Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Hogyan zárjon le egy e-mailt (Tippek + sablonok)

Hogyan zárjon le egy e-mailt (Tippek + sablonok)

Mivel a mai üzleti levelezés nagy részét e-mailben intézik, elengedhetetlen, hogy az e-maileket határozottan kezdjük és befejezzük. Az e-mail tárgyakra és a kezdetekre fordított összes figyelem ellenére az e-mail végződéseket gyakran figyelmen kívül hagyják.

Valójában az üzleti vonatkozású e-mail megfelelő befejezése ugyanolyan fontos, mint az e-mail indítása. A megfelelő típusú e-mail végződés pozitív végső benyomást hagy a címzett számára, cselekvésre ösztönzi az olvasót, azonosítja a feladót és szándékukat, és megadja a címzettnek az Ön elérhetőségi adatait (így könnyen kapcsolatba léphetnek Önnel. ) Olvasson tovább, hogy mindent megtudjon arról, hogyan lehet megfelelő módon lezárni az üzleti e-maileket, és kihasználni a professzionális e-mail lezárások listáját és a zárási sorra vonatkozó példákat, amelyek a legkülönfélébb kontextusokban megfelelőek.

Mit kell belefoglalni az e-mailek végébe

1. Záró sor

Az e-mail elküldése előtt győződjön meg arról, hogy tartalmaz egy rövid záró mondatot, amely zökkenőmentes átmenetet hoz létre az e-mail fő témája és a bejelentkezés között. Ez a záró sor kifejezheti háláját a címzett idejéért, jelezheti, hogy nyitott a további kommunikációra, cselekvésre ösztönzés vagy alternatívaként olyan kijelentés, amely megmutatja, hogy válaszra számít.

2. Zárás (kijelentkezés)

Kivéve, ha nagyon szoros kapcsolatban áll a címzetthez, minden üzleti e-mail szakszerű lezárást igényel, amely formális vagy alkalmi lehet a kapcsolat típusa és a kommunikáció kontextusa alapján. A leggyakrabban használt e-mailes befejezés az „Üdvözlettel” és a „Legjobbakat”, de elkészítettünk egy teljes listát (lentebb), mind hivatalos, mind informális formában.

E-mail sablon testre szabás
Szabjon testre email sablonokat

3. Adja meg a nevét

Mindig adja meg teljes nevét (utó- és vezetéknevét) az e-mail aláírásában, ha valakinek először ír. Kollégákkal, vagy olyan emberekkel folytatott beszélgetésekhez, akiket már ismer és több e-mailt váltott, elegendő a keresztnevével lezárni. Felhívjuk figyelmét, hogy célszerű elkerülni a becenevekkel való lezárást, kivéve, ha a beceneve széles körben ismert és használt a keresztneve helyett.

4. Cím és vállalat

Ügyeljen arra, hogy az e-mail aláírásában adja meg jelenlegi munkakörét és cégnevét, hogy ne legyen helye a zavartságnak, különösen, ha hideg e-mailt küld a potenciális ügyfeleknek. Ha állásra jelentkezik, azt tanácsoljuk, hogy az aktuális foglalkoztatási adatait (e-mail és telefonszám) hagyja ki aláírásából.

Első e-mail

5. Elérhetőség

Annak ellenére, hogy az üzenet címzettje már ismeri az e-mail címét, az e-mail aláírásában mindig hasznos megadni további elérhetőségeket, például a közvetlen telefonszámát, mivel egyesek inkább más kommunikációs csatornákon keresztül szeretnék elérni.

6. További források

Fontolja meg az linkek hozzáadását az aláírásához. A link lehet link a webhelyére, a LinkedIn-profiljára vagy más releváns közösségi médiafiókra, egy népszerűsíteni kívánt céloldalra, az online portfóliójára, az online naptárára vagy a legújabb blogbejegyzésére stb.

e-mail aláírás

Példák és sablonok az e-mailek befejezéséhez

Professzionális e-mailes lezárás és záró mondatok

Amikor azon tanakodik, hogy milyen típusú lezárás szükséges az üzleti e-mail befejezéséhez, gondoljon arra, kinek és miért küldte e-mailt. Ha nem biztos abban, hogy melyik lezárás lenne a legmegfelelőbb egy adott helyzetben, akkor inkább formálisabb zárómondatot válasszon. A „Legjobbakat”, „Üdvözlettel”, „Minden jót” és „Üdv” a legbiztonságosabb e-mail lezárások, amelyek minden helyzetben és minden típusú e-mailben használhatók. Íme néhány további példa a leggyakoribb és legelterjedtebb szakmai e-mail lezárásokra:


Hivatalos e-mail lezáró mondatok:

Üdvözlettel, Legjobbakat, Legjobbakat kívánom, Üdv, Minden jót, Tisztelettel, Köszönettel,


Alkalmi e-mail lezáró mondatok:

Hamarosan beszélünk, A következő alkalomig, Vigyázz magadra, Sok szerencsét, Jó hétvégét! Szép napot! Legyen eredményes napja! Élvezze a [hét napja] / hét / hétvége], Boldog [a hét napja]-t, Kellemes Ünnepeket, Remélem segítettem,


Záró mondatok, amelyek elismerést mutatnak:

Köszönöm, Köszönettel, Nagyon köszönöm, Köszönöm mégegyszer, Köszönöm szépen, Elismeréssel, Nagyra értékelem a [segítséget/ visszajelzést] Előre is köszönöm, Köszönöm, hogy elolvasta, Köszönöm a segítséget, Köszönöm figyelmét, Köszönjük [türelmét / idejét / együttműködését].


Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

E-mail záró sor példák

Az e-mail kontextusa alapján hozzáadhat egy rövid e-mail záró mondatot is a lezárás előtt. Használja a következő bevált e-mail záró sorok egyikét annak biztosítására, hogy az üzenetet pozitív megjegyzéssel fejezze be, és tudassa a címzettekkel, hogy várja válaszukat, vagy további párbeszédüket.

Hogyan fejezzük be a hideg értékesítési e-mailt

Bármely értékesítési szakember számára kihívást jelent a hideg e-mailek befejezésének helyes módja. Íme néhány példa arra, hogy mit adhat hozzá a hideg értékesítési e-mailek végén, hogy válaszadásra ösztönözzön:

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Hogyan lehet befejezni az értékesítést követő e-mailt

Az e-mailek minden hideg levelezési stratégiában elengedhetetlenek. Így fejezheti be az értékesítési nyomon követési e-mailt, hogy ösztönözze a potenciális ügyfeleket a válaszadásra, még akkor is, ha korábbi kapcsolataik sikertelenek voltak:

Hogyan lehet befejezni a vásárlás utáni/ügyfélfogadó e-mailt

A vásárlás utáni e-mailek és az üdvözlő e-mailek a legkritikusabb e-mailek az e-mail marketing kampányokban, amelyek hosszú távú ügyfélkapcsolatok kiépítését célozzák. Így nézhet ki az e-mailt záró mondata az ilyen típusú e-mailekhez:

Hogyan fejezzük be az ügyfélszolgálati e-mailt

Amikor lezárja az ügyfélszolgálati e-mailt, mindig érdemes arra ösztönözni az ügyfeleket, hogy forduljanak Önhöz, ha bármilyen más kérdésük, problémájuk vagy aggályuk lenne. Azt is tudatnia kell velük, hogy mindig készen áll a segítsé nyújtására. Íme néhány hasznos példa, amelyekkel az ügyfélszolgálati e-maileket lezárhatja:

Hogyan lehet lezárni az ügyféltől bocsánatkérő e-mailjét

Amikor az ügyfelektől bocsánatkérő e-mailt írunk és csalódott ügyfelekkel foglalkozunk, az e-mail végén újra meg kell ismételnünk a bocsánatkérést, és azt kell mondanunk, hogy értékeljük türelmüket és megértésüket:

Összegzés

Az e-mail vége általában csak záró megjegyzés vagy rövid mondat, amelyet az Ön aláírása követ, ugyanakkor az e-mail lezárásához szükséges szavak és hangok megtalálása gyakran nagy gondolkodást igényel. Az, hogy miként zárja le az e-mailt, valóban nagy hatással lehet a címzett döntésére, hogy válaszoljon-e az e-mailre. A professzionális e-mailek befejezésének ismerete a hatékony üzleti kommunikáció kulcsa, pozitív benyomást keltve az olvasóban és növelve az e-mailek válaszadási arányát. Ha nem tudja biztosan, hogyan fejezze be a következő üzleti e-mailt, akkor jól jöhetnek az e-mailek lezárásának fent említett példái.

Gyakran feltett kérdések az e-mail végződésekről

Miért fontos az e-mailek lezárása?

Mivel az e-mail lezárása az utolsó dolog, amit a címzett olvas, motiváló tényező lehet abban, hogy milyen gyorsan reagálnak – vagy egyáltalán válaszolni fognak-e. Ha udvarias, szakszerű és megfelelő módon készíti el az e-mailt, akkor nagyobb eséllyel kap pozitív választ.

Melyik lezárás nem megfelelő az üzleti e-mailhez?

Még akkor is, ha alkalmi kapcsolata van a címzettel, mindenfajta üzleti kommunikáció során kerülni kell a szakszerűtlen lezárásokat. Ezek a „szakszerűtlen” lezárások magukban foglalják az „Áldott napot” (vagy bármi mást, vallásos felhangokkal), a „Békét!” (vagy bármilyen más szlenget), „Köszi” (vagy bármely más rövidítés), „Később beszélünk” (vagy bármilyen más informális aláírást), „A tiéd” / „Szeretettel” (vagy bármi más, ami odaadásra utalást).

Hogyan formázza az e-mail lezárását?

Bár fontos az üzleti levelek szakszerű befejezése, a megfelelő formázás szintén kritikus a jó végső benyomás kialakításához. A zárószó után feltétlenül írjon vesszőt, majd adjon meg egy szóközt, írja be a teljes nevét, majd a címet, a vállalatot és a megadni kívánt kapcsolattartási adatokat.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontos az e-mailek lezárása?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Mivel az e-mail lezárása az utolsó dolog, amit a címzett olvas, motiváló tényező lehet abban, hogy milyen gyorsan reagálnak – vagy egyáltalán válaszolni fognak-e. Ha udvarias, szakszerű és megfelelő módon készíti el az e-mailt, akkor nagyobb eséllyel kap pozitív választ.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyik lezárás nem megfelelő az üzleti e-mailhez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Még akkor is, ha alkalmi kapcsolata van a címzettel, mindenfajta üzleti kommunikáció során kerülni kell a szakszerűtlen lezárásokat. Ezek a „szakszerűtlen” lezárások magukban foglalják az „Áldott napot” (vagy bármi mást, vallásos felhangokkal), a „Békét!” (vagy bármilyen más szlenget), „Köszi” (vagy bármely más rövidítés), „Később beszélünk” (vagy bármilyen más informális aláírást), „A tiéd” / „Szeretettel” (vagy bármi más, ami odaadásra utalást).” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan formázza az e-mail lezárását?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Bár fontos az üzleti levelek szakszerű befejezése, a megfelelő formázás szintén kritikus a jó végső benyomás kialakításához. A zárószó után feltétlenül írjon vesszőt, majd adjon meg egy szóközt, írja be a teljes nevét, majd a címet, a vállalatot és a megadni kívánt kapcsolattartási adatokat.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.