Kapcsolat csoportok

Mik azok a kapcsolattartó csoportok?

A kapcsolattartó csoportok az ügyfelek azon szegmensei, amelyekben van valami közös. A közös vonás lehet hasonló érdeklődés, ugyanabban a vállalatban dolgozni, ugyanabban az időzónában lenni, ugyanazt a nyelvet beszélni, azonos típusú termékeket használni, vagy azonos előfizetési szinttel rendelkezni.

Kapcsolattartó csoportok

Mit tehet a kapcsolattartó csoportokkal?


A névjegyek csoportokhoz való hozzáadása lehetővé teszi az ügyfelek szegmentálását, így könnyebbé válik a help desk munkafolyamata. A kapcsolattartó csoportok létrehozása marketing és értékesítés szempontjából is kiváló, mivel lehetővé teszi, hogy minden csoport számára személyre szabottabb tartalmat biztosítsunk.

A kapcsolattartó csoportok lehetővé teszik, hogy:

  • Rendezze az üzleti kapcsolatait
  • Több kapcsolat hozzáadása egy csoporthoz
  • Több kapcsolattartó csoportot rendelhet egy névjegyhez
  • Konkrét szabályok hozzárendelése
  • Konkrét időszabályok hozzárendelése
  • Konkrét SLA-szabályok hozzárendelése
  • Böngésszen a jegyek, a kapcsolatok és a vállalatok között kapcsolattartó csoportok szerint

Segment customers with ease

Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.

Névjegycsoportok létrehozása a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
  3. Kattintson a Kapcsolat csoportok elemre
  4. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra
  5. Nevezze el ügyfélcsoportját
  6. Válasszon szöveg- és háttérszínt az ügyfélszegmens címkéhez
  7. Kattintson a Létrehozás gombra
névjegycsoportok hozzáadása

Hogyan adhat hozzá ügyfeleket a kapcsolattartási csoportokhoz?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
  3. Válasszon ki egy ügyfelet
  4. Keresse meg a Csoportok mezőt, és kattintson a címkére
  5. Válassza ki azt a csoportot, amelyhez hozzá kívánja adni őket
  6. Kattintson a Mentés gombra
névjegyek hozzáadása a névjegycsoportokhoz

Meglévő névjegycsoportok szerkesztése vagy törlése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
  3. Kattintson a Kapcsolat csoportok elemre
  4. A szerkesztés gombra kattintva válassza ki a szerkeszteni kívánt névjegycsoportot
  5. Szerkessze a névjegycsoport nevét, a címke színét vagy a szöveg színét
  6. Kattintson a Mentés gombra
  7. Opcionális: A törlés gombra kattintva válassza ki a törölni kívánt névjegycsoportot
névjegycsoport szerkesztése

Hogyan profitálhatok az ügyfelek csoportosításából?

Továbbfejlesztett munkafolyamat

Az ügyfélszegmenseket figyelembe vevő jegytovábbítási munkafolyamatok létrehozása rendkívül hatékony és produktív. Például azáltal, hogy meghatározott ügyfélcsoportoktól (például VIP-tagoktól vagy viszonteladóktól) közvetlenül a megfelelő fiókmenedzserekhez irányítja a jegyeket, javítja a válaszidőt, az első kapcsolatfelvételi megoldási arányt és mindenekelőtt az ügyfelek elégedettségét. Ezenkívül megszünteti a zavart vagy a jegyek stagnálását.

SLA bejelentkezés Ügyfélszolgálati szoftver - LiveAgent

Fokozott elkötelezettség

Az ügyfélcsoportok kiválóan alkalmasak marketing és értékesítési szegmentálásra is. Létrehozhat például egy LiveAgent szabályt , amely egyedileg személyre szabott és előre formázott nyomon követési e-maileket küld minden ügyfélcsoportnak. Az ehhez hasonló személyre szabott üzenetküldés javítja az ügyfelek elkötelezettségét, ami növeli a bevételt és több értékesítést. A Forbes szerint a fogyasztók 72%-a csak személyre szabott üzenetküldéssel foglalkozik.

E-mail sablon testreszabása
Testreszabhatja az e-mail sablonokat

Egyszerűbb jegyszűrés

Az ügyfélcsoportok segíthetnek a jegyek megtalálásában is az ügyfélszolgálat univerzális postafiókjában. A jegyszűrést megkönnyítő eszközök mindig hasznosak, mivel nem kell emlékeznie minden egyes megkeresni kívánt jegyre vonatkozóan. Ehelyett csak az ügyfélcsoportjukra kell emlékeznie, ami jelentősen megkönnyíti a munkát.

névjegycsoport szűrése

Használati eset: Névjegycsoportok használatával gyorsabban válaszolhat a VIP ügyfeleknek

Tegyük fel, hogy szeretne létrehozni egy VIP-csoportot, és prioritásként kezeli a kérdések megválaszolását. Ehhez beállíthat egy szabályt, amely bármikor aktiválódik, amikor az adott ügyfelek valamelyike támogatási jegyet küld el. Ezt úgy teheti meg, hogy a jegyeiket egy adott részleghez irányítja, vagy módosítja a jegyek SLA szintjét, így ügynökei gyorsabban válaszolnak üzeneteikre. Mindkét esetben meg kell találnia a névjegy csoportot a szabálybeállításokban. 

kapcsolattartó csoport sla

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni a névjegy csoportokról vagy a névjegy csoportokhoz kapcsolódó témákról, tekintse meg tudásbázisunkat, akadémiánkat, szószedet, és webinárium forrásainkat. Ne felejtse el megnézni blogunkat és e-mail sablonjainkat, amelyek segítségével személyre szabott e-mailes hírleveleket küldhet névjegy csoportjainak.

Készen áll egyedi névjegycsoportok létrehozására?

Fedezze fel, milyen egyszerű az ügyfelek szegmentálása és személyre szabott szolgáltatásunk ingyenes 14 napos próbaidőszakunkkal. Hitelkártya megadása nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mik azok a névjegy csoportok?

A névjegy csoportok az ügyfelek azon szegmensei, amelyekben valami közös. A közös jellemzők lehetnek a hasonló érdeklődési körök, az azonos vállalatnál történő munkavégzés, az azonos időzónában való tartózkodás, az azonos nyelvű beszéd, az azonos típusú termékek használata vagy az azonos előfizetési szintek.

Mit tehet a névjegy csoportokkal?

A névjegyek csoportokhoz való hozzáadása lehetővé teszi az ügyfelek szegmentálását, így könnyebbé válik a help desk munkafolyamata. A névjegy csoportok létrehozása marketing és értékesítés szempontjából is kiváló, mivel lehetővé teszi, hogy minden csoport számára személyre szabottabb tartalmat biztosítsunk.

Hogyan profitálhatok az ügyfelek csoportosításából?

Az ügyfélszegmenseket figyelembe vevő jegytovábbítási munkafolyamatok létrehozása rendkívül hatékony és produktív. Például azáltal, hogy meghatározott ügyfélcsoportoktól (például VIP-tagoktól vagy viszonteladóktól) közvetlenül a megfelelő fiókmenedzserekhez irányítja a jegyeket, javítja a válaszidőt, az első kapcsolatfelvételi megoldási arányt és mindenekelőtt az ügyfelek elégedettségét. Ezenkívül megszünteti a zavart vagy a jegyek stagnálását.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót