Mik azok a kapcsolattartó csoportok?
A kapcsolattartó csoportok az ügyfelek azon szegmensei, amelyekben van valami közös. A közös vonás lehet hasonló érdeklődés, ugyanabban a vállalatban dolgozni, ugyanabban az időzónában lenni, ugyanazt a nyelvet beszélni, azonos típusú termékeket használni, vagy azonos előfizetési szinttel rendelkezni.
Mit tehet a kapcsolattartó csoportokkal?
A névjegyek csoportokhoz való hozzáadása lehetővé teszi az ügyfelek szegmentálását, így könnyebbé válik a help desk munkafolyamata. A kapcsolattartó csoportok létrehozása marketing és értékesítés szempontjából is kiváló, mivel lehetővé teszi, hogy minden csoport számára személyre szabottabb tartalmat biztosítsunk.
A kapcsolattartó csoportok lehetővé teszik, hogy:
- Sorteerida oma ettevõtte kontakte
- Lisada ühte gruppi minu kontakti
- Määrata ühele kontaktile mitu gruppi
- Määrata spetsiifilisi reegleid
- Määrata spetsiifilisi ajareegleid
- Määrata spetsiifilisi SLA reegleid
- Sirvida sedeleid ja kontakte ka ettevõtteid kontaktgruppide alusel
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Névjegycsoportok létrehozása a LiveAgentben
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige klientidel
- Klikkige kontaktgruppidel
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra
- Andke oma kliendigrupile nimi
- Valige kohandatud segmendi sildi jaoks teksti ja tausta värv
- Klikkige “Loo” nupul
Hogyan adhat hozzá ügyfeleket a kapcsolattartási csoportokhoz?
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige klientidel
- Valige enda valitud klient
- Otsige üles Grupi väli ja klikkige sildil
- Valige grupp, kuhu soovite neid lisada
- Klikkige “Salvesta”
Meglévő névjegycsoportok szerkesztése vagy törlése
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige klientidel
- Klikkige kontaktgruppidel
- Valige kontaktgrupp, mida soovite redigeerida klikkides redigeerimise nupul
- Redigeerige kontaktgrupi nime, sildi värvil või teksti värvil
- Klikkige “Salvesta”
- Valikuline: Valige kontaktgrupp, mida soovite kustutada klikkides kustutamise nupul
Hogyan profitálhatok az ügyfelek csoportosításából?
Továbbfejlesztett munkafolyamat
Az ügyfélszegmenseket figyelembe vevő jegytovábbítási munkafolyamatok létrehozása rendkívül hatékony és produktív. Például azáltal, hogy meghatározott ügyfélcsoportoktól (például VIP-tagoktól vagy viszonteladóktól) közvetlenül a megfelelő fiókmenedzserekhez irányítja a jegyeket, javítja a válaszidőt, az első kapcsolatfelvételi megoldási arányt és mindenekelőtt az ügyfelek elégedettségét. Ezenkívül megszünteti a zavart vagy a jegyek stagnálását.
Fokozott elkötelezettség
Az ügyfélcsoportok kiválóan alkalmasak marketing és értékesítési szegmentálásra is. Létrehozhat például egy LiveAgent szabályt , amely egyedileg személyre szabott és előre formázott nyomon követési e-maileket küld minden ügyfélcsoportnak. Az ehhez hasonló személyre szabott üzenetküldés javítja az ügyfelek elkötelezettségét, ami növeli a bevételt és több értékesítést.
Egyszerűbb jegyszűrés
Az ügyfélcsoportok segíthetnek a jegyek megtalálásában is az ügyfélszolgálat univerzális postafiókjában. A jegyszűrést megkönnyítő eszközök mindig hasznosak, mivel nem kell emlékeznie minden egyes megkeresni kívánt jegyre vonatkozóan. Ehelyett csak az ügyfélcsoportjukra kell emlékeznie, ami jelentősen megkönnyíti a munkát.
Használati eset: Névjegycsoportok használatával gyorsabban válaszolhat a VIP ügyfeleknek
Tegyük fel, hogy szeretne létrehozni egy VIP-csoportot, és prioritásként kezeli a kérdések megválaszolását. Ehhez beállíthat egy szabályt, amely bármikor aktiválódik, amikor az adott ügyfelek valamelyike támogatási jegyet küld el. Ezt úgy teheti meg, hogy a jegyeiket egy adott részleghez irányítja, vagy módosítja a jegyek SLA szintjét, így ügynökei gyorsabban válaszolnak üzeneteikre. Mindkét esetben meg kell találnia a névjegy csoportot a szabálybeállításokban.
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni a névjegy csoportokról vagy a névjegy csoportokhoz kapcsolódó témákról, tekintse meg tudásbázisunkat, akadémiánkat, szószedet, és webinárium forrásainkat. Ne felejtse el megnézni blogunkat és e-mail sablonjainkat, amelyek segítségével személyre szabott e-mailes hírleveleket küldhet névjegy csoportjainak.
- Kuidas kontaktgruppe luua
- Kuidas luua ja üles seada kontakte
- Kontaktgruppide kasutamine VIP klientidele kiiremini vastamiseks
Készen áll egyedi névjegycsoportok létrehozására?
Fedezze fel, milyen egyszerű az ügyfelek szegmentálása és személyre szabott szolgáltatásunk ingyenes 30 napos próbaidőszakunkkal. Hitelkártya megadása nem szükséges.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
Frequently Asked Questions
Mik azok a névjegy csoportok?
A névjegy csoportok az ügyfelek azon szegmensei, amelyekben valami közös. A közös jellemzők lehetnek a hasonló érdeklődési körök, az azonos vállalatnál történő munkavégzés, az azonos időzónában való tartózkodás, az azonos nyelvű beszéd, az azonos típusú termékek használata vagy az azonos előfizetési szintek.
Mit tehet a névjegy csoportokkal?
A névjegyek csoportokhoz való hozzáadása lehetővé teszi az ügyfelek szegmentálását, így könnyebbé válik a help desk munkafolyamata. A névjegy csoportok létrehozása marketing és értékesítés szempontjából is kiváló, mivel lehetővé teszi, hogy minden csoport számára személyre szabottabb tartalmat biztosítsunk.
Hogyan profitálhatok az ügyfelek csoportosításából?
Az ügyfélszegmenseket figyelembe vevő jegytovábbítási munkafolyamatok létrehozása rendkívül hatékony és produktív. Például azáltal, hogy meghatározott ügyfélcsoportoktól (például VIP-tagoktól vagy viszonteladóktól) közvetlenül a megfelelő fiókmenedzserekhez irányítja a jegyeket, javítja a válaszidőt, az első kapcsolatfelvételi megoldási arányt és mindenekelőtt az ügyfelek elégedettségét. Ezenkívül megszünteti a zavart vagy a jegyek stagnálását.