Mik azok a kapcsolattartó csoportok?
A kapcsolattartó csoportok az ügyfelek azon szegmensei, amelyekben van valami közös. A közös vonás lehet hasonló érdeklődés, ugyanabban a vállalatban dolgozni, ugyanabban az időzónában lenni, ugyanazt a nyelvet beszélni, azonos típusú termékeket használni, vagy azonos előfizetési szinttel rendelkezni.

Mit tehet a kapcsolattartó csoportokkal?
A névjegyek csoportokhoz való hozzáadása lehetővé teszi az ügyfelek szegmentálását, így könnyebbé válik a help desk munkafolyamata. A kapcsolattartó csoportok létrehozása marketing és értékesítés szempontjából is kiváló, mivel lehetővé teszi, hogy minden csoport számára személyre szabottabb tartalmat biztosítsunk.
A kapcsolattartó csoportok lehetővé teszik, hogy:
- Rendezze az üzleti kapcsolatait
- Több kapcsolat hozzáadása egy csoporthoz
- Több kapcsolattartó csoportot rendelhet egy névjegyhez
- Konkrét szabályok hozzárendelése
- Konkrét időszabályok hozzárendelése
- Konkrét SLA-szabályok hozzárendelése
- Böngésszen a jegyek, a kapcsolatok és a vállalatok között kapcsolattartó csoportok szerint
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Névjegycsoportok létrehozása a LiveAgentben
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
- Kattintson a Kapcsolat csoportok elemre
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra
- Nevezze el ügyfélcsoportját
- Válasszon szöveg- és háttérszínt az ügyfélszegmens címkéhez
- Kattintson a Létrehozás gombra
Hogyan adhat hozzá ügyfeleket a kapcsolattartási csoportokhoz?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
- Válasszon ki egy ügyfelet
- Keresse meg a Csoportok mezőt, és kattintson a címkére
- Válassza ki azt a csoportot, amelyhez hozzá kívánja adni őket
- Kattintson a Mentés gombra
Meglévő névjegycsoportok szerkesztése vagy törlése
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
- Kattintson a Kapcsolat csoportok elemre
- A szerkesztés gombra kattintva válassza ki a szerkeszteni kívánt névjegycsoportot
- Szerkessze a névjegycsoport nevét, a címke színét vagy a szöveg színét
- Kattintson a Mentés gombra
- Opcionális: A törlés gombra kattintva válassza ki a törölni kívánt névjegycsoportot
Hogyan profitálhatok az ügyfelek csoportosításából?
Továbbfejlesztett munkafolyamat
Az ügyfélszegmenseket figyelembe vevő jegytovábbítási munkafolyamatok létrehozása rendkívül hatékony és produktív. Például azáltal, hogy meghatározott ügyfélcsoportoktól (például VIP-tagoktól vagy viszonteladóktól) közvetlenül a megfelelő fiókmenedzserekhez irányítja a jegyeket, javítja a válaszidőt, az első kapcsolatfelvételi megoldási arányt és mindenekelőtt az ügyfelek elégedettségét. Ezenkívül megszünteti a zavart vagy a jegyek stagnálását.
Fokozott elkötelezettség
Az ügyfélcsoportok kiválóan alkalmasak marketing és értékesítési szegmentálásra is. Létrehozhat például egy LiveAgent szabályt , amely egyedileg személyre szabott és előre formázott nyomon követési e-maileket küld minden ügyfélcsoportnak. Az ehhez hasonló személyre szabott üzenetküldés javítja az ügyfelek elkötelezettségét, ami növeli a bevételt és több értékesítést. A Forbes szerint a fogyasztók 72%-a csak személyre szabott üzenetküldéssel foglalkozik.

Egyszerűbb jegyszűrés
Az ügyfélcsoportok segíthetnek a jegyek megtalálásában is az ügyfélszolgálat univerzális postafiókjában. A jegyszűrést megkönnyítő eszközök mindig hasznosak, mivel nem kell emlékeznie minden egyes megkeresni kívánt jegyre vonatkozóan. Ehelyett csak az ügyfélcsoportjukra kell emlékeznie, ami jelentősen megkönnyíti a munkát.

Használati eset: Névjegycsoportok használatával gyorsabban válaszolhat a VIP ügyfeleknek
Tegyük fel, hogy szeretne létrehozni egy VIP-csoportot, és prioritásként kezeli a kérdések megválaszolását. Ehhez beállíthat egy szabályt, amely bármikor aktiválódik, amikor az adott ügyfelek valamelyike támogatási jegyet küld el. Ezt úgy teheti meg, hogy a jegyeiket egy adott részleghez irányítja, vagy módosítja a jegyek SLA szintjét, így ügynökei gyorsabban válaszolnak üzeneteikre. Mindkét esetben meg kell találnia a névjegy csoportot a szabálybeállításokban.
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni a névjegy csoportokról vagy a névjegy csoportokhoz kapcsolódó témákról, tekintse meg tudásbázisunkat, akadémiánkat, szószedet, és webinárium forrásainkat. Ne felejtse el megnézni blogunkat és e-mail sablonjainkat, amelyek segítségével személyre szabott e-mailes hírleveleket küldhet névjegy csoportjainak.
Készen áll egyedi névjegycsoportok létrehozására?
Fedezze fel, milyen egyszerű az ügyfelek szegmentálása és személyre szabott szolgáltatásunk ingyenes 14 napos próbaidőszakunkkal. Hitelkártya megadása nem szükséges.
Az ügyfélszolgálat sikere sok tényezőtől függ, például a megfelelő alkalmazottak képzésétől, sablonválaszok használatától és egy önkiszolgáló portál kínálásától. A helpdesk elemzése és az ügyfél-elégedettségi felmérések fontosak a teljesítmény figyeléséhez és javításához. A harmadik féltől származó integrációk használata és elegendő alkalmazotti kapacitás biztosítása is kulcsfontosságú.
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.
5 ügyfélkapcsolati finomítás, hogy több ügyfelet örvendeztessen meg
Az ügyfélszolgálat javításának néhány módja közé tartozik a gyors oktatóanyag biztosítása és a kilépési szándék előugró ablak használata. Az élő csevegés is hatékony módszer lehet az ügyfélszolgálati gyakorlat javítására, és lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára a gyorsabb ügyintézést. A többcsatornás helpdesk lehetővé teszi az ügyfelek interakcióinak figyelemmel kísérését, míg egynél több helyen vagy különböző csapatok kezelik az ügyfelek kérdéseit. Kommunikálni kell az ügyfelekkel minden csatornán, hogy elkötelezzék őket a márka iránt.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati kérdések kezelését egyetlen felületről. A kapcsolatfelvételi űrlapok használata növeli az elégedett ügyfelek számát. Az élő chatszoba jó lehetőség valós idejű online kommunikációra. Az egyszerű integráció lehetővé teszi a testreszabott kapcsolatfelvételi űrlapok integrálását weboldalakba. Többféle előre elkészített Kapcsolat gomb közül választhat, vagy sajátot is létrehozhat.