Pure Chat alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Pure Chat alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
  • ✓ Nem szükséges bankkártya
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Szeretne nem csak élő csevegést kapni ügyfélszolgálatához? A LiveAgent a megfelelő választás az Ön vállalkozásához.

Adjon több lehetőséget az ügyfeleknek, amikor kapcsolatba lépnek a vállalkozásával. A LiveAgent email, élő chat, közösségi média, call center és tudásbázis szolgáltatást kínál. Ezáltal minden kommunikációs felületet lefedhet. Megbízható jegykezelő rendszerünk logikusan rendezi beszélgetéseit, így Ön koncentrálhat arra, ami igazán fontos – hogy segítse vásárlóit.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Jobban megfizethető

Spóroljon! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és az átalakítási értékeket.

Pure Chat vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
Pure Chat
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Pure Chat nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál Élő Chatet $49/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Pure Chat nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált.
A Pure Chat nem kínál Önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Pure Chat nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Pure Chat nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Pure Chat nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Pure Chat nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Pure Chat nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Pure Chat nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
A Pure Chat nem kínál automatizációt és szabályokat.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál API funkciókat $49/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Pure Chat nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Pure Chat nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál korlátlan előzményeket $49/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
Pure Chat tervben kínál korlátlan weboldalakat $99/hó áron.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Pure Chat nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $49/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Pure Chat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $49/hó áron.
app installation - illustration

Erős Pure Chat alternatíva

Az élő chat csak a kezdete egy olyan nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvernek, mint a LiveAgent. Fedjen le könnyedén számos kommunikációs csatornát egy megbízható jegykezelő rendszer segítségével. A jegykezelő rendszer mindent nyomon követ és összes kommunikációját azonnal jegybe fordítja át, így Ön nem marad le semmiről.

Az összes hasznos eszköz mellet, úgy mint az email, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis, a LiveAgent több, mint 175 alkalmazást, valamint több, mint 40 integrációt is kínál.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat remek eszköz a gyors és hatékony ügyféltámogatásra. Emiatt az élő chat alkalmazása a lehető leggyorsabb kell, hogy legyen.

A LiveAgenté a leggyorsabb élő chat alkalmazás a piacon, amely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. Írjon és válaszoljon vásárlóinak fénysebességgel!

Watch the website loading time
Savings illustration

Többet kevesebbért

Igen, minden, amit felsoroltunk elérhető olcsóbban, mint gondolná. A LiveAgent három kiváló előfizetést kínál, tele hasznos eszközökkel, alkalmazásokkal és integrációkkal, melyek támogatják ügyfélszolgálatát. A kiváló ügyfélszolgálat nem kell, hogy ártson költségvetésének.

Nézze meg előfizetéseinket és tudjon meg többet!

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

man and woman winners-illustration

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel ügyfeleihez és támogassa őket gyorsabban, a LiveAgenttel.

Hasonlítson össze minket más chat megoldásokkal

Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezPure chat alternatíva
    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    Pure Chatről LiveAgentre vált? A támogató ügynökeink és technikai csapatunk szívesen segít emigrálni összes adatát gyorsan és biztonságosan. Díjmentesen. Lépjen velünk kapcsolatba ma és vitassuk meg az adat migrációt.

    Pure Chatről LiveAgentre költözik?

    LiveAgent számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben. A vállalat további információkat is nyújt blogján, és ingyenes próbaidőt kínál a regisztrálóknak.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x