Ingyenes próba

Chat szoftver

Mi az a chat szoftver?

A chat szoftver a legegyszerűbb és nem drága módja a kommunikációnak szervezetének és ügyfelei, a webhely látogatói között valós időben.Az ügyfélszolgálati csapat a kérdések gyors megválaszolására használja.

Minden chat szoftver sok funkciót és lehetőséget kínál. A LiveAgent-ben beállíthat csevegési meghívókat a webhelyén, testre szabhatja a chat gombját, megnézheti, hogy az ügyfelek mit írnak a Élő chat-be, és még sok minden mást. Számos üzleti előnnyel jár a szervezete számára.

Chat szoftver
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a chat szoftver?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A chat szoftver egy olyan szolgáltatás, amely valós idejű ügyféltámogatást tesz lehetővé. Azonnali üzenetküldő szolgáltatásként működik, amelyen keresztül az ügyfelek felvehetik Önnel a kapcsolatot.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “A LiveAgent kínál chat szoftvert?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent kínál chat szoftvert. Ennek a funkcionalitásnak és fejlett szolgáltatásainak köszönhetően időt takaríthat meg, és valós idejű beszélgetések során a kapcsolatok kiépítésére fordíthatja.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyek a chat szoftver kötelező tulajdonságai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Van néhány alapvető funkció, amelynek egy chat szoftverben kell lennie. Ezen funkciók közül az első olyan automatikus üzenetek, amelyek lehetővé teszik a proaktív ügyfélszolgálatot. A gyakran feltett kérdésekre adott válaszok fontos elősegítést jelentenek. Ennek a lehetőségnek köszönhetően az ügyfél gyors választ kap, és az ügynöknek sokáig nem kell gondolkodnia azon, mit írjon vissza. Egy másik funkció a kézi üzenetküldés, amely lehetőséget ad arra, hogy kapcsolatot építsen ki ügyfelével. A chat űrlap szintén fontos, mivel lehetővé teszi az ügyfél elérhetőségének összegyűjtését a beszélgetés megkezdése előtt. A szolgáltató csapat és az ügyfelek számára egyaránt fontosnak kell lennie, hogy az ügyfél értékelje a csevegést. Ez fontos visszajelzés a csapat számára. ” } }] }

GYIK

Mi az a chat szoftver?

A chat szoftver egy olyan szolgáltatás, amely valós idejű ügyféltámogatást tesz lehetővé. Azonnali üzenetküldő szolgáltatásként működik, amelyen keresztül az ügyfelek felvehetik Önnel a kapcsolatot.

Kínál a LiveAgent chat szoftvert?

A LiveAgent chat szoftvert kínál. Ennek a funkcionalitásnak és fejlett szolgáltatásainak és fejlett szolgáltatásainak köszönhetően időt takaríthat meg, és valós idejű beszélgetések során a kapcsolatok kiépítésére fordíthatja.

Mik a kötelező jellemzői a chat szoftvernek?

Van néhány alapvető funkció, amelynek egy chat szoftverben kell lennie. Ezen funkciók közül az első olyan automatikus üzenetek, amelyek lehetővé teszik a proaktív ügyfélszolgálatot. A gyakran feltett kérdésekre adott válaszok fontos elősegítést jelentenek. Ennek a lehetőségnek köszönhetően az ügyfél gyors választ kap, és az ügynöknek sokáig nem kell gondolkodnia azon, mit írjon vissza. Egy másik funkció a kézi üzenetküldés, amely lehetőséget ad arra, hogy kapcsolatot építsen ki ügyfelével. A chat űrlap szintén fontos, mivel lehetővé teszi az ügyfél elérhetőségének összegyűjtését a beszélgetés megkezdése előtt. A szolgáltató csapat és az ügyfelek számára egyaránt fontosnak kell lennie, hogy az ügyfél értékelje a csevegést. Ez fontos visszajelzés a csapat számára.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..