál jegykezelést.
|
A Tawk kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
|
A Tawk kínál Élő Chatet.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
|
A Tawk nem kínál Hívásközpontot.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált.
|
A Tawk nem kínál Önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
|
A Tawk nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
|
A Tawk nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
|
A Tawk nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
|
A Tawk nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent kínál tudásbázist.
|
A Tawk kínál tudásbázist.
|
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
|
A Tawk kínál ügyfél fórumot.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
|
A Tawk nem kínál automatizációt és szabályokat.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent kínál API funkciókat.
|
A Tawk kínál API funkciókat.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
|
A Tawk nem kínál IVR funkciókat.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
|
A Tawk nem kínál videóhívásokat.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
|
A Tawk kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
|
A Tawk kínál korlátlan weboldalakat.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
|
A Tawk kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
A Tawk kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
A Tawk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
A Tawk kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Az élő csevegésen kívül mit szólna valami többhöz? A vevők nemcsak egy csatornán keresztül léphetnek önnel kapcsolatba, így az a legjobb, ha több módon is elérhető a szolgáltatás. Legyen jelen a szolgáltatás e-mailen, a közösségi médiában, telefonos ügyfélszolgálaton és adatbázisokban is. A LiveAgent többek között az Instagramon is szolgáltatást nyújt.
A LiveAgent jegyrendszere mindenről gondoskodik, így nem lesz fennakadás a kommunikációban. Minden rendezett, ahogy annak lennie kell.
Tudjuk, hogy az élő csevegés miatt látogatott ide. De miért ne kapja meg a leggyorsabbat a piacon? A LiveAgent vezérlő gyorsasága 2.5 másodperc.
Ezenkívül már akkor láthatja, mit szeretne az ügyfél, miközben még ír. Már akkor válaszolhat a kérésére, mielőtt ő befejezné az írást. Lepje meg őt gyorsaságával!
Válassza azokat az embereket, akikben megbízik és akiket ismer, és csak az eszközökért fizessen! Egy kiváló ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell drágának lennie. A LiveAgent három kiváló, számos eszközzel felszerelt, fizetett csomagot ajánl önnek, amelyek segítik önt a jobb szolgáltatás megvalósításában.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent az SMB által a legtöbbször megtekintett és # 1-nek osztályozott ügyfélszolgálati szoftver 2020-ban. Legyen szoros kapcsolatban a vevőivel, és segítse elő a gyorsabb ügyintézést a LiveAgenttel!
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
A LiveAgent egy teljes segédpult megoldás, amely tartalmaz hívásközpontot, tudásbázist, fórumot, ügyfélportált, élő chatet, közösségi média integrációkat és még sok mást. Ezáltal egy nagyszerű Tawk alternatíva olyan kliensek számára, akik kiváló ügyfél támogatást szeretnének biztosítani több csatornán keresztül egyszerre.
A LiveAgent egy minden az egyben segédpult megoldás, amely minden ügyfél kommunikációt egy platformba gyűjt. Például összegyűjti az emaileket, hívásokat, élő chateket, közösségi média kérelmeket és még sok mást. Automatizálja a repetitív feladatokat, így az ügynökök a fontos kliens kérelmekre koncentrálhatnak. Eredményképpen egy sima ügyfélszolgálatatást fog készíteni, hatékony munkafolyamattal.
A LiveAgent üzleti előnyei tartalmazzák az ügyfél elégedettséget, a növekedett értékesítéseket, ügyfél visszatartást és a csökkentett felmondási rátát.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk