Az üzleti e-mailek megfelelő befejezése ugyanolyan fontos, mint az indításuk. Az e-mail végződésének célja, hogy pozitív benyomást hagyjon a címzett számára és cselekvésre ösztönözze. A legmegfelelőbb lezárások az üdvözlettel és a tisztelettel teljes mondatok. Hasznosak lehetnek az előre elkészített e-mail sablonok is.
Mivel a mai üzleti levelezés nagy részét e-mailben intézik, elengedhetetlen, hogy az e-maileket határozottan kezdjük és befejezzük. Az e-mail tárgyakra és a kezdetekre fordított összes figyelem ellenére az e-mail végződéseket gyakran figyelmen kívül hagyják.
Valójában az üzleti vonatkozású e-mail megfelelő befejezése ugyanolyan fontos, mint az e-mail indítása. A megfelelő típusú e-mail végződés pozitív végső benyomást hagy a címzett számára, cselekvésre ösztönzi az olvasót, azonosítja a feladót és szándékukat, és megadja a címzettnek az Ön elérhetőségi adatait (így könnyen kapcsolatba léphetnek Önnel. ) Olvasson tovább, hogy mindent megtudjon arról, hogyan lehet megfelelő módon lezárni az üzleti e-maileket, és kihasználni a professzionális e-mail lezárások listáját és a zárási sorra vonatkozó példákat, amelyek a legkülönfélébb kontextusokban megfelelőek.
Az e-mail elküldése előtt győződjön meg arról, hogy tartalmaz egy rövid záró mondatot, amely zökkenőmentes átmenetet hoz létre az e-mail fő témája és a bejelentkezés között. Ez a záró sor kifejezheti háláját a címzett idejéért, jelezheti, hogy nyitott a további kommunikációra, cselekvésre ösztönzés vagy alternatívaként olyan kijelentés, amely megmutatja, hogy válaszra számít.
Kivéve, ha nagyon szoros kapcsolatban áll a címzetthez, minden üzleti e-mail szakszerű lezárást igényel, amely formális vagy alkalmi lehet a kapcsolat típusa és a kommunikáció kontextusa alapján. A leggyakrabban használt e-mailes befejezés az „Üdvözlettel” és a „Legjobbakat”, de elkészítettünk egy teljes listát (lentebb), mind hivatalos, mind informális formában.
Mindig adja meg teljes nevét (utó- és vezetéknevét) az e-mail aláírásában, ha valakinek először ír. Kollégákkal, vagy olyan emberekkel folytatott beszélgetésekhez, akiket már ismer és több e-mailt váltott, elegendő a keresztnevével lezárni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem tanácsos befejezni a beszélgetést becenevekkel, kivéve, ha az Ön beceneve széles körben ismert és a keresztneve helyett használatos.
Ügyeljen arra, hogy az e-mail aláírásában adja meg jelenlegi munkakörét és cégnevét, hogy ne legyen helye a zavartságnak, különösen, ha hideg e-mailt küld a potenciális ügyfeleknek. Ha állásra jelentkezik, azt tanácsoljuk, hogy az aktuális foglalkoztatási adatait (e-mail és telefonszám) hagyja ki aláírásából.
Annak ellenére, hogy az üzenet címzettje már ismeri az e-mail címét, az e-mail aláírásában mindig hasznos megadni további elérhetőségeket, például a közvetlen telefonszámát, mivel egyesek inkább más kommunikációs csatornákon keresztül szeretnék elérni.
Fontolja meg az linkek hozzáadását az aláírásához. A link lehet link a webhelyére, a LinkedIn-profiljára vagy más releváns közösségi médiafiókra, egy népszerűsíteni kívánt céloldalra, az online portfóliójára, az online naptárára vagy a legújabb blogbejegyzésére stb.
Amikor azon tanakodik, hogy milyen típusú lezárás szükséges az üzleti e-mail befejezéséhez, gondoljon arra, kinek és miért küldte e-mailt. Ha nem biztos abban, hogy melyik lezárás lenne a legmegfelelőbb egy adott helyzetben, akkor inkább formálisabb zárómondatot válasszon. A „Legjobbakat”, „Üdvözlettel”, „Minden jót” és „Üdv” a legbiztonságosabb e-mail lezárások, amelyek minden helyzetben és minden típusú e-mailben használhatók. Íme néhány további példa a leggyakoribb és legelterjedtebb szakmai e-mail lezárásokra:
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Az e-mail kontextusa alapján hozzáadhat egy rövid e-mail záró mondatot is a lezárás előtt. Használja a következő bevált e-mail záró sorok egyikét annak biztosítására, hogy az üzenetet pozitív megjegyzéssel fejezze be, és tudassa a címzettekkel, hogy várja válaszukat, vagy további párbeszédüket.
Bármely értékesítési szakember számára kihívást jelent a hideg e-mailek befejezésének helyes módja. Íme néhány példa arra, hogy mit adhat hozzá a hideg értékesítési e-mailek végén, hogy válaszadásra ösztönözzön:
“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”
“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”
“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”
“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”
“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Az e-mailek minden hideg levelezési stratégiában elengedhetetlenek. Így fejezheti be az értékesítési nyomon követési e-mailt , hogy ösztönözze a potenciális ügyfeleket a válaszadásra, még akkor is, ha korábbi kapcsolataik sikertelenek voltak:
“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”
“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”
“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”
“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”
“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”
A vásárlás utáni e-mailek és az üdvözlő e-mailek a legkritikusabb e-mailek az e-mail marketing kampányokban, amelyek hosszú távú ügyfélkapcsolatok kiépítését célozzák. Így nézhet ki az e-mailt záró mondata az ilyen típusú e-mailekhez:
“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”
“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”
“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”
“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”
“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”
Amikor lezárja az ügyfélszolgálati e-mailt, mindig érdemes arra ösztönözni az ügyfeleket, hogy forduljanak Önhöz, ha bármilyen más kérdésük, problémájuk vagy aggályuk lenne. Azt is tudatnia kell velük, hogy mindig készen áll a segítsé nyújtására. Íme néhány hasznos példa, amelyekkel az ügyfélszolgálati e-maileket lezárhatja:
“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”
“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”
“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”
“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”
“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”
Amikor az ügyfelektől bocsánatkérő e-mailt írunk és csalódott ügyfelekkel foglalkozunk, az e-mail végén újra meg kell ismételnünk a bocsánatkérést, és azt kell mondanunk, hogy értékeljük türelmüket és megértésüket:
“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”
“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”
“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”
“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”
“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”
Az e-mail vége általában csak záró megjegyzés vagy rövid mondat, amelyet az Ön aláírása követ, ugyanakkor az e-mail lezárásához szükséges szavak és hangok megtalálása gyakran nagy gondolkodást igényel. Az, hogy miként zárja le az e-mailt, valóban nagy hatással lehet a címzett döntésére, hogy válaszoljon-e az e-mailre. A professzionális e-mailek befejezésének ismerete a hatékony üzleti kommunikáció kulcsa, pozitív benyomást keltve az olvasóban és növelve az e-mailek válaszadási arányát. Ha nem tudja biztosan, hogyan fejezze be a következő üzleti e-mailt, akkor jól jöhetnek az e-mailek lezárásának fent említett példái.
Conclude your emails with finesse
Elevate your email etiquette, improve response rates, and establish strong relationships with LiveAgent's how-to-end-an-email templates.
Újracsatlakozási e-mail sablonok
A cég bocsánatot kér az előfizetőktől azért, mert az utóbbi időben túl sok volt a reklám a hírlevélben, és fontos információkról nem számoltak be. Ígéretet tesznek arra, hogy a hírlevél 90%-a az iparági hírekkel és hasznos információkkal fog foglalkozni. Az újracsatlakozási e-mailek segítség segítségével szeretnék visszaszerezni a figyelmüket. Többféle újracsatlakozási e-mail sablont mutatnak be és elmagyarázzák, mikor és hogyan kell ilyen leveleket küldeni.
This article covers various aspects of email marketing, including templates for e-commerce delivery and confirmation emails, customer service theory, and creating effective discount email templates. It emphasizes the importance of personalization, highlighting product or service benefits, and having a clear call to action in emails. Additionally, it notes that email marketing is still a popular and effective communication channel, with high open and conversion rates. Overall, the article provides practical tips on how to create high-quality, compelling emails for marketing purposes.
Hogyan indítsunk egy e-mailt (Tippek + sablonok)
Az e-mail kommunikáció elengedhetetlen a vállalkozások számára, de fontos, hogy megfelelő üdvözléssel kezdjenek és információs vagy visszaigazoló e-mail sablonokat használjanak. Túl informális és nyugodt stílus elriaszthatja a közönséget, így megfelelő hangszínt kell választani. Az e-mailben el kell kerülni a helyesírási hibákat és rövid mondatban ki kell jelölni az e-mail célját. Az e-mail sablonok segíthetnek az e-mailek könnyebb megfogalmazásában, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásban közvetlenül a LiveAgent ügyfélszolgálati rendszerben. A megfelelő e-mail kezdés fontos ahhoz, hogy a címzett tovább olvassa az e-mailt.
The article discusses the benefits of sending "must-read" emails to subscribers, which contain important updates about the company, products, or services. These emails can be targeted to specific segments and offer high open rates, making them an effective communication tool. The article provides several examples of must-read email subject lines and templates for different types of messages. It also answers common questions about the frequency and placement of these types of emails. Overall, the article highlights the value of must-read emails as part of a comprehensive communication strategy.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team