Tawk alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Tawk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Jobb megoldást keres ügyfélszolgálatára? Sokrétübb szolgáltatást és választási lehetőségeket szeretne nyújtani vevőinek, ha azok kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal? Próbálja ki a LiveAgentet! A LiveAgent egy sokoldalú megoldást nyújt az ügyfélszolgálat terén. Hatásos szolgáltatásaival és integrációival a LiveAgent mindennel rendelkezik, hogy jobb minőségű ügyfélszolszolgálatot nyújtson ügyfeleinek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

3 ok, amiért a cégek a LiveAgent-re váltanak

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkció teszi könnyebbé és élvezetesebbé a munkát.

Megfizethető árak

A LiveAgent csomagok kedvező áron érhetők el. Válasszon a három fizetett csomagunkból vagy egyéb, az ön ügyfélszolgálatának leginkább megfelelő ajánlatainkból!

Megnövekedett ügyfél-elégedettség

LiveAgent növeli a vevők elégedettségét és az átváltási árfolyamokat.

Tawk vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Tawk
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Tawk kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A Tawk kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Tawk nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált.
A Tawk nem kínál Önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Tawk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Tawk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Tawk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Tawk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Tawk kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Tawk kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
A Tawk nem kínál automatizációt és szabályokat.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent kínál API funkciókat.
A Tawk kínál API funkciókat.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Tawk nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Tawk nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A Tawk kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Tawk kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Tawk kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Tawk kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Tawk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A Tawk kínál korlátlan 24/7 támogatást.
app installation - illustration

Kapjon többet az üzletéhez!

Az élő csevegésen kívül mit szólna valami többhöz? A vevők nemcsak egy csatornán keresztül léphetnek önnel kapcsolatba, így az a legjobb, ha több módon is elérhető a szolgáltatás. Legyen jelen a szolgáltatás e-mailen, a közösségi médiában, telefonos ügyfélszolgálaton és adatbázisokban is. A LiveAgent többek között az Instagramon is szolgáltatást nyújt.

A LiveAgent jegyrendszere mindenről gondoskodik, így nem lesz fennakadás a kommunikációban. Minden rendezett, ahogy annak lennie kell.

A leggyorsabb élő csevegés

Tudjuk, hogy az élő csevegés miatt látogatott ide. De miért ne kapja meg a leggyorsabbat a piacon? A LiveAgent vezérlő gyorsasága 2.5 másodperc.

Ezenkívül már akkor láthatja, mit szeretne az ügyfél, miközben még ír. Már akkor válaszolhat a kérésére, mielőtt ő befejezné az írást. Lepje meg őt gyorsaságával!

Watch the website loading time
Savings illustration

Ez a rendszer önt szolgálja

Válassza azokat az embereket, akikben megbízik és akiket ismer, és csak az eszközökért fizessen! Egy kiváló ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell drágának lennie. A LiveAgent három kiváló, számos eszközzel felszerelt, fizetett csomagot ajánl önnek, amelyek segítik önt a jobb szolgáltatás megvalósításában.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Men shaking hands - illustration

Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

A LiveAgent az SMB által a legtöbbször megtekintett és # 1-nek osztályozott ügyfélszolgálati szoftver 2020-ban. Legyen szoros kapcsolatban a vevőivel, és segítse elő a gyorsabb ügyintézést a LiveAgenttel!

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a Tawk alternatíva?

A LiveAgent egy teljes segédpult megoldás, amely tartalmaz hívásközpontot, tudásbázist, fórumot, ügyfélportált, élő chatet, közösségi média integrációkat és még sok mást. Ezáltal egy nagyszerű Tawk alternatíva olyan kliensek számára, akik kiváló ügyfél támogatást szeretnének biztosítani több csatornán keresztül egyszerre.

Miért kellene a LiveAgent-et választania?

A LiveAgent egy minden az egyben segédpult megoldás, amely minden ügyfél kommunikációt egy platformba gyűjt. Például összegyűjti az emaileket, hívásokat, élő chateket, közösségi média kérelmeket és még sok mást. Automatizálja a repetitív feladatokat, így az ügynökök a fontos kliens kérelmekre koncentrálhatnak. Eredményképpen egy sima ügyfélszolgálatatást fog készíteni, hatékony munkafolyamattal.

Mik a LiveAgent használatának üzleti előnyei?

A LiveAgent üzleti előnyei tartalmazzák az ügyfél elégedettséget, a növekedett értékesítéseket, ügyfél visszatartást és a csökkentett felmondási rátát.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót