Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kapcsolat csoportok

Mik azok a kapcsolattartó csoportok?

A kapcsolattartó csoportok az ügyfelek azon szegmensei, amelyekben van valami közös. A közös vonás lehet hasonló érdeklődés, ugyanabban a vállalatban dolgozni, ugyanabban az időzónában lenni, ugyanazt a nyelvet beszélni, azonos típusú termékeket használni, vagy azonos előfizetési szinttel rendelkezni.

Kapcsolattartó csoportok

Mit tehet a kapcsolattartó csoportokkal?

Ha hozzáadja névjegyeit a csoportokhoz, szegmentálhatja ügyfeleit, megkönnyítve a help desk munkafolyamatának kezelését. A kapcsolattartó csoportok létrehozása marketing és értékesítés szempontjából is kiváló, mivel lehetővé teszi, hogy személyre szabottabb tartalmat biztosítson minden csoport számára.

A kapcsolattartó csoportok lehetővé teszik, hogy:

  • Rendezze az üzleti kapcsolatait
  • Több kapcsolat hozzáadása egy csoporthoz
  • Több kapcsolattartó csoportot rendelhet egy névjegyhez
  • Konkrét szabályok hozzárendelése
  • Konkrét időszabályok hozzárendelése
  • Konkrét SLA-szabályok hozzárendelése
  • Böngésszen a jegyek, a kapcsolatok és a vállalatok között kapcsolattartó csoportok szerint

Segment customers with ease

Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Névjegycsoportok létrehozása a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
  3. Kattintson a Kapcsolat csoportok elemre
  4. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra
  5. Nevezze el ügyfélcsoportját
  6. Válasszon szöveg- és háttérszínt az ügyfélszegmens címkéhez
  7. Kattintson a Létrehozás gombra
névjegycsoportok hozzáadása

Hogyan adhat hozzá ügyfeleket a kapcsolattartási csoportokhoz?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
  3. Válasszon ki egy ügyfelet
  4. Keresse meg a Csoportok mezőt, és kattintson a címkére
  5. Válassza ki azt a csoportot, amelyhez hozzá kívánja adni őket
  6. Kattintson a Mentés gombra
névjegyek hozzáadása a névjegycsoportokhoz

Meglévő névjegycsoportok szerkesztése vagy törlése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre
  3. Kattintson a Kapcsolat csoportok elemre
  4. A szerkesztés gombra kattintva válassza ki a szerkeszteni kívánt névjegycsoportot
  5. Szerkessze a névjegycsoport nevét, a címke színét vagy a szöveg színét
  6. Kattintson a Mentés gombra
  7. Opcionális: A törlés gombra kattintva válassza ki a törölni kívánt névjegycsoportot
névjegycsoport szerkesztése

Hogyan profitálhatok az ügyfelek csoportosításából?

Továbbfejlesztett munkafolyamat

Rendkívül hatékony és produktív a jegyirányítási munkafolyamatok létrehozása, amelyek figyelembe veszik az ügyfélszegmenseket. Például azáltal, hogy bizonyos ügyfelek csoportjaitól (például VIP-jeitől vagy viszonteladóitól) közvetlenül a megfelelő fiókkezelőhöz továbbítja a jegyeket, javítja a válaszidőt, az első kapcsolatfelvételi arányokat és mindenekelőtt az ügyfelek elégedettségét. Ezenkívül kiküszöböli a zavart vagy a jegy stagnálását.

SLA bejelentkezés Ügyfélszolgálati szoftver - LiveAgent

Fokozott elkötelezettség

Az ügyfélcsoportok nagyszerűek a marketinghez és az értékesítés szegmentálásához is. Létrehozhat például egy LiveAgent szabályt amely egyedileg személyre szabott és előre formázott követő e-maileket küld minden ügyfélcsoportnak. Az ilyen személyre szabott üzenetküldés javítja az ügyfelek elkötelezettségét, ami növeli a bevételt és több értékesítést eredményez. A Forbes szerint a fogyasztók 72%-a csak személyre szabott üzenetküldéssel foglalkozik.

E-mail sablon testreszabása
Testreszabhatja az e-mail sablonokat

Egyszerűbb jegyszűrés

Az ügyfélcsoportok segíthetnek a jegyek megtalálásában a helpdesk univerzális postaládájában. A jegyszűrést egyszerűvé tevő eszközök mindig hasznosak, mivel nem kell emlékeznie az egyes jegyek részleteire, amelyeket keresni szeretne. Ehelyett csak az ügyfélcsoportra kell emlékeznie, ami jelentősen megkönnyíti dolgát.

névjegycsoport szűrése

Használati eset: Névjegycsoportok használatával gyorsabban válaszolhat a VIP ügyfeleknek

Tegyük fel, hogy VIP csoportot szeretne létrehozni, és elsőbbséget élvez a kérdéseik megválaszolásával. Ehhez beállíthat egy szabályt amely aktiválódik, amikor ezen ügyfelek egyike támogatási jegyet küld be. Ezt úgy teheti meg, hogy a jegyeket egy adott osztályra irányítja, vagy megváltoztatja a jegy SLA szintjét, így ügynökei gyorsabban válaszolnak az üzeneteikre. Mindkét esetben meg kell találnia a kapcsolattartó csoportot a szabály beállításaiban.

kapcsolattartó csoport sla

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni a kapcsolattartó csoportokról vagy a kapcsolati csoportokkal kapcsolatos témákról, tekintse meg tudásbázisunkat,  akadémiánkat, szószedetünket, és webináriumunk forrásait. Ne felejtse el megnézni blogunkat és e-mail sablonjainkat, amelyekkel személyre szabott e-mail hírleveleket küldhet kapcsolattartó csoportjainak.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll egyedi névjegycsoportok létrehozására?

Fedezze fel, milyen egyszerű az ügyfelek szegmentálása és személyre szabott szolgáltatás nyújtása az ingyenes, 14 napos próbaidőszakunkkal. Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a kapcsolattartó csoportok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A kapcsolattartó csoportok az ügyfelek azon szegmensei, amelyekben valami közös. A közös vonás lehet hasonló érdeklődés, ugyanabban a vállalatban dolgozni, ugyanabban az időzónában lenni, ugyanazt a nyelvet beszélni, azonos típusú termékeket használni, vagy azonos előfizetési szinttel rendelkezni. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit tehet a kapcsolattartó csoportokkal?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha hozzáadja névjegyeit a csoportokhoz, szegmentálhatja ügyfeleit, megkönnyítve a help desk munkafolyamatának kezelését. A kapcsolattartó csoportok létrehozása marketing és értékesítés szempontjából is kiváló, mivel lehetővé teszi, hogy személyre szabottabb tartalmat biztosítson minden csoport számára. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan profitálhatok az ügyfelek csoportosításából?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Rendkívül hatékony és produktív a jegyirányítási munkafolyamatok létrehozása, amelyek figyelembe veszik az ügyfélszegmenseket. Például azáltal, hogy bizonyos ügyfelek csoportjaitól (például VIP-jeitől vagy viszonteladóitól) közvetlenül a megfelelő fiókkezelőhöz továbbítja a jegyeket, javítja a válaszidőt, az első kapcsolatfelvételi arányokat és mindenekelőtt az ügyfelek elégedettségét. Ezenkívül kiküszöböli a zavart vagy a jegy stagnálását. ” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót